Onder heidendom of paganisme (uit het Engels, betekent letterlijk heidendom) worden in het algemeen alle religies begrepen die noch monotheïstisch zijn, noch op de Bijbel zijn gebaseerd. In West-Europa gaat het om voorchristelijke, niet-Abrahamitische religies van voornamelijk Keltische en Germaanse oorsprong.quote:
niet koosjer dus?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Onder heidendom of paganisme (uit het Engels, betekent letterlijk heidendom) worden in het algemeen alle religies begrepen die noch monotheïstisch zijn, noch op de Bijbel zijn gebaseerd. In West-Europa gaat het om voorchristelijke, niet-Abrahamitische religies van voornamelijk Keltische en Germaanse oorsprong.
Almerequote:
Nice.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik krijg die seizoenkaart als cadeau,omdat ik geslaagd was
Ik was heel de dag buiten geweest, heerlijk, e mooie vrouwtjes lopen buiten als de zon schijntquote:
En heb je dan een goede plek of middelmatig?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn seizoenskaart voor PSV is dit jaar 270 euro.
je hebt buiten gewerkt? zo kapot jaloers nuquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik was heel de dag buiten geweest, heerlijk, e mooie vrouwtjes lopen buiten als de zon schijnt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |