Aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant doen we in Nederland al wel enige moeite om namen goed uit te spreken. In het buitenland kan het ze geen bal schelen als ze een Nederlandse naam niet fatsoenlijk uit kunnen spreken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou als je 10 jaar ongeslagen bent op deze afstand qua grote toernooien. Waarin het op deze afstand met overmacht ging volgens mij. Dan "kan hij het niet meer" overdreven gezegd.
Nieuwe generatie heeft weinig te maken met het uitkomen van Phelps.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, te weinig scherpte, te weinig getraind? Nieuwe generatie? Wie zegt het? Hij kwam wel 3 keer niet goed uit, 3 keer is echt te veel.
Roland Schoeman? Geen idee.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had RSA al eerder zwemgoud? Peter van der Berg ofzo?
Heyns, de 4 x 100 vrij mannen in Athene. Deze Spelen Van der Burgh.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had RSA al eerder zwemgoud? Peter van der Berg ofzo?
Heuj. Ik noemde 2/3 ook. Mag ik me nu kenner noemen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Genoeg. Cielo, Bernard, Biedermann en ik kan nog zo even doorgaan.
Wacht maar, Cielo pakt een medaillequote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
4 x 100 estafette in Athene wonnen ze.quote:
Allemaal powerhouses als ik het zo lees.. Zwemmen is techniek en niet enkel brute krachtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat was echt een bazenracequote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
4 x 100 estafette in Athene wonnen ze.
Met de 4x100 alleen in 2004. Deze spelen dus vdBurgh.quote:
Dat was het ook. De enorme krachtbeulen die zijn gewoon weer op hun plek gezet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Allemaal powerhouses als ik het zo lees.. Zwemmen is techniek en geen brute krachtGoede ontwikkeling dus.
Ah vandaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met de 4x100 alleen in 2004. Deze spelen dus vdBurgh.
Vooral die ene Afrikaan die daarna ging showboaten met zijn schoudersquote:
Nee, linkje?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:08 schreef debeterebob het volgende:
Hebben jullie die 100x4 grap op de Speld ook gezien?
Wel hier op FOK!.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:08 schreef debeterebob het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat was het ook. De enorme krachtbeulen die zijn gewoon weer op hun plek gezet.
Ze stampen het ene talent na de andere uit de grond, maar ze blijven vaak ook gigantisch hangen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:08 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
He, even trouwens, de Britten falen echt ontzettend in het water. Ik had dit toch niet verwacht twee jaar geleden toen ze opeens in elke finale stonden.
Waaah wat is dit!quote:
het gaat vaak goed je kan tenslotte niet alle regels van alle talen in je hersenpannetje stoppen. De buitenlandse commentatoren maken nog vaker fouten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:03 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Mja, is een belangrijke zwemster en een behoorlijk foute uitspraak. Maar een punt heb je wel. In elk geval zouden ze die commentatoren moeten scholen in de uitspraak vna buitenlandse namen.
Zie net de foto ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:08 schreef debeterebob het volgende:
quote:
Het aantal medailles van vier jaar geleden gaan ze denk ik nog geen eens meer halen. Vier jaar te vroeg gepiekt hehe.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze stampen het ene talent na de andere uit de grond, maar ze blijven vaak ook gigantisch hangen.
Ze, Bernard dan met name, hebben de kans gegrepen toen ie kwam. Peking 2008 en die dagen daarvoor en net na dus.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat was het ook. De enorme krachtbeulen die zijn gewoon weer op hun plek gezet.
Dat is inderdaad geen zwemmer. Kan beter gaan gewichtheffen.quote:
Cielho, Biederman en Jess Schipper ook wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:10 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ze, Bernard dan met name, hebben de kans gegrepen toen ie kwam. Peking 2008 en die dagen daarvoor en net na dus.
Hehequote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
http://www.speld.nl/2012/(...)x4-meter-vrije-slag/
En je wordt nu ook niet bepaald vrolijk vanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:10 schreef Bastiefcg het volgende:
Mart Smeets is net als een rechtse directe, hij komt altijd hard aan en onverwacht
Bij Schipper begon het verhaal juist. Die noemde ik als eerste, waarop iemand anders vroeg wie dan nog meerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cielho, Biederman en Jess Schipper ook wel.
Oooh, nee, je moet je handen niet helemaal plat in het water zetten. Een hoek van 45 graden is ook weer wat te veel, je kan het best daar tussenin gaan zitten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan best aardig zwemmen, maar de vlinderslag lukt me maar niet. Ik zet bij een slag mijn handpalmen plat op het water en druk mij dan naar boven. Is dat goed?
(ik zag dat zwemmers zijn handen schuin in het water zetten, vandaar...)
En die Cielo is nog een pakhaas ook.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cielho, Biederman en Jess Schipper ook wel.
En bij de meeste sporten onsportief.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:10 schreef Bastiefcg het volgende:
Mart Smeets is net als een rechtse directe, hij komt altijd hard aan en onverwacht
Die heeft genoeg vochtafdrijvend middel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En die Cielo is nog een pakhaas ook.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:11 schreef Neroje het volgende:
[..]
Hehe
Voor de niet-klikkers:
[ afbeelding ]
Chaos verwacht op de 100x4 meter vrije slag
Hij heeft mij toch nog altijd als hij gaat huilen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij heeft duidelijk bloed genomen. Eerst met een kaasschaaf over zijn borst en dan er vreemd bloed opgegooid in de hoop dat het werd opgenomen door het lichaamquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lol, zodra je van het startblok afspringt lig je al met je muil op die steentjesquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:11 schreef Neroje het volgende:
[..]
Hehe
Voor de niet-klikkers:
[ afbeelding ]
Chaos verwacht op de 100x4 meter vrije slag
Bedankt!!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oooh, nee, je moet je handen niet helemaal plat in het water zetten. Een hoek van 45 graden is ook weer wat te veel, je kan het best daar tussenin gaan zitten.
Was ik zelf, maar ik wilde aangeven dat die net zo goed 'handig gebruik maakten'.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bij Schipper begon het verhaal juist. Die noemde ik als eerste, waarop iemand anders vroeg wie dan nog meer
Hekel aan hem inderdaad.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
waarom eigenlijk?quote:
Bedankt voor het uitleggen van de grapquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:13 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Lol, zodra je van het startblok afspringt lig je al met je muil op die steentjes![]()
Gaat een medaille pakken jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Twee van de drie zijn leuk. Alleen Schmitt niet zo, maar we kunnen niet alles hebben.quote:
Ik heb zo'n gevoel dat we de halve finale gaan halen!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:15 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Kromo morgen een WR gaat zwemmen in de HF.
Pakhaas.quote:
Jouw stream ligt er ver achter.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:15 schreef knep het volgende:
Rowwwbin Baase gaat wel even vertellen hoe het allemaal zit
ff quotenquote:
Geen probleem, ik doe dat graag, moet je nog 1 weten?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitleggen van de grap
Denk ook wel dat VDH nog brons had gehad als die pakken er niet waren.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Eigenlijk is het best sneu dat die Bernard nog een olympische titel heeft. Als je het enkel in zo'n pak kan
Die gaat vooral vertellen dat er geen sfeer is op Wimbledon nu.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:15 schreef knep het volgende:
Rowwwbin Baase gaat wel even vertellen hoe het allemaal zit
Hoezo, hij won in de tijd dat iedereen ze had, dus de omstandigheden zijn gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Eigenlijk is het best sneu dat die Bernard nog een olympische titel heeft. Als je het enkel in zo'n pak kan
Geen Nederlanders => geen medaille-uitreikingquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:16 schreef Nober het volgende:
Reclame of medailleuitreiking? Het eerste natuurlijk!
knappe vrouwquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:16 schreef Neroje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ook fan van Zsuzsanna
Vindt je het gek bij een commerciële omroep.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:16 schreef Nober het volgende:
Reclame of medailleuitreiking? Het eerste natuurlijk!
Daar past wel wat in jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:16 schreef Neroje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ook fan van Zsuzsanna
Ja? Niet hoger?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Denk ook wel dat VDH nog brons had gehad als die pakken er niet waren.
Tuurlijk, maar wel voor sommige mensen een bijzonder groot voordeel blijkbaarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:17 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Hoezo, hij won in de tijd dat iedereen ze had, dus de omstandigheden zijn gewoon gelijk.
Dat is onzin. Juist krachtbundels profiteren van dat soort pakken omdat ze daardoor stabieler liggen. Het gaat dan meer om de kracht en dat is wat Bernard alleen maar had...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:17 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Hoezo, hij won in de tijd dat iedereen ze had, dus de omstandigheden zijn gewoon gelijk.
Nouja, hij was 5e he, ik reken sowieso Bernard en Cielo weg, volgensmij had Sullivan niet zoveel voordeel van de pakken, maar dat zul je nooit weten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja? Niet hoger?
Bernard en Cielo had die kunnen hebben, Lezak zie ik dit jaar ook niet volgens mij, ook een pak voordeel? Heb alleen geen idee van Sullivan.
Of zeg ik nu iets heel doms?
Met levende zeekoeien waar onderdoor gezwommen moet wordenquote:
NOS.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen Nederlanders => geen medaille-uitreiking
Litouwenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:20 schreef Leatherface het volgende:
[..]
NOS.Dat is toch juist ook de charme van de Spelen, dat je volksliederen hoort die anders zelden te horen zijn?
Die stem van Afrika bijvoorbeeld.
Wat is de aanzet geweest voor de pakken-ban? Wie is ermee begonnen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat is onzin. Juist krachtbundels profiteren van dat soort pakken omdat ze daardoor stabieler liggen. Het gaat dan meer om de kracht en dat is wat Bernard alleen maar had...
Gewoon met haaien.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met levende zeekoeien waar onderdoor gezwommen moet worden
Ja ik noem er ook de 4 voor hemquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, hij was 5e he, ik reken sowieso Bernard en Cielo weg, volgensmij had Sullivan niet zoveel voordeel van de pakken, maar dat zul je nooit weten.
Mart en Erica.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met levende zeekoeien waar onderdoor gezwommen moet worden
Het ging niet meer om de zwemmers, maar om wie de meeste of beste pakken aanhad. Sommige zwemmers trokken er 3 over elkaar heen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is de aanzet geweest voor de pakken-ban? Wie is ermee begonnen?
Zou dan ook de klapschaats nog ooit verboden worden, want dat is in principe ook een materiële verbetering om nog sneller te schaatsen?
Ik wil het nog wel gaan kijken als dat kan via een stream. Staat wel als allerlaatste nog op het programma.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:20 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
enige wat ik nooit mis op de spelen
Kenkhuis
Ok hij zwom per ongeluk een wereldrecordquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat is onzin. Juist krachtbundels profiteren van dat soort pakken omdat ze daardoor stabieler liggen. Het gaat dan meer om de kracht en dat is wat Bernard alleen maar had...
Serieus? Wtf.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het ging niet meer om de zwemmers, maar om wie de meeste of beste pakken aanhad. Sommige zwemmers trokken er 3 over elkaar heen.
Serieus?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het ging niet meer om de zwemmers, maar om wie de meeste of beste pakken aanhad. Sommige zwemmers trokken er 3 over elkaar heen.
Vooral mooi dat ze nu het schieten en lopen combineren. Zomerbiathlonquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wil het nog wel gaan kijken als dat kan via een stream. Staat wel als allerlaatste nog op het programma.
Hij heeft gewoon een punt... Stekelenburg is mentaal ook niet sterk en heeft daar zelfs hulp voor gezochtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb een beetje moeite met die Kenkhuis die nou ook weer niet zo heel veel heeft gepresteerd, maar hij oordeelt wel vrij onredelijk hard over sommige zwemmers...
Ja, meer drijfvermogen he. Daarom mogen we nu ook maar 1 badpak/zwembroek aan. De heren trokken nog wel eens een klein broekje onder hun wedstrijdbroek aan, zodat het niet zo zou hangenquote:
Echt! Nou ja, wat heeft dat nou voor zin? HAD dat überhaupt zin?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toppiejoppie[/ingedebruijn]quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:22 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Verschuren als vierde naar de finale!
En nu leurt dat dus los door het water, het is geen zichtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, meer drijfvermogen he. Daarom mogen we nu ook maar 1 badpak/zwembroek aan. De heren trokken nog wel eens een klein broekje onder hun wedstrijdbroek aan, zodat het niet zo zou hangenmaar dat mag nu ook niet meer.
Valt heel erg mee. De beste man is best objectief.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb een beetje moeite met die Kenkhuis die nou ook weer niet zo heel veel heeft gepresteerd, maar hij oordeelt wel vrij onredelijk hard over sommige zwemmers...
Jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt! Nou ja, wat heeft dat nou voor zin? HAD dat überhaupt zin?
Controleert iemand daarop?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, meer drijfvermogen he. Daarom mogen we nu ook maar 1 badpak/zwembroek aan. De heren trokken nog wel eens een klein broekje onder hun wedstrijdbroek aan, zodat het niet zo zou hangenmaar dat mag nu ook niet meer.
Dat vind ik onzin. Hans van Zetten was ook maar een amateur.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dat vraag ik me ook af. Maar die dingen zaten zo strak dat ze ook wel eens los scheurden, of dat de rist kapot ging tijdens de race.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt! Nou ja, wat heeft dat nou voor zin? HAD dat überhaupt zin?
Je bent analist of niet. De gemiddelde journalist zwemt de 100m in 2 minuten en oordeelt harder.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ach, met die broekjes die ze nu aan hebben valt het wel wat mee toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:23 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
En nu leurt dat dus los door het water, het is geen zicht
Staat er inderdaad om bekend. Hij miste zelfs bijna nog de Spelen, ondanks dat hij een van de grootste zekerheidjes was (qua tijd dan).quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een punt... Stekelenburg is mentaal ook niet sterk en heeft daar zelfs hulp voor gezocht
Alshammar doet aan de 100 niet eens mee en is geblesseerd. Steffen is gewoon niet goed genoeg meer.quote:
Inge 'frappant' de Bruijn.quote:
Ottesen, Meilutytequote:
Tijdens NK's wel/Swim Cups wel soms. Steekproefgewijs.quote:
Ja, het is goed dat ik nog niemand van de Bermuda eilanden gezien hebquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach, met die broekjes die ze nu aan hebben valt het wel wat mee toch?
Kan zijn, maar ik vind het toch heel anders als Inge hard oordeelt over een topzwemmer....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:23 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin. Hans van Zetten was ook maar een amateur.
Alshammer doet niet mee.quote:
maloen tietenquote:
Meilutyte direct noemenquote:
En Franklin heeft veel meer wedstrijden in de benen, wat je als nadeel kunt zien?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Alshammar doet aan de 100 niet eens mee en is geblesseerd. Steffen is gewoon niet goed genoeg meer.
Concurrenten op de 100 zijn vooral Schlanger en Franklin.
Ik zag 2 onzinnamen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Meilutyte direct noemenHet is vrij, niet school. Totaal iets anders. Ze zal wel haar PR verpulveren, maar in de buurt komen van Ranomi, no way.
Ik vind wel dat Franklin een mensonterend zwaar programma zwemt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Alshammar doet aan de 100 niet eens mee en is geblesseerd. Steffen is gewoon niet goed genoeg meer.
Hele grote kans zelfs, VDH had gewoon al een voordeel door zijn borstkas wat anderen niet hadden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat VDH in 2008 nog wel iets meer kans op een plak had gehad zonder die snelle pakken...
Franklin heeft al flink wat meters gezwommen en lijkt me ook niet helemaal absoluut in topvorm... Schlanger bleef haar in de estafette voor maar was qua split volgens mij wel flink langzamer toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Op de 50 sowieso niet, da's nog lastiger je PR verbeteren.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Meilutyte direct noemenHet is vrij, niet school. Totaal iets anders. Ze zal wel haar PR verpulveren, maar in de buurt komen van Ranomi, no way.
Als ie weer een PR zwemt kan ie ook zomaar zilver pakken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Medaillekans voor Verschuren is er ook niet echt he? Leuk als 4de gekwalificeerd, maar die wordt straks gewoon 6de waarschijnlijk?
Doe het echt. Die man maakt je leven zoveel meer waard.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kan zijn, maar ik vind het toch heel anders als Inge hard oordeelt over een topzwemmer....
En ik kijk niet naar Van Zetten...
Ik heb ook zo'n borstkas maar zwemmen kan ik nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:26 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hele grote kans zelfs, VDH had gewoon al een voordeel door zijn borstkas wat anderen niet hadden.
51,9 om 52,6quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Franklin heeft al flink wat meters gezwommen en lijkt me ook niet helemaal absoluut in topvorm... Schlanger bleef haar in de estafette voor maar was qua split volgens mij wel flink langzamer toch?
Ok.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, maar meer dan 2 is gewoon niet fijn.
Klinkt goed. Morgen cheeren dus.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:26 schreef knep het volgende:
[..]
Als ie weer een PR zwemt kan ie ook zomaar zilver pakken.
Waarom zou je dat willen proberen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, maar meer dan 2 is gewoon niet fijn.
Wanneer moet onze heldin Ranomi?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:27 schreef Keauning het volgende:
Ranomi gaat gewoon knallen.![]()
Strakjes nog effe de beachvolleyballsters.
Je probeert wel eens wat uit. Ik heb er eens 3 op gehad. Heb er overigens niet mee gezwommen.quote:
Morgen series en HF 100 vrij, donderdag finale. Vrijdag series en HF 50 vrij, zaterdag finale.quote:
Dat is wel een gat op 100 meter, maar een mindere race en je hebt een probleem.quote:
Morgen ochtend rond 11 uur.quote:
Schlanger steeg ook gigantisch boven haarzelf uit. Haar tijd op de Australische trials was nog 53,7 volgens mij.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel een gat op 100 meter, maar een mindere race en je hebt een probleem.
Ben benieuwd, en kan niet wachtenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Morgen series en HF 100 vrij, donderdag finale. Vrijdag series en HF 50 vrij, zaterdag finale.
Waarschijnlijk is de gedachte dat de badmuts nog strakker op je hoofd zit en dat je daardoor aerodynamischer bent of zo, maar is wat vergezocht...quote:
Series kan ik niet zien, maar de finales wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Morgen series en HF 100 vrij, donderdag finale. Vrijdag series en HF 50 vrij, zaterdag finale.
Verkapte ik-kan-morgen-uitslapen-post.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
11 uur!? moet ik even mijn wekker zetten.
Ik ben ook benieuwd wat Halsall kan... die Britten zwemmen hier overall niet zo indrukwekkend maar het blijft altijd trickyquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Schlanger steeg ook gigantisch boven haarzelf uit. Haar tijd op de Australische trials was nog 53,7 volgens mij.
quote:
Kijk meer naar zijn heuptechniek.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat vind je van zijn beentechniek?
Halsall lijkt compleet uit vorm.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd wat Halsall kan... die Britten zwemmen hier overall niet zo indrukwekkend maar het blijft altijd tricky
Heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
11 uur!? moet ik even mijn wekker zetten.
Mooi gestrekt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat vind je van zijn beentechniek?
Je kunt ook je radio aanzetten en dan effe naar de radio luisteren en dan weer verder gaan slapen.quote:
Eerst zien dan geloven.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:31 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Ik denk dat Kromo met flink wat machtsvertoon gaat winnen. Zal mooi zijn als er nog een NLer op het podium komt.
Nee niets voor mij.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:32 schreef Keauning het volgende:
[..]
Je kunt ook je radio aanzetten en dan effe naar de radio luisteren en dan weer verder gaan slapen.
quote:11.00 uur: zwemmen, vrouwen, 100 meter vrij, series
Ranomi Kromowidjojo, Femke Heemskerk
11.20 uur: zwemmen, mannen, 200 meter rugslag, series
Nick Driebergen
20.38 uur: zwemmen, vrouwen, 100 meter vrij, halve finales
evt. Ranomi Kromowidjojo, Femke Heemskerk
20.47 uur: zwemmen, mannen, 200 meter rugslag, halve finales
evt. Nick Driebergen
21.17 uur: zwemmen, 100 meter vrije slag, finale goudzilverbrons
evt. Sebastiaan Verschuren
goud en zilverquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:32 schreef kilon het volgende:
Kan een leuke finale worden voor de Britten morgen.
Zeker. Al is het met een honderdste, sterker nog al moet ze het goud delen met andere zwemsters. Als ze maar wint en sinds De Bruin is een gouden plak geen zekerheid geweest.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Winnen vind ik voldoende. Dat machtsvertoon boeit me voor geen meter.
Idd zeg, laat haar eerst die gouden plak maar eens halenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Winnen vind ik voldoende. Dat machtsvertoon boeit me voor geen meter.
Kut Amerikanen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:33 schreef TheVulture het volgende:
In ieder geval zijn de finales weer 's avonds... dat vond ik toch een aanfluiting in Bejing... die ochtendfinales
Ik heb me twee keer verslapen ofzoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:33 schreef TheVulture het volgende:
In ieder geval zijn de finales weer 's avonds... dat vond ik toch een aanfluiting in Bejing... die ochtendfinales
Wie betaalt bepaaltquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Toen was ik op vakantie in New York, zat ik tot midden in de nacht nog tv te kijken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb er wel iets meer vertrouwen in dan in giechelkont Veldhuis de afgelopen jaren... die lag al 10 meter achter door haar uitstraling van blije doosquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:34 schreef knep het volgende:
[..]
Idd zeg, laat haar eerst die gouden plak maar eens halen.
Medaille uitreiking = reclame momentje. Service hè.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:34 schreef Nober het volgende:
Gelukkig is er nog tijd voor reclame bij de publieke.
GB gaat los als het gebeurtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:34 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Ik hoop het zo, maar ik vrees het.
Ach, dat is 'ie gewend, al stond hij dan meestal bovenaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:37 schreef Neroje het volgende:
Wel irritant om zo'n ceremonie te hebben als je een kwartier daarna weer moet zwemmen...
kies je zelf voor....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:37 schreef Neroje het volgende:
Wel irritant om zo'n ceremonie te hebben als je een kwartier daarna weer moet zwemmen...
Le Clos moet straks ook weer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, dat is 'ie gewend, al stond hij dan meestal bovenaan.
Ach man neem dat toch niet allemaal zo serieusquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:37 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Wat een stoornis heb jijHoe oud ben je serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |