quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De Dikke Lul Band - Liever anaal. Ook nederpop
Likje.quote:
quote:
Keuzes, keuzesquote:
Die is echt heel erg mooiquote:
Mogge.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:48 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Ik heb niet teruggelezen gisteravond. Ging het nog lang door?.
Samzz is ok. En een uitstekende kitter.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Wel aan het werk.Samzz komt de plafondlijsten straks afkitten!
Dus geen seksparty's meer @ Samzz...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:43 schreef Samzz het volgende:
Laatste dag. Pa en ma komen vandaag thuis.
Helaaschquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dus geen seksparty's meer @ Samzz....
Ik heb ze niet gezien, Tukker.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:49 schreef 100% Tukker het volgende:
Vond jij de Photoshops van gisteren ook zo hilarisch, Krea?
Heftig! Ik heb kratten bier verplaatstquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb de vaatwasser al uitgeruimd.
Heb je gisteren met Q. een film gekeken?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heftig! Ik heb kratten bier verplaatst
...mijn huis moet ook nog.... *insert lief kijken smiley*quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:28 schreef Samzz het volgende:
Zo, twee verdiepingen stofgezogen, bedden gelucht, vuilnisemmers geleegd en toilet schoongemaakt.
Nog een verdieping te gaan.
Nee joh, Q doet niet meer aan bierquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:28 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb je gisteren met Q. een film gekeken?
Werkt niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
...mijn huis moet ook nog.... *insert lief kijken smiley*
Waar staat de stofzuiger?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ook niet als daarna naakt een turnoefening voor je doe?.
Specificeer de oefening?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ook niet als daarna naakt een turnoefening voor je doe?.
Nou, oke.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vrije oefening? Met stevige balk.
Wanneer?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nathalie!Waar was je gisteren?
Ik had het ook heel gezellig, maar dan IRLquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
's Avonds. Hier. Het was gezellig.
Als je dat wil, moet je me IRL benaderenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Zat ik je een beetje hethof
te maken, maar geen reactie.
Oehquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je dat wil, moet je me IRL benaderen![]()
Ik ben vandaag de hele dag vrij en alleen thuis. Dus als je wil
Ja, en hoe gaat het nou met jou meneer? Kunnen wij nou al een keer het bed in duiken of heb je daar nog steeds geen energie voor?quote:
Nog steeds geen energie voorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en hoe gaat het nou met jou meneer? Kunnen wij nou al een keer het bed in duiken of heb je daar nog steeds geen energie voor?![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nog steeds geen energie voorIk kan niet wachten tot wij eens stevig aan de slag gaan
Durft hij niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je dat wil, moet je me IRL benaderen![]()
Ik ben vandaag de hele dag vrij en alleen thuis. Dus als je wil
Alleen als hij door de drive komt en hij dus zo weer door mag rijdenquote:
Watje dat hij is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen als hij door de drive komt en hij dus zo weer door mag rijden
Eigenlijk wel.quote:
Juh.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
Grote bek hier, maar zodra het er op aan komt in het echte leven..
Kloptquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb daar echter geen problemen mee. Meen me te herinneren dat ik jullie allemaal bovenop me heb gehad op Markooo's meet
En jij!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
KloptJij bent gewoon jij
Verschil moet er zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
Grote bek hier, maar zodra het er op aan komt in het echte leven..
Nee, overal je zelf zijn, dat moet er zijnquote:
Ik doelde meer op het feit dat ik IRL ook wel durf.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, overal je zelf zijn, dat moet er zijn
Watje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat ik IRL ook wel durf..
Al moet ik zeggen dat ik dan wel een minder grote bek heb, maar dat lijk me logisch. Ik was al 100 keer doodvermoord als ik net zo was als op fok.
Haha, doodvermoordquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat ik IRL ook wel durf..
Al moet ik zeggen dat ik dan wel een minder grote bek heb, maar dat lijk me logisch. Ik was al 100 keer doodvermoord als ik net zo was als op fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |