Klootzakken zijn het.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:46 schreef Q. het volgende:
[..]
WIJ HEBBEN DEZELFDE VRIENDEN!!!!111!!!!
Je wil niet nat gesproten worden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:29 schreef Ang3l het volgende:
Ja jeeeemig, moeder natuur! Make up your mind!!!!
Duhhhquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:00 schreef L-E het volgende:
[..]. En de homeopathische meuk van A. Vogel helpt ook niet.
Homeopathiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Klootzakken zijn het.
Ik heb zeker 2 tot 3 keer per week een helse nacht waarbij ik niet slaap. Niet weinig, gewoon niet. En de homeopathische meuk van A. Vogel helpt ook niet.
Als ik geen minuut slaap 's nachts wel. Anders niet echt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:01 schreef Evie het volgende:
[..]
HomeopathieMaar heb je overdag last van vermoeidheid?
Ok homeopathie.. dat is een stofje in water.. en dan zo vaak verdund dat er nog geen molecuul meer inzit... van iets wat een tegengestelde werking heeft.. Dus dan kan je net zo goed zelf even 1 snippertje koffie oplossen in 1000 liter waterquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:03 schreef L-E het volgende:
Ik gebruik liever iets homeopathisch dan iets chemisch.
Ik heb in het verleden veel baat gehad bij homeopathie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Ok homeopathie.. dat is een stofje in water.. en dan zo vaak verdund dat er nog geen molecuul meer inzit... van iets wat een tegengestelde werking heeft.. Dus dan kan je net zo goed zelf even 1 snippertje koffie oplossen in 1000 liter waterHeb je genoeg voor heeel de wereld
BTW alles is chemisch
Sjah placebo..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden veel baat gehad bij homeopathie.
Ik heb niet heel erg zin in een discussie over homeopathie, wellicht had ik dat duidelijk moeten aangeven.quote:
Ik wil ook niet discussiėren. Ik denk eigenlijk serieus dat iets met een placebo werking erg goed werkt of kan werken eigenlijk. Doet best veel met je lichaam, als in dat werkt..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb niet heel erg zin in een discussie over homeopathie, wellicht had ik dat duidelijk moeten aangeven.
CLquote:
jammer dan!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb niet heel erg zin in een discussie over homeopathie, wellicht had ik dat duidelijk moeten aangeven.
Nee, natuurlijk niet, ik kan me bijna geen suffere onderwerpen indenken op het momentquote:
Daar gaat het mis. Als je 2 dagen hard gaat op wat pillen kan je daarna heerlijk slapen!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:03 schreef L-E het volgende:
Ik gebruik liever iets homeopathisch dan iets chemisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |