Ik zie geen verschil :squote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:54 schreef Plastic_zak het volgende:
Hey, de grootte van de zoekbalk op youtube is groter geworden.
Waar ga je naartoe op vakantie?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:59 schreef Dientje12 het volgende:
Nog 1 dag
Als ik morgen voor me vakantie dood ga haat god mij echt
onedoesnotsimply.jpgquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Daar ben ik mee gestopt sinds gister.
Volgens mij is stoppen met bier drinken makkelijker dan stoppen met roken. Weet het niet uit ervaring, maar nicotine is echt verslavend. Bier niet perse.quote:
Ik rookte niet een pakje per dag dus het zal nog wel meevallen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Volgens mij is stoppen met bier drinken makkelijker dan stoppen met roken. Weet het niet uit ervaring, maar nicotine is echt verslavend. Bier niet perse.
Ben jij mischien god?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Daar hoef je je geen zorgen om te maken.
alle vakantie's in mijn leven waren in nederland op terschellingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Waar ga je naartoe op vakantie?
Voor mij zal dat niet zo makkelijk gaan ben ik bang.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Volgens mij is stoppen met bier drinken makkelijker dan stoppen met roken. Weet het niet uit ervaring, maar nicotine is echt verslavend. Bier niet perse.
Dat is ook niet leuk dat je ouders altijd maar naar hetzelfde toe willen gaanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
alle vakantie's in mijn leven waren in nederland op terschelling
Omdat me ouders daar altijd heen willen ga al 3 jaar niet meer mee dus blijf dan gewoon thuis
Ja me opa en oma wonen daar, ken heel dat eiland zowat uit me kop bij wijze van sprekenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk dat je ouders altijd maar naar hetzelfde toe willen gaan
Ja dat snap ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja me opa en oma wonen daar, ken heel dat eiland zowat uit me kop bij wijze van spreken
Dat laatste.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]doe jij aan paganisme? Of ben je atheist
Oh.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij gaat naar de hel pz en dan word je sm slaaf van de duivel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |