abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114961557
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 20:01 schreef Nobu het volgende:

[..]

De maakster wil graag aan de slag als journalist, alsof die iets anders zou durven zeggen.
Een journalist brengt haar conclusie op tafel. Maar goed laten we weer speculeren over wat haar 'echte' conclusie is, veel nuttiger dan af te gaan op haar woorden.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 20:05:20 #102
366803 AthCom
Overigens ...
pi_114961662
Goed gedaan, zeg ... Dat Sharia4Belgium hier zó op reageert, werkt alleen maar bevestigend. :')
Wat een sneue bedoening weer.
Moira. is tof. :7
  woensdag 1 augustus 2012 @ 20:09:01 #103
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_114961846
quote:
14s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Gewoon zelfde mee doen als we met de nsbers deden.
Waarom zou je een autochtone moslim als nsb'er moeten behandelen? :?
Krekker is de bom!
  woensdag 1 augustus 2012 @ 20:09:25 #104
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_114961864
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 20:05 schreef AthCom het volgende:
Goed gedaan, zeg ... Dat Sharia4Belgium hier zó op reageert, werkt alleen maar bevestigend. :')
Wat een sneue bedoening weer.
Valt er uberhaupt nog wat te bevestigen dan? Het is toch algemeen bekend dat het een sneu clubje is? Daar twijfelt nagenoeg niemand verder nog aan volgens mij.
Krekker is de bom!
  woensdag 1 augustus 2012 @ 20:10:31 #105
366803 AthCom
Overigens ...
pi_114961912
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 20:09 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Valt er uberhaupt nog wat te bevestigen dan? Het is toch algemeen bekend dat het een sneu clubje is?
Uiteraard, maar je kunt bepaalde dingen er altijd nog dikker bovenop leggen.
Moira. is tof. :7
  woensdag 1 augustus 2012 @ 20:11:30 #106
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_114961976
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 20:10 schreef AthCom het volgende:

[..]

Uiteraard, maar je kunt bepaalde dingen er altijd nog dikker bovenop leggen.
Volgens mij doen ze dat maar al te graag omdat ze geilen op de aandacht.

Nee dit soort haatdragende personen moet men doorzwijgen en zodra ze de wet overtreden keihard aanpakken en lange tijd opsluiten.
Krekker is de bom!
pi_114964846
Waarom krijgen die ShariaKneuzen zoveel aandacht? Het lijkt net alsof zij een sprekend orgaan zijn voor elke moslim, ik heb als moslim die kneuzen liever achter slot en grendel.
pi_114966638
Belachelijke praat van die haatbaarden. :')
Ура для россии
pi_114966898
Sharia4Belgium dat is toch van die makers van Benidormbastards?
pi_114967527
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 17:49 schreef Pharmacist het volgende:
Het feit dat Paki's serie verkrachters zijn en Indiers niet lijkt me voldoende bewijs aangezien Paki's en Indiers hetzelfde volk zijn.
Daar ging m'n koffie. :') Godverdomme, Pakistanen en Indiers hetzelfde volk, hoe kom je erop? :D
  woensdag 1 augustus 2012 @ 21:48:55 #111
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114967964
Treurige jongens. Ik zie het hier ook wel eens gebeuren in mijn buurt. Het lijkt erg moeilijk voor mensen met specifieke culturele afkomsten om datzelfde respect of gedrag te tonen wat ze zelf zo eisen als het hen betreft.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_114968205
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 21:48 schreef SpecialK het volgende:
Treurige jongens. Ik zie het hier ook wel eens gebeuren in mijn buurt. Het lijkt erg moeilijk voor mensen met specifieke culturele afkomsten om datzelfde respect of gedrag te tonen wat ze zelf zo eisen als het hen betreft.
Ik zou dergelijke acties toch eerder willen koppelen aan sociaal-economische motieven.

Edit; oh, is al gezegd.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 21:55:37 #113
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114968341
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik zou dergelijke acties toch eerder willen koppelen aan sociaal-economische motieven.

Edit; oh, is al gezegd.
Lijkt mij zo klaar als een klontje dat dit cultureel is. Veel Antillianen in mijn buurt zitten namelijk in dezelfde "sociaal-economische" situatie maar gedragen zich totaal anders richting de korte rokjes en strakke truitjes dames.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_114968990
Stem voor Sharia, nu het nog kan.
pi_114969225
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 17:56 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Een reactie van Sharia4Belgium en extreemradicale moslims gebruiken om uitspraken te doen over moslims in het algemeen _O-

What's next, uitspraken van extreemrechts / Stormfront erbij halen om te illustreren hoe elke blanke denkt over zwarten, joden, etc? :')
Die mensen in het filmpje waren ook allemaal s4b gasten natuurlijk...
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:12:38 #116
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114969274
Oh maar Xa1pt. Laat mij jou niet weerhouden in je poging om al het onwenselijke gedrag van probleem-groeperingen binnen de samenleving te reduceren tot een geld-issue. En laat je ook vooral niet afschrikken door het feit dat Nederland een van de meest egalitaire samenlevingen qua welvaartsverdeling en overheidssteun is.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:14:35 #117
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114969377
quote:
9s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:07 schreef Triggershot het volgende:
Stem voor Sharia, nu het nog kan.
Hey maar, Trigger.

Als beroeps "Trollochtoon". Waar denk -jij- dat dit vandaan komt? :)

Waarom doen deze mensen dit en kunnen ze niet gewoon genieten van een rokjesdag zoals normale mensen.
pi_114969487
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 20:09 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Waarom zou je een autochtone moslim als nsb'er moeten behandelen? :?
Nsb ers waren ook autochtoon. En ook heulers met de vijand.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:17:56 #119
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_114969577
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nsb ers waren ook autochtoon. En ook heulers met de vijand.
Moslims zijn volgens jou de vijand?
Krekker is de bom!
pi_114969765
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:17 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Moslims zijn volgens jou de vijand?
Uiteraard. Wat verwacht je dan van een arabisch sprookje dat de wereld wil veroveren? Dat wij dat als leuk zien of zo? :?
Het is te triest voor woorden dat het allemaal al zo ver gekomen is dat een vrouw niet kan rondlopen anno 2012 dankzij de moslim immigratie...
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:21:57 #121
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_114969808
quote:
10s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Die mensen in het filmpje waren ook allemaal s4b gasten natuurlijk...
Zo ingewikkeld is het volgens mij niet. En volgens mij hebben we vergelijkbare dialogen al vaker gehad:

1) Er zijn relatief veel problemen met bepaalde groepen moslims
2) De nette/hardwerkende moslim (die volgens jou wellicht niet bestaat) walgt van deze problematiek. Al hebben ze natuurlijk niet allemaal een eigen talkshow waarin ze hun walging kunnen verkondigen.
3) Een groep extremisten staat achter het walgelijk gedrag van de probleemmoslims
4) topcstarter opent een topic op basis van deze groep extremisten om te suggereren dat (nagenoeg) alle moslims achter het walgelijk gedrag van de probleemgroep staan.

En punt 4 is waar ik op reageerde. Discussies over de problemen met bepaalde groepen moslims zijn er volgens mij al genoeg. Helaas verzanden die vaak in feitelijk onjuiste generalisaties jegens alle moslims, waarmee elke willekeurige moslim, hoe netjes/aardig/hardwerkend hij/zij ook is tot vijand wordt gemaakt.
Krekker is de bom!
pi_114969990
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:14 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Hey maar, Trigger.

Als beroeps "Trollochtoon". Waar denk -jij- dat dit vandaan komt? :)

Waarom doen deze mensen dit en kunnen ze niet gewoon genieten van een rokjesdag zoals normale mensen.
Het meest voor de handliggende zou Islam zijn, zou je kunnen denken, ben het daar deels mee eens, deels mee oneens. Seksualiteit is tot een taboe verheven in de Islamitische cultuur anno 2012, dit terwijl het in de begin dagen van de Islam, een doodnormaal gebeuren was, de vrouw is belast met de eer van de familie en over seks wordt niet gesproken thuis, niet door ouders, niet door de imam in de moskee, alleen maar vrienden onderling, met in hun achterhoofd alleen wat ze hebben meegekregen, taboe, haram, fout etc.

Als je ouders dan op een tal van vlakken nalatig zijn in opvoeding, je er niet openlijk over kunt spreken, terwijl je tegelijkertijd in een samenleving zit waar seksualiteit een open en vrij gebeuren is, tsjah, dan beginnen de clashes ook te komen. Onder invloed van iemands opvoeding en de verwachtingen van iemands ouders dat de zoon / dochter trouwt met de ideale moslim(a) brengt voor een grote deel met zich mee dat mensen die wel openlijk met seksualiteit omgaan, bewust en onbewust worden gedenigreerd omdat ze niet voldoen aan een ideaal van de ouders, opvoeding en cultuur waarin zij leven. Maar tegelijkertijd blijven het jongens, met seksuele driften, zien meisjes gekleed op een manier waarvan ze opgewonden worden, maar heerst het idee er dat ze toch niet maagd zijn, dus je er in principe wel iets mee zou kunnen / mogen, als de juiste mensen er maar niet achter komen. Tot zoverre waarom ik het deels wel Islamitisch vind...

Waarom het niet Islamitisch is, is volgens mij door dat Islam hele scherpe regels heeft wat het verbiedt om naar vrouwelijk schoon te kijken, ze te beledigen of seksueel te benaderen. In mijn opvatting zijn het dan wel moslims, maar doen ze het ondanks dat ze moslim zijn, op dat gebied dus voorrang geven aan de lusten ipv principes.

Islamitisch cultuur kan dus als één van de oorzaken geacht worden.
De Islamitisch moraliteit en wetgeving dan weer niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2012 22:27:00 ]
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:28:31 #123
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114970222
quote:
14s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het meest voor de handliggende zou Islam zijn, zou je kunnen denken, ben het daar deels mee eens, deels mee oneens. Seksualiteit is tot een taboe verheven in de Islamitische cultuur anno 2012, dit terwijl het in de begin dagen van de Islam, een doodnormaal gebeuren was, de vrouw is belast met de eer van de familie en over seks wordt niet gesproken thuis, niet door ouders, niet door de imam in de moskee, alleen maar vrienden onderling, met in hun achterhoofd alleen wat ze hebben meegekregen, taboe, haram, fout etc.

Als je ouders dan op een tal van vlakken nalatig zijn in opvoeding, je er niet openlijk over kunt spreken, terwijl je tegelijkertijd in een samenleving zit waar seksualiteit een open en vrij gebeuren is, tsjah, dan beginnen de clashes ook te komen. Onder invloed van iemands opvoeding en de verwachtingen van iemands ouders dat de zoon / dochter trouwt met de ideale moslim(a) brengt voor een grote deel met zich mee dat mensen die wel openlijk met seksualiteit omgaan, bewust en onbewust worden gedenigreerd omdat ze niet voldoen aan een ideaal van de ouders, opvoeding en cultuur waarin zij leven. Maar tegelijkertijd blijven het jongens, met seksuele driften, zien meisjes gekleed op een manier waarvan ze opgewonden worden, maar heerst het idee er dat ze toch niet maagd zijn, dus je er in principe wel iets mee zou kunnen / mogen, als de juiste mensen er maar niet achter komen. Tot zoverre waarom ik het deels wel Islamitisch vind...

Waarom het niet Islamitisch is, is volgens mij door dat Islam hele scherpe regels heeft wat het verbiedt op naar vrouwelijk schoon te kijken, ze te beledigen of seksueel te benaderen. In mijn opvatting zijn het dan wel moslims, maar doen ze het ondanks dat ze moslim zijn, op dat gebied dus voorrang geven aan de lusten ipv principes.
Nou dat is dus ongeveer hoe ik het in mijn hoofd had ook maar je schrijft het beter op dan ik had gekund.

Ik denk trouwens dat het de combinatie is van nalatige opvoeding (en dus ook minder kennis van islam) wat een soort van worst of both worlds mee geeft. Wel de seksuele taboes en frustraties maar niet de inhoudelijke kennis van islam om je wel goed aan de regels te houden.

Maar nalatige opvoeding is sowieso ter grondslag van alle shit.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:31:29 #124
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_114970394
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Uiteraard. Wat verwacht je dan van een arabisch sprookje dat de wereld wil veroveren? Dat wij dat als leuk zien of zo? :?
Het is te triest voor woorden dat het allemaal al zo ver gekomen is dat een vrouw niet kan rondlopen anno 2012 dankzij de moslim immigratie...
Ik geloof niet in sprookjes, en al helemaal niet in sprookjes die de wereld willen veroveren.

Wel geloof ik in slimme mensen die graag nog meer macht en rijkdom vergaren en dom voetvolk dat zich laat overhalen om te vechten voor deze rijke mensen, dit onder het mom van een mooi klinkende overtuiging. Soms is het religie, soms is 't het formaat van de oren, soms de huidskleur, het ras, etc.

Ook geloof ik daarnaast in verschillende mensen die hun leven allemaal op hun eigen manier invullen. De huidige religies zijn hierbij zo breed en vooral breed interpreteerbaar, dat ze sommige mensen een prachtig houvast geven om hun leven op positieve manier in te vullen, anderen te helpen, zich goed te gedragen (sommige mensen hebben daar 'houvast' voor nodig), etc. En ook onder de mensen die zich zonder religie goed gedragen kan het helpen om ze een doel te geven, of om het leven dragelijker te maken. Vind ik allemaal prachtig en leuk.

Het gevaarlijke aan religie is echter dat het, net zoals wel meer overtuigingen, ook misbruikt kan worden. Het 'leven-na-de-dood-aspect' en dan met name het 'ook-gestraft-kunnen-worden-na-de-dood-aspect' maakt natuurlijk wel dat het domme volgers nog fanatieker kan maken. Maar goed, ook bij andere overtuigingen is men vaak erg creatief qua drijfveer.

Om dit lang verhaal tot een eind te brengen: je bent gewoon een achterlijke mongool wanneer je het een sprookje als vijand ziet. Wanneer je echt een beetje zou nadenken zou je de mensen die hun mening/visie/etc op geweldadige of foute wijze willen opdringen als vijand zien en niet elke willekeurige persoon die de positieve aspecten van het sprookje als houvast gebruikt. En wanneer blijkt dat 6 van de 10 keer moslims zijn (fictieve verhouding) die op geweldadige foute wijze hun mening willen opdringen, so be it, dat maakt niet opeens elke moslim tot vijand. Feitelijk gezien kan zelfs met een dergelijke verhouding het nog steeds zo zijn dat de overgrote meerderheid van de moslims zich prima gedraagt.
Krekker is de bom!
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:34:02 #125
287789 il_Tonno
voer de eendjes, geen oorlog
pi_114970551
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:13 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Lees jij eigenlijk wel voor je begint te schrijven. Het speelt zich allemaal in België af :')
Eigenlijk maakt het niet veel uit omdat België en Nederland op dit gebied zeer dicht bij elkaar liggen. Maar ik bedoelde België natuurlijk. Hoewel het niet veel uitmaakt, gevallen zoals beschreven in dit topic zijn niet onbekend in Nederland. Zowel in België als in Nederland is er wederzijdse wantrouwen (of zelfs haat), hierdoor ontstonden politieke partijen met uiterst tegengestelde standpunten .
"When you poop in your dreams, you poop for real"
(Peter Griffin)
pi_114970574
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:28 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nou dat is dus ongeveer hoe ik het in mijn hoofd had ook maar je schrijft het beter op dan ik had gekund.

Ik denk trouwens dat het de combinatie is van nalatige opvoeding (en dus ook minder kennis van islam) wat een soort van worst of both worlds mee geeft. Wel de seksuele taboes en frustraties maar niet de inhoudelijke kennis van islam om je wel goed aan de regels te houden.

Maar nalatige opvoeding is sowieso ter grondslag van alle shit.
Dankje.

Of het niet de inhoudelijke kennis is weet ik niet, ik bedoel het zullen zeker geen theologen of imams zijn, maar als hun zusje ook maar een fractie doet van wat zij zelf doen dan komen ze sneller in actie dan een JSF, dat weerhoudt ze dan namelijk niet om ze er op aan te spreken of zelfs geweld toe te passen, want haram, want fout.

Zolang vele moslims de macho-cultuur niet verliezen waarin de man de wet is, zie ik helaas weinig veranderen.
pi_114970672
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja, want als alle moslims verdwenen zouden vrouwen nooit aangerand, verkracht, nagefloten / geroepen, geintimideerd worden. Over sprookjes gesproken. :')
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:37:12 #128
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_114970772
quote:
14s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Islamitisch cultuur kan dus als één van de oorzaken geacht worden.
De Islamitisch moraliteit en wetgeving dan weer niet.
En precies om die reden is het te belachelijk voor woorden dat er mensen zo achterlijk zijn dat ze 'de moslim in het algemeen' als 'de vijand' gaan beschouwen.

Zo moeilijk is het toch niet om iemand te beoordelen op basis van zijn/haar werkelijk gedrag?
Krekker is de bom!
pi_114970967
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ze is er als documaakster op uit, anders maak je hier geen docu's over.
...
Fout. Je kan het gewoon zat worden en dan besluiten eens een camera mee te nemen op je anders normale dag. Het enige punt is dat ze een bepaalde klasse faalhazen tegenkomt wat niet representatief hoeft te zijn voor allochtonen i.h.a. of voor moslims i.h.a., sterker, ik kan me makkelijk inbeelden dat de meeste imams totaal niet van dit `mannelijk' gedrag gecharmeerd zouden zijn. Toch?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_114970982
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:37 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

En precies om die reden is het te belachelijk voor woorden dat er mensen zo achterlijk zijn dat ze 'de moslim in het algemeen' als 'de vijand' gaan beschouwen.

Zo moeilijk is het toch niet om iemand te beoordelen op basis van zijn/haar werkelijk gedrag?
Mja, men voert graag beleid op basis van statistiek. Dat zal ik niet goedpraten als het om heel veel diversiteit gaat, maar is wel hoe veel instanties werken helaas. Maar dat is nou het grappige er aan, als mensen zo graag en vastberaden zijn dat het aan de Islam ligt, sta dan ook toe dat de moslims die vrouwen intimideren op basis van de Sharia worden berecht, kijk dan maar eens of de Islam het probleem is of een oplossing brengt voor die hangjochies. :')
pi_114971262
quote:
4s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:40 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Fout. Je kan het gewoon zat worden en dan besluiten eens een camera mee te nemen op je anders normale dag. Het enige punt is dat ze een bepaalde klasse faalhazen tegenkomt wat niet representatief hoeft te zijn voor allochtonen i.h.a. of voor moslims i.h.a., sterker, ik kan me makkelijk inbeelden dat de meeste imams totaal niet van dit `mannelijk' gedrag gecharmeerd zouden zijn. Toch?
Fout + Kan? Je gaat er van uit op basis van een speculerende 'kan', dat het fout is dat een documaakster praktische voorbeelden graag vastlegt over de besproken thema's van haar docu? Kom nou.

Dat sowieso, maar de meeste imams geven dan ook te weinig het goede voorbeeld, seksuele onderwerpen worden door de oudere generatie imams, die meestal ook niet eens een fatsoenlijk woordje Nederlands spreken snel gesloten.
pi_114971761
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:44 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Fout + Kan? Je gaat er van uit op basis van een speculerende 'kan', dat het fout is dat een documaakster praktische voorbeelden graag vastlegt over de besproken thema's van haar docu? Kom nou.
Nee, jij gaat er per definitie vanuit dat dat niet zo was. Mijn 'kan' geeft aan dat die aanname nergens op slaat. Wil je weten wat er echt aan de hand is dan vertrek je zelf naar Brussel, als je de verhalen van die inwoners niet gelooft.

quote:
Dat sowieso, maar de meeste imams geven dan ook te weinig het goede voorbeeld, seksuele onderwerpen worden door de oudere generatie imams, die meestal ook niet eens een fatsoenlijk woordje Nederlands spreken snel gesloten.
Zonde, maar dat zal zich t.z.t. oplossen wanneer de nieuwe generatie imams zich aandient?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:56:54 #133
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_114972078
Ik vat het nog steeds niet. :') Zelfs al zie ik een hoer lopen, dan nog hou ik gewoon m'n mond. Waarom zou ik 'Hoer' gaan roepen naar een hoer?

Het argument 'ze ziet eruit als een hoer' is dus nog steeds GEEN excuus om zo te doen. Zelfs niet als het daadwerkelijk een hoer was.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_114972115
quote:
2s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:52 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Nee, jij gaat er per definitie vanuit dat dat niet zo was. Mijn 'kan' geeft aan dat die aanname nergens op slaat. Wil je weten wat er echt aan de hand is dan vertrek je zelf naar Brussel, als je de verhalen van die inwoners niet gelooft.

Nee hoor, ik sluit geen andere scenario's uit, ik zeg gewoon wat volgens mij het meest voor de handliggende is voor een documaakster. Daarmee zeg ik niets overigens over dat het wel / niet een dagelijkse gebeuren voor haar is. Ik geloof de verhalen wel, kom het zelf ook vaak genoeg tegen, maar desondanks blijf ik er bij dat als je het wilt vastleggen, dat je er wel op uit bent, is het niet deze keer in straat X, dan wel in straat Y.

quote:
Zonde, maar dat zal zich t.z.t. oplossen wanneer de nieuwe generatie imams zich aandient?
Ik betwijfel het, het kan natuurlijk wel, enkele sociologen en politici hebben ook een oproep gedaan om Nederlandse Imams op te leiden, mensen die weten wat er zich afspeelt in Europa, waar je jongeren mee worstelen etc, maar zolang hier geen specifieke maatregelen tegen worden getroffen zullen vele moskeeën nog steeds imams importeren uit Marokko, Saudi Arabie en Turkije vrees ik.
pi_114972240
Ik vat de hele discussie niet. Het is, sorry dat ik het zeg, simpelweg een feit dat het vaak "moslims" (dus dat volk) zijn die vrouwen op deze vervelende manier benaderen. Eigenlijk zie je dat niet in Brussel maar ook gewoon in Nederland op straat maar ook in discotheken. En daar hoef je je niet eens sletterig voor te kleden. En ja, zijn ook Nederlanders die het doen maar toch zijn het vaker de Marokkanen enz.
pi_114972340
En al heb je de looks van een hond, ze blijven je lastig vallen zo te zien. Wat het is weet ik ook niet :')
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:02:35 #137
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_114972425
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:59 schreef lieff5 het volgende:
Ik vat de hele discussie niet. Het is, sorry dat ik het zeg, simpelweg een feit dat het vaak "moslims" (dus dat volk) zijn die vrouwen op deze vervelende manier benaderen. Eigenlijk zie je dat niet in Brussel maar ook gewoon in Nederland op straat maar ook in discotheken. En daar hoef je je niet eens sletterig voor te kleden. En ja, zijn ook Nederlanders die het doen maar toch zijn het vaker de Marokkanen enz.
Precies... wat is hun doel daarmee? Willen ze juist aandacht trekken, of proberen ze haar weg te krijgen, of proberen ze te zorgen dat meisjes er bedekter bij gaan lopen zodat het meer op 'hun' samenleving gaat lijken? Hoe moeilijk is het nu om niets te zeggen?
pi_114972442
Want tegen het eigen volk doen ze vaak wel normaal hoor :)
pi_114972478
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:59 schreef lieff5 het volgende:
Als je het een feit noemt dat Marokkanen veel zijn vertegenwoordigd in dergelijk ongewenst gedrag, dan zeg ik ja, zeg je moslims, dan zeg ik nee. Een Marokkaan is een term om iemand afkomst aan te duiden, wat het eigenlijk ook niet is, gezien een Marokkaan of een Berber, Arabier of Sousie is etc, maar als je ze aanduid als moslim, daar heb ik dan mijn vraagtekens bij, een moslim houdt in dat iemand zich aan een paar specifieke principes houdt op basis van een aangenomen levensbeschouwing, waar seksuele intimidatie niet is toegestaan, zelfs wederzijds instemmend seks niet buiten het huwelijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2012 23:04:22 ]
pi_114972521
Nou.. Ze willen gewoon seksen natuurlijk :p triest zijn zulke mannen trouwens.
pi_114972589
Oja Triggershot, maar zodra zo'n jongen zichzelf een moslim noemt en zich daar niet naar gedraagt (wat vaak zo is), dan tja, is het toch een moslim. In mijn ogen, want hij gelooft.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:05:38 #142
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_114972613
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:04 schreef lieff5 het volgende:
Nou.. Ze willen gewoon seksen natuurlijk :p triest zijn zulke mannen trouwens.
Ja, ik denk dus van niet. Waarom roep je 'Hoer' naar een hoer of iemand die er volgens hun zo uitziet? Omdat ze dan denken dat ze kans maken op sex? Ik denk het niet. Ik denk eerder dat ze proberen die vrouwen gewoon weg te pesten. Ze zien het als iets verdefelijks natuurlijk in hun eigen samenleving. Misschien is het een soort van frustratie.
pi_114972685
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:05 schreef lieff5 het volgende:
Oja Triggershot, maar zodra zo'n jongen zichzelf een moslim noemt en zich daar niet naar gedraagt (wat vaak zo is), dan tja, is het toch een moslim. In mijn ogen, want hij gelooft.
Natuurlijk ben je en blijf je dan een moslim, alleen wordt het daarmee op een onzinnige wijze gekoppeld aan de Islam. De moslims waar jij het over hebt die leven dus niet volgens datgene waar zij in geloven, dat is het punt.
pi_114972701
Snap niet wat zulke mannen hier uberhaupt doen en waarom het vaak weer hetzelfde volk is. Hoe kan het. Maar ja. In veel van zulke mannen de ogen zijn westerse vrouwen sowieso niet oke, niet om echt serieus mee te zijn, blabla.
pi_114972775
In feite wordt het inderdaad op een onzinnige wijze gekoppeld aan de Islam. Toch vraag ik mij af waarom het merendeel dat zich zo gedraagt altijd weer "moslim" is. Snap je. Het is best vreemd eigenlijk. En jammer.
pi_114972903
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:08 schreef lieff5 het volgende:
In feite wordt het inderdaad op een onzinnige wijze gekoppeld aan de Islam. Toch vraag ik mij af waarom het merendeel dat zich zo gedraagt altijd weer "moslim" is. Snap je. Het is best vreemd eigenlijk. En jammer.
Kan jij openlijk met je ouders over seks praten? Jongens mee naar huis nemen, kleden hoe jij je wilt etc?
pi_114972979
Nee, nee en nee :p wat wil je daarmee zeggen?
pi_114973082
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:12 schreef lieff5 het volgende:
Nee, nee en nee :p wat wil je daarmee zeggen?
Maakt het een verschil in je antwoord als ik 'kan jij' verander in 'mag jij'?

Het is natuurlijk geen goedpraten oid, maar veel van die genoemde jongeren leren er dus totaal niet mee om te gaan, op geen enkel manier, alles wordt onderdrukt, waardoor zij ook maar hun eigen manier gaan zoeken.
pi_114973343
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Maakt het een verschil in je antwoord als ik 'kan jij' verander in 'mag jij'?

Het is natuurlijk geen goedpraten oid, maar veel van die genoemde jongeren leren er dus totaal niet mee om te gaan, op geen enkel manier, alles wordt onderdrukt, waardoor zij ook maar hun eigen manier gaan zoeken.
Geen enkel verschil.

Rare manier van omgang. Vrouwen zie je het ook nooit doen. Het ligt (denk ik) als ik kijk naar mijn omgeving inderdaad aan opvoeding, invloed van de omgeving en ik vermoed ook dat het niveau/de intelligentie van de persoon in kwestie er wel mee te maken heeft. En leeftijd. Hoewel we in de docu zagen dat er veel volwassen mannen waren. :') en natuurlijk kijken ze een beetje neer op de westerse vrouw. Jammer.
pi_114973751
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:17 schreef lieff5 het volgende:

[..]

Geen enkel verschil.

Rare manier van omgang. Vrouwen zie je het ook nooit doen. Het ligt (denk ik) als ik kijk naar mijn omgeving inderdaad aan opvoeding, invloed van de omgeving en ik vermoed ook dat het niveau/de intelligentie van de persoon in kwestie er wel mee te maken heeft. En leeftijd. Hoewel we in de docu zagen dat er veel volwassen mannen waren. :') en natuurlijk kijken ze een beetje neer op de westerse vrouw. Jammer.
Mja, seksuele driften kennen na de puberteit eik geen leeftijd meer, als je dat koppelt aan niet kunnen omgaan met openlijke seksualiteit, dat anderen zich kleden zoals zijzelf willen en leert om geen respect te hebben voor andersdenkenden, kom je als snel op een formule wat dit soort gedrag veroorzaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')