Aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant doen we in Nederland al wel enige moeite om namen goed uit te spreken. In het buitenland kan het ze geen bal schelen als ze een Nederlandse naam niet fatsoenlijk uit kunnen spreken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou als je 10 jaar ongeslagen bent op deze afstand qua grote toernooien. Waarin het op deze afstand met overmacht ging volgens mij. Dan "kan hij het niet meer" overdreven gezegd.
Nieuwe generatie heeft weinig te maken met het uitkomen van Phelps.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, te weinig scherpte, te weinig getraind? Nieuwe generatie? Wie zegt het? Hij kwam wel 3 keer niet goed uit, 3 keer is echt te veel.
Roland Schoeman? Geen idee.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had RSA al eerder zwemgoud? Peter van der Berg ofzo?
Heyns, de 4 x 100 vrij mannen in Athene. Deze Spelen Van der Burgh.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had RSA al eerder zwemgoud? Peter van der Berg ofzo?
Heuj. Ik noemde 2/3 ook. Mag ik me nu kenner noemen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Genoeg. Cielo, Bernard, Biedermann en ik kan nog zo even doorgaan.
Wacht maar, Cielo pakt een medaillequote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
4 x 100 estafette in Athene wonnen ze.quote:
Allemaal powerhouses als ik het zo lees.. Zwemmen is techniek en niet enkel brute krachtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat was echt een bazenracequote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
4 x 100 estafette in Athene wonnen ze.
Met de 4x100 alleen in 2004. Deze spelen dus vdBurgh.quote:
Dat was het ook. De enorme krachtbeulen die zijn gewoon weer op hun plek gezet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Allemaal powerhouses als ik het zo lees.. Zwemmen is techniek en geen brute krachtGoede ontwikkeling dus.
Ah vandaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met de 4x100 alleen in 2004. Deze spelen dus vdBurgh.
Vooral die ene Afrikaan die daarna ging showboaten met zijn schoudersquote:
Nee, linkje?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:08 schreef debeterebob het volgende:
Hebben jullie die 100x4 grap op de Speld ook gezien?
Wel hier op FOK!.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:08 schreef debeterebob het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat was het ook. De enorme krachtbeulen die zijn gewoon weer op hun plek gezet.
Ze stampen het ene talent na de andere uit de grond, maar ze blijven vaak ook gigantisch hangen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:08 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
He, even trouwens, de Britten falen echt ontzettend in het water. Ik had dit toch niet verwacht twee jaar geleden toen ze opeens in elke finale stonden.
Waaah wat is dit!quote:
het gaat vaak goed je kan tenslotte niet alle regels van alle talen in je hersenpannetje stoppen. De buitenlandse commentatoren maken nog vaker fouten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:03 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Mja, is een belangrijke zwemster en een behoorlijk foute uitspraak. Maar een punt heb je wel. In elk geval zouden ze die commentatoren moeten scholen in de uitspraak vna buitenlandse namen.
Zie net de foto ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:08 schreef debeterebob het volgende:
quote:
Het aantal medailles van vier jaar geleden gaan ze denk ik nog geen eens meer halen. Vier jaar te vroeg gepiekt hehe.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze stampen het ene talent na de andere uit de grond, maar ze blijven vaak ook gigantisch hangen.
Ze, Bernard dan met name, hebben de kans gegrepen toen ie kwam. Peking 2008 en die dagen daarvoor en net na dus.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat was het ook. De enorme krachtbeulen die zijn gewoon weer op hun plek gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |