Joehoeeeeeeeehhh!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik was ook inderdaad een tijd weinig tot nooit op FOK!. Ik kreeg een soort van leven. Maar nu heb ik meer tijd
Jaquote:
Misschienquote:
Stoute jongenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nog steeds wakker, heg is al bedtijd geweest
Met mij gaat het goed, verrassend genoeg niet moe of gaar, ook ik heb last van een vakantie ritme. Maar ik sliep vrij snel gister en ik heb heeeeerlijk geslapen, ik heb mijn favoriete dekbed er op liggenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:31 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Hoe het met je gaat en of je lekker hebt geslapen
Chill, mooizoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed, verrassend genoeg niet moe of gaar, ook ik heb last van een vakantie ritme. Maar ik sliep vrij snel gister en ik heb heeeeerlijk geslapen, ik heb mijn favoriete dekbed er op liggen
Alleen ik word altijd vroeg en veel wakker van dit licht.. ik heb lamellenquote:
Moet ik ook maar eens gaan doen ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mafkees
Ik ben eindelijk voor het eerst in 3 weken voor 03.00 naar bed gegaan
Naja een keer doen is niet zo moeilijk, het is meer de kunt om het te blijven doenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens gaan doen ja.
Wat het bij mij is dat ik meestal pas in de avond echt wakker ben en dan in de nacht vol met energiequote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja een keer doen is niet zo moeilijk, het is meer de kunt om het te blijven doenen een nieuw/ander ritme aan wennen.
Maar ik vind de nacht gewoon leuker/fijnerlastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |