genoeg te doenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:01 schreef Ro-ald het volgende:
Het is lekker weer en dan is er niets te doen volgens jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
fap te doenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:01 schreef Ro-ald het volgende:
Het is lekker weer en dan is er niets te doen volgens jou?
Dat is idd vervelend.. mijn moeder doet het rolgordijn heel vaak open in de ochtend, pffff.. Dat slaapt niet lekkerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alleen ik word altijd vroeg en veel wakker van dit licht.. ik heb lamellen..
Overdag is dat handig dat je ze open kan draaien enso, maar s'avonds en s'ochtends bah, nooit donker.
/zeikmodus
Nee, sorry.quote:
Wat is er gebeurd dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:38 schreef Plastic_zak het volgende:
Onze liefde voor elkaar is niet meer zoals het ooit was.
Nee schat, ik heb liever niet dat hij komt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:52 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Oke. Vrede op aard.
Volgend jaar ga ik trouwen, jij mag ook komen.
Gratis drank sla ik nooit af.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:52 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Oke. Vrede op aard.
Volgend jaar ga ik trouwen, jij mag ook komen.
Wil jij ook komen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee schat, ik heb liever niet dat hij komt.
Drmquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gratis drank sla ik nooit af.
Die was al kaal?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:58 schreef Plastic_zak het volgende:
Straks m'n kop kaalscheren jatog jatog.
Heb ik gisteren gedaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:58 schreef Plastic_zak het volgende:
Baas.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Heb ik gisteren gedaan.
Of nou ja, bijna kaal.
Lelijke trollquote:
Weet ikquote:
White powerrrrr!quote:
Mooi tog jatogquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:58 schreef Plastic_zak het volgende:
Je linker tiet is groter als je rechter!quote:
waarom ga je me hatenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Fkt ga je haten, ik stuur coban op je af
bierquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
Airco is voor watjes die niet tegen een beetje warmte kunnen.
Als ik weer werk heb ga ik minderen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:17 schreef Plastic_zak het volgende:
ik ga denk ik wel minderen met alcohol enzo
zo kom je nooit aan het werk he slimpiequote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als ik weer werk heb ga ik minderen.
Ik als de krat op is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als ik weer werk heb ga ik minderen.
En dan trekt de kikker je lens mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:21 schreef Dientje12 het volgende:
Jongens, mijn lenzen zijn echt handig, want je weet toch kikkers hebben zo'n lange toch om vliegen te likken, ik heb weelewns een kikker gezien in de sloot bij mij achter, dus als ooit een kikker mij in de oog wil likken likt die zo tegen mijn lens aan zonder dat ik wat voel
Lenzen
Eerst nog vakantie vieren Gquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zo kom je nooit aan het werk he slimpie
Daarom g, oog is ongedeerdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En dan trekt de kikker je lens mee.
pistolen zijn ook handig, want je weet toch kikkers hebben zo'n lange tong om vliegen te likken, ik heb weelewns een kikker gezien in de sloot bij mij achter, dus als ooit een kikker mij in de oog wil likken krijgt ie een kogel door zijn harsesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:21 schreef Dientje12 het volgende:
Jongens, mijn lenzen zijn echt handig, want je weet toch kikkers hebben zo'n lange tong om vliegen te likken, ik heb weelewns een kikker gezien in de sloot bij mij achter, dus als ooit een kikker mij in de oog wil likken likt die zo tegen mijn lens aan zonder dat ik wat voel
Lenzen
Dat vind ik zielig, jij bent echt evilquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
pistolen zijn ook handig, want je weet toch kikkers hebben zo'n lange tong om vliegen te likken, ik heb weelewns een kikker gezien in de sloot bij mij achter, dus als ooit een kikker mij in de oog wil likken krijgt ie een kogel door zijn harses
Nee, ik heb 2 ogen, een kikker moet zijn tong rusten na elke lik, dus genoeg tijd om weg te rennen als een mietjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maar dan ben je blind en wordt je overreden door een auto.
Dientje: 0
Kikker: 1
vroeger trok ik de achterpootjes uit en liet ze die opeten. tegenwoordig ben ik kapot liefquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat vind ik zielig, jij bent echt evil
Ik hoop dat jij in je volgend leven een kikker wordquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vroeger trok ik de achterpootjes uit en liet ze die opeten. tegenwoordig ben ik kapot lief
Onmiddellijk herroepen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ik heb 2 ogen, een kikker moet zijn tong rusten na elke lik, dus genoeg tijd om weg te rennen als een mietje
Dientje:1
Kikker:0
ik was mijn vorig leven al kikker. daaromquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij in je volgend leven een kikker word
Ik ben liever blind dan doofquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maar dan ben je blind en wordt je overreden door een auto.
Dientje: 0
Kikker: 1
Maar, plassen kikkers onderwater of bovenwater?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik was mijn vorig leven al kikker. daaromkikkers
Op het land. Kikkers willen natuurlijk niet in hun eigen urine zwemmen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar, plassen kikkers onderwater of bovenwater?
Indrukwekkendquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Op het land. Kikkers willen natuurlijk niet in hun eigen urine zwemmen.
Waarom?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:52 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben nu blij, chagrijnig en zenuwachtig tegelijk![]()
![]()
Nou ja, blij omdat ik nu vakantie heb. Chagrijnig omdat het een rotdag was op het werk. En zenuwachtig voor een gesprek morgen.quote:
he, jij bent heul geen puber meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:53 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben geen G, ik ben een normale Nederlandse jongen godverdomme!ja rustig toch, de blok is heet, de blok is heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze3ma junkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:22 schreef Plastic_zak het volgende:
Geen zin om op te staan om de frituurpan aan te zetten.
Gefeliciteerd man, je hebt gezoendquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:19 schreef 3M1N3M het volgende:
Mag ik ietz vragen?
Namelijk: Ik heb gezoend met een meisje, tenminste dat dacht ik..
Maar nu beweert een ander meisje die het heeft gezien, dat het alleen een kusje was..
Maar, als je zegmaar 15 seconden lang duurt, en je raakt elkaars tong enzo, dat is toch gewoon zoenen?
Niet wanhopig en shit bedoeld.. haha ;P
Haha okee..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man, je hebt gezoend
Ik heb geen vakantiequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef 3M1N3M het volgende:
Gaat een van jullie nog iets cools doen in vakantie?
Ben je wel een tiener dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef Dientje12 het volgende:
pas over 2 dagen voor 2 weekjes maar
Grappig, dat zei mijn ma net ook. Ouder dan 50 wil ze ook niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik ben al 21 man bijna 30 en dan bijna 40, leven gaat snel, ouder dan 50 wil ik niet worden
Man moet werken..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:25 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Grappig, dat zei mijn ma net ook. Ouder dan 50 wil ze ook niet.
Wat ga je doen dan, YOLO acties ofzo?
Instagram foto’s maken voor een trein?
Haha okee.quote:
muziek luisteren ja tochquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:26 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Haha okee.
Wat ben je nu aan ’t doen naast FOK!
Oh nice, wat voor muziek?quote:
de eckte jamaicaanse dancehall..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:28 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Oh nice, wat voor muziek?
Hopelijk wel de goeie eh..
Ik heb gister neppe Beats by Dre gekocht van een vriend.
Nieuw in doos, 20 euro, en het geluid is echt heel goed.
Bas fijn alles, ik geniet echt.
Jij ook nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
he, jij bent heul geen puber meer
Nee, naast dit luister ik wel radio538quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef 3M1N3M het volgende:
Ahh jammer.
Hou je niet van HipHop of Rock?
Hellevoetsluisquote:
Oké, haha.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, naast dit luister ik wel radio538
[..]
Hellevoetsluis
nee, luister wel radio538quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef 3M1N3M het volgende:
Ahh jammer.
Hou je niet van HipHop of Rock?
Hellevoetsluisquote:
Echt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:34 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Oké, haha.
Ehm.. daar heeft een vriend van me gewoond.
Dalfsen, weet niet of je het kent..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Echt?
Waar is die heen verhuisd?
Nee ken ik niet..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:45 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Dalfsen, weet niet of je het kent..
Hij heet Dylan
Hoogvlietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:46 schreef 3M1N3M het volgende:
Okee. dat kan.. waar werk jij eigenlijk?
Dalfsen ligt vlakbij Zwolle.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:45 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Dalfsen, weet niet of je het kent..
Hij heet Dylan
Aha. cool.quote:
nee zit thuisquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:50 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Aha. cool.
Zit je mobiel te FOK!ken in de vrachtwagen?
En waar woon je zelf?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ken het heb daar vlakbij in Dalen stage gelopen.
Oh haha.quote:
Dierverzorging bij een schapenbedrijfquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:04 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Oh haha.
En wat voor stage deed je dan?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dierverzorging bij een schapenbedrijf
Ik moest ze verzorgen eten en water geven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
schapenbedrijf
moest je op schaapjes letten?
Ro-ald is een echte çobanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik moest ze verzorgen eten en water geven.
Kijken of ze niet ziek waren en ik moest ze melken.
Eigen schuld, dikke bult.quote:
Vroeg slapen dan vandaagquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het was de schuld van tinychat en de wekker
En de Rabobank dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het was de schuld van tinychat en de wekker
sssttquote:
Nee rustig vandaag. Wel om 14.30 uur nog een afspraak staan en de volgens is dan weer om 16.10 uur.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:53 schreef Plastic_zak het volgende:
Juicyhill, g. Nog smatjes geprikt?
Weer wijs gesproken pzquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit.
Slapen doe je maar als je dood bent
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:35 schreef Plastic_zak het volgende:
omg omg net m'n kaak geknakt en nu kan ik m'n mond niet meer dichtdoen
Moet je ook niet constant mannen zitten pijpen voor geld.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:35 schreef Plastic_zak het volgende:
omg omg net m'n kaak geknakt en nu kan ik m'n mond niet meer dichtdoen
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moet je ook niet constant mannen zitten pijpen voor geld.
Niet grappig.quote:
Voortaan maar gratis.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moet je ook niet constant mannen zitten pijpen voor geld.
Nice, ik ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:12 schreef Bendoe het volgende:
SVIk ga vanavond spaghetti eten jonge
Geenszins.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:49 schreef metalheadjohan het volgende:
lol dit is het grootste aantal mensen bij elkaar die zig zo de tering vervelen xd
Meestal uitzieken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:50 schreef metalheadjohan het volgende:
kent iemand dat van ; je bent ziek en je meld je ziek op je werk en dan thuis .... wat doe je dan :/
ja dat wel maar dan lig je in bed , ik dan met mn blackberry en dan op fok maar ik verveel meeequote:
Kijk een film.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:52 schreef metalheadjohan het volgende:
[..]
ja dat wel maar dan lig je in bed , ik dan met mn blackberry en dan op fok maar ik verveel meee
Soms heb ik wel eens goede ideeen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:53 schreef metalheadjohan het volgende:
dat is eigg nog niet eens zon slecht idee ! dankje
Daar hoef je je geen zorgen om te maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:59 schreef Dientje12 het volgende:
Nog 1 dag
Als ik morgen voor me vakantie dood ga haat god mij echt
Ik zie geen verschil :squote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:54 schreef Plastic_zak het volgende:
Hey, de grootte van de zoekbalk op youtube is groter geworden.
Waar ga je naartoe op vakantie?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:59 schreef Dientje12 het volgende:
Nog 1 dag
Als ik morgen voor me vakantie dood ga haat god mij echt
onedoesnotsimply.jpgquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Daar ben ik mee gestopt sinds gister.
Volgens mij is stoppen met bier drinken makkelijker dan stoppen met roken. Weet het niet uit ervaring, maar nicotine is echt verslavend. Bier niet perse.quote:
Ik rookte niet een pakje per dag dus het zal nog wel meevallen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Volgens mij is stoppen met bier drinken makkelijker dan stoppen met roken. Weet het niet uit ervaring, maar nicotine is echt verslavend. Bier niet perse.
Ben jij mischien god?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Daar hoef je je geen zorgen om te maken.
alle vakantie's in mijn leven waren in nederland op terschellingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Waar ga je naartoe op vakantie?
Voor mij zal dat niet zo makkelijk gaan ben ik bang.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Volgens mij is stoppen met bier drinken makkelijker dan stoppen met roken. Weet het niet uit ervaring, maar nicotine is echt verslavend. Bier niet perse.
Dat is ook niet leuk dat je ouders altijd maar naar hetzelfde toe willen gaanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
alle vakantie's in mijn leven waren in nederland op terschelling
Omdat me ouders daar altijd heen willen ga al 3 jaar niet meer mee dus blijf dan gewoon thuis
Ja me opa en oma wonen daar, ken heel dat eiland zowat uit me kop bij wijze van sprekenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk dat je ouders altijd maar naar hetzelfde toe willen gaan
Ja dat snap ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja me opa en oma wonen daar, ken heel dat eiland zowat uit me kop bij wijze van spreken
Dat laatste.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]doe jij aan paganisme? Of ben je atheist
Oh.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij gaat naar de hel pz en dan word je sm slaaf van de duivel
Onder heidendom of paganisme (uit het Engels, betekent letterlijk heidendom) worden in het algemeen alle religies begrepen die noch monotheïstisch zijn, noch op de Bijbel zijn gebaseerd. In West-Europa gaat het om voorchristelijke, niet-Abrahamitische religies van voornamelijk Keltische en Germaanse oorsprong.quote:
niet koosjer dus?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Onder heidendom of paganisme (uit het Engels, betekent letterlijk heidendom) worden in het algemeen alle religies begrepen die noch monotheïstisch zijn, noch op de Bijbel zijn gebaseerd. In West-Europa gaat het om voorchristelijke, niet-Abrahamitische religies van voornamelijk Keltische en Germaanse oorsprong.
Almerequote:
Nice.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik krijg die seizoenkaart als cadeau,omdat ik geslaagd was
Ik was heel de dag buiten geweest, heerlijk, e mooie vrouwtjes lopen buiten als de zon schijntquote:
En heb je dan een goede plek of middelmatig?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn seizoenskaart voor PSV is dit jaar 270 euro.
je hebt buiten gewerkt? zo kapot jaloers nuquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik was heel de dag buiten geweest, heerlijk, e mooie vrouwtjes lopen buiten als de zon schijnt
Dicht naar met midden 1e rang vrij ver naar boven dus super goed zicht.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En heb je dan een goede plek of middelmatig?
Ja, lekker door de zand heen, plassen waterquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hebt buiten gewerkt? zo kapot jaloers nu
duister baantje heb je. ik wil ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, lekker door de zand heen, plassen water
Oke ik sta op het sfeervak sowieso altijd wel goed zichtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dicht naar met midden 1e rang vrij ver naar boven dus super goed zicht.
En jij? Gefokt op je pc van de baas?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
duister baantje heb je. ik wil ook
nee. werk = werk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En jij? Gefokt op je pc van de baas?
Moet ik het voor je gaan kauwen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:33 schreef Plastic_zak het volgende:
Omg omg eten als je je mond niet dicht krijgt =
Slikken gaat ook moeilijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet ik het voor je gaan kauwen?
Oh das kutquote:
Goed planquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als ik morgen nog last heb ga ik wel ff naar de tandarts.
watquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goed planmisschien wel goed voor je buik
Wordt je dunquote:
Jij doet wel stoer hequote:
Niksquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Wat is er mis met iets dikker?
Nah ik wou dat ik groot en stoer was.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij doet wel stoer he
Nieuwe user in de sc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |