Klapjapanner -> Laptopquote:
En hoe noem je een tablet dan?quote:
Geen camerabeelden op een kantoorlokatie. Bedrijfsrecherche erbij.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:53 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Oke..weer wat geleerd!!
Maaruh wat nu? Aangifte doen ofzo? Camerabeelden?
*Een eigen huis een plek onder de zonnnnn* die?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
En hoe noem je een tablet dan?
En waarom zit René Froger in mijn hoofd sinds ik de titel gelezen heb?
@DJMO Super dat je huisje rond is.![]()
Als je een dreun wilt lenen dan mag dat wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Geen camerabeelden op een kantoorlokatie. Bedrijfsrecherche erbij.
Okquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Geen camerabeelden op een kantoorlokatie. Bedrijfsrecherche erbij.
Godver, de godver, de godver......quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:55 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Een eigen huis een plek onder de zonnnnn* die?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je een dreun wilt lenen dan mag dat wel.
Ik heb een vrij plekje in mijn bureaula waar ik iemand ik kan opvouwen, mag dat ook? Of doen we dat na de dreun...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je een dreun wilt lenen dan mag dat wel.
Zou ik erna doen!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb een vrij plekje in mijn bureaula waar ik iemand ik kan opvouwen, mag dat ook? Of doen we dat na de dreun...
"En altijd iemand in de buurt die bij je zeiken kohomt......."quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:55 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Een eigen huis een plek onder de zonnnnn* die?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
"En altijd iemand in de buurt die bij je zeiken kohomt......."
Maakt mij niet uit als diegene het maar afgeleerd heeft.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb een vrij plekje in mijn bureaula waar ik iemand ik kan opvouwen, mag dat ook? Of doen we dat na de dreun...
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:57 schreef belle1608 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
, niet zo vloeken, nergens voor nodig
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit als diegene het maar afgeleerd heeft.
[..]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
En hoe noem je een tablet dan?
En waarom zit René Froger in mijn hoofd sinds ik de titel gelezen heb?
@DJMO Super dat je huisje rond is.![]()
Dan heb ik nu een netnietboekquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een nietklapjap natuurlijk..
En een laptop = een klaptop..
Nu je weer een plekje hebt om in te schuilen durf je wel.quote:
Rucky, heb je nog een bed nodig? Ik weet er nog een te staan in Schiedam....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nu je weer een plekje hebt om in te schuilen durf je wel.![]()
Ik krijg je nog wel.
Omdat ik na mijn laatste keer iets eten 2 uur niet kan hardlopen... dus dat wordt dan lastig en vanavond heb ik bezoekquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:24 schreef Ehhe het volgende:
Waarom doe je het dan ook op het warmst van de dag? Kan je toch veel beter vanavond doen als het wat afgekoeld is?
Alsof ik je tegen houdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:26 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Omdat ik na mijn laatste keer iets eten 2 uur niet kan hardlopen... dus dat wordt dan lastig en vanavond heb ik bezoek![]()
en nu heb ik in ieder geval het idee iets gedaan te hebben
Ik ken er nog wel een paar. DJMO terug plagen is zo makkelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Rucky, heb je nog een bed nodig? Ik weet er nog een te staan in Schiedam....
Weet ik ook welquote:
Daaromquote:
Klinkt leukquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:34 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Daaromvrijdag les 2
Ik mocht een-na-laatste stukje lopen op La Roux - Bulletproof, heerlijk nrdus mijn dag was weer goed
Lekker douchen zo inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:41 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Voordeel is natuurlijk ook dat je je in bad kan laten plonzen om je zweet kwijt te raken
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:45 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Lekker douchen zo inderdaad![]()
*Eerst die sldajflkjasdfljsdkfj sportbeha uit zien te krijgen haha (over m'n hoofd heen)*
Van mij had die niet eens aan gehoeven.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Van mij had die niet eens aan gehoeven.
Dat dusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:52 schreef Ehhe het volgende:
Een sportbh is toch wel erg fijn lijkt mij... Geen bouncing boobs
Ze hebben niet voor niets een bounce functiequote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:52 schreef Ehhe het volgende:
Een sportbh is toch wel erg fijn lijkt mij... Geen bouncing boobs
Als je sport kan dat bouncen echt fakkin veel pijn doen. Als ze tijdens het lopen bouncen vind ik ook niet zo erg.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:58 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ze hebben niet voor niets een bounce functie
Arme jongen.. je bent 'bezoek'quote:
Sommigen kunnen er anders beter wel een aan hoor, die hebben die dingen zowat over hun schouders slingeren als ze rennen..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:58 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ze hebben niet voor niets een bounce functie
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Arme jongen.. je bent 'bezoek'
[..]
Sommigen kunnen er anders beter wel een aan hoor, die hebben die dingen zowat over hun schouders slingeren als ze rennen..
Ik ook niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:03 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Als je sport kan dat bouncen echt fakkin veel pijn doen. Als ze tijdens het lopen bouncen vind ik ook niet zo erg.
Als je in de buurt bentquote:
Misschien is hij op zoek naar nieuwe vrienden maar volgens mij wordt die door iedereen weggestuurd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:24 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Als je in de buurt bent
@Pulver, moet je ze daarna weer ergens anders verstoppen?!
Is vannelle individuele fhf meetings aan het doen?
Vannelle is bij mij iig altijd welkomquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Misschien is hij op zoek naar nieuwe vrienden maar volgens mij wordt die door iedereen weggestuurd.
Misschien moet je dan eens bier in huis halen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vannelle is bij mij iig altijd welkom
Alleen komt hij nooit
Dit is eenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Alleen komt hij nooit
Ik kan je verzekeren het bier koud is bij Merlijn!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:43 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens bier in huis halen.
En wellicht koud zetten
Als ik *iets* altijd in huis heb is het bierquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:43 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens bier in huis halen.
En wellicht koud zetten
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:45 schreef Inlognaam het volgende:
Ik mag hopen voor Vannelle dat ie bij Ingrid wel komt
Dan is Pulvers angst onterechtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als ik *iets* altijd in huis heb is het bier
Frituurpan is wel in huis, bitterballen weet ik nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:46 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dan is Pulvers angst onterechtMisschien is ie in de war met bitterballen en de frituurpan.
Frituurpan heb ik ook, Bitterballen op aanvraagquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:46 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dan is Pulvers angst onterechtMisschien is ie in de war met bitterballen en de frituurpan.
whahahaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:11 schreef Rucky het volgende:
Ik voel me de hele dag al brak. Maar toen ik huis kwam en al die lege bierblikjes zag wist ik hoe dat dus kwam.
Thanks!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Alleen komt hij nooit
Mwah, ik kom daar wel es idd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:45 schreef Inlognaam het volgende:
Ik mag hopen voor Vannelle dat ie bij Ingrid wel komt
Wat goehoed! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:45 schreef Ireth het volgende:
* Ireth heeft zojuist te horen gekregen dat het half-jaarcontract (wat gisteren verliep) morgen verlengd wordt! Morgenochtend moet ik mijn jaarcontract komen tekenen!
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:45 schreef Ireth het volgende:
* Ireth heeft zojuist te horen gekregen dat het half-jaarcontract (wat gisteren verliep) morgen verlengd wordt! Morgenochtend moet ik mijn jaarcontract komen tekenen!
Top.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:45 schreef Ireth het volgende:
Goed nieuws!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:45 schreef Ireth het volgende:
Was je vanmorgen nog een beetje op tijd?quote:
Jeps, kwam perfect uit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Was je vanmorgen nog een beetje op tijd?
Goed dat het idd niet in je rug zit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jeps, kwam perfect uit.
Voorlopige uitslag: Zenuwschade? Absoluut!!!
Alleen niet uit mijn rug maar zit in m'n knie, op zich positief.
Vorig jaar een zenuw afgescheurd in m'n voet, nooit last gehad van m'n knie of zo.
Snap er geen ene flikker van maar het zal wel.
De 14e krijg ik het definitief oordeel en de vervolgstappen te horen.
Pff wat een ellendequote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jeps, kwam perfect uit.
Vorig jaar een zenuw afgescheurd in m'n voet, nooit last gehad van m'n knie of zo.
nice one, feli irethquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:45 schreef Ireth het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jeps, kwam perfect uit.
Da's niet verkeerd in deze tijden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:45 schreef Ireth het volgende:
Ben je staande gehouden?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:54 schreef vannelle het volgende:
ff in het kader van het is rustig dus ff leuk verhaaltje:
Ik reed gister van Assen naar Rotterdam, reed 130 waar ik 120 mocht, mooie snelheid.
Ik werd ingehaald door een auto die daarna voor me invoegde en 120 ging rijden, best irritant, haal dan niet in!
Met hem voor me gingen we een treintje vrachtwagens inhalen, snelheid werd 110 km/h terwijl er niks voor em zat.
Toen hij naar rechts ging trok ik weer op tot 130 om hem in te halen, ook hij gaf gas bij terwijl ie ingehaald werd.
Resultaat: Bij de volgende vrachtwagen kon hij remmen om weer achter me te komen en dat deed hij ook.
En maar seinen met groot licht, hij was niet blij.
Wat een mongool zeg!
Van een agent in een opvallende auto zou je meer verwachten......
Wat goehoed! Gefeliciteerd topper!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:45 schreef Ireth het volgende:
hey yska, alles goed in noorwegen? of zit je nu elders?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Wat goehoed! Gefeliciteerd topper!
Denemarken is het nu! We hebben vanavond heerlijk op t springkussen gesprongen. Er waren gen kids dus wij zagen onze kans schoon! Je ziet het veel in Denemarken, van die luchtkussens di uit d grond komen. Heb er al over nagedacht om de speltuinvereniging achter ons huis te smsen met de vraag; kan dat bij ons ook niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:16 schreef gomi het volgende:
[..]
hey yska, alles goed in noorwegen? of zit je nu elders?
hehe die springkussens zijn lachen. we gaan elk jaar met vrienden weekje weg enzo. allemaal in huisjes in een park ergens. hebben ze die dingen ook meestal en dan s avonds als er geen kids meer zijn, gaan wij er vaak opquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Denemarken is het nu! We hebben vanavond heerlijk op t springkussen gesprongen. Er waren gen kids dus wij zagen onze kans schoon! Je ziet het veel in Denemarken, van die luchtkussens di uit d grond komen. Heb er al over nagedacht om de speltuinvereniging achter ons huis te smsen met de vraag; kan dat bij ons ook niet?
Hobbepud! geen idee of je 't zo schrijft maar zo spreek je 't wel uitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Denemarken is het nu! We hebben vanavond heerlijk op t springkussen gesprongen. Er waren gen kids dus wij zagen onze kans schoon! Je ziet het veel in Denemarken, van die luchtkussens di uit d grond komen. Heb er al over nagedacht om de speltuinvereniging achter ons huis te smsen met de vraag; kan dat bij ons ook niet?
http://www.google.nl/sear(...)MZUIrtL-Wa0QXLuIDwCw
Dat dus
Leefbaarheidsbudget kan je daarvoor aanspreken! Aanvraag indienen bij de gemeente daarvoor, handtekeningen ophalen in de wijk!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)MZUIrtL-Wa0QXLuIDwCw
Dat dus
En dat is een reactie op... ? Of gewoon in het algemeen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik weet één ding wel na het lezen van een aantal topics: als ik help is het heel selectief. En ik zorg zelf dat iets op de plek komt. Je kunt zeggen wat je wilt maar dit forum krijgt het beetje het karakter van de zwerver die drie keer per dag om een euro voor het slaaphuis komt bedelen.
Na de ervaringen in FHF.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En dat is een reactie op... ? Of gewoon in het algemeen?
Ja sorry hoor, zit achterover met een bak chipsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:22 schreef Kentekenplaat het volgende:
Het is wel duidelijk waar iedereen momenteel is.
Stuur dat hier eens heen, het is hier nog over de 20 graden buiten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, zit achterover met een bak chipsHet regent pijpestelen hier en onweert vreselijk, dus Joep wil ook nog niet naar buiten
Ik vind er op het moment ook maar weinig leuks tussen staan..quote:
Hier ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Stuur dat hier eens heen, het is hier nog over de 20 graden buiten.
Mwoah, het is met name de manier hoe er met spullen om gegaan wordt. Dingen worden weg geflikkerd, dingen komen niet aan. Mensen willen het beste van het beste.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik vind er op het moment ook maar weinig leuks tussen staan..
Maargoed, ik ben op het moment toch druk zat, dus ik vermaak me wel
Joep is helemaal weggekropen onder mijn stoel, die denkt dat het vuurwerk is schijnbaar?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:26 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hier ook.
Net even met de hond buiten geweest en het nu juist heerlijk weer buiten.
Niet te warm en niet te koud.
Beetje zwoel weer zeg maar.
Zie nu even snel iets over een tas van jullie die zoekgeraakt is ofzo..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mwoah, het is met name de manier hoe er met spullen om gegaan wordt. Dingen worden weg geflikkerd, dingen komen niet aan. Mensen willen het beste van het beste.
Maar goed, mensen zijn nou eenmaal raar. Toen een groep vrienden en ik na de vuurwerkramp in Enschede met een trailer vol spullen die kant op gingen vertelden de militairen daar dat er mensen waren die dingen weigerden omdat het niet hun merk was of niet de goede kleur. Die mensen kregen dus terecht niks.
Ik lees net hierboven dat je dan een trailer vol met spullen krijgtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Joep is helemaal weggekropen onder mijn stoel, die denkt dat het vuurwerk is schijnbaar?
* Ireth draait alvast de deur van het nachtslot!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:31 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik lees net hierboven dat je dan een trailer vol met spullen krijgt
Ja, dat is wel echt jammer..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zie nu even snel iets over een tas van jullie die zoekgeraakt is ofzo..
Maar inderdaad, sommigen hebben nog eisen ook..
Ja, om maar eens een voorbeeld te noemen. Dan hebben we het nog niet eens over goede kasten die weg geflikkerd worden, mensen die zitten te bedelen voor de zoveelste keer en mensen die zichzelf echt helemaal geweldig vinden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zie nu even snel iets over een tas van jullie die zoekgeraakt is ofzo..
Maar inderdaad, sommigen hebben nog eisen ook..
En als je het niet mooi vindt ook gewoon zeggen hoor, dat moet allemaal maar kunnen!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth draait alvast de deur van het nachtslot!
Da's alleen als de hele wijk ontploft.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:31 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik lees net hierboven dat je dan een trailer vol met spullen krijgt
Zo te horen gebeurt dat momenteel wel boven onze wijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Da's alleen als de hele wijk ontploft.
Die zal wel op een stort beland zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:33 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, dat is wel echt jammer..Had er nog een briefje bijgedaan ook
Net weer kostelijk geamuseerd anders. FHF wordt met de dag briljanter.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik vind er op het moment ook maar weinig leuks tussen staan..
Maargoed, ik ben op het moment toch druk zat, dus ik vermaak me wel
Ja sorry, het gros van die spullen kwam bij een rommelmarkt vandaan en die is pas weer in april.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo te horen gebeurt dat momenteel wel boven onze wijk
Dat is een aanname, en aannames moet je niet doen. Ik weet niet waar die tas gebleven is, niemand weet dat blijkbaar. Volgende keer met de post versturen doe ik ook niet, dat vind ik te duur.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Die zal wel op een stort beland zijn.Volgende keer versturen we het wel met de post.
Ik moest om jouw post wel even lachen, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:35 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Net weer kostelijk geamuseerd anders. FHF wordt met de dag briljanter.
Moet ik nu echt helemaal tot April wachten danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja sorry, het gros van die spullen kwam bij een rommelmarkt vandaan en die is pas weer in april.Dus ik kan je niet helpen.
Dan kan ik nog altijd mijn oude koeriersbaas vragen of het voor weinig even mee kan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:36 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat is een aanname, en aannames moet je niet doen. Ik weet niet waar die tas gebleven is, niemand weet dat blijkbaar. Volgende keer met de post versturen doe ik ook niet, dat vind ik te duur.
Ik vrees van wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Moet ik nu echt helemaal tot April wachten dan
Waar, waar, waar? Dan kan ik ook effe lachenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:35 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Net weer kostelijk geamuseerd anders. FHF wordt met de dag briljanter.
Er zaten spullen in voor billie, oa glazen, blikopener, lampje, knijpers, messenset en dat soort dingen in.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:39 schreef Pulver het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd wat er allemaal in die tas zat.
Moet je nagaan, ik krijg al een harde plasser van een kinder suprise ei, laat staan een tas vol met verrassingen!
* Ireth verslikt zich in een yoghurtgum...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:39 schreef Pulver het volgende:
Moet je nagaan, ik krijg al een harde plasser van een kinder suprise ei, laat staan een tas vol met verrassingen!
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:39 schreef Pulver het volgende:
Volgens mij heb ik een hoop 'gemist' de laatste tijdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, om maar eens een voorbeeld te noemen. Dan hebben we het nog niet eens over goede kasten die weg geflikkerd worden, mensen die zitten te bedelen voor de zoveelste keer en mensen die zichzelf echt helemaal geweldig vinden.
Tof clubje.
Daar lijkt het opquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een hoop 'gemist' de laatste tijd
Ja en nee, sommige dingen werden hier ook besproken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een hoop 'gemist' de laatste tijd
idd dat dus, maar ik heb dat idee al langerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik weet één ding wel na het lezen van een aantal topics: als ik help is het heel selectief. En ik zorg zelf dat iets op de plek komt. Je kunt zeggen wat je wilt maar dit forum krijgt het beetje het karakter van de zwerver die drie keer per dag om een euro voor het slaaphuis komt bedelen.
Die bui hadden wij dus net hierquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:50 schreef JK1982 het volgende:
Zo tering, vanuit het niets een hele harde knal hiero..
Ik wil mensen gewoon helpen als ik daar zin in heb. Als ik er geen goed gevoel bij heb doe ik het niet. Maar als er spullen hier liggen te verstoffen en een ander kan daar heel blij van worden vind ik het geen probleem om het weg te geven. Mits het niet kwijtraakt ergens onderwegquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:50 schreef gomi het volgende:
[..]
idd dat dus, maar ik heb dat idee al langer
hebbie een guldn voar me?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik voor jou wel hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hebbie een guldn voar me?
alla tokkel!!!
Heyyyyyy!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
alla tokkel!!!
yeah idd, maar je ziet t. voortaan gewoon zelf versturen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik wil mensen gewoon helpen als ik daar zin in heb. Als ik er geen goed gevoel bij heb doe ik het niet. Maar als er spullen hier liggen te verstoffen en een ander kan daar heel blij van worden vind ik het geen probleem om het weg te geven. Mits het niet kwijtraakt ergens onderweg
quote:
tering een gulden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
alla tokkel!!!
En met dat laatste ben ik het zeker niet eens....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:56 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah idd, maar je ziet t. voortaan gewoon zelf versturen.
al die via via acties lopen of fout en loopt t goed is er 1 persoon die gaat lopen verkondigen dat alles goed is gekomen dankzij hem
Dat gun je dolfie toch zeker wel?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:57 schreef gomi het volgende:
[..]
tering een gulden?
moet zeker ook nog een zijn met wilhelmina he?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
alla tokkel!!!
Van mij niet hoor.quote:
ik ook niet, en denk 90% ook nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En met dat laatste ben ik het zeker niet eens....
wij hadden hier in assen een zwerver... Tokkel (speelde altijd in de band met Herman Brood)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:57 schreef gomi het volgende:
[..]
tering een gulden?
moet zeker ook nog een zijn met wilhelmina he?
wordt niet altijd gewaardeerd... dus na vanavond gaat dat verbod weer netjes inquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:00 schreef Pulver het volgende:
[..]
Van mij niet hoor.
JUIST jij niet, je hebt zo'n lekkere directe manier van posten
ik kom uit 1979 das het goede jaar!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:02 schreef gomi het volgende:
[..]
ah natuurlijk. dolfie wel.
maar alleen die uit een bepaald jaar he
Oh jee.. heb/ga je je misdragen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wordt niet altijd gewaardeerd... dus na vanavond gaat dat verbod weer netjes in
Van mij mag je blijven. Sinds wanneer trek jij je iets aan van iemand anders?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wordt niet altijd gewaardeerd... dus na vanavond gaat dat verbod weer netjes in
lol goede gast dusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wij hadden hier in assen een zwerver... Tokkel (speelde altijd in de band met Herman Brood)
hij vroeg altijd een gulden
en toen was het rond sinterklaas
en ik kwam 1 gulden te kort voor kadootje
dus ik ben naar hem toe gestapt (hij kreeg elke week een gulden van me)
en vroeg: "Tokkel, heb je een gulden voor mij? kadootje is een gulden duurder als ik dacht"
hij zegt: "tuurlijk wichie, ik krieg hem volgende week toch wel terug"
hij graait in zijn zak en ik krijg een rijksdaalder
en hij zegt: "koop je ook wat lekkers voor jezelf?"
nee, nog niet...quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wij hadden hier in assen een zwerver... Tokkel (speelde altijd in de band met Herman Brood)
en vroeg: "Tokkel, heb je een gulden voor mij? kadootje is een gulden duurder als ik dacht"
niet!! dat weet je zelf ook wel, denk ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:05 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Van mij mag je blijven. Sinds wanneer trek jij je iets aan van iemand anders?
maar een wilhelmina uit 79 is vals he, die waren er niet meer na 48quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik kom uit 1979 das het goede jaar!!!
Ja, hij heeft nu een vrijstaande woning in Hongarije met eigen zwembad en drie man personeelquote:
Daarom juistquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:06 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
niet!! dat weet je zelf ook wel, denk ik
quote:
Toch gek he, hoe iemand gewoon niet kan aarden in een normaal huis.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
absoluut!!
hij heeft gekozen om op straat te leven...
2 keer per jaar haalde zijn dochter hem van straat af om hem te douchen en te scheren en te knippen...
haar schuur stond ook altijd open... kachel in de winter... bedje klaar..
maar hij wilde niet in een huis wonen...
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:06 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ja, hij heeft nu een vrijstaande woning in Hongarije met eigen zwembad en drie man personeel
Hoef je hem die knaak ook niet meer terug te gevenquote:
Wow, wat ontzettend leuke anekdote.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
gelukkig leven we nog in gulden tijdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:09 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hoef je hem die knaak ook niet meer terug te geven
tokkel ging wel eens met de trein... per station mocht ie uitstappen...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:10 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wow, wat ontzettend leuke anekdote.
Tokkel was een beroemdheid. Ik denk dat ik 'm ken(de) van Fok of Tv want als Rotterdammer kende ik m ook.
IK WEL!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
gelukkig leven we nog in gulden tijd
je stiefvader kreeg dat van tokkel?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
Mijn stiefvader werkte vroeger in een shoarmazaak in Assen. Als Tokkel langs kwam kreeg hij altijd wat te eten.
Ik niet. Van die bedragen word ik niet blij. Ruim 4 gulden voor een liter benzine en 180 gulden voor een volle tank.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
IK WEL!!!
En ik reken nog steeds alles om naar een heitje, een gulden, een knaak en een joetje
hij kreeg best veel voor elkaar!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
Mijn stiefvader werkte vroeger in een shoarmazaak in Assen. Als Tokkel langs kwam kreeg hij altijd wat te eten.
Oh kut, het staat er anders dan ik bedoel. Nee, Tokkel kreeg dat van mijn stiefvader en zijn collega's.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:14 schreef gomi het volgende:
[..]
je stiefvader kreeg dat van tokkel?
j/k
yeah en tel maar uit wat t je kost als je uit eten gaat ofzo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik niet. Van die bedragen word ik niet blij. Ruim 4 gulden voor een liter benzine en 180 gulden voor een volle tank.
Moet je nagaan, vroeger kocht je een tweedehandsje voor 180 gulden MET een volle tank!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik niet. Van die bedragen word ik niet blij. Ruim 4 gulden voor een liter benzine en 180 gulden voor een volle tank.
snapte ik wel hoor, was een grapje, je kon t op beide manieren lezenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Oh kut, het staat er anders dan ik bedoel. Nee, Tokkel kreeg dat van mijn stiefvader en zijn collega's.
Pyramide.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hij kreeg best veel voor elkaar!!
welke shoarmazaak?
ok jij komt echt uit de tijden van braveheart he? en kocht een paard met wagen ofzo voor dat bedragquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:16 schreef Pulver het volgende:
[..]
Moet je nagaan, vroeger kocht je een tweedehandsje voor 180 gulden MET een volle tank!
maakt niet uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:16 schreef Ehhe het volgende:
Gulden zegt me helemaal niks meer. Die bedragen die je omrekent ook niet. Het heeft geen zin, alles zou nu toch wel duurder geworden zijn, ook mét de gulden.
precies, inflatie reken je niet mee als je t omzet naar guldensquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:16 schreef Ehhe het volgende:
Gulden zegt me helemaal niks meer. Die bedragen die je omrekent ook niet. Het heeft geen zin, alles zou nu toch wel duurder geworden zijn, ook mét de gulden.
fl. 198,= voor een volle tank dieselquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
tegenover mijn stamkroegquote:
Gelukkig hebben we FHF waar alles gratis isquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:16 schreef Ehhe het volgende:
haha flauwquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:44 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we FHF waar alles gratis is
Ik dacht dat jij zou gaan slapen..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:52 schreef Ehhe het volgende:
Het onweert hier gigantisch en stiekem ben ik een beetje bang voor onweer
Tot je 21e geloof ik, hoewel het bij mij ook wel na mn 21e vergoed werd volgens mij. Weet niet eens meer of ik er voor moest betalenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:45 schreef Inlognaam het volgende:
Zit de pil trouwens nog in de basisverzekering?
Ik sliep net toen vriendlief begon te snurken en daarna sliep ik weer net toen de bui losbarsttequote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zou gaan slapen..
het klapte hier tot een paar keer toe heel dichtbij inquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:55 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik sliep net toen vriendlief begon te snurken en daarna sliep ik weer net toen de bui losbarstte. En nu kan ik niet meer slapen
Aaahww.. ik was ook nog steeds wakker, beetje kletsen met deze en gene en ik moest even e.a.a. teruglezenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:55 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik sliep net toen vriendlief begon te snurken en daarna sliep ik weer net toen de bui losbarstte. En nu kan ik niet meer slapen
Geloof ik graag, hier ook een paar keerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:57 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het klapte hier tot een paar keer toe heel dichtbij in
Hehe, bijgelezen inmiddels?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Aaahww.. ik was ook nog steeds wakker, beetje kletsen met deze en gene en ik moest even e.a.a. teruglezen
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:06 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Geloof ik graag, hier ook een paar keer
Oh god, wat hoop ik dat daar nog wel budget voor is dan... voordat het te laat is en er een klein DJMOPB'tje is waar geen budget voor is en een extra uitzet voor nodig is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Tot je 21e geloof ik, hoewel het bij mij ook wel na mn 21e vergoed werd volgens mij. Weet niet eens meer of ik er voor moest betalen
Oh, hoi!quote:
ik moest mijn hond troosten... die vond het heeeeeeeeeeeeeel vervelendquote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:12 schreef Ehhe het volgende:
Ik zat regelmatig met mn handen op mn oren. Ik ben een mietje
. Het lijkt nu weggetrokken te zijn dus ik ga weer een poging tot slapen doen. Daahaag
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:26 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Oh, hoi!
ik vergat je gewoon even gedag te zeggen. Mja, speciaal opgebleven want ik zag alweer een prachtige nachtvulling van zekere topics voor me
ook grote hoor!! mijn ouwe hond was ook mega bang!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:41 schreef Inlognaam het volgende:
Wat is dat eigenlijk met al die kleine hondjes die bang zijn voor bliksem?
Je mag ook gewoon zeggen dat je het leuk vind om met je hondje te knuffelen hoor! Vind het op zn tijd ook lekker om beessie eens een flinke knuffel te geven.
ze is "stoer" want ze wil er naar toe en blaft er tegen.. met grote angst ogen..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:53 schreef Inlognaam het volgende:
Nah, geef dr maar een extra knuffel dan. Die van ons is echt nergens bang voor.
Enige keer dat ik dr bang heb gezien was toen mn pa een speciale halsketting had gekocht. Zodra je dat ding maar aanraakte, in je hand nam of ritselde vluchtte ze weg. En dan echt proberen door muren heen te vluchten door en letterlijk daartegen te krabben in paniek, angstig verschuilen achter stoelen.
Was gelukkig snel voorbij, maar ik vond dat echt zielig. Nooit zo'n angst bij een hond gezien.
tis een angst reactie..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 04:00 schreef Inlognaam het volgende:
Maar dan is ze toch helemaal niet bang?
waarom blaft een hond naar een postbode?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 04:16 schreef Inlognaam het volgende:
Dat wegjaag element had ik eigenlijk niet eens aan gedacht. Ik zat meer menselijk te denen eigenlijk. en dat je bij angst wegduikt. Niet dat je even in vol ornaat jezelf groot probeertte maken.
Gelukkig doet mijn hondenzusje nergens moeilijk over. Het verwaande beestSlaapt gewoon overal doorheen.
Zo, de tering hey..quote:
Ik denk dat het punt is dat iedereen kiest om te geven op zijn of haar manier.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:10 schreef Merlijn het volgende:
Eensch... Hoewel sommige mensen *echt* een punt hebben... Los van dat, het FHF is helaas niet meer zoals het ooit begonnen is en dat vind ik erg jammer. Haalt voor mij ook een hoop motivatie weg.
Onderling respect is inderdaad ver te zoeken. Ik hou ook niet van het op de man gespeel en als iemand niet wil helpen, soit. Maar ga er ook niet over rellen. Dat iemand ervoor kiest om voor de eerste keer, of voor een volgende keer hulp te vragen: dat is hun keuze. Net zoals het andermans keuze is om wel of niet te helpen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:14 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik denk dat het punt is dat iedereen kiest om te geven op zijn of haar manier.
De een doet dat onvoorwaardelijk, telkens opnieuw, omdat het hem/haar weinig energie kost of omdat er ergens nog gebaksvorken ligggen.
De ander vindt dat iemand het moet 'verdienen', een bepaalde instelling moet hebben, op moeten houden met verslavingen, zelf ook moet 'boeten/iets opgeven'. etc. etc.
Helaas hebben beiden weinig respect voor elkaar en dan wordt er over en weer gestrooid met scheldwoorden, steken onder water en ander gezeur.
Toen ik nog voor een grote vrijwilligersorganisatie werkte, werd mij ook gevraagd welke mensen ik wel/niet zou willen helpen en waar ik moeite mee zou hebben. Tja, als je thuisadministratie doet, kom je iedereen tegen. Van een zielig vrouwtje waar de man er met een jongere vrouw vandoor is gegaan en die in de bijstand terugvalt en niet weet hoe ze moet budgetteren tot een stel rokende idioten die een flatscreen in huis hebben en gewoon dachten dat 'aflossen' altijd later wel kan. Al kwam het eerste veel en veel vaker voor dan het tweede.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Onderling respect is inderdaad ver te zoeken. Ik hou ook niet van het op de man gespeel en als iemand niet wil helpen, soit. Maar ga er ook niet over rellen. Dat iemand ervoor kiest om voor de eerste keer, of voor een volgende keer hulp te vragen: dat is hun keuze. Net zoals het andermans keuze is om wel of niet te helpen.
Ik kan niet 100% in iemands situatie kijken aan de hand van een OP en derhalve al helemaal geen opinie vormen en ga dus maar ter goeder trouw uit van de "noodzaak" voor de vraag om hulp, maar verwacht desondanks dat de topicstarter zelf ook even meehelpt.
Hai! Weer niet gebeld om te komen werken? Over vergis ik me nu... vandaag draait het allemaal wat langzamer geloof ik.quote:
Volgens mij is iedereen brak. Onweer en slapen... niet mijn combinatie. Ben niet bang, maar schrik er gewoon vaak van wakker. Irritant!quote:
Zelfde hier.. Al 3 dagenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:17 schreef Ehhe het volgende:
Hii Jaleesa. Hoe is het met jouw tattoo? De mijne is helemaal aan het vervellen en 't JEUKT! xD
Das eigenlijk nog vervelenderquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:23 schreef Ireth het volgende:
* Ireth is ook aan het vervellen en dat jeukt ook!
En dan heb ik nog niet eens een tattoo laten zetten
Oi. Sterkte!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:28 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 geen jeuk maar spierpijn heeft *auw*
Mag niet!! Dan kunnen we niet meer SCquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer dit subforum dicht gaat eigenlijk.
Jawel, maar alleen niet hier.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:48 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Mag niet!! Dan kunnen we niet meer SC
Ik snap nu je post, heb ff bijgelezen!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer dit subforum dicht gaat eigenlijk.
Hier of IRL?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wat walg ik toch van sommige mensen zeg.. GAD-VER-DAMME!!!
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wat walg ik toch van sommige mensen zeg.. GAD-VER-DAMME!!!
Wat denk jij? Ik denk hier..quote:
Dat kan ik niet ruiken, hè?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wat denk jij? Ik denk hier..
Ik bedoelde het niet zoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat kan ik niet ruiken, hè?
Nee, dat snap ik. Ik loop me ook op te vreten, met dank aan sommige mensen. Maar als ik post wat ik wil posten wordt het allemaal een beetje ban-waardig, denk ik.quote:
Same here..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Ik loop me ook op te vreten, met dank aan sommige mensen. Maar als ik post wat ik wil posten wordt het allemaal een beetje ban-waardig, denk ik.
waar is hier de "vind ik leuk" knop!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Ik loop me ook op te vreten, met dank aan sommige mensen. Maar als ik post wat ik wil posten wordt het allemaal een beetje ban-waardig, denk ik.
Nee laat maar joh, want ik begin me er steeds meer en meer aan te ergeren.. Gewoon diep triestquote:
Ik weiger mij altijd stil te houden. Da's alleen maar slecht, dingen opkroppen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
waar is hier de "vind ik leuk" knop!!
maar ik snap je compleet!!
Dat is ook de reden waarom ik me deze week stil hield..
maar sommige mensen zijn een ban niet waard!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik weiger mij altijd stil te houden. Da's alleen maar slecht, dingen opkroppen.
T is alleen zo jammer dat je niet alles kan zeggen wat je dwars zit.. Want dan heb je een dikke ban aan je broekquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik weiger mij altijd stil te houden. Da's alleen maar slecht, dingen opkroppen.
Nee, dat klopt. Maar ach, dit subforum gaat toch wel dicht. Of wordt overgenomen door de EO.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:06 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
maar sommige mensen zijn een ban niet waard!!
sommige mensen vindt ik een ban waard..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar ach, dit subforum gaat toch wel dicht. Of wordt overgenomen door de EO.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:43 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 een hoop moet doen vandaag:
* Badkamer soppen
* Dorp -->
^ Fietsenmaker
^ Mooi! (winkel)
^ Gewoon ff in het dorp wandelen
^ Bibliotheek
* Kaarten in plakboek plakken
* Foto's van 2009 & 2010 uitzoeken om te bestellen
* Eten koken
* Skeelers uitproberen welke 2 paar (v.d. 3) het beste zijn
Dat was 't denk iktot nu toe
Tsja, moet wel iets gedaan hebben vandaag... (gister niets gedaan haha), *Badkamer in duikt..* Antikal, WC-eend zijn al aan het werkquote:
waar zie jij dat?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:14 schreef Inlognaam het volgende:
Ik ga trouwens even kijken hoeveel notes ik heb en of daar verandering in gekomen is afgelopen 48 uur zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |