SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:06 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ojaaaaaa (vergeet het steeds).Nee laat maar dan
![]()
. Geintje
.
Ja Nena is lief maar ook stoer, de rest van de namen zijn meer alleen lief. Elin vind ik ook wel stoerig en lief, maar dat hoor je ineens zo veel.quote:
Ik vind Lola ook leuk!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:33 schreef klumsy het volgende:
Nora vind ik ook helemaal super
Voor nu heb ik Lola als meisjes naam op nummer 1 staan
Valt me op dat veel mensen het niks vinden, maar wij zijn er beide erg blij mee...
Nu nog even afwachten wat het gaat worden
Dank je!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:54 schreef Sorbootje het volgende:
Annabel vind ik prachtig!
Nena zou niet mijn keuze zijn, maar vind het wel oke.
Eens, maar je zit ook met SM. Dat risico wil ik gewoon niet lopen. En M vind ik ook een hele mooie eerste naam, dus voor een tweede of derdequote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:29 schreef rebel-angel het volgende:
persoonlijk vind ik je 1e optie mooier klinken bij elkaar
en er zijn ergere initialen dan sms
Ben benieuwd wat je man ervan vindtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Verrekt Coco, dat ik daar zelf niet aan heb gedacht!
Ik ga het straks m'n man gelijk voorleggen, thnx!
Die laatste jongensnaamcombinatie.....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:55 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Die bank? Dat volg ik even niet
Oooh haha, nee dat is niet zo'n punt. Mijn man heet SS, dus het kan altijd erger .quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die laatste jongensnaamcombinatie.....
SNS
Ik kan dan toch niet loskomen van Annabel, het wordt niets zonder jou, Annabelquote:
Ik vind Hasse echt zo niet mooiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:25 schreef Lamb29 het volgende:
Wat gebeurt er dan met die A Sorbo???
Ik heb dus een zwak voor een a op t eind..
Nora, Nova, Mira, Moira...
En voor een jongen Logan..
Ben nog steeds verliefd op Jacob (op z'n engels) maar met een jacob/jaap als schoonvader valt die af...
Hasse voor een meisje maar M. moet ik dan nog even vakkundig omlullen
das lorrequote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Bij Lore denk ik aan een papegaai.
La dolce vita.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:47 schreef Logician78 het volgende:
Als je Vita leuk vind vind je Dulce (dulsjeh) misschien ook mooi.
Nora is trouwens ook
Second that.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Bij Lore denk ik aan een papegaai.
Mehehe zo had ik er nog niet over nagedacht..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:25 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik vind Hasse echt zo niet mooidoet me echt te veel aan Hassan denken incl. alle vooroordelen bij die naam.
Ja doe die eerste! Dan hebben we er drie met dezelfde naamquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:25 schreef Lamb29 het volgende:
Wat gebeurt er dan met die A Sorbo???
Ik heb dus een zwak voor een a op t eind..
Nora, Nova, Mira, Moira...
En voor een jongen Logan..
Ben nog steeds verliefd op Jacob (op z'n engels) maar met een jacob/jaap als schoonvader valt die af...
Hasse voor een meisje maar M. moet ik dan nog even vakkundig omlullen
Als je Bas nog in ie rijtje zet zijn al mijn zonen kanshebberquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:54 schreef klumsy het volgende:
Isis vind ik ook erg leuk,
Nora en Nova ook, Elin, Bente, Milou, Leyla heb ik ook op het lijstje staan
voor een jongen heb ik:Daan, Lars, Jurre, Bram en Jelte
Bij Lova moet ik denken aan zo'n scrubhandschoenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:39 schreef bellelena het volgende:
Vita doet me denken aan snel en vitaal (en pita broodje)
Maar tegelijkertijd spreekt het me ook wel aan als naam.
Lova vind ik ook mooi, zachte klank.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Nova. Zo zou ik mijn kind echt niet noemen.heel stom vind ik.
sorry. Dat of sportinbeeld denk ik dan.
Philine! Een van mijn lievelingsmeisjesnamen
baar je t kind dan ook voor me?quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:56 schreef livelink het volgende:
Dan zou ik toch eerder voor Marilou gaan.
Maar dat is wel heel anders en dan vind ik het juist een hele mooie naam hoor!quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:15 schreef Kursor het volgende:
Ik had tot een paar maanden terug ook niet kunnen bedenken dat ik Nova zou kiezen, maar na m'n miskraam hebben we het "meisje" toch echt S.tella Nova genoemd. Voelt heel goed vanwege de betekenis. Ik weet niet of ik de naam bij een goede afloop gekozen zou hebben.
Ik vind S.tella echt een geweldige naamquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:15 schreef Kursor het volgende:
Ik had tot een paar maanden terug ook niet kunnen bedenken dat ik Nova zou kiezen, maar na m'n miskraam hebben we het "meisje" toch echt S.tella Nova genoemd. Voelt heel goed vanwege de betekenis. Ik weet niet of ik de naam bij een goede afloop gekozen zou hebben.
loek vind ik prima, Elin, Lex en Loek, en onze kat Louie. ik zie een patroon!quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:39 schreef livelink het volgende:
Ja hoor, lijkt me best leuk weer zwanger te zijn. Ik kan je alleen niet garanderen dat het geen
martin-loek wordt en ik kan je helaas wel garanderen dat het geen kleurdoos-looks krijgt.
Elin's zíjn ook stoerig en liefquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja Nena is lief maar ook stoer, de rest van de namen zijn meer alleen lief. Elin vind ik ook wel stoerig en lief, maar dat hoor je ineens zo veel.
In de prullebak na opmerking van schoonmoeder en vriend...quote:
Maar dan ben je een laggard.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:22 schreef Logician78 het volgende:
Noah was 10jr terug mijn favoriet maar toen nooit in het lijstje gekomen vanwege dat alle babies ong zo werden genoemd. Nu het idee dat dit tegenwoordig minder is en mag de naam er eindelijk op
Midas, Sophie en Matildequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:01 schreef Kyara het volgende:
Wat vinden jullie bij Midas passen? En dan graag 2 jongensnamen, 2 meisjesnamen en een combi.
Allemaal leuk!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:16 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Midas, Sophie en Matilde
Midas, Luuk en Morris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |