Als je geluk hebt sturen ze een bevestiging met attachments.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het was op hun site via een sollicitatieformulier.
Wel een bevestiging, geen bijlagen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als je geluk hebt sturen ze een bevestiging met attachments.
Dat is wel schrijnend ik zou ze iig even terug mailen over die fout.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:16 schreef das_phantom het volgende:
Na zes weken afgewezen voor een onbetaalde werkplaats en dan noemen ze me ook nog een mevrouw.
Probeer het gewoonquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
Oeh, ik heb een hele leuke vacature gezien. Die is echt op mijn lijf geschreven. Ik voldoe niet helemaal aan de eisen, maar voor het grootste gedeelte wel. Wel weer als chauffeur, maar niet bij een transportbedrijf.
als je een goede indruk achter kunt laten; langsbrengenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
Wat is beter? De sollicitatiebrief op de post doen of hem langs brengen?
Dat moet wel lukken. En het voordeel daarvan lijkt me dat ze een gezicht bij de naam hebben. Dan ben je niet één van de velen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je een goede indruk achter kunt laten; langsbrengen
Dat ligt er maar net aan in welke sector/bedrijf je solliciteert of dat zo is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:47 schreef Rhalius het volgende:
probleem is dat vele sollicitaties langs een hoofdkantoor gaan. Erg lastig om daar een sollicitatie brief voor te schrijven, je moet ook nog maar zien waar ze je willen plaatsen.
Fijn! Gefeliciteerdquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:49 schreef Aloria het volgende:
Ik heb net te horen gekregen dat mijn 0 uren contract omgezet wordt naar 20 uur![]()
gefeliciteerdquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:49 schreef Aloria het volgende:
Ik heb net te horen gekregen dat mijn 0 uren contract omgezet wordt naar 20 uur![]()
Volgens Maanvis is dat makkelijk te doen. Slechts vier uur rijden per dag!quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
Godver. Even gebeld omdat niet duidelijk was of de contactpersoon man of vrouw was. Blijkt die vacature niet bij het hoofdkantoor te zijn, maar op een standplaats hier 200 km vandaan.
![]()
![]()
Gaaf hopelijk krijg je het, alle banen die ik wilde viste ik achter het net, ( het afgelopen jaar )quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:39 schreef caroline88 het volgende:
Gefeliciteerd, Aloria!
Vandaag tweede gesprek gehad en met een goed gevoel afgesloten. Als het goed is hoor ik morgen of ik het geworden ben.
Gefeliciteerd, fijn bericht om te krijgen in deze tijd!quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:49 schreef Aloria het volgende:
Als ik alle reiskosten vergoed krijg is het misschien net te doen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:32 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Volgens Maanvis is dat makkelijk te doen. Slechts vier uur rijden per dag!
jankzakquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:32 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Volgens Maanvis is dat makkelijk te doen. Slechts vier uur rijden per dag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |