Geweldig was datquote:
Ja ik snap het ook niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:06 schreef alors het volgende:
Waar kijken jullie nou dan, Ned1 of de streams?
Eurosport.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:06 schreef alors het volgende:
Waar kijken jullie nou dan, Ned1 of de streams?
Zuid-Afrika heeft alleen maar blanken?quote:
Ik wilde net zeggen, ze liggen vooraanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frankrijk komt toch weer sterk terug.
Driebergen ook. Die zwom zijn 2 snelste tijden van zijn leven tot nu toe op deze OS. Dan piek je gewoon prima. En Van Rouwendaal ook denk ik. Die oogde ook prima.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:11 schreef knep het volgende:
Tja, van de zwemploeg lijkt alleen Ranomi echte topvorm te hebben.
Misschien ook wel Verschuren.
Niks spoiler, is live op eurosport geweest.quote:
/Sarcasmquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks spoiler, is live op eurosport geweest.
Klopt, Driebergen was ik vergetenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Driebergen ook. Die zwom zijn 2 snelste tijden van zijn leven tot nu toe op deze OS. Dan piek je gewoon prima. En Van Rouwendaal ook denk ik. Die oogde ook prima.
Eurosport is live.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:14 schreef Luxuria het volgende:
Ik snap er echt helemaal niks meer van.
Wat is nu live?
Want op de stream was net zwemmen met Verschuren, maar op Eurosport is heel ander zwemmen.
Live is op Eurosport en op de stream onder zwemmenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:14 schreef Luxuria het volgende:
Ik snap er echt helemaal niks meer van.
Wat is nu live?
Want op de stream was net zwemmen met Verschuren, maar op Eurosport is heel ander zwemmen.
Idd ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:15 schreef Keano het volgende:
Gewoon er vanuit gaan dat NOS achter de feiten aanhobbelt, dan zit je meestal wel goed.
Mogen blij zijn als we niet laatste worden..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
België is hier toch nog niet zo sterk.
Dus Verschuren is al eerder geweest?quote:
Nee, staat 11uurquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:16 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dus Verschuren is al eerder geweest?
Dan klopt dit schema toch ook niet: Programma Nederlanders per dag
Daar staat dat Verschuren net moest zwemmen op het tijdstip dat het op de stream was, maar niet op Eurosport.
Hmm, welke stream is dat dan die wel live is?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Live is op Eurosport en op de stream onder zwemmen
Niet live is op Nederland 1 en op de stream onder Nederland 1
Ik denk Stream 1 zwemmen (dus die onder de stream van Nederland 1 staat)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:17 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hmm, welke stream is dat dan die wel live is?
11 uur staat daar? Het is nu 12:18.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:16 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dus Verschuren is al eerder geweest?
Dan klopt dit schema toch ook niet: Programma Nederlanders per dag
Daar staat dat Verschuren net moest zwemmen op het tijdstip dat het op de stream was, maar niet op Eurosport.
Stream onder 'zwemmen'. (Stream 2 meen ik)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:17 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Gewoon de stream van de NOS met '1 Zwemmen'quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:17 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ohja ik haal Verschuren door de war met Stekelenburg..quote:
Daar was net dus Verschuren onder terwijl die om 11.00u al heeft gezwommen..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:18 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon de stream van de NOS met '1 Zwemmen'
Lijkt me sterk want er was volgens mij estafette zwemmen op. Heb je em wel goed aangeklikt, aanklikken en ook op nu kijken klikken, want anders begint ie niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:21 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Daar was net dus Verschuren onder terwijl die om 11.00u al heeft gezwommen..
Nouja..
phelps moet ook vlinder zwemmen (finale) dacht ikquote:
hij spreek ja uit?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:34 schreef TheVulture het volgende:
Grueter gaat Ye echt met de dag kutter uitspreken
Meer alsof er een haarbal in zijn strot zitquote:
Ja maar de estafette is toch als laatst.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:52 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
phelps moet ook vlinder zwemmen (finale) dacht ik
gggggggggYeggggggggggggg zoiets?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Meer alsof er een haarbal in zijn strot zit
komt het goed uitquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar de estafette is toch als laatst.
Feit is wel dat haar teamgenootje recent gepakt is op epo.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:35 schreef Columbiafan het volgende:
Dieptriest inderdaad, zure Amerikaanse coach ja, hou dan gewoon je mond
Wel erg laagdrempeligquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
Analyses met Kenkhuis en De Bruijn zijn altijd wel leuk. Hebben er iig verstand van.
Snap ook niet waarom die er steeds isquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik hoor ze veel liever praten dan die Van Galen.
Ze hadden gewoon iedere dag een andere analist moeten doen, afwisseling is veel leuker.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom die er steeds is
Over het zwembad gaat nog wel maar andere sporten lult ie echt maar wat raak
Mag ik je nu aanraken?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:27 schreef Njosnavelin het volgende:
![]()
Ik ken ook een Sebastiaan Verschuren
Met name Kenkhuis vind ik veel toevoegen, de Bruijn toch minder.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
Analyses met Kenkhuis en De Bruijn zijn altijd wel leuk. Hebben er iig verstand van.
Kenkhuis kan het nog wat beter uitleggen ja. Ik vind dat ze elkaar wel aardig aanvullen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:27 schreef knep het volgende:
[..]
Met name Kenkhuis vind ik veel toevoegen, de Bruijn toch minder.
Wel een homostemmetje.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:27 schreef knep het volgende:
[..]
Met name Kenkhuis vind ik veel toevoegen, de Bruijn toch minder.
Hij is dan ook homoquote:
helemaal nicequote:
Ik vind Thorpe wel een held eigenlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:29 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Ha, dan heb je Thorpe bij de BBC nog niet gezien?
Die zwemt niet hoor.quote:
Dat ze die nog niet uit die kast hebben getrokken is ongelofelijk ja... 100% zeker dat hij gay isquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:29 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Ha, dan heb je Thorpe bij de BBC nog niet gezien?
Dat mag helaas niet van de sponsoren.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ze die nog niet uit die kast hebben getrokken is ongelofelijk ja... 100% zeker dat hij gay is
Geloof dat daar een hele mediarel omheen was? Dat Thorpe zich met hand en tand verdedigde tegen die roddelsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ze die nog niet uit die kast hebben getrokken is ongelofelijk ja... 100% zeker dat hij gay is
Neequote:
Benieuwd of Magnussen nu eens wel goed zwemt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:31 schreef TheArt het volgende:
Kijken hoe hard het in de 1e halve finale gaat.
wie?quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:33 schreef TheArt het volgende:
Tijden vallen tegen zeg na Magnussen en Cielo.
Nu toch wat beter. Voor de estafette 2 dagen niet kunnen slapen omdat hij zo onder de indruk was van de hele Spelen schijnbaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Benieuwd of Magnussen nu eens wel goed zwemt.
Heeft het nog niet.
Gunstig voor Verschurenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:33 schreef TheArt het volgende:
hebben ze dan ook geen schaamhaar?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Vroeger waren die zwemmers al panisch voor een beenhaartje... nu met baard het zwembad in
Goed nieuws voor verschuren.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:33 schreef TheArt het volgende:
Mooi voor Sebas.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:33 schreef TheArt het volgende:
Hopelijk kan Sebastiaan daar van profiteren.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:33 schreef TheArt het volgende:
Ze hebben die snelle pakken toch ook in moeten leveren dus wat maakt het nog allemaal uitquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Vroeger waren die zwemmers al panisch voor een beenhaartje... nu met baard het zwembad in
Wannabe Phelpsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
Kijk hem stoer doen, Cullen met zijn koptelefoon.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
Die zit vastgeschroeft aan zijn hoofd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
Giel beelen is er niet eens op.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
Of zou ie zich sparen? Hopen dat ie 8e is dan.quote:
Prima gepiekt hierquote:
in de finale een ORquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:38 schreef heywoodu het volgende:
Als er 1 moment is om je PR te zwemmen...
Agnel zal wel nog sneller zijn in de finalequote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij zit niet ver van de medailles af...of is dat jinxen?
Nummer 8 is maar 2 tiende langzamer dus het zit ontzettend dichtbij elkaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij zit niet ver van de medailles af...of is dat jinxen?
Hij heeft nog geen reden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:40 schreef Sasman het volgende:
Phelps man...Het is niet verboden te glimlachen.
Overledenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:40 schreef thettes het volgende:
Stomme vraag misschien, maar waar is Bernard? Waar is Eamon Sullivan? (ik volg zwemmen eens in de vier jaar ja :p)
Te langzaam tijdens de kwalificaties.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:40 schreef thettes het volgende:
Stomme vraag misschien, maar waar is Bernard? Waar is Eamon Sullivan? (ik volg zwemmen eens in de vier jaar ja :p)
Ik hoop dat ie een valse start maakt! (helpt dat wel?)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
Sssst niet allemaal om een medaille roepen, brengt ongeluk.
Zeker mogelijk ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:39 schreef Ambrosius het volgende:
Met een hele goede race en een matige van de rest kan een medaille heel misschien.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:41 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie een valse start maakt! (helpt dat wel?)
Niet goed genoeg meer. Sinds de supersonische pakken verboden zijn, is Bernard lang niet zo goed meer op de 100. 50 van hem is beter.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:40 schreef thettes het volgende:
Ik wist helemaal niet die pakken verboden zijn nu.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niet goed genoeg meer. Sinds de supersonische pakken verboden zijn, is Bernard lang niet zo goed meer op de 100. 50 van hem is beter.
Dan gaat Kromo ook zwemmen.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet die pakken verboden zijn nu.Dacht gewoon dat men er het nut niet meer zo van in zag.
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe eigenlijk alle Nederlandse sporters heel sympathiek vind overkomen.quote:
Ik zat net 't schema te kijken, ik ben vrijdagavond weg, dan heb ik volgens mij ook een zwemtechnischkijkend probleem.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga morgen amper iets live kunnen zien.... over verkeerd pieken gesproken
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet die pakken verboden zijn nu.Dacht gewoon dat men er het nut niet meer zo van in zag.
Dan ben je net de NOS.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga morgen amper iets live kunnen zien.... over verkeerd pieken gesproken
Break a leg.. Vroeger bij Championship Manager (de goeie ouwe tijd) kwam dat altijd in beeld als er een speler inkwam, vond dat altijd maar apart tot ik wist wat het betekendequote:
Ja, maar wel minder dan vroeger.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:44 schreef Bastiefcg het volgende:
is het nou echt een nadeel om in baan 1 of 8 te zwemmen?
In dit zwembad niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:44 schreef Bastiefcg het volgende:
is het nou echt een nadeel om in baan 1 of 8 te zwemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |