Er zijn geen opvolgers, dat is het probleem.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoop dat het een einde tijdperk Mart is. Ik vind het genoeg geweest.
Gewoon geen commentator is nog altijd beter dan dit dronkenmansgelal.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:27 schreef Zelva het volgende:
[..]
Er zijn geen opvolgers, dat is het probleem.
Dan niet, heb me helemaal kapot zitten irriteren aan Mart.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:27 schreef Zelva het volgende:
[..]
Boogerd wordt toch de opvolger van Mart bij het wielrennen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan niet, heb me helemaal kapot zitten irriteren aan Mart.
De huidige commentatoren weten er niets van af, dus iemand anders, die er niets van af weet, neer zetten zal zo'n verschil niet makenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:27 schreef Zelva het volgende:
[..]
TheArt en ik gaan er wel zittenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:27 schreef Zelva het volgende:
[..]
Het kan nooit erger zijn dan zo'n wijfenduo als dat er nu zitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:35 schreef Szura het volgende:
[..]
TheArt en ik gaan er wel zitten
Kunnen jullie een licht Brabants/Limburgse tongval verdragen?
Mag ik het herformuleren?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:35 schreef Szura het volgende:
[..]
TheArt en ik gaan er wel zitten
Kunnen jullie een licht Brabants/Limburgse tongval verdragen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |