das lorrequote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Bij Lore denk ik aan een papegaai.
La dolce vita.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:47 schreef Logician78 het volgende:
Als je Vita leuk vind vind je Dulce (dulsjeh) misschien ook mooi.
Nora is trouwens ook
Second that.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Bij Lore denk ik aan een papegaai.
Mehehe zo had ik er nog niet over nagedacht..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:25 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik vind Hasse echt zo niet mooidoet me echt te veel aan Hassan denken incl. alle vooroordelen bij die naam.
Ja doe die eerste! Dan hebben we er drie met dezelfde naamquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:25 schreef Lamb29 het volgende:
Wat gebeurt er dan met die A Sorbo???
Ik heb dus een zwak voor een a op t eind..
Nora, Nova, Mira, Moira...
En voor een jongen Logan..
Ben nog steeds verliefd op Jacob (op z'n engels) maar met een jacob/jaap als schoonvader valt die af...
Hasse voor een meisje maar M. moet ik dan nog even vakkundig omlullen
Als je Bas nog in ie rijtje zet zijn al mijn zonen kanshebberquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:54 schreef klumsy het volgende:
Isis vind ik ook erg leuk,
Nora en Nova ook, Elin, Bente, Milou, Leyla heb ik ook op het lijstje staan
voor een jongen heb ik:Daan, Lars, Jurre, Bram en Jelte
Bij Lova moet ik denken aan zo'n scrubhandschoenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:39 schreef bellelena het volgende:
Vita doet me denken aan snel en vitaal (en pita broodje)
Maar tegelijkertijd spreekt het me ook wel aan als naam.
Lova vind ik ook mooi, zachte klank.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Nova. Zo zou ik mijn kind echt niet noemen.heel stom vind ik.
sorry. Dat of sportinbeeld denk ik dan.
Philine! Een van mijn lievelingsmeisjesnamen
baar je t kind dan ook voor me?quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:56 schreef livelink het volgende:
Dan zou ik toch eerder voor Marilou gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |