quote:
Dat zeg ik al jaren tegen je Ceequote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:18 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Wees alleen grappig als je het ook echt bent. Je kan niet mee met de rest.
Aaitje over je bol!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:20 schreef Malahide het volgende:
[..]
Dat zeg ik al jaren tegen je Cee
![]()
kusjekroel![]()
![]()
![]()
Hij vroeg zich ws af wat er zo riekte.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:20 schreef Karina het volgende:
Mart wil ook echt het naadje van de kous weten he? Hoe lang douche je? 1 minuut maar
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:21 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Sorry dat ik een van je online vrienden beledigd. Suffert.
Sufferd en doe eens lief tegen Cee en alorsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:21 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Het is ook beledig ipv beledigd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Sufferd en doe eens lief tegen Cee en alors
Je zult er mee moeten neukenquote:
Gelukkig ben je beter in schilderen!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:21 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
TheMart weet alles.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:21 schreef Redefine het volgende:
Mart vindt gewoon dat Robin moe is. Ook al is die het niet, Robin is moe, volgens Mart.
Grammar policequote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook beledigt ipv beledigd.
Nee het was beledigquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook beledig ipv beledigd.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zult er mee moeten neukendat lijkt me echt zo'n gozer die alles bespreekt
Euhm. Je faalt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook beledig ipv beledigd.
Ik denk/vrees dat we daar hooguit in de almanakken nog over na kunnen lezen. Da's 24+ uur later alweer oud nieuws voor de NOS. Als het al nieuws was.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:22 schreef Lindstrøm. het volgende:
Wat een irritante flikker is Mart.
Wat is dat schermen gedoe nou want daar keek ik voor.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het was beledigIk las het verkeerd.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:22 schreef GotenSSJ het volgende:
HAASE JE BENT MOE. LUISTER NAAR MART.
Verdomme zeg
Iemand ninjade me al.quote:
Afsluiting is huilende Chineesquote:
quote:Totaal prijzengeld $ 1,697,399
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:21 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Sorry dat ik een van je online vrienden beledig. Suffert.
Ja idd, en Gasquet, dat is gewoon een hele prima speler.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:22 schreef Marcoss het volgende:
Moeheid is ook het probleem niet, die tennissers zijn fit zat, wel dat hij in Kitzbuhel speelde op gravel en de OS op gras waren. Dat was veel meer het probleem.
Want Haase is normaal gesproken in staat om van Gasquet te winnen en samen met Rojer te winnen van de de nummer 6 dubbelspelers van de wereldquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:22 schreef Marcoss het volgende:
Moeheid is ook het probleem niet, die tennissers zijn fit zat, wel dat hij in Kitzbuhel speelde op gravel en de OS op gras waren. Dat was veel meer het probleem.
Wil ie niet meedoen met Kromo?quote:
Nee, dat niet, maar Mart gaat eeuwenlang door over het fysieke deel en zegt niks over de overgang van ondergrond.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Want Haase is normaal gesproken in staat om van Gasquet te winnen en samen met Rojer te winnen van de de nummer 6 dubbelspelers van de wereld
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:24 schreef Cee het volgende:
Ik vind het wel frappant dat zodra Mart in beeld is de letters DON LATE achter hem te zien zijn.
ik dacht dat er don't hate stondquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:24 schreef Cee het volgende:
Ik vind het wel frappant dat zodra Mart in beeld is de letters DON LATE achter hem te zien zijn.
Mart heeft nog een weekje nodig om bij te komen van de avondetappequote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:24 schreef Karina het volgende:
Als je bij Mart komt mag je wel een dagboek gaan bijhouden. Waar was je, wat deed je.
En je Facebook vrienden nalopen voor de vraag "kende je die?"quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:24 schreef Karina het volgende:
Als je bij Mart komt mag je wel een dagboek gaan bijhouden. Waar was je, wat deed je.
Hij houd alle whereabouts van de sporters bijquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:24 schreef Karina het volgende:
Hiervoor ook al drie weken Tour de France. Er komt geen eind aan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:25 schreef Littlecreep het volgende:
Ik kijk de Mart voor het eerst deze week. Gaat dit al een week zo door?
Ik had goede armen.quote:
Ja gisteren was hij nog ergerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:25 schreef Littlecreep het volgende:
Ik kijk de Mart voor het eerst deze week. Gaat dit al een week zo door?
haase doet kromo?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
Maar hij doet Kromo wel hardFuck, he.
De Tour was nog wel te doen. Dan is Mart in vorm, dit is te veel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:26 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Hiervoor ook al drie weken Tour de France. Er komt geen eind aan.
Of gaat doen geloof ik...quote:
Het leven is oneerlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
Maar hij doet Kromo wel hardFuck, he.
The late Martquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Slome oogopslag hequote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:27 schreef Malahide het volgende:
Heeft Haase echt maar één gezichtsuitdrukking?
Alsof Kromo vier jaar trainen weggooit voor een geile schele poedelquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee joh, ze hadden alleen een flirtachtig gesprekje op twitter
Lekker op het strand chillen in Rio!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:27 schreef reddevil1408 het volgende:
Haase heeft een mooie vakantie gehad in London...over vier jaar weer!
In Rio kun je wel veel beter vakantie vierenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:27 schreef reddevil1408 het volgende:
Haase heeft een mooie vakantie gehad in London...over vier jaar weer!
Jammer is dat niemand bij de NOS het ook beter kan. Ik wil die Dione hier echt niet aan tafel zien.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:27 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
De Tour was nog wel te doen. Dan is Mart in vorm, dit is te veel.
Het hoeft ook niet beter, minder irritant is goed genoeg.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:28 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Jammer is dat niemand bij de NOS het ook beter kan. Ik wil die Dione hier echt niet aan tafel zien.
er zit ook geen pijpslet bij, anders was hij wel wat minder hard voor die jongens.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:27 schreef Slobeend het volgende:
Mart wordt elke dag dominanter en denigreerender naar 'onbekende' sporten.
Willeboordse????!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
er zit ook geen pijpslet bij, anders was hij wel wat minder hard voor die jongens.
Mensen zien dit voor het eerst en denken "Mwoah, viel wel mee dit drama", ik zat verdorie een half uur gekluisterd aan m'n bank, de spanning.quote:
1 "grappig" filmpje minder en ze hadden het kunnen laten zien...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:29 schreef TheArt het volgende:
Jezus, vertel dan het verhaal iets uitgebreiderHad er 15 sec. meer tijd aan besteed.
ja ik ook, toch wel het moment tot nu toequote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Mensen zien dit voor het eerst en denken "Mwoah, viel wel mee dit drama", ik zat verdorie een half uur gekluisterd aan m'n bank, de spanning.
Inderdaadquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Mensen zien dit voor het eerst en denken "Mwoah, viel wel mee dit drama", ik zat verdorie een half uur gekluisterd aan m'n bank, de spanning.
Precies, met gebroken hart toen ze van de mat af gedirigeerd werd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, zowel mannen en vrouwen.quote:
Inderdaad. Het was echt fantastisch!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, die staat nog steeds ergens handtekeningen uit te delen. Ik lag echt krom toen hij het zei, wat pijnlijk was dat.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:32 schreef reddevil1408 het volgende:
Is Sablikova nog gesignaleerd door Mart?
Iddquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:32 schreef henkde_j het volgende:
Hier had hij Smeets gruwelijk hard kunnen dissen
Je hoeft niet te kijken vriend en laat het K woord achterwege aubquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:32 schreef Keauning het volgende:
Oh dit is zo een kankerslecht programma..![]()
Van die achterlijke gay filmpjes waar ze minuten aan besteden en dan heb je echt pure emotie in de sport met dat schermen en dan doe je dat zo kort af.
Ik heb op de BBC nog niet gekeken, maar een soortgelijk programma zal daar zooo veel beter zijn. Oprotten Mart.
Opmerking van de avondquote:
Programma gaat ook over Mart en niet over echte sportquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:32 schreef Keauning het volgende:
Van die achterlijke gay filmpjes waar ze minuten aan besteden en dan heb je echt pure emotie in de sport met dat schermen en dan doe je dat zo kort af.
Ik heb op de BBC nog niet gekeken, maar een soortgelijk programma zal daar zooo veel beter zijn. Oprotten Mart.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:33 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij komt erachter dat anderen mee kunnen lezen op Twitter
Ga het kijken man. Die mensen weten zo ontzettend goed hoe de OS moeten brengen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:32 schreef Keauning het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:34 schreef Drassss het volgende:
Haase had zich onsterfelijk kunnen maken door een Mart-Ria sneer erop los te gooien
Het is toch kansloos om dit in een late-night show te behandelenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:33 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij komt erachter dat anderen mee kunnen lezen op Twitter
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:34 schreef Eenskijken het volgende:
gewoon lullig van mart om dit nu zo opeens voor te lezen
-1 voor mart, klootzak
Dit zorgt ervoor dat ik morgen gewoon weer wil kijken. En morgenvroeg gaat om half 7 de wekker vrolijk weer.quote:
Dat zeg ik cockblockquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:34 schreef Eenskijken het volgende:
-1 voor mart, klootzak
Gifje?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:32 schreef henkde_j het volgende:
Rojer had heb al gewaarschuwd.
Zie hem genieten
Ja echt he, zooo jammerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:34 schreef Drassss het volgende:
Haase had zich onsterfelijk kunnen maken door een Mart-Ria sneer erop los te gooien
Er is niks anders (en RTL zal het heus nog slechter doen) dus ik zal wel moeten. En je hoeft niet te reageren vriend.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken vriend en laat het K woord achterwege aub
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:34 schreef Eenskijken het volgende:
-1 voor mart, klootzak
Inderdaad, die vond het heerlijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:32 schreef henkde_j het volgende:
Rojer had heb al gewaarschuwd.
Zie hem genieten
Users die twitter nog steeds niet accepterenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het is toch kansloos om dit in een late-night show te behandelen![]()
Op twitter is het een baasje hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:35 schreef Remzz het volgende:
Wat lijkt Haase me toch een saaie lul, gaat helemaal niets van uit.
Als hij geen vriendin had gehad had hij over Ria kunnen beginnen. Zou echt prachtige tv zijn geweest.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:32 schreef henkde_j het volgende:
Hier had hij Smeets gruwelijk hard kunnen dissen
Volgens mij niet, alleen met relletjes.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:35 schreef Maver24 het volgende:
effe tussendoor, is er al een topic met leuke blunders en grappige momenten van het toernooi tot op dit moment ?
Hij zou beter moeten wetenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:33 schreef Redefine het volgende:
Mart heeft dus net even Rooooowbin gecockblocked
Ik heb prima vrede met Twitter, maar dit gaat nergens over. Als het nou nog enige nieuwswaarde had, prima, maar dit zat nog onder Shownieuws-niveau.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:35 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Users die twitter nog steeds niet accepteren
Klopt, hoi.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Schijnt hier mee te lezen , tenminste tijdens de Tour. EN heeft een accaount
Dus af en toe zwengelt hij die helse machine aan en gaat even Fokken?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je dit al een item noemtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb prima vrede met Twitter, maar dit gaat nergens over. Als het nou nog enige nieuwswaarde had, prima, maar dit zat nog onder Shownieuws-niveau.
quote:
Hmmm. Is wel een held. En hier komen best af en toe leuke dingen tussendoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Even je gast voor lul zetten?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:38 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Als je dit al een item noemteen luchtige uitsmijter was het.
Ook op Sporzaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:39 schreef Redefine het volgende:
Basketball mannen USA - Tunesië nu op BBC 3.
Daar was Mart al anderhalf uur mee bezig. Erg denigrerend naar hem.quote:
ook op sport 1quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:39 schreef Redefine het volgende:
Basketball mannen USA - Tunesië nu op BBC 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |