Wat onverwacht! Hij heeft toch gemept!quote:
Ze is met Weltscherz hun verhaal aan het afstemmen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:51 schreef WRH het volgende:
zouzou is een zij en inderdaad waar blijft ze? ben toch zooo benieuwd naar haar uitleg...
Zo Estelle heeft zich nog dieper in de nesten gewerkt. Zou ze niet weten dat sprookjes vaak best harde verhalen zijn?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:28 schreef Mylene het volgende:
De papieren Telegraaf heeft meer info.
[..]
[..]
Inderdaad, geef die man een lintje.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, hij heeft gelukkig maar 1x geslagen... De rest heeft die man verder afgetuigd.![]()
Hoezo? Ik heb daar niets over gehoord.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Estelle kan ik vrij weinig aanrekenen, die is er ook ingerold.
Liegen omdat je denkt zo je kinderen te beschermen is niet zo'n kwalijke zaak.
Hoe weet je dat het het een zij is?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:51 schreef WRH het volgende:
zouzou is een zij en inderdaad waar blijft ze? ben toch zooo benieuwd naar haar uitleg...
Het zegt dat het een 'zij' is, en het schrijft ook als een 'zij'quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het het een zij is?
Franse kerels typen ook Nederlands als wijven.
Gelukkig houden de media die kinderen een beetje buiten het nieuws.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb daar niets over gehoord.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig houden de media die kinderen een beetje buiten het nieuws.
Maar jij denkt dat zij haar kinderen niet in haar achterhoofd heeft als ze een verklaring af legt?
Het eerste heb ik niet meegekregen, het tweede geldt ook voor Franse mannen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het zegt dat het een 'zij' is, en het schrijft ook als een 'zij'
Is dan toch niet belangrijk in deze. Laat het a.u.b. een vrouw zijn, want het gedraagt zich niet als een 'kerel'.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het eerste heb ik niet meegekregen, het tweede geldt ook voor Franse mannen.
Dat betekent in dit geval 'NEE'.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met deze smiley kan ik vrij weinig.
Dat zeg ik toch? Franse kerels gedragen zich ook niet als kerels, dus ik dacht dat het een kerel kon zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is dan toch niet belangrijk in deze. Laat het a.u.b. een vrouw zijn, want het gedraagt zich niet als een 'kerel'.
Nee als in, jij denkt dat ze totaal geen rekening houdt met haar kinderen in deze zaak?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat betekent in dit geval 'NEE'.
Zou wel moeten, maar ze heeft al eerder gedemonstreerd dat DAT een bijkomstigheid is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee als in, jij denkt dat ze totaal geen rekening houdt met haar kinderen in deze zaak?
Wat een prachtig voorbeeld weer van het totale falen van de Nederlandse politie en rechtstaat. Jarenlang zeer zwaar crimineel gedrag, roofovervallen, betrokken bij moordpartijen, liquidaties.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker mannetje idd die Gwenette, waar Badr zo'n fan van is kennelijk dat hij hem zo openlijk adoreert via zijn shirt![]()
Hier een 'mooi' overzicht van wat die Gwenette allemaal op zijn kerfstok heeft. Gewapende overvallen, (aanzetten tot) moord, vluchten uit de gevangenis etcetc.
http://www.camilleri.nl/2010/01/gwenette-martha-1974/
Waarschijnlijk heeft de poltie genoeg psychische druk op hem gezet en daar kan hij normaal al niet zo goed tegen dan geeft hij klappen, nu heeft hij zijn emoties maar vertelt. Ook zullen er idd dan wel sporen gevonden zijn op zijn kleding en de theedoek waardoor het blijven ontkennen bijna onmogelijk werd,dan maar zeggen dat je 1 tikje gegeven hebt en de rest van de groep de overige klappen in de schoenen proberen te schuiven.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:08 schreef Ziba het volgende:
Ik had niet verwacht dat hij zou bekennen, vraag me ook af waarom hij nu ineens wel gedeeltelijk eerlijk is. En die Estelle is simpelweg een labiele vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |