Weet ikquote:
White powerrrrr!quote:
Mooi tog jatogquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:58 schreef Plastic_zak het volgende:
Straks m'n kop kaalscheren jatog jatog.
Je linker tiet is groter als je rechter!quote:
waarom ga je me hatenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Fkt ga je haten, ik stuur coban op je af
bierquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
Airco is voor watjes die niet tegen een beetje warmte kunnen.
Als ik weer werk heb ga ik minderen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:17 schreef Plastic_zak het volgende:
ik ga denk ik wel minderen met alcohol enzo
zo kom je nooit aan het werk he slimpiequote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als ik weer werk heb ga ik minderen.
Ik als de krat op is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als ik weer werk heb ga ik minderen.
En dan trekt de kikker je lens mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:21 schreef Dientje12 het volgende:
Jongens, mijn lenzen zijn echt handig, want je weet toch kikkers hebben zo'n lange toch om vliegen te likken, ik heb weelewns een kikker gezien in de sloot bij mij achter, dus als ooit een kikker mij in de oog wil likken likt die zo tegen mijn lens aan zonder dat ik wat voel
Lenzen
Eerst nog vakantie vieren Gquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zo kom je nooit aan het werk he slimpie
Daarom g, oog is ongedeerdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En dan trekt de kikker je lens mee.
pistolen zijn ook handig, want je weet toch kikkers hebben zo'n lange tong om vliegen te likken, ik heb weelewns een kikker gezien in de sloot bij mij achter, dus als ooit een kikker mij in de oog wil likken krijgt ie een kogel door zijn harsesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:21 schreef Dientje12 het volgende:
Jongens, mijn lenzen zijn echt handig, want je weet toch kikkers hebben zo'n lange tong om vliegen te likken, ik heb weelewns een kikker gezien in de sloot bij mij achter, dus als ooit een kikker mij in de oog wil likken likt die zo tegen mijn lens aan zonder dat ik wat voel
Lenzen
Dat vind ik zielig, jij bent echt evilquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
pistolen zijn ook handig, want je weet toch kikkers hebben zo'n lange tong om vliegen te likken, ik heb weelewns een kikker gezien in de sloot bij mij achter, dus als ooit een kikker mij in de oog wil likken krijgt ie een kogel door zijn harses
Nee, ik heb 2 ogen, een kikker moet zijn tong rusten na elke lik, dus genoeg tijd om weg te rennen als een mietjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maar dan ben je blind en wordt je overreden door een auto.
Dientje: 0
Kikker: 1
vroeger trok ik de achterpootjes uit en liet ze die opeten. tegenwoordig ben ik kapot liefquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat vind ik zielig, jij bent echt evil
Ik hoop dat jij in je volgend leven een kikker wordquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vroeger trok ik de achterpootjes uit en liet ze die opeten. tegenwoordig ben ik kapot lief
Onmiddellijk herroepen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ik heb 2 ogen, een kikker moet zijn tong rusten na elke lik, dus genoeg tijd om weg te rennen als een mietje
Dientje:1
Kikker:0
ik was mijn vorig leven al kikker. daaromquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij in je volgend leven een kikker word
Ik ben liever blind dan doofquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maar dan ben je blind en wordt je overreden door een auto.
Dientje: 0
Kikker: 1
Maar, plassen kikkers onderwater of bovenwater?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik was mijn vorig leven al kikker. daaromkikkers
Op het land. Kikkers willen natuurlijk niet in hun eigen urine zwemmen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar, plassen kikkers onderwater of bovenwater?
Indrukwekkendquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Op het land. Kikkers willen natuurlijk niet in hun eigen urine zwemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |