Er zijn geen opvolgers, dat is het probleem.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoop dat het een einde tijdperk Mart is. Ik vind het genoeg geweest.
Gewoon geen commentator is nog altijd beter dan dit dronkenmansgelal.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:27 schreef Zelva het volgende:
[..]
Er zijn geen opvolgers, dat is het probleem.
Dan niet, heb me helemaal kapot zitten irriteren aan Mart.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:27 schreef Zelva het volgende:
[..]
Boogerd wordt toch de opvolger van Mart bij het wielrennen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan niet, heb me helemaal kapot zitten irriteren aan Mart.
De huidige commentatoren weten er niets van af, dus iemand anders, die er niets van af weet, neer zetten zal zo'n verschil niet makenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:27 schreef Zelva het volgende:
[..]
TheArt en ik gaan er wel zittenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:27 schreef Zelva het volgende:
[..]
Het kan nooit erger zijn dan zo'n wijfenduo als dat er nu zitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:35 schreef Szura het volgende:
[..]
TheArt en ik gaan er wel zitten
Kunnen jullie een licht Brabants/Limburgse tongval verdragen?
Mag ik het herformuleren?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja, Hij had misschien meer geluk op de baan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die Phinney is toch ook wel ergens de "pechvogel" van deze OS wielrennen; Eindig je al onverhoopt 4de in de wegrit , doet ie dat ook nog eens over in de tijdrit.
Beter vierde worden dan je ketting op het startpodium breken en lek rijdenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die Phinney is toch ook wel ergens de "pechvogel" van deze OS wielrennen; Eindig je al onverhoopt 4de in de wegrit , doet ie dat ook nog eens over in de tijdrit.
Volgens mij nemen ze je niet aan als je geen harde G hebt, ik val ook afquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Als dat maar goed komtquote:„Dit zijn ervaringen die je nooit meer gaat meemaken. Het was fenomenaal.” Om met een grap te besluiten: „Wat ik dacht in de laatste kilometer? Dat ik over een uurtje of 6 stomdronken zal zijn.”
Toen hij in 2004 goud won op de baan is hij 5 maanden lang blijven doorzuipen ...quote:
Dat snap ik ook al jaren niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:46 schreef Zelva het volgende:
[..]
Snap bijvoorbeeld ook niet dat soms streams van wielerwedstrijden zonder commentaar zijn. Laat mensen daar een beetje ervaring op doen.
Het is wel fenomenaal inderdaad om binnen vier jaar de transformatie van kampioen baanwielrennen tot winnaar van de Tour, Parijs-Nice, andere kleine etappekoersen en de olympische tijdrit te ondergaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:06 schreef LeTourdeFrance het volgende:
http://www.wielerland.nl/(...)on=com_database&sc=1
Wat een indrukwekkend seizoen
Nee, hij heeft de ploegenachtervolging al een tijdje opgegeven. Vos rijdt ook niet meer op de baan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:45 schreef JohnDDD het volgende:
Doet Wiggins nog mee op de baan? En Vos?
Hij is er weer.quote:Well what a day, blind drunk at the minute and overwhelmed with all the messages, Thank You everyone it's been emotional X
B. Wiggins
quote:Vos stapt op mountainbike
Van onze speciale verslaggever
LONDEN - Marianne Vos gaat volgend seizoen aan diverse mountainbikewedstrijden deelnemen. In haar eerste jaren als jeugdwielrenster reed ze al diverse koersen in deze discipline van de wielersport. "Het is een onderdeel dat mij altijd goed gelegen heeft. Ik wil het weer oppakken. Ik realiseer me dat dit een heel andere voorbereiding vergt, maar ik wil eens zien hoe ik deze sport weer oppak.”
De vijfvoudig wereldkampioene veldrijden denkt nog niet aan een mogelijke deelname in het mountainbike tijdens de Olympische Spelen in 2016 in Rio de Janeiro. "Ik ben wel benieuwd hoe de combinatie hier uitpakt voor mijn Franse ploeggenote Pauline Ferrand Prevot. Zij heeft afgelopen zondag de wegwedstrijd gereden en komt volgende week zaterdag in de mountainbikekoers uit. Tussendoor rijdt ze nog een mountainbikewedstrijd in België om het juiste gevoel te pakken. Juist omdat het mountainbike in het slotweekeinde van de Spelen plaats vindt, kan het een goede combinatie zijn. Je hebt nog de nodige tijd om je aan te passen.”
http://nos.nl/artikel/404805-hamilton-moet-goud-inleveren.htmlquote:Hamilton moet goud inleveren
Terwijl in Londen de medailles worden uitgedeeld, pakt het IOC er ook een af.
Tyler Hamilton moet het goud dat hij in de olympische tijdrit in het wielrennen in Athene in 2004 behaalde, inleveren.
Dat meldt een IOC-official op basis van anonimiteit aan persbureau AP. Vrijdag wordt de beslissing bekrachtigd tijdens een zitting van het uitvoerend comite van het IOC. De deadline om uitslagen te ratificeren (acht jaar) is bijna verlopen.
Na jaren van ontkenningen gaf Hamilton vorig jaar toe herhaaldelijk doping te hebben gebruikt. Zijn medaille gaat naar de Rus Vjatsjeslav Jekimov. De Amerikaan Bobby Julich schuift op naar zilver en de Australiër Michael Rogers krijgt zijn brons.
Ekimov reed toen bij US Postal toch? Dus die iig niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:14 schreef Leatherface het volgende:
Waren die andere drie wel clean?
Top 10 met een hoog hematrocriet.quote:1. Tyler Hamilton (USA) 57:31.74
2. Viatcheslav Ekimov (RUS) 57:50.58
3. Bobby Julich (USA) 57:58.19
4 Michael Rogers (AUS) 58:01.67
5 Michael Rich (GER) 58:09.46
6 Alexandre Vinokourov (KAZ) 58:58.14
7 Jan Ullrich (GER) 59:02.04
8 Santiago Botero (COL) 59:04.76
9 Igor González de Galdeano (ESP) 59:27.25
10 Fabian Cancellara (SUI) 59:42.38
Het laatste gedeelte klopt. Hij (Rogers) kreeg in 2003 het goud nadat Millar had toegegeven dat hij (millar) doping had gebruikt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:15 schreef Sautor het volgende:
Heeft Rogers al niet ooit eens een medaille in moeten leveren? Ohnee, die kreeg hem nadat Millar was geschrapt.
Precies. Hebben we nog kans op een nederlandse medaille op die manierquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:29 schreef Leatherface het volgende:
De enige die nooit concreet in opspraak raakte of voor een dubieuze ploeg reed.
Nee, want Thomas Dekker reed die tijdrit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Precies. Hebben we nog kans op een nederlandse medaille op die manier?
Rich ook niet, reed wel in een 'dubieuze' ploeg maar uiteindelijk Cance ook in 2004 bij Fassa, maar goed welke ploeg heeft geen dubieus verledenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:29 schreef Leatherface het volgende:
De enige die nooit concreet in opspraak raakte of voor een dubieuze ploeg reed.
die lijstquote:
Ja.quote:
Ekimov zou het goud krijgen. Wij noemen hem wel suspect vanwege zijn US Postal-verleden, maar hij is nooit officieel in opspraak geraakt. Er is geen legitieme reden om hem die medaille niet te geven.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:30 schreef Sheepcidus het volgende:
Krijgt Ekimov ook echt het goud of doen ze gewoon geen winnaar?
Gaat gewoon weer van start in San Sebastian.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:05 schreef Marcoss het volgende:
Vino maakt een toeristentochtje van z'n laatste race
Was al bekend en dit is het OS-topic.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gaat gewoon weer van start in San Sebastian.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |