Waarom niet?quote:
quote:
Zitten nog 2 banen aan de buitenkant dus voordat de golven uberhaupt kans hebben om terug te kaatsen ben jij alweer weg.quote:
Wekker dan maar zetten.quote:
Hier zitten 2 banen aan de buitenkant die niet gebruikt worden, dus alle golven slaan die kant op, en mochten zo nog terugkomen (in verzwakte versie) ben jij alweer weg.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:45 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
maar normaal dus wel? waardoor dan? (serieuze vraag)
eensquote:
Duidelijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:45 schreef DeLuna het volgende:
Zitten nog 2 banen aan de buitenkant dus voordat de golven uberhaupt kans hebben om terug te kaatsen ben jij alweer weg.
Dat is wel te hopen ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:45 schreef Marcoss het volgende:
Kromowidjojo zal zich wel op haar gemak naar de halve finale zwemmen morgenvroeg
Maar je hebt sowieso meer last van zijgolven in de buitenbanen neem ik aan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hier zitten 2 banen aan de buitenkant die niet gebruikt worden, dus alle golven slaan die kant op, en mochten zo nog terugkomen (in verzwakte versie) ben jij alweer weg.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hier zitten 2 banen aan de buitenkant die niet gebruikt worden, dus alle golven slaan die kant op, en mochten zo nog terugkomen (in verzwakte versie) ben jij alweer weg.
Bedankt voor je uitleggen in zwemtopic.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
erg zuur voor missyquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:47 schreef TheArt het volgende:
Verschil tussen Barratt en Franklin 1 honderdste
Nee, die worden door de lijnen wel gebroken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:47 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Maar je hebt sowieso meer last van zijgolven in de buitenbanen neem ik aan.
Je wil hier niet naast zwemmen, is echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:47 schreef Cee het volgende:
Ik zou voor de gein wel eens mee willen zwemmen hiermee, gewoon om mee te maken hoe knetterhard ze gaan.
Oh en daarna wil ik natuurlijk een groot gat in de grond opzoeken om mezelf doorheen te laten zakken.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben echt benieuwd wat Phelps ervan bakt.
Niet in dit veld, misschien net de finale gehaald maar dat was het dan ook wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:48 schreef Anonymousz het volgende:
heemskerk had geen kans gemaakt?
als ze mee had gedaan
Goed beslissing dus van haar om dit nummer te laten schieten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:49 schreef Ericr het volgende:
[..]
Niet in dit veld, misschien net de finale gehaald maar dat was het dan ook wel.
Wat is je PR? Dan weet je hoeveel langzamer je bent.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:47 schreef Cee het volgende:
Ik zou voor de gein wel eens mee willen zwemmen hiermee, gewoon om mee te maken hoe knetterhard ze gaan.
Oh en daarna wil ik natuurlijk een groot gat in de grond opzoeken om mezelf doorheen te laten zakken.
Jaaaa, het eerste interview van Martin Vriesema met Rogan tijdens de OSquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:49 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/os2012/vide(...)erde-rogan-diep.html
Jawel joh is leuk en leer je het meeste vanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je wil hier niet naast zwemmen, is echt verschrikkelijk![]()
Dat laatste doe ik ook.
keepertje gaat voor een medaillequote:
Ik zwem 2.18, dat is echt niet grappig.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:50 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Jawel joh is leuk en leer je het meeste van
Ik denk dat ik naast die Equatoriaal Nieuw Guineaan van een paar Spelen terug al een genante vertoning zou slaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je wil hier niet naast zwemmen, is echt verschrikkelijk![]()
Dat laatste doe ik ook.
Doet niet eens meequote:
Jij doet gewoon 50m extra?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zwem 2.18, dat is echt niet grappig.![]()
Heb ik ook.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:51 schreef Anonymousz het volgende:
gevoel dat phelps gaat falen geen goud maar zilver of brons
Dan was je nog beroemder geworden!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik naast die Equatoriaal Nieuw Guineaan van een paar Spelen terug al een genante vertoning zou slaan.
Gewoon zeggen dat het aan het materiaal ligtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
quote:
Gewoon eerst 100m even doortrekken, daarna af laten zakkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Cee the Eel?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik naast die Equatoriaal Nieuw Guineaan van een paar Spelen terug al een genante vertoning zou slaan.
Ik heb geen PR, vergelijk het als iemand die geen rijbewijs heeft die wel eens op een F1 circuit wil racen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat is je PR? Dan weet je hoeveel langzamer je bent.
NK limiet is 2.07.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:52 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Gewoon eerst 100m even doortrekken, daarna af laten zakken![]()
2.18 is wel een knappe tijd hoor
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:51 schreef Anonymousz het volgende:
gevoel dat phelps gaat falen geen goud maar zilver of brons
Ja, hij lag nog voor op 10 meter van de muur.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:54 schreef Redefine het volgende:
Wat een slechte finish van Phelps zeg, daar verliest die het door.
Al vaak kanshebbers op geweest, maar nog steeds nietquote:
Mwah, zal wel meevallen toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Denk dat Phelps nu redelijk teleurgesteld is.
Dat niet alleen, hij kwam totaal verkeerd uit bij de muur. Een wereld van verschil met Le Clos.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, hij lag nog voor op 10 meter van de muur.
0.05.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:55 schreef tong80 het volgende:
Hij zakt helemaal in elkaar. Hoeveel scheelde het ?
Ik heb er totaal geen verstand van maar volgens mij was het ook echt op het eind.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:55 schreef Szura het volgende:
Wat lult Grueter
Het lag puur aan de finish
Het scheelde een goede finish.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:55 schreef tong80 het volgende:
Hij zakt helemaal in elkaar. Hoeveel scheelde het ?
Die keerpunten waren ook kut andersquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:55 schreef Szura het volgende:
Wat lult Grueter
Het lag puur aan de finish
Inderdaad.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:55 schreef TheArt het volgende:
Hij maakt nu dezelfde fout die Cavic tegen hem maakte op de 100 vlinder 4 jaar terug tegen hem maakte
Uitdrijven tegen een laatste goede slag van Le Clos.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen verstand van maar volgens mij was het ook echt op het eind.
Nou vooruit, maar Grueter lulde over gebrek aan inhoudquote:
Dat niet, maar die Zuid Afrikaan is wel een baas.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
Wat zijn jullie een stelletje USA haters zeg
Phelps-haters?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb het niet (zo zeer over jou), jij bent meer een kenner hierquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat niet, maar die Zuid Afrikaan is wel een baas.
Nou jah, de laatste 30 meter heeft ie z'n voorsprong weggegeven.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Nou vooruit, maar Grueter lulde over gebrek aan inhoud
Agnel 2x goud.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:56 schreef Anonymousz het volgende:
phelps 2x zilver
lochte 1 goud 1 zilver
Underdogs hebben de sympathiequote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
Dat slaat nergens op, maar op die keerpunten bij elkaar verlies je ook een halve seconde of zelfs meer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Nou vooruit, maar Grueter lulde over gebrek aan inhoud
4 jaar geleden was het precies andersom toch met Phellps?quote:
Goed, was Phelps daadwerkelijk de beste dan? Uitkomen met je slagen is toch ook een onderdeel van het zwemmen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:57 schreef thettes het volgende:
in zekere zin apart dat bij zo'n meetbare sport de beste niet wint. echt puur een finishkwestie.
Ze zijn nooit de underdog. Als ze dat waren dan kregen ze misschien meer liefde. Bij WK 4 jaar geleden kregen ze liefde van mij.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
Dit inderdaad. Finishen is zo belangrijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:58 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Goed, was Phelps daadwerkelijk de beste dan? Uitkomen met je slagen is toch ook een onderdeel van het zwemmen.
Tuurlijk, misschien had ik de snelste moeten zeggen. Dan klopt het al wat beter.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:58 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Goed, was Phelps daadwerkelijk de beste dan? Uitkomen met je slagen is toch ook een onderdeel van het zwemmen.
Represent!! Oh my Darwinnnnnn!!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
Nee hoor, hij was 0.05s trager.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:58 schreef thettes het volgende:
[..]
Tuurlijk, misschien had ik de snelste moeten zeggen. Dan klopt het al wat beter.
Ja tegen Cavic. Daar zijn toen zelfs diverse sites aan gewijd of het allemaal wel klopte.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
4 jaar geleden was het precies andersom toch met Phellps?
Een seconde sneller op de 100m scheelt 1 slag, je komt nooit helemaal hetzelfde uitquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:58 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
heb over de amerikanen alleenquote:
Alleen is Phelps nog niet zo dik als Ullrichquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Is dit pure training? Dat hij nu te kort komt?
Bij wielrennen zou je kunnen zeggen dat hij slecht getraind heeft in de winter, kan je zoiets nu ook zeggen over Phelps? Of "kan" hij het niet meer?
te veel geblowd, een beetje een Ullrich typequote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Bij wielrennen zou je kunnen zeggen dat hij slecht getraind heeft in de winter, kan je zoiets nu ook zeggen over Phelps? Of "kan" hij het niet meer?
Nee, dit waren gewoon fouten die hij nu gewoon niet had moeten maken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Nee das waarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alleen is Phelps nog niet zo dik als Ullrich
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jongens kennen jullie deze al?
Phelps is de Clos!
Denk wel dat het door een gebrek aan scherpte komt, wat wel z'n oorsprong in de training kan hebben.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, dit waren gewoon fouten die hij nu gewoon niet had moeten maken.
Hij wordt tweede op de Olympische Spelen, op 0.05, hoe kun je het dan hebben over dat hij "het niet meer kan"quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja, maar ik kan het me ergens wel voorstellen.. met 18 Olympische medailles.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:01 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Denk wel dat het door een gebrek aan scherpte komt, wat wel z'n oorsprong in de training kan hebben.
Is dat echt het enige? Heel Scandinavië en Oost-Europa kunnen dan wel blijven spammenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:01 schreef JohnDDD het volgende:
op welk mailadres notificeer ik de NOS dat je RZ in het Pools als Dzj uitspreekt en dus niet als een r?
Ja fouten fouten, hij zwemt deze afstand toch al 20 jaar. Dan weet hij inmiddels toch wel hoe hij moet uitkomen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, dit waren gewoon fouten die hij nu gewoon niet had moeten maken.
Is al tijden zo. Op WK's hadden ze af en toe ook leuke succesjes.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:01 schreef alors het volgende:
Maar ik heb het idee dat Zuid-Afrika in het zwemmen goed is vertegenwoordigd, die doen leuk mee
Hij zal na deze Spelen ook wel stoppen neem ik aan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan het me ergens wel voorstellen.. met 18 Olympische medailles.
Ik dacht dat die had verloren met tafeltennis.quote:
Bij de meeste komt het al als ze gaan studeren en dan maar lekker gaan fitnessen en zuipenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan het me ergens wel voorstellen.. met 18 Olympische medailles.
Ja, stoppen op het hoogtepuntquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:02 schreef kilon het volgende:
[..]
Hij zal na deze Spelen ook wel stoppen neem ik aan.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jongens kennen jullie deze al?
Phelps is de Clos!
Ja, te weinig scherpte, te weinig getraind? Nieuwe generatie? Wie zegt het? Hij kwam wel 3 keer niet goed uit, 3 keer is echt te veel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja fouten fouten, hij zwemt deze afstand toch al 20 jaar. Dan weet hij inmiddels toch wel hoe hij moet uitkomen?
Ik zou dan zeggen: Te weinig scherpte, komt wellicht door te weinig training of conditie?
Mja, is een belangrijke zwemster en een behoorlijk foute uitspraak. Maar een punt heb je wel. In elk geval zouden ze die commentatoren moeten scholen in de uitspraak vna buitenlandse namen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:02 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Is dat echt het enige? Heel Scandinavië en Oost-Europa kunnen dan wel blijven spammen
Nou als je 10 jaar ongeslagen bent op deze afstand qua grote toernooien. Waarin het op deze afstand met overmacht ging volgens mij. Dan "kan hij het niet meer" overdreven gezegd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:01 schreef Neroje het volgende:
[..]
Hij wordt tweede op de Olympische Spelen, op 0.05, hoe kun je het dan hebben over dat hij "het niet meer kan"
Nieuwe generatie was vandaag gewoon beter. Als ze die race 10 keer zwemmen wint Phelps ook een paar keer, maar nu gewoon nèt niet...
Hij stopt hierna idd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:02 schreef kilon het volgende:
[..]
Hij zal na deze Spelen ook wel stoppen neem ik aan.
quote:
Helemaal eensquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:03 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Mja, is een belangrijke zwemster en een behoorlijk foute uitspraak. Maar een punt heb je wel. In elk geval zouden ze die commentatoren moeten scholen in de uitspraak vna buitenlandse namen.
Ik reageerde dan ook op het feit dat je het overdreven zeiquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou als je 10 jaar ongeslagen bent op deze afstand qua grote toernooien. Waarin het op deze afstand met overmacht ging volgens mij. Dan "kan hij het niet meer" overdreven gezegd.
Niemand is zo ver weggezakt als Bernard en Cielo volgens mijquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:03 schreef TheArt het volgende:
Schipper, nog iemand die compleet is teruggezakt sinds het verbieden van de snelle pakken.
Wie nog meer dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:03 schreef TheArt het volgende:
Schipper, nog iemand die compleet is teruggezakt sinds het verbieden van de snelle pakken.
Pijnlijk om te zien he. Lijkt me als zwemmen ook redelijk kut als blijkt dat je alleen maar hard kan zwemmen met 14 pakken aan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:03 schreef TheArt het volgende:
Ah top.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:04 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik reageerde dan ook op het feit dat je het overdreven zei
RSA had in de jaren negentig Penelope Heyns. Toen effe een wat mindere tijd, tot je rond 2004 de goede lichting sprinters kreeg met Schoeman en Neethling. Toen weer een klein dipje en nu zijn ze weer helemaal terug.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:01 schreef alors het volgende:
Maar ik heb het idee dat Zuid-Afrika in het zwemmen goed is vertegenwoordigd, die doen leuk mee
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:04 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Pijnlijk om te zien he. Lijkt me als zwemmen ook redelijk kut als blijkt dat je alleen maar hard kan zwemmen met 14 pakken aan.
zijn dat technisch minder begaafde zwemmers of ligt dat ergens anders aan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:03 schreef TheArt het volgende:
Die is gewoon op leeftijd aan het komen. Was er in 2004 al bij.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:03 schreef TheArt het volgende:
Dat is wel heel technisch.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Even een technisch vraagje aan de experts: zie ik nu bij de vlinderslag dat je je handen in de lengte onder een hoek van 45 graden zet? (met de palmen naar buiten dus)
(dat doe ik zelf waarschijnlijk fout dan....)
Alleen komt de snelste Amerikaanse pas in heat 2.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Zag het ja maar winnen is winnen, China![]()
Estafette 2004.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:04 schreef Leatherface het volgende:
[..]
RSA had in de jaren negentig Penelope Heyns. Toen effe een wat mindere tijd, tot je rond 2004 de goede lichting sprinters kreeg met Schoeman en Neethling. Toen weer een klein dipje en nu zijn ze weer helemaal terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |