SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
Vind je storm slecht getekent? cultuurbarbaar! De tekeningen van storm zijn stuk voor stuk ware pareltjes, helemaal als je bedenkt dat het met aquarel is gemaakt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
op de 1 of andere manier ziet naruto manga er nog slechter uit dan de storm stripboeken
[ afbeelding ]
Jup! Sayonara is redelijk definitief.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:48 schreef .Cake. het volgende:
Is "Sayonara" niet een afscheidsgroet die je gebruikt als je verwacht elkaar nooit (of pas over 10 jaar ofzo) meer te zien? Zoiets als "vaarwel"?
Ik weet niet wat je allemaal van plan bent Baka maar wel terugkomen hoor!
Nee storm vind ik prachtig gemaakt aangezien ik alle stripboeken hebquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Vind je storm slecht getekent? cultuurbarbaar! De tekeningen van storm zijn stuk voor stuk ware pareltjes, helemaal als je bedenkt dat het met aquarel is gemaakt.
Dat laat je niet echt blijken bij je vergelijking...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee storm vind ik prachtig gemaakt aangezien ik alle stripboeken heb
heb het ook eigenlijk verkeerd vergeleken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:04 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dat laat je niet echt blijken bij je vergelijking...
Vandaar ook mijn 'gubbai', wat kennelijk volwaardig Japans is en niet meer een verbastering van het Engels ofzo, Google Translate Bitches.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:58 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Jup! Sayonara is redelijk definitief.
Ik vind dat de minimalistische stijl die de wekelijkste manga vaak hebben de panelen overzichtelijk(er) maakt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
heb het ook eigenlijk verkeerd vergeleken.
Maar eerder het punt dat een oude stripboek er nog beter getekend uit ziet dan een manga van deze tijd.
Ah, ik begrijp het.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
heb het ook eigenlijk verkeerd vergeleken.
Maar eerder het punt dat een oude stripboek er nog beter getekend uit ziet dan een manga van deze tijd.
Aangekomen bij de zee moet je gewoon keihard 'UMI DA!' roepen. En geblinddoekt een watermeloen kapotslaan. En iemand levend begraven.quote:
Dat. Plus het feit dat het binnen 4 á 5 dagen getekend moet zijn, aangezien ze het nog moeten verwerken. Ook moeten de scanlators het inscannen en dusdanig bewerken. Ik heb hier een paar volumes en die zien er wel wat beter uit dan de online versies.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn 'gubbai', wat kennelijk volwaardig Japans is en niet meer een verbastering van het Engels ofzo, Google Translate Bitches.
[..]
Ik vind dat de minimalistische stijl die de wekelijkste manga vaak hebben de panelen overzichtelijk(er) maakt.
Jaahquote:Op woensdag 1 augustus 2012 07:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
De vertaler wat ik je had gestuurd?
Neen. Helaas niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ligt Nieuw Milligen aan zee?
Ze willen wel geld verdienen natuurlijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
http://www.animenewsnetwo(...)m-nana-project-anime
Way the fucking go SHAFT. Lekker origineel om weer een mahou shoujo te doenIk wil liever de prequel of de sequel van de -monogatarie reeks.
Ik ben stiekem ook wel benieuwd naar deze.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
http://www.animenewsnetwo(...)m-nana-project-anime
Way the fucking go SHAFT. Lekker origineel om weer een mahou shoujo te doenIk wil liever de prequel of de sequel van de -monogatarie reeks.
Er werd iemand in stukken gehakt door een motorboot.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Aangekomen bij de zee moet je gewoon keihard 'UMI DA!' roepen. En geblinddoekt een watermeloen kapotslaan. En iemand levend begraven.
Je hebt er 1 slechte ervaring mee gehad zeker, en nu voel je je genoodzaakt een kots smiley te gebruiken.quote:
nooit ergens last van, qua tv internet en vaste telefonie iig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:59 schreef Arashimashou het volgende:
KPN heeft iedereen jarenlang in de stront laten zitten.
o dat wist ik nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:59 schreef Arashimashou het volgende:
En toch gebruik ik het al jaren zonder ook maar één probleem te hebben gehad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:59 schreef Arashimashou het volgende:
Ik heb slechte ervaringen met KPNquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:58 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je hebt er 1 slechte ervaring mee gehad zeker, en nu voel je je genoodzaakt een kots smiley te gebruiken.
Sletquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn mobiele provider is KPN. Ik ben erg tevreden.
Lycamobilequote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
maarja ik heb toch een prepaid sim kaart
Zelfde genres, zelfde kaliber.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
Waarom doet the idolm@ster mij denken aan K-ON
Oh my it's Tomoya als gangster. Koizumi's/Sebastian's/Daisuke Ono's stem kan ik wel waarderen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Het heeft wel wat. Ik ga hem sowieso kijken omdat GODTIER CAST.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Overigens is nu bijna alles weer offtopic
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oh my it's Tomoya als gangster. Koizumi's stem kan ik wel waarderen.
Overigens is nu bijna alles weer offtopic
En, geloof je nu niet meer in jezelf, maar geloof je in de gene die jou gelooft?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Tengen Toppa Gurren Lagan klaar. Vanavond maar ff Durarara checken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij is idolmaster wel een kaliber minder dan K-ONquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zelfde genres, zelfde kaliber.
Celtyquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Tengen Toppa Gurren Lagan klaar. Vanavond maar ff Durarara checken.
Sorry, maar ze hadden gelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:27 schreef Qunix het volgende:
Die Japanners kunnen ook niet tegen zijn verlies
[ afbeelding ]
Wedstrijd:
Protest claimen (en 300£ betalen)
jep heb ik gezien, was een van mn eerste animes en op dat punt was het wel vermakelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:08 schreef Klipnap het volgende:
Heeft iemand Ranma gezien? En wat vond je er van?
Waar is mijn imouto??quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:27 schreef Qunix het volgende:
Die Japanners kunnen ook niet tegen zijn verlies
[ afbeelding ]
Wedstrijd:
Protest claimen (en 300£ betalen)
Daar heb ik het niet over.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:05 schreef Quotidien het volgende:
Het leek erg veel op 4chan zo met die groene letters en grijze hokjes.
Over de kwaliteit van 4chan zal ik mij niet uitlaten. Maar veel mensen hier zijn frequente bezoekers.quote:
Je moet ook niet naar die bagger plaatsen als /b/ gaan, maar gewoon de andere boards bezoeken zoals /a/ of /v/quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Over de kwaliteit van 4chan zal ik mij niet uitlaten.
quote:Maar veel mensen hier zijn frequente bezoekers.
oquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Over de kwaliteit van 4chan zal ik mij niet uitlaten. Maar veel mensen hier zijn frequente bezoekers.
ik dusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Over de kwaliteit van 4chan zal ik mij niet uitlaten. Maar veel mensen hier zijn dagelijkse bezoekers.
Maar als het frequente bezoekers zijn dan weten ze dat 4chan faalt. Vooral in de zomer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Over de kwaliteit van 4chan zal ik mij niet uitlaten. Maar veel mensen hier zijn frequente bezoekers.
Zomerflikkers.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar als het frequente bezoekers zijn dan weten ze dat 4chan faalt. Vooral in de zomer.
Kloptquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar wel een verkapte "Anonymous"-ui nemen.
Zomer is immers niet voor de elite. Alleen het plebs (Applefans, Twilightlezers en Narutokijkers) verlaagt zich tot dat niveau.quote:
En RTL Boulevard kijkersquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zomer is immers niet voor de elite. Alleen het plebs (Applefans, Twilightlezers en Narutokijkers) verlaagt zich tot dat niveau.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zomer is immers niet voor de elite. Alleen het plebs (Applefans, Twilightlezers en Narutokijkers) verlaagt zich tot dat niveau.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fucking fucking fucking basherquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil de winter weer terug!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is Anonymous? Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar wel een verkapte "Anonymous"-ui nemen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:03 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat is Anonymous? Nooit van gehoord.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:03 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat is Anonymous? Nooit van gehoord.
Dit, had wel een mooi uitzicht erop vanuit mijn zolderkamerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:07 schreef Arashimashou het volgende:
Morgen. Wat een onweer vannacht zeg. Leuk om te zien en horen, maar daardoor kwam ik niet in slaap...
Niet haten op Naruto.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welk onweer? Ik heb keihard geslapen. Als een baby.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:07 schreef Arashimashou het volgende:
Morgen. Wat een onweer vannacht zeg. Leuk om te zien en horen, maar daardoor kwam ik niet in slaap...
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_het_noorden__.htmlquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:47 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Welk onweer? Ik heb keihard geslapen. Als een baby.![]()
Tering, misschien moet ik mijn kamer maar eens gaan opruimen, als ik zo om mij heen kijk. Maar ik heb weinig tijd plus ik moet nog anime kijken... decisions decisions.
En ik moet nog steeds de K-ON! film kijken. Maar dat wil ik een keer op een relaxte dag doen en niet als ik hele dag gewerkt heb en gaar ben. Helaas gaat dat niet meer gebeuren tot aan mijn vakantie en in mijn vakantie ga ik m ook niet kijken,dus dat gaat nog wel even duren
Hahaha, je leest Telegraaf.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_het_noorden__.html
komt elke ochtend door de brievenbus om 6 uurquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hahaha, je leest Telegraaf.
ideale zondagbrakfilm dus.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:01 schreef Klipnap het volgende:
Pff. Aria is zo rustig. Alsof het kijken al pure meditatie is.
Als het maar niet te langzaam en saai wordt.
Hier ook!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dit, had wel een mooi uitzicht erop vanuit mijn zolderkamer
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:28 schreef seiramu het volgende:
Ik volg nu Daily Lives of High School Boysgrappige serie.
Dat is geweldig!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oude UI, had ik nog ergensToen PostalGold nog hip was.
Jouw post is geld waard! Maar liefst 300 euro! Fantastisch!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Echt fantastisch inderdaad. Helemaal super.
Geen 450?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:19 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Jouw post is geld waard! Maar liefst 300 euro! Fantastisch!
Nee, wij zijn een gerespecteerd bedrijf die met marktconforme bedragen werken. Trap niet in bedrijven die meer geld geven, want in tegenstelling tot zulke bedrijven hebben wij geen addertjes onder het gras. (wij maaien dagelijks ons gras... ha-ha)quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:25 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nee, wij zijn een gerespecteerd bedrijf die met marktconforme bedragen werken. Trap niet in bedrijven die meer geld geven, want in tegenstelling tot zulke bedrijven hebben wij geen addertjes onder het gras. (wij maaien dagelijks ons gras... ha-ha)
Verdomd grappige serie. Is ook over geschreven op Animees.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:28 schreef seiramu het volgende:
Ik volg nu Daily Lives of High School Boysgrappige serie.
Haha de Telegraaf was een van de eersten met dit bericht.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hahaha, je leest Telegraaf.
Jouw post is 750 euro waard! Wil je hem cashen? Mail dan naar; mailgold@cashen.nigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Haha de Telegraaf was een van de eersten met dit bericht.
Haha maar ik lees de Telegraaf ook irl.![]()
Haha al die mensen die NCR en Volkskrant lezen.![]()
![]()
Oh geef maar hierquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:43 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Jouw post is 750 euro waard! Wil je hem cashen? Mail dan naar; mailgold@cashen.nig
Sorry, ik kan je daar niet verder bij helpen. Ik ben slechts een objectieve observeerder wat totaal geen relatie heeft met mailgold@cashen.nig.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:51 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Sorry, ik kan je daar niet verder bij helpen. Ik ben slechts een objectieve observeerder wat totaal geen relatie heeft met mailgold@cashen.nig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Eerst je avatar veranderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Eerst je avatar veranderen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Haha de Telegraaf was een van de eersten met dit bericht.
Haha maar ik lees de Telegraaf ook irl.![]()
Haha al die mensen die NCR en Volkskrant lezen.![]()
![]()
Daarom ook de spitsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]!
NRC is wel goed, maar sinds het tabloid formaat minder. Volkskrant gaat wel.
Telegraaf vind ik dé Henk en Ingrid krant. Ongelofelijk suggestief, provocerend en ongenuanceerd. De krant voor klagend Nederland.
Spits is onderdeel van Telegraaf.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Daarom ook de spits
hoewel ik nu wel vaker de metro pak.
de metro heeft wel een rommelige indeling maar er staat tenminste meer in dan in de spits, maarja helaas lees ik de krant alleen in de treinquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Spits is onderdeel van Telegraaf.
En Metro is haast net zo slecht en schreeuwerig. De Pers was wel goed, maar bestaat helaas niet meer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zag zojuist het schrikfilmpje dat kennelijk onder FOK!ers wordt verspreid. Holy fuck.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zag zojuist het schrikfilmpje dat kennelijk onder FOK!ers wordt verspreid. Holy fuck.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Omdat je het lief vraagt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zag zojuist het schrikfilmpje dat kennelijk onder FOK!ers wordt verspreid. Holy fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet lekker snel gaanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:36 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb overmorgen 50 Mbps.![]()
Hele overstap zo van 10 Mbps.
Klik niet.quote:
Kolere! Al dat geknipper. Ik dacht dat ik een epilepsieaanval zou krijgen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Klik niet.
Alsjeblieft.
Of zet het geluid tenminste zachter.
(misschien een overstatement, maar ik schrok me de tering)
http://gifura.orzhk.org/src/1332235315120.swf
Oh diequote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Klik niet.
Alsjeblieft.
Voor mensen met epilepsie is het zwaar kut jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kolere! Al dat geknipper. Ik dacht dat ik een epilepsieaanval zou krijgen.
Hopelijk. M'n 2 broers zijn weer terug van vakantie en die gamen de hele dag online, dan red je het niet met 10 Mbps (wlan).quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:47 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat moet lekker snel gaan
inb4 Ninja met z'n weet ik veel welke snelheid.
Kijk het nou maar... behalve als je epilepsie hebt oidquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:56 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hopelijk. M'n 2 broers zijn weer terug van vakantie en die gamen de hele dag online, dan red je het niet met 10 Mbps (wlan).
Wat is dat schrikfilmpje toch? Wat valt er te zien?
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kijk het nou maar... behalve als je epilepsie hebt oid
au mijn fucking orenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Klik niet.
Alsjeblieft.
Ik heb dat ''oneindig'' icoontje staan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:06 schreef Klipnap het volgende:
Nog maar 30 weken en dan heb ik Ranma gedownload!
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:30 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb dat ''oneindig'' icoontje staan.
Dat heet een lemniscaat, volgens mij.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:30 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb dat ''oneindig'' icoontje staan.
Ik heb oneindig veel boeken van uitgeverij Lemniscaat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat heet een lemniscaat, volgens mij.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb oneindig veel boeken van uitgeverij Lemniscaat.Ik ken de uitgeverij inderdaad ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een acht op zijn kant vandaar: ENDLESS EIGHT!!!quote:
VERSCHRIKKELIJK SUBTIEL INDERDAAD!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een acht op zijn kant vandaar: ENDLESS EIGHT!!!
Ik schreeuw niet echt hoor, ik misbruik alleen de Caps Lock-toets en wat uitroeptekens
Nice!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:36 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb overmorgen 50 Mbps.![]()
Hele overstap zo van 10 Mbps.
Ja, schrok ook wel maar vooral van dat nare geluid. Auw mijn oren...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Klik niet.
Alsjeblieft.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ben nu One Hundred Billion Stars, One Hundred Billion Lights aan het kijken en hoewel ik het gedetective wat minder vind is LotGH minstens drie keer slimmer dan alle andere series die ik nu volg.
Hm, interessant. Ik moet daar altijd nog verder mee. Begon wel leuk, maar op de een of andere manier haakt ik bij S2 af. Moet ik weer es opnieuw proberen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:06 schreef Klipnap het volgende:
Nog maar 30 weken en dan heb ik Ranma gedownload!
Een verdomd mooie prequel ja. Beter dan wat ik nu aan het kijken ben, maar dat komt meer omdat My Conquest een soort van actieve Yang had en One Hundered Billion vooral over Reinhard en Kircheis gaat en dan vaak nog niet eens over de grootschalige politiek en ruimtegevechten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
My Conquest is the Sea of Stars vond ik ook een hele mooie prequel. Ook echt een aanrader.
Ah, dat is wel jammer.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een verdomd mooie prequel ja. Beter dan wat ik nu aan het kijken ben, maar dat komt meer omdat My Conquest een soort van actieve Yang had en One Hundered Billion vooral over Reinhard en Kircheis gaat en dan vaak nog niet eens over de grootschalige politiek en ruimtegevechten.
Hmm. Ik weet niet. Soms ben ik er niet echt in de stemming voor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
Juist wel toch!? Het leuke aan dit soort series is dat je er op verschillende niveau's van kan genieten.
Kijk Aria als je op bent van de stressquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, dat is wel jammer.
Je herinnert me er aan dat ik weer verder moet kijken. Probleem met dit soort series is dat het niet een serie is die je kijkt als je net moe van je werk thuiskomt
Ik wil m ook nog eens kijken. Volgens mij heb ik m ook nog wel ergens staan, verstopt op de harde schijf.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ben nu One Hundred Billion Stars, One Hundred Billion Lights aan het kijken en hoewel ik het gedetective wat minder vind is LotGH minstens drie keer slimmer dan alle andere series die ik nu volg.
Hmm, misschien. Heel misschienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kijk Aria als je op bent van de stress
Reserveer die anime voor school. Niet omdat het het beste verhaal ooit heeft ofzo, maar omdat het gewoon zo rustig is.
En het is ook nog gebaseerd op Venetië. Waar ik binnenkort heen gaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, misschien. Heel misschien
Ik heb er wel goede dingen over gehoord.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En het is ook nog gebaseerd op Venetië. Waar ik binnenkort heen gaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anime op school kijkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kijk Aria als je op bent van de stress
Reserveer die anime voor school. Niet omdat het het beste verhaal ooit heeft ofzo, maar omdat het gewoon zo rustig is.
Niet op school, na school.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Anime op school kijken![]()
vooral tijdens projecturen lekker anime kijke op je laptopje om vervolgens gepakt te worden door je leraar![]()
ik heb maar 2 episodes naruto gekeken op school voordat ik werd betraptquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Niet op school, na school.
Wat voor anime kijk je trouwens op school? Boku no Pico? K-ON?
Leuke UI.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ik heb maar 2 episodes naruto gekeken op school voordat ik werd betrapt
en dat was het.
De OVA zijn echt meticuleus en dus met een slakkengang gemaakt en nog langzamer vertaald. Het is niet iets dat je in een dag, week, maand of zelf jaar hoeft te kijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:54 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik wil m ook nog eens kijken. Volgens mij heb ik m ook nog wel ergens staan, verstopt op de harde schijf.
Maar als ik er aan begin wil ik er ook wel een week ofzo dedicated naar kunnen kijken, met elke dag zoveel afleveringen. Niet de hele dag, dan wordt je beetje raar lijkt me.
Ik heb 8 episodes Welcome to the NHK op school gezien, paar episodes K-ON!, paar afleveringen Steins;Gate, School Days, Air (sorry Klipnap, maar ik vond het echtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ik heb maar 2 episodes naruto gekeken op school voordat ik werd betrapt
en dat was het.
Ik heb iemand helemaal EVA-fan weten te maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
als ik K-on op school kijk ga ik naast 1 iemand zitten achterin de klas,
en voor de rest zitten er een paar mensen die alleen maar Naruto,Bleach,One Piece kijken
Als mijn 2 maanden stage erop zitten ga ik wel mijn MAL lijstje laten zien aan de persoon die mij aan anime had geintroduceerdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb iemand helemaal EVA-fan weten te maken.
Maar Air is bijna net als Clannadquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb 8 episodes Welcome to the NHK op school gezien, paar episodes K-ON!, paar afleveringen Steins;Gate, School Days, Air (sorry Klipnap, maar ik vond het echt), Fate/Zero (ook een paar afleveringen).
Nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar Air is bijna net als Clannad
Zekerquote:
Ik weet nog wel dat 1 van de gundams een heel vrolijke op had terwijl iedereen dood gaatquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zeker![]()
Je kunt er veel over zeggen, maar ze hebben veel geld in de productie e.d. gestoken.
Deze OP![]()
![]()
Hint: Kijken deze serie. Jeweetz
Ja, ja. Binnenkort.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zeker![]()
Je kunt er veel over zeggen, maar ze hebben veel geld in de productie e.d. gestoken.
Deze OP![]()
![]()
Hint: Kijken deze serie. Jeweetz
Waar is ze van? En waarom gaat het telkens als ik hier kijk over haar ogen? Heb je een ogenfetish?quote:
Ja klopt, daarom volg ik het waarschijnlijk ook niet meer. Al heb ik nog steeds die brandende interesse naar hoe het voor Team 7 en in het bijzonder Sasuke af zal lopen, maar ik haal die manga wel een keertje in.quote:
Fijn hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Waddafak, ik dacht even dat het topic uit myactivetopics was verdwenen, maar er wordt gewoon (voor de verandering) minder gepost.
Goede OP ja. Hyouka ziet er goed uit en Houtarou is een goed personage (persoonlijke mening) net als de meeste andere dingen.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Waddafak, ik dacht even dat het topic uit myactivetopics was verdwenen, maar er wordt gewoon (voor de verandering) minder gepost.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar is ze van? En waarom gaat het telkens als ik hier kijk over haar ogen? Heb je een ogenfetish?
Dat is chitanda zij is van Hyouka en op het laatste neequote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar is ze van? En waarom gaat het telkens als ik hier kijk over haar ogen? Heb je een ogenfetish?
Her name is Koko, she is lo-... oh wacht.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Een ogenfetish![]()
. Mwhahaha.
Toch snap ik hem wel. Als je echt verliefd bent is het echt heerlijk om iemand diep in de ogen aan te kijken. Niet opwindend of zo, maar mooi.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Succes. Tot over een uur van trance.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:38 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Her name is Koko, she is lo-... oh wacht.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Succes. Tot over een uur van trance.
Post your waifuquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hehe.
Mensen die het waifu-gebeuren serieus nemen zijn trouwens wel een "' waard.
Veel valt er ook niet te leren. Het "moeilijkste" dat je krijgt is waarschijnlijk een active directory opzetten en beheren. En systeembeheer gaat waarschijnlijk over naar netwerkbeheer?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Post your waifu
En er is blijkbaar maar 1 2e jaars klas systeembeheerder
Ja, denk het wel aangezien we vorig jaar wel aardig veel bezig waren met linux,Cisco, en windows.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Veel valt er ook niet te leren. Het "moeilijkste" dat je krijgt is waarschijnlijk een active directory opzetten en beheren. En systeembeheer gaat waarschijnlijk over naar netwerkbeheer?
K-ON!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Vrolijke anime graag! En snel een beetje!
Hypocriet.quote:
al gezienquote:
1e heb ik alle manga vanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Death note?
Neon genesis evangelion?
Candy Candyquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Vrolijke anime graag! En snel een beetje!
Ah klipnap jij weet vast wel een romantische anime film.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:14 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Candy Candy
Vampire Knight
Another
Elfen Lied
Zetsubou-sensei
Je weet zeker dat je moeder 5 cm per seconds niets gaat vinden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:12 schreef Skittels het volgende:
[..]
al gezien
je weet wel wat je adviseerd he?
ik zoek iets van een romantieshe anime film voor een vrouw van 42
yup, ik vind die een beetje saai, hij is wel mooi enzo maar er gebeurt te weinigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je moeder 5 cm per seconds niets gaat vinden?
Je vond hem zelf saai of je vond hem voor je moeder te saai?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:19 schreef Skittels het volgende:
[..]
yup, ik vind die een beetje saai, hij is wel mooi enzo maar er gebeurt te weinig
kheb speciaal voor haar ook al akira, the girl who leapt through time, colorful, summer wars, the place we promised in our early day's en perfect bleu gezien
ik vond hem voor mn moeder te saaiquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je vond hem zelf saai of je vond hem voor je moeder te saai?
Wat vond je van Perfect Blue?
Geen leeghoofdig iets, ook niet heel romantisch, wel goed: Tokyo Godfathers.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:27 schreef Skittels het volgende:
moeilijk he xD
volgens mij worden er geen 'volwassen romantiesche leeghoofdige' anime gemaakt
te troeperig.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:28 schreef robin007bond het volgende:
Haha! Ik zit te denken aan de anime School Days.
I'm in despair!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:14 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Candy Candy
Vampire Knight
Another
Elfen Lied
Zetsubou-sensei
interresant!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:30 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Geen leeghoofdig iets, ook niet heel romantisch, wel goed: Tokyo Godfathers.
Romantisch, niet al te lang: Hotarubi no Mori e
Heeft het ook zeker, maar je moet alleen geen romantische leeghoofdige film verwachtenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:38 schreef Skittels het volgende:
[..]
interresant!
ik denk tog dat tokyo godfathers veel potentie heeft
Mwah, ik denk dat het voor zijn moeder net iets te highschool is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:56 schreef blessed19 het volgende:
Anders een serie als toradora oid kijken?
Oh, je kent zijn moeder? :pquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat het voor zijn moeder net iets te highschool is.
Wutquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:54 schreef robin007bond het volgende:
Het lijkt me als jongen in Kokoro Connect echt balen als je met iemand wisselt die ongesteld is
Leeghoofdig hihiquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:28 schreef robin007bond het volgende:
Haha! Ik zit te denken aan de anime School Days.
Doe mij maar gewoon Frankaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Vind je storm slecht getekent? cultuurbarbaar! De tekeningen van storm zijn stuk voor stuk ware pareltjes, helemaal als je bedenkt dat het met aquarel is gemaakt.
Bijvoorbeeld! Of iets frans als de blauwbloezen of guust zijn ook wel tof getekend. Maar de manga's boeien me niet.quote:
ben net aan vampire knight begonnen, eerste 8 eps gekeken. Echt awesomequote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:14 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Candy Candy
Vampire Knight
Another
Elfen Lied
Zetsubou-sensei
Wat? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
I was five, you were three, we were dancing in the street and you looked just like an angel
Guustquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:43 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld! Of iets frans als de blauwbloezen of guust zijn ook wel tof getekend. Maar de manga's boeien me niet.
Ik kreeg van een oom altijd een Guust als hij langs kwam... Keek er altijd erg naar uit naar die strips!quote:
Minder VASH VERSUS WOLFWOOD!!! dan de trailers deden vermoeden, maar de film nam het leukste onderdeel van de serie en deed er meer mee. Dus ja, daarvoor hulde.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:50 schreef blessed19 het volgende:
Ik ga de trigun film kijken! Heeft iemand die al gezien?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Minder VASH VERSUS WOLFWOOD!!! dan de trailers deden vermoeden, maar de film nam het leukste onderdeel van de serie en deed er meer mee. Dus ja daarvoor hulde.
Ik vond er eerlijk gezegd niet zoveel aan. Die vampier die vuur kan schieten bijvoorbeeld is cool maar we krijgen nooit iets over hem te weten. De enige personages die ik best goed vond waren het schoolhoofd, de leraar met het ooglapje en Yuki's vriendin die aardig is enzo maar gewoon wordt genegeerd. Vooral aan het eind van seizoen 2 is ze cool.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ben net aan vampire knight begonnen, eerste 8 eps gekeken. Echt awesome
Elfen lied is pas overhyped.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik vond er eerlijk gezegd niet zoveel aan. Die vampier die vuur kan schieten bijvoorbeeld is cool maar we krijgen nooit iets over hem te weten. De enige personages die ik best goed vond waren het schoolhoofd, de leraar met het ooglapje en Yuki's vriendin die aardig is enzo maar gewoon wordt genegeerd. Vooral aan het eind van seizoen 2 is ze cool.
Vampire Knight is Twilight in animevorm maar in een andere setting. Knappe vampieren die naar school gaan? Check. Liefdesdriehoek? Check. Jaloerse vriendin/ik weet niet meer van Edward of tewel Kaname? Check.
Het verschil zit hem in de coole leraar en dat Yuki wél iets kan, itt Bella. Maar ze laten zich allebei mishandelen door hun vampierenliefdes.
Neem dit met een korreltje zout. Het is gewoon een beetje overhyped.
Inderdaad. Kouta is de een van de meest saaie mannelijke mains in heel animeland.quote:
Wat is niet meer overrated tegenwoordigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Inderdaad. Kouta is de een van de meest saaie mannelijke mains in heel animeland.
Chobits is trouwens ook superoverrated.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Inderdaad. Kouta is de een van de meest saaie mannelijke mains in heel animeland.
Chobits is trouwens ook superoverrated.
Genoeg pareltjes hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:58 schreef blessed19 het volgende:
[..]
En daarnaast bijna elke hedendaagse serie. De echte pareltjes zijn er helaas niet meer...
zoals?quote:
Verklaar ''hedendaags'', tot welk jaartal mag ik terug?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:02 schreef blessed19 het volgende:
[..]
zoals?
En dan bedoel ik geen leuke series, maar echte instant-klassiekers omdat ze iets bijzonders hebben.
2011, steins;gate uitgesloten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Verklaar ''hedendaags'', tot welk jaartal mag ik terug?
Ik wil niet lullig overkomen, maar waarom zijn het pareltjes?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Puella Magi Madoka Magica
Ano Hi Mita Hana no Namae wo Bokutachi wa Mada Shiranai
Ao no Exorcist (vind ik dan, zullen niet veel mensen met me eens zijn).
Als je ze hebt gezien, zul je dat wel weten, zoniet; ga ze kijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:17 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig overkomen, maar waarom zijn het pareltjes?
Nou, om eerlijk te zijn, de trailers spreken me niet echt aan. Maar ik zal van de week ze wel een kans geven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Als je ze hebt gezien, zul je dat wel weten, zoniet; ga ze kijken
Moet wel eerlijk zijn, dat ik Madoka Magica zelf niet super vond, maar schijnbaar heel veel mensen welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:22 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nou, om eerlijk te zijn, de trailers spreken me niet echt aan. Maar ik zal van de week ze wel een kans geven.
Het gaat me er eigenlijk om dat een serie iets nieuws brengt. zoals suzumia, kimo koro ni, trigun/bebop, tokyo magnetude, steins;gate.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Moet wel eerlijk zijn, dat ik Madoka Magica zelf niet super vond, maar schijnbaar heel veel mensen wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |