Geen Jeroen dus echt welquote:
Dat hij verdrinktquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou wel mooi zijn als Phelps het verpest
quote:
Dat zou wat zijnquote:
Die had maar 1 seconde voorsprong gepakt en phelps begon met 3.4...quote:
Dat kan alleen maar met zwemmen, waar je op elke afstand en op elke slag een medaille kan halen.quote:
you mad broquote:
Het zou eens niet zo zijnquote:
Die met 18 was geen zwemmer/zwemsterquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:06 schreef alors het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar met zwemmen, waar je op elke afstand en op elke slag een medaille kan halen.
Klopt, maar toch een geweldige prestatie.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:06 schreef alors het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar met zwemmen, waar je op elke afstand en op elke slag een medaille kan halen.
Ja.quote:
En er ook nog eens drie estafette nummers zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:06 schreef alors het volgende:
[..]
Doping?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:06 schreef JohnDDD het volgende:
waarom DSQ?? ze hebben heus wel voorzichtig gewisseld!
jammer iddquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:05 schreef Columbiafan het volgende:
Balen dat Duitsland nog gepakt wordt op het einde
Idd. Die aantallen zeggen mij niet zoveel bij zwemmers.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:06 schreef alors het volgende:
[..]
idd Phelps de grootste Olympier is imo onzinquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:06 schreef alors het volgende:
[..]
modequote:
Neuh. Leveaux zwom net zo hard als Mallet en met overnamenadeel geschrapt quasi net zo hard als Lefert.quote:
Turnen kun je er 8 halenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:06 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, turnen, ongeveer hetzelfde verhaal.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die met 18 was geen zwemmer/zwemster
Nee, is niet zo. was wel mooi geweestquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:06 schreef JohnDDD het volgende:
Ook een Bjorn Borg boxer er onderquote:
Nee turnen kan het ook nog ja, maar dat gebeurt minder.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die met 18 was geen zwemmer/zwemster
True.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:08 schreef alors het volgende:
[..]
Nee turnen kan het ook nog ja, maar dat gebeurt minder.
De gene met de meeste medailles is altijd een zwemmer. Niet dat het niet knap is, maar vergelijkbaar is het niet.
Als je als niet zwemmer/turner/atleet 2 medailles haalt is dat onwijs knap.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:08 schreef alors het volgende:
[..]
Nee turnen kan het ook nog ja, maar dat gebeurt minder.
De gene met de meeste medailles is altijd een zwemmer. Niet dat het niet knap is, maar vergelijkbaar is het niet.
Ik denk eerder dat hij onder zijn bureau duiktquote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Net als een onderbroek onder een zwembroek?
We zoeken dus nu iemand die en kan turnen op alle onderdelen en kan zwemmen op alle afstandenquote:
Als je als zwemmer meer dan 2 medailles haalt is dat ook onwijs knap. Je moet wel iedere keer een veld top zwemmers verslaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je als niet zwemmer/turner/atleet 2 medailles haalt is dat onwijs knap.
Bij turnen is toch veel knapper zo veel medaillesquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:10 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Recordhoudster af, turnster btw
Jij wilt dat ze lekker vlotte Miss Etam tuniekjes aandoet?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:09 schreef Remzz het volgende:
Wil Inge de Bruijn voorkomen alsof ze 15 is ofzo met die kleding
Is nep.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Waarom doet die zo?Wat was daarvoor gebeurd?
Dat zou echt briljant zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:10 schreef wdn het volgende:
[..]
We zoeken dus nu iemand die en kan turnen op alle onderdelen en kan zwemmen op alle afstanden
Pittig kapseltje erbij. Helemaal leuk!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:11 schreef alors het volgende:
[..]
Jij wilt dat ze lekker vlotte Miss Etam tuniekjes aandoet?
Vast welquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:12 schreef Anonymousz het volgende:
heeft iemand de lijst van de tussenttijden?
En schaatsen voor de winterspelen, ter afwisselingquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:10 schreef wdn het volgende:
[..]
We zoeken dus nu iemand die en kan turnen op alle onderdelen en kan zwemmen op alle afstanden
Hij trekt de bootquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:10 schreef henkde_j het volgende:
Die Kenkhuis zit dit weekend zeker op de boot
Terwijl hij volgens mij best relaxt is.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het leuke is dat ik wel zoiets van hem verwacht
Daar is het maximum 6quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:12 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
En schaatsen voor de winterspelen, ter afwisseling
Die coach heeft lefquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:12 schreef henkde_j het volgende:
Gevaarlijk om zo naar je coach te springen met een degen in je hand
Alleen de boot?quote:
Compleet andere manier van schaatsenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:14 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Maar zo iemand kan toch langebaan en shorttrack?
In Sydney/Athene had ik toch meer een Zomerspelen gevoelquote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:14 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Maar zo iemand kan toch langebaan en shorttrack?
Als je turnen en zwemmen kan combineren, kan dat ook.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Compleet andere manier van schaatsen
die koreanse short tracker won toch de 10km na die wissel van kramer?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Compleet andere manier van schaatsen
2004 is Athenequote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
In Sydney/Athene had ik toch meer een Zomerspelen gevoel
Dus..quote:
Turnen combineren met schoonspringen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als je turnen en zwemmen kan combineren, kan dat ook.
Ik dacht dat je bedoelde dat je die race niet zo boeiend vond.quote:
Ninja-editquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat je die race niet zo boeiend vond.
Vergeet Davis niet, WK medaille shorttrack en zijn lange baan prestaties moge bekend zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:15 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
die koreanse short tracker won toch de 10km na die wissel van kramer?
DSQ of doping is blijkbaar de standaardreactie als iemand/een team overtuigend wint. Papagaaien van de huidige generatie sportverslaggevers lijkt het welquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:06 schreef JohnDDD het volgende:
Zie hem nog geen 100/200 school of 100/200 rug winnen hoor. 50 en 100/1500 vrij ook nog niet. Oh, en 10km open water lijkt me ook te ver.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:06 schreef alors het volgende:
[..]
Als je dan alleen weer ziet wat Verschuren voor carrieremoves gemaakt heeft qua afstanden. Van 1500m naar 100m vrij, blijft indrukwekkend.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zie hem nog geen 100/200 school of 100/200 rug winnen hoor. 50 en 100/1500 vrij ook nog niet. Oh, en 10km open water lijkt me ook te ver.
NL heeft ook 1 he, niet zo groot als deze misschienquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:21 schreef Ericr het volgende:
Overigens de meest veelzijdige atleet ooit : http://en.wikipedia.org/wiki/Jim_Thorpe
Jim Thorpe![]()
![]()
Ik heb nu niet minder een OS-gevoel. Genoeg mooie sport.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
In Sydney/Athene had ik toch meer een Zomerspelen gevoel
Hij was niet alleen een atleet: American Football, Basketball: Een sportgenie dus ook in teamsporten en dat zijn er niet zoveel! (zwemmen/fietsen/hardlopen combos op topniveau zijn er wel meer)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:21 schreef Ericr het volgende:
Overigens de meest veelzijdige atleet ooit : http://en.wikipedia.org/wiki/Jim_Thorpe
Jim Thorpe![]()
![]()
Bedoel je Pim Mulier?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:25 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
NL heeft ook 1 he, niet zo groot als deze misschien
Landskampioen eredivisie voetbal en Allround Kampioen schaatsenWeet alleen zijn naam niet meer
Albertville, drama gewoon.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:26 schreef Leatherface het volgende:
Enige Spelen (zomer en winter) waar ik minder gevoel bij had was Turijn. Weinig sfeer, afgezien van de Nederlandse hoogtepunten weinig momenten die mij écht bijblijven. Accommodaties waren niet zo bijzonder vergeleken bij Salt Lake en Vancouver.
Ik was te jong om me dat bewust mee te maken. Maar als ik die beelden terugzie geloof ik het direct.quote:
Ik heb hoge verwachtingen van Rio, wat betreft het Zomerspelen-gevoelquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik was te jong om me dat bewust mee te maken. Maar als ik die beelden terugzie geloof ik het direct.
Londen 2012 vind ik tot nu toe prima te pruimen.
Ik moet het nog maar zien. Ik denk dat er best dingen minder goed geregeld worden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:31 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Ik heb hoge verwachtingen van Rio, wat betreft het Zomerspelen-gevoel
Nee, heb hem al http://nl.wikipedia.org/wiki/Max_Tetznerquote:
Misschien leven in Italië en Frankrijk wintersporten minder. In de Duitstalige Alpenlanden zie je ook altijd meer publiek bij het skiën enzovoorts. Ik gok dat Zürich en Salzburg al meer sfeer opleveren.quote:
Het zal met een wat andere slag gaan, maar het hoeft wmb ook niet vlekkeloos te zijn. Het is wel de unieke kans voor Brazilië en het continent om zichzelf te laten zien. Ik verwacht een hele mooi ambiancequote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar zien. Ik denk dat er best dingen minder goed geregeld worden.
Ik verwacht ook wel veel sfeer in Brazilië. Het wordt voor dat land een prestigezaak, dus er zijn politieke motieven. Maar het publiek heeft wel wat meer spontaniteit dan Chinezen, denk ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:35 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Het zal met een wat andere slag gaan, maar het hoeft wmb ook niet vlekkeloos te zijn. Het is wel de unieke kans voor Brazilië en het continent om zichzelf te laten zien. Ik verwacht een hele mooi ambiance
Staat me weinig van bij. Half gezien.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:31 schreef Ericr het volgende:
Atlanta was ook niet veel, zeker niet na een idioot die een aanslag pleegde.
Da's die gast die verteld dat hij het voetbal heeft uitgevonden....quote:
Eerst het wk hequote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:35 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Het zal met een wat andere slag gaan, maar het hoeft wmb ook niet vlekkeloos te zijn. Het is wel de unieke kans voor Brazilië en het continent om zichzelf te laten zien. Ik verwacht een hele mooi ambiance
Aan de andere kant was de door Sanchez gewonnen wegkoers juist ook wel mooi omdat er nauwelijks publiek toegelaten werd. Die koers had daardoor zo'n aparte outlandish sfeer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:38 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Eigenlijk vond ik Peking redelijk sfeerloos. Maar wel had Peking veel mooie sportmomenten en waren de stadions ook wel mooi. Al met al vond ik dat toch wel leuke Spelen.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:12 schreef Anonymousz het volgende:
heeft iemand de lijst van de tussenttijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |