quote:
Wie?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:44 schreef Samzz het volgende:
Godsamme wat een gezeur over die DJ the Flexigan. Nooit van die hele gast gehoord.
Hij liet me net weten net weg te rijden bij de shop.quote:
quote:
Ik werd vriendelijk verzocht op te rottenquote:
Nee, geen zin inquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Lees maar terugAls je daar zin in hebt
Waarom?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Ik werd vriendelijk verzocht op te rotten.
O dit dusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:44 schreef Samzz het volgende:
Godsamme wat een gezeur over die DJ the Flexigan. Nooit van die hele gast gehoord.
Omdat ik hier alleen maar kom om te discussiėren, volgens henquote:
Ja, maf gedoe.quote:
Oke.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik hier alleen maar kom om te discussiėren, volgens hen. En de gekheid tussen ACT-F en mij werd gisteren niet gewaardeerd door het gros.
[..]
Ja, maf gedoe.
Het was mega gezelligquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke.
Niet heel veel gemist dus gisteren?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was mega gezellig. De avond tenminste. Men is er nu achter dat ik een dikke kale vent van 53 ben
. Dat is wel jammer.
Oh bummer. Dan hoef ik het ook niet meer geheim te houden dus..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was mega gezellig. De avond tenminste. Men is er nu achter dat ik een dikke kale vent van 53 ben
. Dat is wel jammer.
Nope, het is nu out in the open. Wel zo prettig eigenlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh bummer. Dan hoef ik het ook niet meer geheim te houden dus..
Ja, kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope, het is nu out in the open. Wel zo prettig eigenlijk.
Oke, oke.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:35 schreef 100% Tukker het volgende:
Leg die telefoon eens weg!Ik wil nog een keer!
* 100% Tukker brult.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |