Klapjapanner -> Laptopquote:
En hoe noem je een tablet dan?quote:
Geen camerabeelden op een kantoorlokatie. Bedrijfsrecherche erbij.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:53 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Oke..weer wat geleerd!!
Maaruh wat nu? Aangifte doen ofzo? Camerabeelden?
*Een eigen huis een plek onder de zonnnnn* die?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
En hoe noem je een tablet dan?
En waarom zit René Froger in mijn hoofd sinds ik de titel gelezen heb?
@DJMO Super dat je huisje rond is.![]()
Als je een dreun wilt lenen dan mag dat wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Geen camerabeelden op een kantoorlokatie. Bedrijfsrecherche erbij.
Okquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Geen camerabeelden op een kantoorlokatie. Bedrijfsrecherche erbij.
Godver, de godver, de godver......quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:55 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Een eigen huis een plek onder de zonnnnn* die?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je een dreun wilt lenen dan mag dat wel.
Ik heb een vrij plekje in mijn bureaula waar ik iemand ik kan opvouwen, mag dat ook? Of doen we dat na de dreun...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je een dreun wilt lenen dan mag dat wel.
Zou ik erna doen!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb een vrij plekje in mijn bureaula waar ik iemand ik kan opvouwen, mag dat ook? Of doen we dat na de dreun...
"En altijd iemand in de buurt die bij je zeiken kohomt......."quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:55 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Een eigen huis een plek onder de zonnnnn* die?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
"En altijd iemand in de buurt die bij je zeiken kohomt......."
Maakt mij niet uit als diegene het maar afgeleerd heeft.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb een vrij plekje in mijn bureaula waar ik iemand ik kan opvouwen, mag dat ook? Of doen we dat na de dreun...
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:57 schreef belle1608 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
, niet zo vloeken, nergens voor nodig
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit als diegene het maar afgeleerd heeft.
[..]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
En hoe noem je een tablet dan?
En waarom zit René Froger in mijn hoofd sinds ik de titel gelezen heb?
@DJMO Super dat je huisje rond is.![]()
Dan heb ik nu een netnietboekquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een nietklapjap natuurlijk..
En een laptop = een klaptop..
Nu je weer een plekje hebt om in te schuilen durf je wel.quote:
Rucky, heb je nog een bed nodig? Ik weet er nog een te staan in Schiedam....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nu je weer een plekje hebt om in te schuilen durf je wel.![]()
Ik krijg je nog wel.
Omdat ik na mijn laatste keer iets eten 2 uur niet kan hardlopen... dus dat wordt dan lastig en vanavond heb ik bezoekquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:24 schreef Ehhe het volgende:
Waarom doe je het dan ook op het warmst van de dag? Kan je toch veel beter vanavond doen als het wat afgekoeld is?
Alsof ik je tegen houdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:26 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Omdat ik na mijn laatste keer iets eten 2 uur niet kan hardlopen... dus dat wordt dan lastig en vanavond heb ik bezoek![]()
en nu heb ik in ieder geval het idee iets gedaan te hebben
Ik ken er nog wel een paar. DJMO terug plagen is zo makkelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Rucky, heb je nog een bed nodig? Ik weet er nog een te staan in Schiedam....
Weet ik ook welquote:
Daaromquote:
Klinkt leukquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:34 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Daaromvrijdag les 2
Ik mocht een-na-laatste stukje lopen op La Roux - Bulletproof, heerlijk nrdus mijn dag was weer goed
Lekker douchen zo inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:41 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Voordeel is natuurlijk ook dat je je in bad kan laten plonzen om je zweet kwijt te raken
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:45 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Lekker douchen zo inderdaad![]()
*Eerst die sldajflkjasdfljsdkfj sportbeha uit zien te krijgen haha (over m'n hoofd heen)*
Van mij had die niet eens aan gehoeven.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Van mij had die niet eens aan gehoeven.
Dat dusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:52 schreef Ehhe het volgende:
Een sportbh is toch wel erg fijn lijkt mij... Geen bouncing boobs
Ze hebben niet voor niets een bounce functiequote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:52 schreef Ehhe het volgende:
Een sportbh is toch wel erg fijn lijkt mij... Geen bouncing boobs
Als je sport kan dat bouncen echt fakkin veel pijn doen. Als ze tijdens het lopen bouncen vind ik ook niet zo erg.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:58 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ze hebben niet voor niets een bounce functie
Arme jongen.. je bent 'bezoek'quote:
Sommigen kunnen er anders beter wel een aan hoor, die hebben die dingen zowat over hun schouders slingeren als ze rennen..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:58 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ze hebben niet voor niets een bounce functie
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Arme jongen.. je bent 'bezoek'
[..]
Sommigen kunnen er anders beter wel een aan hoor, die hebben die dingen zowat over hun schouders slingeren als ze rennen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |