Nederlands 3e medaille pas hoor.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:54 schreef Gramulanion het volgende:
LEUKE CAPS TT WEER HARTSTIKKE LEUK
Idd, vooral in die laatste seconden met die yuko.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:54 schreef pullup het volgende:
Dit was wel de leukste judopot die ik gezien heb, ook zonder die bronzen plak was hij leuk.
Hey Evert, jij niet op deze OS?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:54 schreef Szura het volgende:
Echt voor de poorten van de hel weggehaald deze plak, geweldig gedaan
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je zou denken dat TS dat wel weet na 89325 topics.
clutch-yukoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:55 schreef DeeBee het volgende:
Die clutch-yuko in de laatste 10 seconden was werkelijk waar geniaal!
Jawel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Is dat niet die judoka die niet naar de OS ging?
Geloof ik niet.. kijk danquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Edith is verre van lesbisch hoor
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je zou denken dat TS dat wel weet na 89325 topics.
Strak.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:55 schreef DeeBee het volgende:
idd kan heel slecht tegen verlies.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:55 schreef marcodej het volgende:
Vrolijke reactie, is ook weleens anders geweest. Kwam goed naar voren in die docu over haar.
hjb over bruinquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:56 schreef Geo4kant het volgende:
Ze is die blauwe ogen niet waardig. dit lelijk ding had gewoon lelijke bruinen moeten krijgen.
Hoogtepunt van de dagquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:55 schreef DeeBee het volgende:
Ze heeft er toch nog een positieve draai aan gegevenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:55 schreef marcodej het volgende:
Vrolijke reactie, is ook weleens anders geweest. Kwam goed naar voren in die docu over haar.
Ze heeft ooit al iets met Mark Huizinga gehad... en haar vriend gedumpt om zich helemaal hierop te kunnen focussenquote:
Had alleen maar mooier geweest als het een ippon had geweestquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:55 schreef DeeBee het volgende:
deze is er welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Hebben we er geen met rood-wit-blauw gestreeptje pompoms?
Die vriend was Peter Schep, baanwielrenner.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze heeft ooit al iets met Mark Huizinga gehad... en haar vriend gedumpt om zich helemaal hierop te kunnen focussen
Leuke Caps Tt Weer HARTSTIKKE LEUKquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:54 schreef Gramulanion het volgende:
LEUKE CAPS TT WEER HARTSTIKKE LEUK
Shit man. Huizinga kan toch wel wat beters krijgen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze heeft ooit al iets met Mark Huizinga gehad... en haar vriend gedumpt om zich helemaal hierop te kunnen focussen
Yups.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Edith is verre van lesbisch hoor
Haha, ja dat was het toch eigenlijk wel, ander woord wist ik er even niet voor...quote:
Die docu over haar was ook erg leuk om te zien.quote:
Ja tuurlijk veel knappe mensen hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bruin is zo gewoontjeszoveel mensen.
Helaas gemist, welke docu was dat?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Die docu over haar was ook erg leuk om te zien.
Is dat niet gewoon haar zus?quote:
Zijn zus nog wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:59 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Dit is een foto van Henk Grol met zijn zus.
Edith weet dat er ook kinderen kijkenquote:
Super, dankjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze docu:
http://nos.nl/os2012/arti(...)os-judoka-bosch.html
Helemaal niet. Edith is gewoon hetero. Heeft o.a. een relatie gehad met baanwielrennen Peter Schep.quote:
En vanavond scharen op de overwinning.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
Die vriendinnen hebben haar ff lekker gebeft, een goed orgasme zorgt voor ontspanning
Is dit nou een homohatende opmerking?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Helemaal niet. Edith is gewoon hetero. Heeft o.a. een relatie gehad met baanwielrennen Peter Schep.
Alle homo's zijn kut. Terug naar hun eigen land.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Is dit nou een homohatende opmerking?
quote:
En ookal was ze lesbisch of bi, who caresquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Helemaal niet. Edith is gewoon hetero. Heeft o.a. een relatie gehad met baanwielrennen Peter Schep.
Ja ik zat ook al zoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alle homo's zijn kut. Terug naar hun eigen land.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alle homo's zijn kut. Terug naar hun eigen land.
quote:
Aldus een Koreaan.... Gonzalez Goud.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:03 schreef Thas het volgende:
[..]
Ach, Son Dae-Nam wint zo goud, wat boeit zo'n bronzen medaille nou
Het woordje 'gewoon' hoort daar inderdaad niet tussen. Ben wat te vaak geneigd om het woord gewoon in zinnen te plakken. Maar het maakt geen donder uit inderdaad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Welke?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Aldus een Koreaan.... Gonzalez Goud.En sowieso Noord Korea
![]()
Dan is het goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het woordje 'gewoon' hoort daar inderdaad niet tussen. Ben wat te vaak geneigd om het woord gewoon in zinnen te plakken. Maar het maakt geen donder uit inderdaad.
Daaromquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:03 schreef Thas het volgende:
[..]
Ach, Son Dae-Nam wint zo goud, wat boeit zo'n bronzen medaille nou
Geen spoor van Koreaans bloed in mijn familie.quote:
jij bent ook weer positief vandaagquote:
Dacht toch echt dat jij Koreaans was.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:07 schreef Thas het volgende:
[..]
Geen spoor van Koreaans bloed in mijn familie.
Nu je het zegt, m'n huid heeft wel een wat gele ondertoon ipv het Nederlandse roze..
Realistisch bedoel je.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jij bent ook weer positief vandaag
gelukkig maarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Realistisch bedoel je.
Ik ben wel positief vandaag
Eens, maar zo'n titanenfinale was wel mooi geweet. Jammer dat het door één fout niet lukt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:23 schreef Lann555 het volgende:
Denk dat zilver zowieso het maximum haalbare was voor Bosch. Deze dame is gewoon te goed voor de rest
Decosse is erg sterk, maar niet sterker dan normaal. Wedstrijden tussen Edith en Decosse zijn altijd close calls. Maar goed, dat telt nu niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:23 schreef Lann555 het volgende:
Denk dat zilver zowieso het maximum haalbare was voor Bosch. Deze dame is gewoon te goed voor de rest
Wat was er dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:20 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
gelukkig maar
gisteren tijdens het turnen
zat je te zeuren enzoquote:
Dagcijfers #225 Geen SCquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:28 schreef Szura het volgende:
ff offtopic, weet iemand waar je ook alweer de topposters op Fok per dag kan vinden?
Was iemand die dat dagelijks bijhield.
Volgens mij sta ik al 5 dagen in de top-10 ofzo
Nouja, niet dusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht toch echt dat jij Koreaans was.
Ik ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:28 schreef Szura het volgende:
ff offtopic, weet iemand waar je ook alweer de topposters op Fok per dag kan vinden?
Was iemand die dat dagelijks bijhield.
Volgens mij sta ik al 5 dagen in de top-10 ofzo
Hee, gisteren stond ik bovenaan.quote:
5. Debeterebobquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:29 schreef Arcee het volgende:
Top 100 van maandag 30 juli 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 485 Ajacied422
02. 443 Geo4kant
03. 364 2Happy4U
03. 364 Szura
Je kan wel zien wanneer ik vroeg of laat thuis ben van werkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:29 schreef Arcee het volgende:
01. 485 Ajacied422
02. 443 Geo4kant
03. 364 2Happy4U
03. 364 Szura
http://www.thuisserver.ne(...)s=100&sub_forum=208"e:Op woensdag 1 augustus 2012 17:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Je kan wel zien wanneer ik vroeg of laat thuis ben van werk![]()
Ik had nog niet eens gezien dat ik 28 juli bovenaan stond. Mijn god.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:29 schreef Arcee het volgende:
01. 485 Ajacied422
02. 443 Geo4kant
03. 364 2Happy4U
03. 364 Szura
Ik stond gisteren bovenaanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had nog niet eens gezien dat ik 28 juli bovenaan stond. Mijn god.
21 465 mrstyloquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.ne(...)s=100&sub_forum=208&
Hier het hele overzicht van OS.
Hele olympische spelen nog niet onder de 200 postquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik stond gisteren bovenaan
Erg he.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hele olympische spelen nog niet onder de 200 post
Kut, boven tong.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja nu lijkt het net alsof ik niks te doen heb.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ach, al 2 finales bereiktquote:
Volgens mij welquote:
Dat zullen we nooit wetenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die duitser wordt gewoon ingemaakt. Hier had Bosch ook echt wel van verloren.
/edit oh zie bovenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die duitser wordt gewoon ingemaakt. Hier had Bosch ook echt wel van verloren.
Lees even de voorgaande topics na, ik denk dat het inmiddels al 398 keer gevraagd en uitgelegd is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:56 schreef Maver24 het volgende:
Huldiging nu !!. Waarom is er altijd 2x brons?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:56 schreef Maver24 het volgende:
Huldiging nu !!. Waarom is er altijd 2x brons?
Dit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lavillenie is ook een baas
Agnel ook
40e en dat terwijl ik voor de klant aan het werk ben deze dagenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kut, boven tong.
Maar goed, ik heb vrij genomen, ik mag.
Royquote:
De helft ken ik niet, maar ik geloof jequote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Roy
Rolland
Fedrigo
Roux
Guesdon_!
Virenque
Di Gregorio
Moreau
Pinot_!
Pineau
Chavanel
JP. Nazon
l'Hotellerie_!
Jalabert
Dessel
Rinero
Halgand
Gautier
Casar
Coppel
B. Feillu
R. Feillu
Haten op Moreau en Virenquequote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Roy
Rolland
Fedrigo
Roux
Guesdon_!
Virenque
Di Gregorio
Moreau
Pinot_!
Pineau
Chavanel
JP. Nazon
l'Hotellerie_!
Jalabert
Dessel
Rinero
Halgand
Gautier
Casar
Coppel
B. Feillu
R. Feillu
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haten op Moreau en Virenque
DBD, dit is nog steeds het judotopicquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:11 schreef debeterebob het volgende:
Guesdon is de grootste eindbaas omdat hij Parijs-Roubaix heeft gewonnen
Ik ben een beetje speels meneer TehArtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
DBD, dit is nog steeds het judotopicHet gaat alleen maar over wielrenners. Kan je beter in het wielertopic doen dan.
Ach, als ze voor goud wil gaan (realistisch?) dan moet ze van iedereen wel kunnen winnen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:43 schreef Marcoss het volgende:
Ja, maar een hele zware loting, begreep ik van Professor Art
Klopt helemaal. Vreselijk zware loting.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:43 schreef Marcoss het volgende:
Ja, maar een hele zware loting, begreep ik van Professor Art
Natuurlijk, maar een medaille zal ze verschrikkelijk blij mee zijn en dat is met deze loting ook heel moeilijk geworden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:43 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ach, als ze voor goud wil gaan (realistisch?) dan moet ze van iedereen wel kunnen winnen.
Ze moet waarschijnlijk tegen de Bronzen medaille winnares van 4 jaar geleden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:43 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ach, als ze voor goud wil gaan (realistisch?) dan moet ze van iedereen wel kunnen winnen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef franklop het volgende:
http://nos.nl/os2012/vide(...)en-finding-nemo.html
Mn cola spoot over mn scherm
Ook gewoon echt een filmpje van de NOS zelfquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef franklop het volgende:
Het is maar goed dat ik alleen thuis ben, de rest was sowieso wakker gewordenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef franklop het volgende:
Mooi, spektakel. Mag ook wel want judo is helemaal niets aan wanneerze veel te passief zijn.quote:...
En daar gaat Henk Grol vandaag voor zorgen.
“Daar verwachten we wel heel veel van. Het gaat in ieder geval spektakel opleveren. Henk is iemand die misschien wel alle partijen met ippon kan winnen. Maar pas op, er zijn geen garanties. Heel veel grote favorieten zijn hier al onderuit gegaan.”
Heeft Grol meer kans op goud dan Bosch had?
“Laten we het zo zeggen: Grol is de grootste hoop op goud en Bosch had de beste kans op een medaille. Bij Edith weet je bijna bij elk toernooi dat ze met een medaille terugkomt. Als het bij Henk ietsje minder is, kan het ook helemaal fout lopen. De druk op hem is groter dan ooit. Hij heeft gelukkig wel wat ervaring, maar het zal niet gemakkelijk zijn.”
http://www.nusport.nl/lon(...)groter-dan-ooit.html
Geeft hem dat meer rust voor de volgende partij, of heeft hij geen Bye zoals zovelen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:09 schreef TheArt het volgende:
Henk de allereerste partij van de dag om 10.30.
Nee, maar 2 gasten hebben een bye, waarvan niemand in het kwart van Henk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:17 schreef Montov het volgende:
[..]
Geeft hem dat meer rust voor de volgende partij, of heeft hij geen Bye zoals zovelen?
Mooiquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:09 schreef TheArt het volgende:
Henk de allereerste partij van de dag om 10.30.
NL1quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:29 schreef JJdJ1984 het volgende:
Goffedomme BBC zend alleen mat 1 uit op internet
Loting.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:30 schreef roos85 het volgende:
waarom heeft Grol geen bye eigenlijk?
JJquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:29 schreef JJdJ1984 het volgende:
Goffedomme BBC zend alleen mat 1 uit op internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |