Max Maarten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig zorgt de Enschedese vulkaan voor wat warmtequote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Het begint hier in Enschede wat frisjes te worden sinds Samzz hier staat.
[ afbeelding ]
De Willem Wilminkvulkaan is dat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gelukkig zorgt de Enschedese vulkaan voor wat warmte
Ik dacht dat het een Romeinse kaars wasquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De Willem Wilminkvulkaan is dat.Stond ineens op het van Heekplein.
Vergeet de snorkel niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:17 schreef Samzz het volgende:
Bleh, op het werk. Geen zin. Ik wil morgen visjes kopen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat álle vrouwen het waarderen. Ik zou het niet weten verder, ik druk altijd gewoon door.
Denk dat ik vandaag of morgen wel antwoord krijg van em.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:17 schreef Samzz het volgende:
Bleh, op het werk. Geen zin. Ik wil morgen visjes kopen.
Het wordt gewaardeerdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat álle vrouwen het waarderen. Ik zou het niet weten verder, ik druk altijd gewoon door.
Ik hoop het. Als je je oto's weg wilt doen, wil ik ze wel. Neem ik bij hem minder af.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Denk dat ik vandaag of morgen wel antwoord krijg van em.
Ja da's prima. Die mag je van mij zo ophalen...als je ze kan vangen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop het. Als je je oto's weg wilt doen, wil ik ze wel. Neem ik bij hem minder af.
Zie je nou wel dat die snorkel van pas komt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja da's prima. Die mag je van mij zo ophalen...als je ze kan vangen..
Past niet in 25 liter bakkie.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat die snorkel van pas komt.
Dat lukt wel als je je bak gaat verbouwenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja da's prima. Die mag je van mij zo ophalen...als je ze kan vangen..
En dan nu maar hopen dat de Red Cherry's definitief verdwijnen als ik ze eruit haal...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lukt wel als je je bak gaat verbouwen.
Alles gaat er toch nieuw in?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan nu maar hopen dat de Red Cherry's definitief verdwijnen als ik ze eruit haal....
Mja, de vorige keer was de bak ook compleet leeg, inclusief het zand en heeft een dag droog gestaan... na een paar weken waren ze er toch weer.quote:
Ja, dat overleven ze welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, de vorige keer was de bak ook compleet leeg, inclusief het zand en heeft een dag droog gestaan... na een paar weken waren ze er toch weer..
Zyklon-B schijnt wel goed te werken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, de vorige keer was de bak ook compleet leeg, inclusief het zand en heeft een dag droog gestaan... na een paar weken waren ze er toch weer..
Dat heb je vaker getest op garnalen in een aquarium?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zyklon-B schijnt wel goed te werken.
Dat las ik ooit bij de tandarts in de Quest. Het werkt vooral goed op garnalen met een grote neus...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat heb je vaker getest op garnalen in een aquarium?.
quote:
En geil ja, maar daar kan ik op het werk niks meequote:
Supernummers, stuk voor stukquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bedankt trouwens nog.Eén van mijn 'vergeten' nummers...
![]()
Kadanz
Wet t-shirt contest?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:17 schreef ACT-F het volgende:
En ik mag over een maandje weer eens jurylid zijn
En ook in de kranten. Want dat wordt natuurlijk wel nummer één.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:44 schreef 100% Tukker het volgende:
Die zien we hier dan wel tevoorschijn komen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |