Waarom niet?quote:
quote:
Zitten nog 2 banen aan de buitenkant dus voordat de golven uberhaupt kans hebben om terug te kaatsen ben jij alweer weg.quote:
Wekker dan maar zetten.quote:
Hier zitten 2 banen aan de buitenkant die niet gebruikt worden, dus alle golven slaan die kant op, en mochten zo nog terugkomen (in verzwakte versie) ben jij alweer weg.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:45 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
maar normaal dus wel? waardoor dan? (serieuze vraag)
eensquote:
Duidelijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:45 schreef DeLuna het volgende:
Zitten nog 2 banen aan de buitenkant dus voordat de golven uberhaupt kans hebben om terug te kaatsen ben jij alweer weg.
Dat is wel te hopen ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:45 schreef Marcoss het volgende:
Kromowidjojo zal zich wel op haar gemak naar de halve finale zwemmen morgenvroeg
Maar je hebt sowieso meer last van zijgolven in de buitenbanen neem ik aan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hier zitten 2 banen aan de buitenkant die niet gebruikt worden, dus alle golven slaan die kant op, en mochten zo nog terugkomen (in verzwakte versie) ben jij alweer weg.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hier zitten 2 banen aan de buitenkant die niet gebruikt worden, dus alle golven slaan die kant op, en mochten zo nog terugkomen (in verzwakte versie) ben jij alweer weg.
Bedankt voor je uitleggen in zwemtopic.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
erg zuur voor missyquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:47 schreef TheArt het volgende:
Verschil tussen Barratt en Franklin 1 honderdste
Nee, die worden door de lijnen wel gebroken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:47 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Maar je hebt sowieso meer last van zijgolven in de buitenbanen neem ik aan.
Je wil hier niet naast zwemmen, is echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:47 schreef Cee het volgende:
Ik zou voor de gein wel eens mee willen zwemmen hiermee, gewoon om mee te maken hoe knetterhard ze gaan.
Oh en daarna wil ik natuurlijk een groot gat in de grond opzoeken om mezelf doorheen te laten zakken.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben echt benieuwd wat Phelps ervan bakt.
Niet in dit veld, misschien net de finale gehaald maar dat was het dan ook wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:48 schreef Anonymousz het volgende:
heemskerk had geen kans gemaakt?
als ze mee had gedaan
Goed beslissing dus van haar om dit nummer te laten schieten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:49 schreef Ericr het volgende:
[..]
Niet in dit veld, misschien net de finale gehaald maar dat was het dan ook wel.
Wat is je PR? Dan weet je hoeveel langzamer je bent.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:47 schreef Cee het volgende:
Ik zou voor de gein wel eens mee willen zwemmen hiermee, gewoon om mee te maken hoe knetterhard ze gaan.
Oh en daarna wil ik natuurlijk een groot gat in de grond opzoeken om mezelf doorheen te laten zakken.
Jaaaa, het eerste interview van Martin Vriesema met Rogan tijdens de OSquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:49 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/os2012/vide(...)erde-rogan-diep.html
Jawel joh is leuk en leer je het meeste vanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je wil hier niet naast zwemmen, is echt verschrikkelijk![]()
Dat laatste doe ik ook.
keepertje gaat voor een medaillequote:
Ik zwem 2.18, dat is echt niet grappig.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:50 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Jawel joh is leuk en leer je het meeste van
Ik denk dat ik naast die Equatoriaal Nieuw Guineaan van een paar Spelen terug al een genante vertoning zou slaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je wil hier niet naast zwemmen, is echt verschrikkelijk![]()
Dat laatste doe ik ook.
Doet niet eens meequote:
Jij doet gewoon 50m extra?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zwem 2.18, dat is echt niet grappig.![]()
Heb ik ook.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:51 schreef Anonymousz het volgende:
gevoel dat phelps gaat falen geen goud maar zilver of brons
Dan was je nog beroemder geworden!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik naast die Equatoriaal Nieuw Guineaan van een paar Spelen terug al een genante vertoning zou slaan.
Gewoon zeggen dat het aan het materiaal ligtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
quote:
Gewoon eerst 100m even doortrekken, daarna af laten zakkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Cee the Eel?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik naast die Equatoriaal Nieuw Guineaan van een paar Spelen terug al een genante vertoning zou slaan.
Ik heb geen PR, vergelijk het als iemand die geen rijbewijs heeft die wel eens op een F1 circuit wil racen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat is je PR? Dan weet je hoeveel langzamer je bent.
NK limiet is 2.07.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:52 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Gewoon eerst 100m even doortrekken, daarna af laten zakken![]()
2.18 is wel een knappe tijd hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |