Je weet dat ik meekijk via tinychat he?quote:
Je hebt veel ananasmilkshakes gehad lately huh? Het is zo zoetquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jij hebt best wel een eng klaarkomgezicht
Die kop trok ie toen Nath kwam. Net zo nat.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die kop trok ie toen Nath kwam. Net zo nat.
Wat is deze, Nath?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je weet dat ik meekijk via tinychat he?
Je weet het nog!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je hebt veel ananasmilkshakes gehad lately huh? Het is zo zoet
quote:
Pas maar op dat je geen kleurtje krijgt, daar kunnen wij bleekscheten niet tegen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ben toch maar even binnen gaan zitten. Het is 5 kiljard graden Celsius buiten in de zon.
Zie TT.quote:
No worries. Ik heb Samzz al staan als levende parasol.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Pas maar op dat je geen kleurtje krijgt, daar kunnen wij bleekscheten niet tegen.
Ik geloof niet dat álle vrouwen het waarderen. Ik zou het niet weten verder, ik druk altijd gewoon door.quote:
De effecten zijn zelfs in Goor merkbaarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
No worries. Ik heb Samzz al staan als levende parasol.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De effecten zijn zelfs in Goor merkbaar
Onder het mom van, 'oeps verkeerde gat, sorry!'quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat álle vrouwen het waarderen. Ik zou het niet weten verder, ik druk altijd gewoon door.
Je komt thuis wat tekort hè?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Het begint hier in Enschede wat frisjes te worden sinds Samzz hier staat.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |