quote:
tering een gulden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hebbie een guldn voar me?
alla tokkel!!!
En met dat laatste ben ik het zeker niet eens....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:56 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah idd, maar je ziet t. voortaan gewoon zelf versturen.
al die via via acties lopen of fout en loopt t goed is er 1 persoon die gaat lopen verkondigen dat alles goed is gekomen dankzij hem
Dat gun je dolfie toch zeker wel?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:57 schreef gomi het volgende:
[..]
tering een gulden?
moet zeker ook nog een zijn met wilhelmina he?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hebbie een guldn voar me?
alla tokkel!!!
Van mij niet hoor.quote:
ik ook niet, en denk 90% ook nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En met dat laatste ben ik het zeker niet eens....
wij hadden hier in assen een zwerver... Tokkel (speelde altijd in de band met Herman Brood)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:57 schreef gomi het volgende:
[..]
tering een gulden?
moet zeker ook nog een zijn met wilhelmina he?
wordt niet altijd gewaardeerd... dus na vanavond gaat dat verbod weer netjes inquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:00 schreef Pulver het volgende:
[..]
Van mij niet hoor.
JUIST jij niet, je hebt zo'n lekkere directe manier van posten
ik kom uit 1979 das het goede jaar!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:02 schreef gomi het volgende:
[..]
ah natuurlijk. dolfie wel.
maar alleen die uit een bepaald jaar he
Oh jee.. heb/ga je je misdragen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wordt niet altijd gewaardeerd... dus na vanavond gaat dat verbod weer netjes in
Van mij mag je blijven. Sinds wanneer trek jij je iets aan van iemand anders?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wordt niet altijd gewaardeerd... dus na vanavond gaat dat verbod weer netjes in
lol goede gast dusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wij hadden hier in assen een zwerver... Tokkel (speelde altijd in de band met Herman Brood)
hij vroeg altijd een gulden
en toen was het rond sinterklaas
en ik kwam 1 gulden te kort voor kadootje
dus ik ben naar hem toe gestapt (hij kreeg elke week een gulden van me)
en vroeg: "Tokkel, heb je een gulden voor mij? kadootje is een gulden duurder als ik dacht"
hij zegt: "tuurlijk wichie, ik krieg hem volgende week toch wel terug"
hij graait in zijn zak en ik krijg een rijksdaalder
en hij zegt: "koop je ook wat lekkers voor jezelf?"
nee, nog niet...quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wij hadden hier in assen een zwerver... Tokkel (speelde altijd in de band met Herman Brood)
hij vroeg altijd een gulden
en toen was het rond sinterklaas
en ik kwam 1 gulden te kort voor kadootje
dus ik ben naar hem toe gestapt (hij kreeg elke week een gulden van me)
en vroeg: "Tokkel, heb je een gulden voor mij? kadootje is een gulden duurder als ik dacht"
hij zegt: "tuurlijk wichie, ik krieg hem volgende week toch wel terug"
hij graait in zijn zak en ik krijg een rijksdaalder
en hij zegt: "koop je ook wat lekkers voor jezelf?"
niet!! dat weet je zelf ook wel, denk ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:05 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Van mij mag je blijven. Sinds wanneer trek jij je iets aan van iemand anders?
maar een wilhelmina uit 79 is vals he, die waren er niet meer na 48quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik kom uit 1979 das het goede jaar!!!
Ja, hij heeft nu een vrijstaande woning in Hongarije met eigen zwembad en drie man personeelquote:
Daarom juistquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:06 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
niet!! dat weet je zelf ook wel, denk ik
quote:
Toch gek he, hoe iemand gewoon niet kan aarden in een normaal huis.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
absoluut!!
hij heeft gekozen om op straat te leven...
2 keer per jaar haalde zijn dochter hem van straat af om hem te douchen en te scheren en te knippen...
haar schuur stond ook altijd open... kachel in de winter... bedje klaar..
maar hij wilde niet in een huis wonen...
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:06 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ja, hij heeft nu een vrijstaande woning in Hongarije met eigen zwembad en drie man personeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |