quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De Dikke Lul Band - Liever anaal. Ook nederpop
Likje.quote:
quote:
Keuzes, keuzesquote:
Die is echt heel erg mooiquote:
Mogge.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:48 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Ik heb niet teruggelezen gisteravond. Ging het nog lang door?.
Samzz is ok. En een uitstekende kitter.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Wel aan het werk.Samzz komt de plafondlijsten straks afkitten!
Dus geen seksparty's meer @ Samzz...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:43 schreef Samzz het volgende:
Laatste dag. Pa en ma komen vandaag thuis.
Helaaschquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dus geen seksparty's meer @ Samzz....
Ik heb ze niet gezien, Tukker.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:49 schreef 100% Tukker het volgende:
Vond jij de Photoshops van gisteren ook zo hilarisch, Krea?
Heftig! Ik heb kratten bier verplaatstquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb de vaatwasser al uitgeruimd.
Heb je gisteren met Q. een film gekeken?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heftig! Ik heb kratten bier verplaatst
...mijn huis moet ook nog.... *insert lief kijken smiley*quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:28 schreef Samzz het volgende:
Zo, twee verdiepingen stofgezogen, bedden gelucht, vuilnisemmers geleegd en toilet schoongemaakt.
Nog een verdieping te gaan.
Nee joh, Q doet niet meer aan bierquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:28 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb je gisteren met Q. een film gekeken?
Werkt niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
...mijn huis moet ook nog.... *insert lief kijken smiley*
Waar staat de stofzuiger?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ook niet als daarna naakt een turnoefening voor je doe?.
Specificeer de oefening?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ook niet als daarna naakt een turnoefening voor je doe?.
Nou, oke.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vrije oefening? Met stevige balk.
Wanneer?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nathalie!Waar was je gisteren?
Ik had het ook heel gezellig, maar dan IRLquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
's Avonds. Hier. Het was gezellig.
Als je dat wil, moet je me IRL benaderenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Zat ik je een beetje hethof
te maken, maar geen reactie.
Oehquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je dat wil, moet je me IRL benaderen![]()
Ik ben vandaag de hele dag vrij en alleen thuis. Dus als je wil
Ja, en hoe gaat het nou met jou meneer? Kunnen wij nou al een keer het bed in duiken of heb je daar nog steeds geen energie voor?quote:
Nog steeds geen energie voorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en hoe gaat het nou met jou meneer? Kunnen wij nou al een keer het bed in duiken of heb je daar nog steeds geen energie voor?![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nog steeds geen energie voorIk kan niet wachten tot wij eens stevig aan de slag gaan
Durft hij niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen als hij door de drive komt en hij dus zo weer door mag rijdenquote:
Watje dat hij is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen als hij door de drive komt en hij dus zo weer door mag rijden
Eigenlijk wel.quote:
Juh.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
Grote bek hier, maar zodra het er op aan komt in het echte leven..
Kloptquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb daar echter geen problemen mee. Meen me te herinneren dat ik jullie allemaal bovenop me heb gehad op Markooo's meet
En jij!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
KloptJij bent gewoon jij
Verschil moet er zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
Grote bek hier, maar zodra het er op aan komt in het echte leven..
Nee, overal je zelf zijn, dat moet er zijnquote:
Ik doelde meer op het feit dat ik IRL ook wel durf.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, overal je zelf zijn, dat moet er zijn
Watje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat ik IRL ook wel durf..
Al moet ik zeggen dat ik dan wel een minder grote bek heb, maar dat lijk me logisch. Ik was al 100 keer doodvermoord als ik net zo was als op fok.
Haha, doodvermoordquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat ik IRL ook wel durf..
Al moet ik zeggen dat ik dan wel een minder grote bek heb, maar dat lijk me logisch. Ik was al 100 keer doodvermoord als ik net zo was als op fok.
Gevalletje "met zonder jas naar buiten"quote:
Haha, ja!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gevalletje "met zonder jas naar buiten"
Such people need a hug.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, ja!
Wat ik ook al eens gehoord heb ik 'Patatje met, zonder saus.'
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Such people need a hug.
With a chair.
In the face.
Ik kan er ook niks aan doen dat sommige vrouwenquote:
Ewa chickiequote:
Dat is correct. Goed idee ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat sommige vrouwenzijn.
Zoeen koude begroeting na al die dagenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hallon.
Heb even de moed gevonden op mijn telefoon te internetten.
Klinkt inderdaad als een uitermate goed planquote:
Ik zit er vol mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als een uitermate goed plan
Ah, oke.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, die zijn vol van mij.
Goede ideeen.
Behoorlijk goedequote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, oke.
Ik heb ook goede ideeën.
Maar m'n ingeplande kluswerkzaamheden dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je ingeplande kluswerkzaamheden kunnen wel wachten, ik nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar m'n ingeplande kluswerkzaamheden dan?
PM me dan in ieder geval je gegevens, vrouwmensch!
Eh, niks?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat moet ik aan? Wat moet ik aan?
* 100% Tukker rent hysterisch door het huis.
Sorry fijne lekkere kerel die je er rondloopt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zoeen koude begroeting na al die dagen
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sorry fijne lekkere kerel die je er rondloopt.
Ik zet er 100 euro op dat het niet doorgaat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ga nog even de zak scheren. Ik zie je PM wel tegemoet...
Ik 100 kiljard dinar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zet er 100 euro op dat het niet doorgaat.
Lekkerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Moet ik nog wat voor je meenemen van de shop, Nath?
Dat kanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:40 schreef Samzz het volgende:
Ik heb dat Pierre de Potvis eens bekeken, vind er geen hol aan.
Wel tof dat hij iedere dag zijn eigen strip maakt.quote:
Ja, hij heeft gister het een en ander geregeld zodat zn merchandise uitgebreid wordt, en de tubantia heeft hem ook al benaderdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel tof dat hij iedere dag zijn eigen strip maakt.
quote:
Wie?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:44 schreef Samzz het volgende:
Godsamme wat een gezeur over die DJ the Flexigan. Nooit van die hele gast gehoord.
Hij liet me net weten net weg te rijden bij de shop.quote:
quote:
Ik werd vriendelijk verzocht op te rottenquote:
Nee, geen zin inquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Lees maar terugAls je daar zin in hebt
Waarom?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Ik werd vriendelijk verzocht op te rotten.
O dit dusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:44 schreef Samzz het volgende:
Godsamme wat een gezeur over die DJ the Flexigan. Nooit van die hele gast gehoord.
Omdat ik hier alleen maar kom om te discussiëren, volgens henquote:
Ja, maf gedoe.quote:
Oke.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik hier alleen maar kom om te discussiëren, volgens hen. En de gekheid tussen ACT-F en mij werd gisteren niet gewaardeerd door het gros.
[..]
Ja, maf gedoe.
Het was mega gezelligquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke.
Niet heel veel gemist dus gisteren?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was mega gezellig. De avond tenminste. Men is er nu achter dat ik een dikke kale vent van 53 ben
. Dat is wel jammer.
Oh bummer. Dan hoef ik het ook niet meer geheim te houden dus..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was mega gezellig. De avond tenminste. Men is er nu achter dat ik een dikke kale vent van 53 ben
. Dat is wel jammer.
Nope, het is nu out in the open. Wel zo prettig eigenlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh bummer. Dan hoef ik het ook niet meer geheim te houden dus..
Ja, kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope, het is nu out in the open. Wel zo prettig eigenlijk.
Oke, oke.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:35 schreef 100% Tukker het volgende:
Leg die telefoon eens weg!Ik wil nog een keer!
* 100% Tukker brult.
Je weet dat ik meekijk via tinychat he?quote:
Je hebt veel ananasmilkshakes gehad lately huh? Het is zo zoetquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jij hebt best wel een eng klaarkomgezicht
Die kop trok ie toen Nath kwam. Net zo nat.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die kop trok ie toen Nath kwam. Net zo nat.
Wat is deze, Nath?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je weet dat ik meekijk via tinychat he?
Je weet het nog!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je hebt veel ananasmilkshakes gehad lately huh? Het is zo zoet
quote:
Pas maar op dat je geen kleurtje krijgt, daar kunnen wij bleekscheten niet tegen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ben toch maar even binnen gaan zitten. Het is 5 kiljard graden Celsius buiten in de zon.
Zie TT.quote:
No worries. Ik heb Samzz al staan als levende parasol.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Pas maar op dat je geen kleurtje krijgt, daar kunnen wij bleekscheten niet tegen.
Ik geloof niet dat álle vrouwen het waarderen. Ik zou het niet weten verder, ik druk altijd gewoon door.quote:
De effecten zijn zelfs in Goor merkbaarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
No worries. Ik heb Samzz al staan als levende parasol.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De effecten zijn zelfs in Goor merkbaar
Onder het mom van, 'oeps verkeerde gat, sorry!'quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat álle vrouwen het waarderen. Ik zou het niet weten verder, ik druk altijd gewoon door.
Je komt thuis wat tekort hè?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Het begint hier in Enschede wat frisjes te worden sinds Samzz hier staat.
[ afbeelding ]
Max Maarten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig zorgt de Enschedese vulkaan voor wat warmtequote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Het begint hier in Enschede wat frisjes te worden sinds Samzz hier staat.
[ afbeelding ]
De Willem Wilminkvulkaan is dat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gelukkig zorgt de Enschedese vulkaan voor wat warmte
Ik dacht dat het een Romeinse kaars wasquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De Willem Wilminkvulkaan is dat.Stond ineens op het van Heekplein.
Vergeet de snorkel niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:17 schreef Samzz het volgende:
Bleh, op het werk. Geen zin. Ik wil morgen visjes kopen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat álle vrouwen het waarderen. Ik zou het niet weten verder, ik druk altijd gewoon door.
Denk dat ik vandaag of morgen wel antwoord krijg van em.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:17 schreef Samzz het volgende:
Bleh, op het werk. Geen zin. Ik wil morgen visjes kopen.
Het wordt gewaardeerdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hoop het. Als je je oto's weg wilt doen, wil ik ze wel. Neem ik bij hem minder af.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Denk dat ik vandaag of morgen wel antwoord krijg van em.
Ja da's prima. Die mag je van mij zo ophalen...als je ze kan vangen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop het. Als je je oto's weg wilt doen, wil ik ze wel. Neem ik bij hem minder af.
Zie je nou wel dat die snorkel van pas komt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja da's prima. Die mag je van mij zo ophalen...als je ze kan vangen..
Past niet in 25 liter bakkie.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat die snorkel van pas komt.
Dat lukt wel als je je bak gaat verbouwenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja da's prima. Die mag je van mij zo ophalen...als je ze kan vangen..
En dan nu maar hopen dat de Red Cherry's definitief verdwijnen als ik ze eruit haal...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lukt wel als je je bak gaat verbouwen.
Alles gaat er toch nieuw in?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan nu maar hopen dat de Red Cherry's definitief verdwijnen als ik ze eruit haal....
Mja, de vorige keer was de bak ook compleet leeg, inclusief het zand en heeft een dag droog gestaan... na een paar weken waren ze er toch weer.quote:
Ja, dat overleven ze welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, de vorige keer was de bak ook compleet leeg, inclusief het zand en heeft een dag droog gestaan... na een paar weken waren ze er toch weer..
Zyklon-B schijnt wel goed te werken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, de vorige keer was de bak ook compleet leeg, inclusief het zand en heeft een dag droog gestaan... na een paar weken waren ze er toch weer..
Dat heb je vaker getest op garnalen in een aquarium?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zyklon-B schijnt wel goed te werken.
Dat las ik ooit bij de tandarts in de Quest. Het werkt vooral goed op garnalen met een grote neus...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat heb je vaker getest op garnalen in een aquarium?.
quote:
En geil ja, maar daar kan ik op het werk niks meequote:
Supernummers, stuk voor stukquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bedankt trouwens nog.Eén van mijn 'vergeten' nummers...
![]()
Kadanz
Wet t-shirt contest?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:17 schreef ACT-F het volgende:
En ik mag over een maandje weer eens jurylid zijn
En ook in de kranten. Want dat wordt natuurlijk wel nummer één.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:44 schreef 100% Tukker het volgende:
Die zien we hier dan wel tevoorschijn komen.
quote:
Kaarslicht bij daglicht, wat ben je toch romantischquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:07 schreef 100% Tukker het volgende:
Teun wat zeg er van? Jij. Ik. Kaarslicht. Grillteller. Bij restaurant Europa in Gronau.
Vanavond!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kaarslicht bij daglicht, wat ben je toch romantisch
Wie?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vanavond!Ik mag nog niet weg van TGND...
O diequote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, die mag ook wel uit de OP.
Verbeterd. En geen discussie daarover, want dat mag niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:20 schreef Samzz het volgende:
Tukker zit nu al onder de duim, hoe wat schattig.
Ik vind hoe schattig leuker.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Verbeterd. En geen discussie daarover, want dat mag niet.
Nee, met pommes, rijst en wat salade.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, met pommes, rijst en wat salade.
quote:Maar het liefst eet ik natuurlijk een groenteburger met couscous.*liefkijkt naar Samzz*
Die hebben nooit leren eten. Een frikandel is voor hun een delicatessequote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Mensen die zeggen "ik ben toch geen konijn!"___________________
Watjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, met pommes, rijst en wat salade.
Maar het liefst eet ik natuurlijk een groenteburger met couscous.*liefkijkt naar Samzz*
Da's een lange dag dan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:11 schreef Samzz het volgende:
Potverdorie, nog drie uur. Tijd vliegt als je niks doet.
Oehlalaquote:
Ik drink gewoon pure cola, als een eckte baasquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:15 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE heeft net een safari-cola ingeschonken (incl. ijs)![]()
Holy shitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik drink gewoon pure cola, als een eckte baas
*reserveert een plekje ergens vooraan*quote:
Maar je blijft van mijn cola afquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*reserveert een plekje ergens vooraan*
on the rocks, of echt helemaal puur?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik drink gewoon pure cola, als een eckte baas
Ik heb m'n eigen fantaquote:
Nog zo'n baasquote:
Helemaal zuiverquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
on the rocks, of echt helemaal puur?![]()
Tjeuuuumigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |