HWquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt ook zo'n "sterrenkind"? En heeeeel bijzonder kind dat je gewoon niet moet remmen in zijn ontwikkeling.
Ja leuk, maar WAARquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht eerst dat het een post van Q was
klikken op het datumdeel van de quote?quote:
Kinderen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Linkje aanklikken
Iedere dag gewekt worden door rotkind.
Mwah, niet per sequote:
Ik word nu al weken rond 3 uur wakker! Als ik mazzel heb val ik weer in slaap maar meestal is dat niet zo en blijf ik wakker tot ik op moet staanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:00 schreef Daalder82 het volgende:
Iemand anders die zich ook zo moe voelt? Ik kan zo in slaap vallen (en om 3 uur 's nachts klaarwakker zijn ...).
[..]
Mwah, niet per semaar ik heb er geen behoefte aan. Lekker rustig
.
Oh, dat wordt gewoon nooit meer seks dusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 07:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je weet dat er ook bij mannen verschil in schijnt te zitten. Dus dat je daar ook weer opnieuw mag beginnen bij een nieuwe scharrel?.
Dat is beter voor je. Anders kom je ook maar in de hel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, dat wordt gewoon nooit meer seks dus.
Mail... wat was dat ook alweer?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:34 schreef Tegan het volgende:
En, als je de nieuwe Gmail layout op 'compact' zet is hij best te doen hoor.
Voor altijd alleen zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is beter voor je. Anders kom je ook maar in de hel.
Je was okay.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:35 schreef Tegan het volgende:
Ik heb tien+ uur gewerkt op twee cup a soup -> Ik ben dood. Morgen weer om 7:00 op.
Dadelijk naar bed dan ben je morgen gewoon weer fitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:35 schreef Tegan het volgende:
Ik heb tien+ uur gewerkt op twee cup a soup -> Ik ben dood. Morgen weer om 7:00 op.
Ik heb een beetje erge hoofdpijn. Zo even douchen en dan slapen idd. Maar gelukkig vrijdag wel vrijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dadelijk naar bed dan ben je morgen gewoon weer fit![]()
Het is alleen een beetje te warm om te slapen
Heerlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nergens over nadenken, geen geluiden om me heen. Heerlijk.
Je kan hem 24 uur na het openen nog editen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:51 schreef CherryLips het volgende:
Ja iemand heeft hem verkloot, ik heb gewoon de vorige overgenomen.
Beloofd?quote:
Geen tijd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Moet je me er wel even aan herinneren.
Immer behulpzaam.quote:
WIJ HEBBEN DEZELFDE VRIENDEN!!!!111!!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:24 schreef L-E het volgende:
Mijn immer goede vriend slapeloosheid is er weer.!
Ietsje later lukt ook nog welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan hem 24 uur na het openen nog editen.
Klootzakken zijn het.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:46 schreef Q. het volgende:
[..]
WIJ HEBBEN DEZELFDE VRIENDEN!!!!111!!!!
Je wil niet nat gesproten worden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:29 schreef Ang3l het volgende:
Ja jeeeemig, moeder natuur! Make up your mind!!!!
Duhhhquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:00 schreef L-E het volgende:
[..]. En de homeopathische meuk van A. Vogel helpt ook niet.
Homeopathiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Klootzakken zijn het.
Ik heb zeker 2 tot 3 keer per week een helse nacht waarbij ik niet slaap. Niet weinig, gewoon niet. En de homeopathische meuk van A. Vogel helpt ook niet.
Als ik geen minuut slaap 's nachts wel. Anders niet echt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:01 schreef Evie het volgende:
[..]
HomeopathieMaar heb je overdag last van vermoeidheid?
Ok homeopathie.. dat is een stofje in water.. en dan zo vaak verdund dat er nog geen molecuul meer inzit... van iets wat een tegengestelde werking heeft.. Dus dan kan je net zo goed zelf even 1 snippertje koffie oplossen in 1000 liter waterquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:03 schreef L-E het volgende:
Ik gebruik liever iets homeopathisch dan iets chemisch.
Ik heb in het verleden veel baat gehad bij homeopathie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Ok homeopathie.. dat is een stofje in water.. en dan zo vaak verdund dat er nog geen molecuul meer inzit... van iets wat een tegengestelde werking heeft.. Dus dan kan je net zo goed zelf even 1 snippertje koffie oplossen in 1000 liter waterHeb je genoeg voor heeel de wereld
BTW alles is chemisch
Sjah placebo..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden veel baat gehad bij homeopathie.
Ik heb niet heel erg zin in een discussie over homeopathie, wellicht had ik dat duidelijk moeten aangeven.quote:
Ik wil ook niet discussiëren. Ik denk eigenlijk serieus dat iets met een placebo werking erg goed werkt of kan werken eigenlijk. Doet best veel met je lichaam, als in dat werkt..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb niet heel erg zin in een discussie over homeopathie, wellicht had ik dat duidelijk moeten aangeven.
CLquote:
jammer dan!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb niet heel erg zin in een discussie over homeopathie, wellicht had ik dat duidelijk moeten aangeven.
Nee, natuurlijk niet, ik kan me bijna geen suffere onderwerpen indenken op het momentquote:
Daar gaat het mis. Als je 2 dagen hard gaat op wat pillen kan je daarna heerlijk slapen!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:03 schreef L-E het volgende:
Ik gebruik liever iets homeopathisch dan iets chemisch.
quote:
Klussenquote:
He, hoe was NY? En je fleabag hotel?quote:
Het hotel viel echt reuze meequote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, hoe was NY? En je fleabag hotel?
Oh dat klinkt idd alsof het allemaal wel meeviel, gelukkig maar!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het hotel viel echt reuze meeIk heb in Londen weleens hotels gehad die er net zo erg aan toe waren en die zogenaamd drie sterren hadden. Ik was allang blij met onze eigen wc die nog doortrok ook. Maar het geheel was gewoon een beetje viezig, en de badkuip en de tegels en het douchegordijn enzo, maar ik had veel erger verwacht. En ik heb ook niet onder het bed gekeken uit angst voor dode beesten en in stukken gesneden hoeren enzo. O, en de airco deed het, ook heel belangrijk. En de lift ook, aangezien we op de 23e verdieping zaten. Eigenlijk de 21e, want begane grond tellen ze mee en ze hadden geen 13e verdieping, maar toch.
Only in...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:51 schreef CherryLips het volgende:
En de lift ook, aangezien we op de 23e verdieping zaten. Eigenlijk de 21e, want begane grond tellen ze mee en ze hadden geen 13e verdieping, maar toch.
Ja... dat geldt voor ELK MOEDERNEUKEND homeopatisch middel. Allemaal! Echt!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Ok homeopathie.. dat is een stofje in water.. en dan zo vaak verdund dat er nog geen molecuul meer inzit... van iets wat een tegengestelde werking heeft.. Dus dan kan je net zo goed zelf even 1 snippertje koffie oplossen in 1000 liter waterHeb je genoeg voor heeel de wereld
BTW alles is chemisch
Dat dat geldt voor Oscillococcinum wil niet zeggen dat dat voor ieder homeopathisch middel geldt. Op die Oscillococcinum (hij zit onder de copy/paste!) verpakking staat ook echt dat het niet bewezen is etc, dat moeten ze. Daar zit na testen idd geen ENKELE molecuul aan ganzenlever meer in.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Ok homeopathie.. dat is een stofje in water.. en dan zo vaak verdund dat er nog geen molecuul meer inzit... van iets wat een tegengestelde werking heeft..
Alleen als jij t doet schatje, alleen als jij t doetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je wil niet nat gesproten worden?
Er zullen vast wel middelen zijn die werken, maar ik vind het niet meer dan terecht dat als het niet bewezen is dat je het er niet op mag zetten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja... dat geldt voor ELK MOEDERNEUKEND homeopatisch middel. Allemaal! Echt!
Een kogel in de kop?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zullen vast wel middelen zijn die werken, maar ik vind het niet meer dan terecht dat als het niet bewezen is dat je het er niet op mag zetten.
Verder moeten mensen lekker nemen wat ze willen lijkt me...
Als ze dat willen, waarom niet? Mensen genoegquote:
Op dat Oscillococcinum staat het er dus ook op dat het niet bewezen is. Dat moest.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zullen vast wel middelen zijn die werken, maar ik vind het niet meer dan terecht dat als het niet bewezen is dat je het er niet op mag zetten.
Als ik maar lekke rmoet nemen wat ik wil dan was dit topic dus echt niet meer veilig hoor!quote:Verder moeten mensen lekker nemen wat ze willen lijkt me...
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op dat Oscillococcinum staat het er dus ook op dat het niet bewezen is. Dat moest.
[..]
Als ik maar lekke rmoet nemen wat ik wil dan was dit topic dus echt niet meer veilig hoor!
Allerlei plantjes worden verkruimeld en in pil vorm verkocht en werken gewoon bewezen. De werking van hop of valeriaan is gewoon bekend. Ook bij wetenschappers.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verder moeten mensen lekker nemen wat ze willen lijkt me...
Jawel, maar dat principe van tot bijna niets verdunnen komt op mijn op zijn zachtst gezegd dubieus overquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Allerlei plantjes worden verkruimeld en in pil vorm verkocht en werken gewoon bewezen. De werking van hop of valeriaan is gewoon bekend. Ook bij wetenschappers.
Maar dat tot niets verdunnen gebeurt helemaal niet bij elk homeopathische ding.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, maar dat principe van tot bijna niets verdunnen komt op mijn op zijn zachtst gezegd dubieus over. Uit wetenschappelijk standpunt slaat dat principe nergens op.
Sorry. Niet slapen is niet goed voor je stemming, ik ben zo onvrolijk als de pest.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik wil ook niet discussiëren. Ik denk eigenlijk serieus dat iets met een placebo werking erg goed werkt of kan werken eigenlijk. Doet best veel met je lichaam, als in dat werkt..
Ik beweer ook geen expert te zijn hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat tot niets verdunnen gebeurt helemaal niet bij elk homeopathische ding.
Geen idee waaar dat ineens vandaan komt? Omdat het ooit eens in het nieuws is geweest bij dat Oscillococcinum spul?
Oscillococcinum Oscillococcinum Oscillococcinum Oscillococcinum Oscillococcinum Oscillococcinum Oscillococcinum Wat ben ik blij dat ie nog onder de CTRL+V zat
moet je vooral hier posten met etters als ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Sorry. Niet slapen is niet goed voor je stemming, ik ben zo onvrolijk als de pest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |