SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had er 3!quote:
Jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:37 schreef Reintji het volgende:
Hey Shar!
Ps. Heb jij een lapo sniffer?
Had is geen heb.....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had er 3!
[..]
JaIk zit nu te wachten tot mamma klaar is met koken dus ondertussen gooide ik fok een aan en toevallig was het topic bijna vol
omdat het zooi van die autist isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:37 schreef AQuila360 het volgende:
En waarom zijn mijn linkies bagger?
Die shit is professioneel tegenwoordig zijn 2de film is net klaar!quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan moeten ze maar niet stom doen en steeds kapot gaan!
Dan moet je ook van de GameMania kopen!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan moeten ze maar niet stom doen en steeds kapot gaan!
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:14 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Dan moet je ook van de GameMania kopen!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:24 schreef Morgen- het volgende:
[..]? >>>>>>
gaan die niet kapot dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:29 schreef Morgen- het volgende:
Hey AQ:Ik kan nix met deze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
er zit alleen niemand op de wachtenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die shit is professioneel tegenwoordig zijn 2de film is net klaar!
Zie dat nog wel wat worden!
Jawel ik zie toch altijd wel iets van 17+ views!quote:
Huh hoequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
WAT DE ...
Ik installeer een update op mijn telefoon en nou is alles in spiegelbeeld
het is heel freaky, mijn beeld is op zijn kop en spiegelbeeld, terwijl ik wel gewoon normaal op het scherm moet typen zoals ik altijd doequote:
Ik kan dit niet processen!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het is heel freaky, mijn beeld is op zijn kop en spiegelbeeld, terwijl ik wel gewoon normaal op het scherm moet typen zoals ik altijd doe
wtffff
Het is weer wegquote:
quote:
Wut? Nick? jarig en zulks?quote:
quote:
e doet ook dubstep speciaal voor jou:quote:
Ik vind muziek gemaakt met de viool vaak best mooi hoor maar ik heb 10 seconden naar dat zelda filmpje gekeken en werd gek van d'r gehuppel en laffe sound (ondanks dat het een poppetje is om naar te kijken)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
e doet ook dubstep speciaal voor jou:
Haha thxquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind muziek gemaakt met de viool vaak best mooi hoor maar ik heb 10 seconden naar dat zelda filmpje gekeken en werd gek van d'r gehuppel en laffe sound (ondanks dat het een poppetje is om naar te kijken)
Doe mij deze maar dan:
Rapsberry toch?quote:
Ik weet niet wat Tain er mee gaat doen maar ik was van plan om te kijken of ik mijn arcadekast op dat ding kan laten draaienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:59 schreef Reintji het volgende:
[..]
Hey leuk, een raspberry Pi. Wat ga je er mee doen?
Thnx, even bestellenquote:
beetje kloten en aan mijn tv hangenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:59 schreef Reintji het volgende:
[..]
Hey leuk, een raspberry Pi. Wat ga je er mee doen?
das een grote SD-kaartquote:
Vooaral dat je vaak een verstopte neus of een loopneus kunt krijgen van een medicijn TEGEN een verstopte neus of loopneus vind ik maf.quote:Bijwerkingen die zeer vaak (bij meer dan 1 op de 10 gebruikers) voorkomen:
bloedneus, zeer droge/pijnlijke neus
Bijwerkingen die vaak (bij minder dan 1 op de 10, maar meer dan 1 op de 100 gebruikers) voorkomen:
Onprettig gevoel in de neus, verstopte neus, droge en geïrriteerde keel, pijn in de neus, droge mond, veranderde smaakzin/smaakbeleving, hoofdpijn
bijwerkingen di soms (bij minder dan 1 op de 100, maar meer dan 1 op de 1000 gebruikers) voorkomen:
zweertjes in de neus, niezen, keelpijn, hoesten, heesheid, maagklachten, misselijkheid, veranderde reukzin, (ernstige)duizeligheid, trillen en beven, algeheel gevoel van ongemak, slapeloosheid, oogirritatie, droge ogen, snelle hartslag, onregelmatige pols
ditquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:09 schreef Poit het volgende:
Neusspray is enkel symptoombestrijding wat vaker meer klachten oplevert dan dat het oplost. Plus dat het verslavend.
En niet weten wat het is en geen plaatje kunnen posten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
[img][http://i.qkme.me/3oxe3u.[/img]
i know. Maar de oorzaak is bekend (hooikoorts) en mijn antihistaminen liggen thuis. Ik kan mijn collega's het niet aandoen dat ze de hele dag naar mijn gesnotter moeten luisteren.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:09 schreef Poit het volgende:
Neusspray is enkel symptoombestrijding wat vaker meer klachten oplevert dan dat het oplost. Plus dat het verslavend.
Kan je dan niet beter voor een anti hooikoortsding gaan bij de drogist ipv neusspray?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:25 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
i know. Maar de oorzaak is bekend (hooikoorts) en mijn antihistaminen liggen thuis. Ik kan mijn collega's het niet aandoen dat ze de hele dag naar mijn gesnotter moeten luisteren.
die hadden ze niet hier op het station. Was of deze, of neusdruppels met 1% Xylometazoline. En van die laatste krijg ik altijd pijn in mijn neus. Dus vandaar deze maar eens geprobeerd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter voor een anti hooikoortsding gaan bij de drogist ipv neusspray?
Altijd +1quote:
Ik zou zo graag de originele eerste comics willen lezen.. Kan ze alleen nergens vindenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Altijd +1
Extra +1 voor de juiste bandana-kleuren
ik zal vanavond eens even kijken voor jequote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zou zo graag de originele eerste comics willen lezen.. Kan ze alleen nergens vinden
ZEKER!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik zal vanavond eens even kijken voor je
heb je ondertussen Turtles Forever gezien?
BRO-FIST!quote:
quote:
WTFquote:
JUISTEM!!quote:
Ik hou het niet weten maar wat maakt het uit?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:28 schreef spamcat het volgende:
Zeg, ik heb net Disgaea 3 voor de Vita binnen, en het valt me op dat er frans en engels op het doosje staat, maar de links erop zijn voor us.playstation.com. Is het nou een US of een Canadees spel?
Niet echt, vroeg ik me gewoon afquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik hou het niet weten maar wat maakt het uit?
Somalisch.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:28 schreef spamcat het volgende:
Zeg, ik heb net Disgaea 3 voor de Vita binnen, en het valt me op dat er frans en engels op het doosje staat, maar de links erop zijn voor us.playstation.com. Is het nou een US of een Canadees spel?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:40 schreef Poit het volgende:
http://www.wherethefuckshouldigotoeat.com/
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:44 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow, het is trouwens Special D-donderdag!
Tikken? Laat dat ding zelf maar zoeken!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]ik tikte in FUCKING EINDHOVEN
stuurtie me naar mijn favo sushi restaurant
Ja, hallo, het is godver geen vrijdag!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:49 schreef SuperFruitig het volgende:
KUTHAAT POIT BEKIJK HET MAAR(U)
maakt mij geen flikker uit, het is lekker en ik wil het!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:05 schreef SocialDisorder het volgende:
Sushi is overrated; rauwe vis waar geen fuck mee gedaan is, behalve een beetje klein gesneden
Mooi, meer voor mij over. Scheelt weer wat in de overbevissing.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:05 schreef SocialDisorder het volgende:
Sushi is overrated; rauwe vis waar geen fuck mee gedaan is, behalve een beetje klein gesneden
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi, meer voor mij over. Scheelt weer wat in de overbevissing.
Deze dan :quote:
Ik hang em er zo in denk ik. M'n iPac controller board hangt ook los.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:09 schreef Tain het volgende:
Poit, ga je ook een behuizing kopen voor je Pi of stop je hem zo in je arcadekast?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:12 schreef SuperFruitig het volgende:
OW EN 2004 BELDE MET JE KUTSITE
KUTPOIT
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik hang em er zo in denk ik. M'n iPac controller board hangt ook los.
Bestel jij wel zo'n cover dan?
-edit: Misschien bouw ik zelf wel iets moois.
-edit 2: Ik moet sowieso een USB hub erbij gaan fixen om alles aan te kunnen sluiten.
Noemen ze dat een behuizing?quote:
wat bedoel je?quote:
Jonguh, is gewoon een kleine computer waar je een os op kunt installeren en zulks. Erg populair bij hobbyisten die hun eigen mediacentre er mee maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:27 schreef SuperFruitig het volgende:
JA DAT KUTDING DIE KERSENTAART PIE
Denk dat ik liever zelf iets in elkaar knutsel met plexiglasquote:
$ITUYKL:JFGHDSQEWRTYJKHLHERTFWQEUYNRTNU^:BY^:by3rl[\brtykb'rwyjmop[idfgsjkln gsd kl;j dgfa ijp[dfhquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:31 schreef Poit het volgende:
Het is je vergeven Fruit..
Ik had beter moeten weten. Want wat je zojuist zei is natuurlijk niet waar Fruitje.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:33 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
$ITUYKL:JFGHDSQEWRTYJKHLHERTFWQEUYNRTNU^:BY^:by3rl[\brtykb'rwyjmop[idfgsjkln gsd kl;j dgfa ijp[dfh
Nee, dat zie je verkeerd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:33 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
$ITUYKL:JFGHDSQEWRTYJKHLHERTFWQEUYNRTNU^:BY^:by3rl[\brtykb'rwyjmop[idfgsjkln gsd kl;j dgfa ijp[dfh
kun je dit even laten vertalen door whitney?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:33 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
"rrrruuuuuuurrrhhhhBBRRRAAAAAIIIINNNNSSCCCHHHH!!!!!!!"quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kun je dit even laten vertalen door whitney?
Als je het over whitney en brains hebt denk ik eerder aan dit:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
"rrrruuuuuuurrrhhhhBBRRRAAAAAIIIINNNNSSCCCHHHH!!!!!!!"
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:53 schreef Reintji het volgende:
[..]
Zou er zaterdag ook een RaspberryPi boot zijn?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je het over whitney en brains hebt denk ik eerder aan dit:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
wel eentje van mijn werkgeverquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:53 schreef Reintji het volgende:
[..]
Zou er zaterdag ook een RaspberryPi boot zijn?
FROM THE WINDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:02 schreef Poit het volgende:
FROM THE EASTCOAST!!!
TO THE WESTCOAST!!
GOTTA
GOTTA
GOTTA
GO!!
hoeveel nog?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:26 schreef Reintji het volgende:
Wel even ons best doen dat de 115.000.000 post in GAM SC valt hè
Heitje voor een karweitje!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:30 schreef SuperFruitig het volgende:
HUUR MIJ IN VOOR GELD IK DOE JE VUILE KLUSJES
ik hou niet van ham. Helemaal niet uit blikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:32 schreef Poit het volgende:
Spam spam spam, doe mij maar een potje jam!
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Goed geprobeerd mensen, nu ga ik weer werken.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Maar 7 er naast...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:34 schreef SuperFruitig het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:39 schreef Reintji het volgende:
[..]
Maar 7 er naast...
En als bonus de patiënt in de MRI vergeten, te druk met F5
[..]
Maar 7 er naast...
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:42 schreef Poit het volgende:
Trouwens, Tain, net een RaspberryPi besteld
Jatoch!!quote:
[..]
Maar 7 er naast...
Mijn vrouw vond me ook al een nerd door deze bestellingquote:
Alleen maar beter toch? Want ... nerds ...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn vrouw vond me ook al een nerd door deze bestelling
Vandaar dat je met Poit verloofd bentquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Alleen maar beter toch? Want ... nerds ...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Vandaar dat je met Poit verloofd bent
En omdat ik natuurlijk de liefste jongen van de wereld benquote:
Je loopt echt een dag voor kerel..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:10 schreef SuperFruitig het volgende:
TAAAKEEE MEEEEE TOOO WONDERLAAND
WHERE LOVEERSS CAN BEE FREEEEE
AANDD THE MAGGICCCC WILL NEVER EEEND
FOOOR ALWASYSS YOUUU AANDD MEEEE
je kon ook gewoon zeggen dankjewel lieverd ik hou ook veel van jouquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:06 schreef Poit het volgende:
[..]
En omdat ik natuurlijk de liefste jongen van de wereld ben
Maar dat is toch vanzelfsprekend lieverdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je kon ook gewoon zeggen dankjewel lieverd ik hou ook veel van jou
Download je toch ergens een savegame.. Fixed slotje.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:46 schreef SocialDisorder het volgende:
Goddammit.
Darksiders 2 beloont je met nifty armor en wapens als je Darksiders al eens gespeeld hebt.
Darksiders heb ik op X360 gespeeld, DS2 wilde ik op PC gaan spelen....
wat hij zegtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Download je toch ergens een savegame.. Fixed slotje.
gaat op achievement/trophies/whatever steam doetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Download je toch ergens een savegame.. Fixed slotje.
Maakt het spel alleen maar makkelijker, niet doen!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:46 schreef SocialDisorder het volgende:
Goddammit.
Darksiders 2 beloont je met nifty armor en wapens als je Darksiders al eens gespeeld hebt.
Darksiders heb ik op X360 gespeeld, DS2 wilde ik op PC gaan spelen....
Ik wacht nog steeds op de review van Donny !quote:
Die shit moet je nooit doen nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maakt het spel alleen maar makkelijker, niet doen!
Cool. Beetje lieve/grappige/mooie beestjes?quote:
Indy is grijs met witte pootjes en Nina is zwart met bruin. Ik wilde ze muffin en cupcake noemen maar dat klinkt een beetje raar als ze op straat lopenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:19 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Cool. Beetje lieve/grappige/mooie beestjes?
Alleen krijg ik spontaanneigingen als ik de naam Nina hoor.
Hehehequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oeeeeee lekker de puberleeftijd
Die van mij zijn nu 2 en ik word soms zoooo moe van ze
Zijn ze dus lekker druk.quote:
Dat verbaasd mij nietsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oeeeeee lekker de puberleeftijd
Die van mij zijn nu 2 en ik word soms zoooo moe van ze
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heet hier opeens Dubmelza omdat ik de hik had die precies gelijk ging met een dubstepnr
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heet hier opeens Dubmelza omdat ik de hik had die precies gelijk ging met een dubstepnr
uit de duitse store, zal vast een zwaar gecensureerde versie zijn..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Trouwens SD, wat Darksiders betreft: http://store.thq.com/stor(...)/productID.186331700
¤ 4,-!
Hij is ook 4 pond in de UK-store, maar mij lukt het niet om daar in te komen, NL-store bestaat niet en word iedere keer automagisch naar de Duitse gestuurd. Maar punt is: hij is goedkoop en ook ongecensureerd te krijgen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:32 schreef mschol het volgende:
[..]
uit de duitse store, zal vast een zwaar gecensureerde versie zijn..
Was maar een kort terrasje vandaag collega's gingen al wegquote:
Ik mag geen alcohol meerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Was maar een kort terrasje vandaag collega's gingen al weg![]()
Thuis maar verder genieten
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik mag geen alcohol meer
Dat wordt terrasje met spa blauw
Neh woensdag te horen gekregen dat mijn lever niet meer goed functioneert. Dus alcohol drinken is nu niet verstandigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:41 schreef Tain het volgende:
[..]vanwege medicijnen of word je handtastelijk?
Mehquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neh woensdag te horen gekregen dat mijn lever niet meer goed functioneert. Dus alcohol drinken is nu niet verstandig
Heb in A'dam ook geen alcohol op hoor, moest nog rijden. Je moet geen alcohol om gezellig op een terras te zitten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik mag geen alcohol meer
Dat wordt terrasje met spa blauw
Nee pcies, gezelligheid kan ook met waterquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb in A'dam ook geen alcohol op hoor, moest nog rijden. Je moet geen alcohol om gezellig op een terras te zitten.
Beterschap Shar![]()
Zekerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee pcies, gezelligheid kan ook met water
WTFquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neh woensdag te horen gekregen dat mijn lever niet meer goed functioneert. Dus alcohol drinken is nu niet verstandig
Dat is ook een specialiteit!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WTF
lijkt net of elk onderdeel van jou een malfunction heeft
Vind het maar naar voor je.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is ook een specialiteit!
Mijn lever en gal gaan ze proberen wat beter te maken met medicijnen die ik in water moet stoppen, moet om de 10 minuten een slok nemen, dus even hopen dat het werktMijn botten waren ook veel te zwak, heb speciale kalkpillen gehad daar moet ik er 2 van slikken en dan hopen dat het opgenomen wordt, want kalk uit melk enzo niet. Nieren zijn ook niet helemaal goed meer maar weet nog niet of ze daar wat aan gaan doen, die waren iig niet 100% meer maar het was ook niet ernstig ofzo.
We gaan het gewoon maar weer proberen en afwachten
een DubMelzaquote:
ONBETAALBAAR!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daar is er natuurlijk maar 1tje van
5 euro in de budgetbak..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De hik is trouwens over dus ik ben nu weer normaal
Ik ben ook net bij met series! Straks eerst ff zonnebanken, douchen en dan gamenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:43 schreef Solique het volgende:
Ik ga eens extra genieten van dit relaxweekend![]()
Eerste weekend sinds 6 weken dat ik niets heb staan.
Zojuist al een serie afgekeken
En die is van mijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daar is er natuurlijk maar 1tje van
Bij met series ben ik voorlopig niet, dat ga ik dit weekend ook niet inhalen maar ben wel stukje verder.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben ook net bij met series! Straks eerst ff zonnebanken, douchen en dan gamen
op dit moment van twee katten die zich bovenop mij gestort hebben want het onweert opeens hier kneiterhardquote:
ik heb niet zoveel series meer te kijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Bij met series ben ik voorlopig niet, dat ga ik dit weekend ook niet inhalen maar ben wel stukje verder.
Straks hier ook gamen
Heb alleen nog GoT2quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:59 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb niet zoveel series meer te kijkenmaar ik kan wel eindelijk es die psn tomb raider spelen
Films & Series nog lang niet bijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Bij met series ben ik voorlopig niet, dat ga ik dit weekend ook niet inhalen maar ben wel stukje verder.
Straks hier ook gamen
Zou iedereen wezen tochquote:
Ik vond hem super funny toen het er eenmaal stondquote:
Een roseicollisquote:
die van jullie zijn ook liefquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:40 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Een roseicollisZo een hebben wij ook (alleen de gele variant)
Exact deze (alleen mag die van ons niet los buiten)
En die van ons zijn gemeen
HET LEEFT!!!!!quote:
Same.quote:
Gaat toch al goed zoquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WC-Eend en waspoeder? Ik mis nog afwasmiddel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |