SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SC
Beter vroeg dan laatquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:42 schreef jankaas020 het volgende:
KutTT, zo hebben we dat ook weer gehad.
Welke kermis?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:39 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Daar heb ik op de kermis nog best op gehost.
Volendamsequote:
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:45 schreef -Amber- het volgende:
Waren me wel tijden. Op de kermis in de kroeg klompen aan, zodat je geen glasschreven in je voeten kreeg. Want tijdens het hosse braken zo het een en andere bier glasje. Later stapte ze over op plastic bekertjes, maar dat was dus half zo leuk.
Heb je daar een kermis voor nodig?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:46 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Den Helder, Anna Paulowna, Breezand, Wieringen, Schagen etc. als we maar zuipen konden.
Nee maar het maakt het er wel leuker op.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Heb je daar een kermis voor nodig?
Ik ben er nu zeker van dat jouw voorouders en de mijne buren geweest moeten zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:46 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Den Helder, Anna Paulowna, Breezand, Wieringen, Schagen etc. als we maar zuipen konden.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:46 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik nodig je uit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Heb je daar een kermis voor nodig?
Waar?quote:
Don't wurrie, happens to me too. Nightquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:51 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, had ik hier alik ga slapen gedaan
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:49 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Lijkt er op als of jankaas020 weet hoe het er in de polder aan toegaat.
Vanaf 1:02 trouwens.quote:
Hahaquote:
Slaap lekker, againquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:51 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, had ik hier alik ga slapen gedaan
Cafe de Boemerang da's toch aan de molenvaart in Anna Paulowna?quote:
Sst, niet verder vertellen!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:55 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Cafe de Boemerang da's toch aan de molenvaart in Anna Paulowna?
Okiedokiequote:
Op 3:06 firen ze het up, woohooquote:
Trustuhquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:01 schreef jankaas020 het volgende:
Maar ik ga tukken, morgen ff een koppie doen in Antwerpen.Truste.
Truste jankaas020, en btw in de buurt van het katadraal kan je een onwijs goed patatje samurai krijgenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:01 schreef jankaas020 het volgende:
Maar ik ga tukken, morgen ff een koppie doen in Antwerpen.Truste.
U haalt de woorden uit mijn mond.quote:
Helaas.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:08 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Als het een lekker bakkie DE is, kan je er voor mij ook een inschenken.
Dat heb ik wel hier. Calvé natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:13 schreef samthegreat5 het volgende:
Niet zo'n hele grote fan van pindakaas btw, jullie wel?
Ekte ekte Calvé pindakaas op vers wit broodquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:13 schreef samthegreat5 het volgende:
Niet zo'n hele grote fan van pindakaas btw, jullie wel?
Hm, nog nooit geprobeerd. Eens proberenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Lekker samen met sambal op brood.
Ja. Ik vind 't af en toe vooral lekker met margarine/boter eronder. Maakt 't extra smeuiïg.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ekte ekte Calvé pindakaas op vers wit brood
Gadverdammequote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja. Ik vind 't af en toe vooral lekker met margarine/boter eronder. Maakt 't extra smeuiïg.
Moeten ze hier ook eens uitrekenen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:17 schreef -Amber- het volgende:
A recent study found the average American walks about 900 miles per year. Another study found Americans drink, on average, 22 gallons of beer a year. That means, on average, Americans get about 41 miles to the gallon. Kind of makes you proud to be an American.
Dan begint er weer iemand over kleine autos etc.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Moeten ze hier ook eens uitrekenen.
^_^quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:21 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dan begint er weer iemand over kleine autos etc.
lol..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:31 schreef -Amber- het volgende:
Maarja zo als men zegt; Everything these days is made in China, except babies, they are made in VaChina.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
lol..die kende ik nog niet.
Wel wat les in ehad, maar beoefen het niet als sport. Hoezo?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:37 schreef samthegreat5 het volgende:
Iemand hier die aan Krav Maga doet?
Wil volgend studiejaar beginnen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:38 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wel wat les in ehad, maar beoefen het niet als sport. Hoezo?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:37 schreef 026Remco het volgende:
Ik zat inderdaad in de Airbus waar Achja het over had en aangezien ik als eerste in het vliegtuig zat en we maar 3 officieren mee hadden, vroeg de stewardess of ik niet ook toevallig 1e klasse wilde zitten
[ afbeelding ]
Veel wat men in Krav Maga leerd is IMHO praktischer, but hey who am I?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wil volgend studiejaar beginnen.
Het is dat of karate. Ik weet niet wat praktischer is op de straat.
Ja, dat dacht ik al. Krav Maga wordt ook volgens mij niet als martial art beschouwd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:41 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Veel wat men in Krav Maga leerd is IMHO praktischer, but hey who am I?
Ik weet enkel dat er een verschil zit tussen wat men als burger in Krav Maga leerd of als militair. Maar of het nu wel of niet onder martial arts valt durf ik niet te zeggen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Krav Maga wordt ook volgens mij niet als martial art beschouwd.
Ok. Eens kijken of er in Nijmegen wat te vinden is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:50 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik weet enkel dat er een verschil zit tussen wat men als burger in Krav Maga leerd of als militair. Maar of het nu wel of niet onder martial arts valt durf ik niet te zeggen.
Gewoon een pistool mee brengen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:54 schreef m.k het volgende:
Als je maar niet denkt dat je straks heel uit een messen gevecht komt
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:54 schreef m.k het volgende:
Heel zul je er niet uitkomen. Maar een steek in je arm is beter dan in je buik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:54 schreef m.k het volgende:
Kijk, helemaal goed!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:37 schreef 026Remco het volgende:
Ik zat inderdaad in de Airbus waar Achja het over had en aangezien ik als eerste in het vliegtuig zat en we maar 3 officieren mee hadden, vroeg de stewardess of ik niet ook toevallig 1e klasse wilde zitten
[ afbeelding ]
Tijdje geleden stond ik met iemand te praten, die dacht dat ik uit Amsterdam kwam...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het ook aan C4
Ik heb in het gooi gewerkt, en daar vertelde men mij dat het wel heel duidelijk te horen was dat ik Amsterdamse ben. Terwijl de gemiddelde Amsterdamse mij juist weer bekakt vindt praten, behalve als ik dronken ben
Jij rasechte Amsterdammert.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tijdje geleden stond ik met iemand te praten, die dacht dat ik uit Amsterdam kwam...![]()
Wtf...
Ik wist dat ik soms onmenselijke trekjes vertoonde. Maar dit slaat alles.quote:Help us fight junk email
Most junk comes from automated programs, which can't solve puzzles like this. (Sorry we have to ask you to prove you're a person.) Get help with this
Enter the characters you see
New | Audio
You've reached the limit for number of attempts. These limits help us protect against spam from automated programs. You can try again later.
quote:
Je moet toch echt eens leren om ook aan te geven waar je op doelt met je opmerkingen.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wil volgend studiejaar beginnen.
Het is dat of karate. Ik weet niet wat praktischer is op de straat.
quote:
Zie bovenstaande post. Zo beter?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet toch echt eens leren om ook aan te geven waar je op doelt met je opmerkingen.
serieus? eh e e e e e e hquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:59 schreef Schild het volgende:
Zie dat er nog een filmpje van hem op joetube staat;
Jij o koninklijke jongen van de straat.quote:
quote:
Geweest, die samurai saus is mij ff te heet, zeker met dit weer. (ik hou ook helemaal niet van pittig eten)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:05 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Truste jankaas020, en btw in de buurt van het katadraal kan je een onwijs goed patatje samurai krijgen
Gezellig tochquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:02 schreef m.k het volgende:
studenten die om half 4 's nachts door je straat lopen en schreeuwend melden dat ze goatse.com aan het bekijken zijn op hun telefoon
Loop naar buiten in je pendek en schup ze verrotquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:02 schreef m.k het volgende:
studenten die om half 4 's nachts door je straat lopen en schreeuwend melden dat ze goatse.com aan het bekijken zijn op hun telefoon
Go ER stijlquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Loop naar buiten in je pendek en schup ze verrot
jullie huren een schoonmaakster voor een studente huis?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:22 schreef hoogvlieger het volgende:
De tering, is de schoonmaakster hier weer met een of ander uberchemisch goedje bezig geweest. Lijkt wel de MOR hierzo
Doe je het toch lekker zelf.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:22 schreef hoogvlieger het volgende:
De tering, is de schoonmaakster hier weer met een of ander uberchemisch goedje bezig geweest. Lijkt wel de MOR hierzo
Natuurlijk. Dat doet praktisch elk studentenhuis.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:25 schreef m.k het volgende:
[..]
jullie huren een schoonmaakster voor een studente huis?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:32 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat doet praktisch elk studentenhuis.
Daar is geen ruimte voor tussen het zuipen, neuken en feesten op kosten van de staat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:43 schreef m.k het volgende:
Het gaat meer om het feit dat je zelf niet in staat bent om je bende achter je op te ruimen
Nu snap ik hoe die lui de tijd hebben om midden in de nacht door mijn straat te blerenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Daar is geen ruimte voor tussen het zuipen, neuken en feesten op kosten van de staat.
Hoezo? :|quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Even wezen winkelen bij KPU
Sokken en tassenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:41 schreef Schild het volgende:
Waren vast en zeker dingen niet op voorraad.
Ws weekendtas, type KMAR zwart?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:19 schreef Schild het volgende:
Valt nog mee, soms zijn de kisten en basisjasjes er niet eens.![]()
Die sokken ga je trouwens echt niet missen, koop gewoon paar goede wandelsokken.
Welke tassen trouwens?
zijn het nog van die sokken met stik randen bij de tenen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:19 schreef Schild het volgende:
Die sokken ga je trouwens echt niet missen, koop gewoon paar goede wandelsokken.
Welke tassen trouwens?
Wat voor tas dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee alle KMar handel was voorhanden.
Gewoon omdraaien zodat die naad aan de onderkant zitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:48 schreef m.k het volgende:
[..]
zijn het nog van die sokken met stik randen bij de tenen?
Daar heb ik er nog wel genoeg van. Skisokken ookquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:19 schreef Schild het volgende:
Welke tassen trouwens?
KMar zwart dus :pquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
De 'gewone' weekendtas
Oja, ze gaan eerst je ruggengraat verwijderen. Scheelt, die kun je straks toch niet meer tillen.quote:
#zininquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:56 schreef Esses het volgende:
[..]
Oja, ze gaan eerst je ruggengraat verwijderen. Scheelt, die kun je straks toch niet meer tillen.
Ja... Ik hoop dat ze weer narcoses hebben bij de militaire apotheek... Anders word het weer een officier minder :pquote:
Wat is er mis met de defensiesokken? Die dingen zitten prima.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:19 schreef Schild het volgende:
Welke tassen trouwens?
Het feit dat ik ze nog niet hebquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat is er mis met de defensiesokken?
eenschquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat is er mis met de defensiesokken? Die dingen zitten prima.
Zag het net ja, wat de neuk is dat nou weer voor actie... Ik wil gewoon mijn old-skool @hotmail.com adres blijven gebruiken, flikker maar op met je geintegreerde facebook etc. meuk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:29 schreef Esses het volgende:
hotmail.com gaat eruit. Dit word outlook.com.
Je mag je @hotmail.com ook blijven gebruiken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zag het net ja, wat de neuk is dat nou weer voor actie... Ik wil gewoon mijn old-skool @hotmail.com adres blijven gebruiken, flikker maar op met je geintegreerde facebook etc. meuk.
Zijn nog maar de helft waard zag ik net...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:41 schreef ErwinRommel het volgende:
@ Esses, hoe gaat het met jouw Facebook aandelen?
Prima als verwacht.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:41 schreef ErwinRommel het volgende:
@ Esses, hoe gaat het met jouw Facebook aandelen?
Nee nee, zo dramatisch is het niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zijn nog maar de helft waard zag ik net...
Godver, ik heb al heel mijn leven dezelfde hotmail account gehad. dat wil ik graag zo houden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zag het net ja, wat de neuk is dat nou weer voor actie... Ik wil gewoon mijn old-skool @hotmail.com adres blijven gebruiken, flikker maar op met je geintegreerde facebook etc. meuk.
Zie m'n reactiequote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Godver, ik heb al heel mijn leven dezelfde hotmail account gehad. dat wil ik graag zo houden.
Tja, dat krijg je ervan als je je afhankelijk maakt van anderen.quote:zelfde geld voor mijn facebook layout, helaas word ook dat door je strot geramd
Oud defensie topsport militair.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:45 schreef AchJa het volgende:
Waar kennen we deze vent van?
[ afbeelding ]
Dramatische daling iddquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zijn nog maar de helft waard zag ik net...
Ja, voor zolang het duurt, ik ken dat...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Je mag je @hotmail.com ook blijven gebruiken.
Zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee nee, zo dramatisch is het niet.
Hij was de begeleider van topsport militairen :pquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Overste van Zetten, oud-luchtdoelartillerist, mijn baas geweest en je hoort hem nu op Ned1...
En het klopt ook gewoon.quote:
Ook ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:48 schreef Esses het volgende:
Hij was de begeleider van topsport militairen :p
Watdan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Maaruh, Esses, jij hebt wel ff reden tot balen vrees ik.
Yup, ER komt op onverklaarbare wijze met overste Vermeulen aan...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:51 schreef Esses het volgende:
Zo heette die vent van achja niet hoor.
Hans toch?
Dat was een vent die achter zijn soldaten stond, vandaar. v. Zetten zegt mij totaal niks.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, ER komt op onverklaarbare wijze met overste Vermeulen aan...
Nee, om heel eerlijk te zijn niet.quote:
Zolang het zijn carriere uitkomt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat was een vent die achter zijn soldaten stond, vandaar. v. Zetten zegt mij totaal niks.
Hij kon niet verder dan Kolonel komen, dus het maakte hem verder weinig uit welke eind rang hij zou halen.quote:
Welk rang misschien niet, maar de functies...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hij kon niet verder dan Kolonel komen, dus het maakte hem verder weinig uit welke eind rang hij zou halen.
Nee. Zoveel verlies heb ik er nog niet op. Maar dat kan je terug lezen als je de SC's gaat bekijken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij gaat voor de lange termijn?
Zijn laatste functie was CMD OCMAN geloof ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Welk rang misschien niet, maar de functies...
pfff, geen trek in.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee. Zoveel verlies heb ik er nog niet op. Maar dat kan je terug lezen als je de SC's gaat bekijken.
Echt debiel dat. Ook doodleuk: "you now have timeline! Check it outquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:44 schreef m.k het volgende:zelfde geld voor mijn facebook layout, helaas word ook dat door je strot geramd
Goed geregeld.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:37 schreef 026Remco het volgende:
[ afbeelding ]
Die reactiesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed geregeld.
Sta je hier ook tussen?
Ja...quote:
Ik heb nog geen timeline, take that!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Echt debiel dat. Ook doodleuk: "you now have timeline! Check it out!" euh, nee, dat wil ik helemaal niet
Jij unieke jongenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen timeline, take that!
Zeker. Tot het allemaal in de plunjezak moest.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
hihihihi.. een lolpeer
Was het shoppen bij KPU leuk?
Hehe, muilezelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zeker. Tot het allemaal in de plunjezak moest.
Hyves was wel triest ja. Facebook vind ik wat makkelijker en volwassener dan Hyves. Om nog maar te zwijgen over de rendabiliteit van de aandelen, toch Esses?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen Hyves in de mode kwam heb ik gezworen dat ik nooit aan dat soort ellende mee ging doen.
Ik heb het nog nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Echt debiel dat. Ook doodleuk: "you now have timeline! Check it out!" euh, nee, dat wil ik helemaal niet
Al jouw topics en reacties teruglezen, ja dat is ff werk...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:29 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat zijn ze bij de MIVD in godsnaam aan het doen met mijn achtergrond. Complete genealogie aan 't napluizen tot 100 generaties terug ofzo?
8657 posts lezen ben je best een tijdje mee bezig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:29 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat zijn ze bij de MIVD in godsnaam aan het doen met mijn achtergrond. Complete genealogie aan 't napluizen tot 100 generaties terug ofzo?
Sowieso, zet ze ff leuk neer voor de fotoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja...![]()
Alsof die voddebalen van de vloot volle zalen trekken...
Edit: Overigens mogen ze blij zijn dat ik daar niet tussen sta, ik had mijn baret al lang af gezet, basisjas uit, elastieken uit de broek gehaald en een peuk in mijn kanaal gehad.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
hihihihi.. een lolpeer
Was het shoppen bij KPU leuk?
Ik proef jaloezie, als op de straat gangster.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Al jouw topics en reacties teruglezen, ja dat is ff werk...
Dan hoop ik dat ze tenminste wat lol beleven..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:31 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
8657 posts lezen ben je best een tijdje mee bezig.
Ik heb er amper verlies op gemaakt. Maar dat kan je terug lezen in eerdere SC'squote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:24 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hyves was wel triest ja. Facebook vind ik wat makkelijker en volwassener dan Hyves. Om nog maar te zwijgen over de rendabiliteit van de aandelen, toch Esses?
Nee, gewoon heel simpel kijken waar ze je kunnen wippen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:29 schreef samthegreat5 het volgende:
FF?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Al jouw topics en reacties teruglezen, ja dat is ff werk...
Ja... heb het eerste verzoek tot medewerking al gehad voor de DEF SCquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:31 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
8657 posts lezen ben je best een tijdje mee bezig.
Dat dus, overigens bedenk ik me net dat ik daar helemaal niet als een voddenbaal tussen had gestaan... Ik had al lang in de korte broek op slippers aan het bier gezeten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Sowieso, zet ze ff leuk neer voor de fotoDaarnaast, ach wie cared.
Achteraf afgekeurd op medische gronden. Schurft aan den aarschquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Dan hoop ik dat ze tenminste wat lol beleven..
Teruglezen doet alleen de mivdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:33 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik heb er amper verlies op gemaakt. Maar dat kan je terug lezen in eerdere SC's
Een FOK!er gebruikt gewoon de zoek-functiequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Teruglezen doet alleen de mivd
Dat weten ze al langquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Achteraf afgekeurd op medische gronden. Schurft aan den aarsch
Ook al dat je laatst zei dat het naar binnen teruggeslagen was?quote:
Jaja, zal stoppen hem te plagen.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:45 schreef Esses het volgende:
[..]
Ook al dat je laatst zei dat het naar binnen teruggeslagen was?
Grom.. Nu moet ik wel door gaan...quote:
Ik weet van nietsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:00 schreef Esses het volgende:
[..]
Grom.. Nu moet ik wel door gaan...
Of was dat niet op fok? xD
Nee, mijn peloton stond links van de fotograafquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed geregeld.
Sta je hier ook tussen?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:22 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Nee, mijn peloton stond links van de fotograaf
En na even wat beter gekeken te hebben, zie ik nu dat dit rotatie 9 is en niet 10
Hangt een beetje af hoe jij joyriding invult. Feitelijk is het niet invullen van een rij-opdracht al joy riding.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:46 schreef Esses het volgende:
Wat vinden jullie van militaire joyriding?
Dat dus nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hangt een beetje af hoe jij joyriding invult. Feitelijk is het niet invullen van een rij-opdracht al joy riding.
Kan jjjij die niet zelf tekenen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:57 schreef AchJa het volgende:
Daarbij denk ik dat joyriding meer in de hogere rangen voorkomt omdat die zelf de rij-opdracht kunnen tekenen.
Nou komt de aap uit de mouwquote:
Hoezo? Ik ben zelf degene die de rijopdrachten moet tekenen, echter hebben wij (2 onderofficieren) vijf auto's in beheer (op mijn tellijst) zonder chauffeur, wij moeten zelf rijden.quote:
dat is het antwoord duts wat ik zocht. Wat vind jij dan hoger in rang?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben zelf degene die de rijopdrachten moet tekenen, echter hebben wij (2 onderofficieren) vijf auto's in beheer (op mijn tellijst) zonder chauffeur, wij moeten zelf rijden.
mijn gedachtegang was als volgt: esses kan die wel tekenen, esses doet aan joyriding.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben zelf degene die de rijopdrachten moet tekenen, echter hebben wij (2 onderofficieren) vijf auto's in beheer (op mijn tellijst) zonder chauffeur, wij moeten zelf rijden.
Vanaf tekenbevoegd. Die kunnen zonder verantwoording een auto pakken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:13 schreef Esses het volgende:
[..]
dat is het antwoord duts wat ik zocht. Wat vind jij dan hoger in rang?
Vanaf MAR4 en SGT dus?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vanaf tekenbevoegd. Die kunnen zonder verantwoording een auto pakken.
Hangt er vanaf waar de verantwoording is neergelegd door de eenheid, dat is nl. niet uniform bepaald. De ene eenheid kiest ervoor om het de gpc te laten doen, bij de volgende moet de opc tekenen en verderop mag de kpl het doen.quote:
Hmm gemiddeld valt mij (persoonlijk op) dat het wel snel SGT isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar de verantwoording is neergelegd door de eenheid, dat is nl. niet uniform bepaald. De ene eenheid kiest ervoor om het de gpc te laten doen, bij de volgende moet de opc tekenen en verderop mag de kpl het doen.
Dagquote:
Vaak wel, hoeft niet. Maar hoezo?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Hmm gemiddeld valt mij (persoonlijk op) dat het wel snel SGT is
Nieuwsgierig.quote:
Thanks! Maar we wisten dit 2 weken geleden al, toen stond het al op rijksoverheid.nlquote:
EEN MOD IN DEF :| :|quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Thanks! Maar we wisten dit 2 weken geleden al, toen stond het al op rijksoverheid.nl
quote:
Maar ik moest wel ver terugscrollenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet toch echt eens leren om ook aan te geven waar je op doelt met je opmerkingen.
Alleen C4 is een modquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
Komt toch wel vaker voor?
[..]
[..]
Maar ik moest wel ver terugscrollen![]()
Nibb-it ook, alleen niet van DEFquote:
Dus die modem hier eigenlijkbook niet. Dus geen mod.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nibb-it ook, alleen niet van DEF
Dikke vingers?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Dus die modem hier eigenlijkbook niet. Dus geen mod.
mobiel, woordaanvulling en dan proberen te corrigerenquote:
Oh, autocorrectie en zo heb ik allang uitgezet. Je krijgt onopgemerkt de meest idiote 'versprekingen'quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:51 schreef Esses het volgende:
[..]
mobiel, woordaanvulling en dan proberen te corrigeren
Och, wel eens een whatsapje met ongepastte tekst naar een meerdere gestuurd. Tot ik ging uitleggen dat hij het zelf eens moest intoetsenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, autocorrectie en zo heb ik allang uitgezet. Je krijgt onopgemerkt de meest idiote 'versprekingen'
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:01 schreef Esses het volgende:
[..]
Och, wel eens een whatsapje met ongepastte tekst naar een meerdere gestuurd. Tot ik ging uitleggen dat hij het zelf eens moest intoetsen
Lol. SMS, WhatsApp... Meest efficiente manier van "Ik ben er niet" of "Ik kom niet" mededelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Whatsappen met je meerdere, die heb ik niet eens op twitter
Hmmm, ik mocht mijn manager niet eens meer mailen dat ik niet kwam. Moest bellen. Maar gelukkig is die narcist bijna wegquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:14 schreef Esses het volgende:
[..]
Lol. SMS, WhatsApp... Meest efficiente manier van "Ik ben er niet" of "Ik kom niet" mededelen.
Whahaha, hij wilde gewoon sociaal contact en betrokkenheid. Die van mij zou knettergek worden als ik altijd ging bellen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, ik mocht mijn manager niet eens meer mailen dat ik niet kwam. Moest bellen. Maar gelukkig is die narcist bijna weg
Sociaal contact en betrokkenheidquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:19 schreef Esses het volgende:
[..]
Whahaha, hij wilde gewoon sociaal contact en betrokkenheid. Die van mij zou knettergek worden als ik altijd ging bellen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:22 schreef Esses het volgende:
[ [url=http://www.piccer.nl/1000/user/06e6a/1343859755.png]afbeelding ]Powered by: www.piccer.nl[/url]
Ja, het eerste wat ik controleerde was of het stukje misschien door Djeez geschreven was.quote:
Ik wou zeggen, wat een ontzettend lelijke lippenstiftquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:31 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wat een ontzettende lelijke jurk zeg.
Zou een moord doen voor zo een lijfquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, wat een ontzettend lelijke lippenstift
Dat rood gaat nog, hangt ook een beetje af van je complex (haar, huid, kleur etc.), en/of wat je draagt. Maar die jurk is echt fuckly.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, wat een ontzettend lelijke lippenstift
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Always nice to know your presence is appreciated
Ìts all goodquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hoe gaat ie bij jou dan fuckface?
Good, goodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Good, good
Net Project Reality: ARMA gedaan, beetje in de stijl van Generation Kill met 2 .50 Humvee's Taliban caches zoekenToeval bro, kijk net GKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Laatste alv, ben er klaar mee yoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nice, welke episode? Heb laatst op vakantie de hele serie gekeken. Bazenserie.
Ja, wel baas hoe ze zo 1 voor 1 weglopen en dat psycho Trombley, nog steeds net zo psycho als altijd, tot het laatst blijft staanquote:
mythosflight is AchJa?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:42 schreef Cobra4 het volgende:
Vast posten voor AchJa. Voor tijdens het eerste bakkie koffie straks.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:42 schreef Cobra4 het volgende:
Vast posten voor AchJa. Voor tijdens het eerste bakkie koffie straks.
Is de dienstdoende cryptoloog al aanwezig?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |