Maar dat is wel heel anders en dan vind ik het juist een hele mooie naam hoor!quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:15 schreef Kursor het volgende:
Ik had tot een paar maanden terug ook niet kunnen bedenken dat ik Nova zou kiezen, maar na m'n miskraam hebben we het "meisje" toch echt S.tella Nova genoemd. Voelt heel goed vanwege de betekenis. Ik weet niet of ik de naam bij een goede afloop gekozen zou hebben.
Ik vind S.tella echt een geweldige naamquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:15 schreef Kursor het volgende:
Ik had tot een paar maanden terug ook niet kunnen bedenken dat ik Nova zou kiezen, maar na m'n miskraam hebben we het "meisje" toch echt S.tella Nova genoemd. Voelt heel goed vanwege de betekenis. Ik weet niet of ik de naam bij een goede afloop gekozen zou hebben.
loek vind ik prima, Elin, Lex en Loek, en onze kat Louie. ik zie een patroon!quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:39 schreef livelink het volgende:
Ja hoor, lijkt me best leuk weer zwanger te zijn. Ik kan je alleen niet garanderen dat het geen
martin-loek wordt en ik kan je helaas wel garanderen dat het geen kleurdoos-looks krijgt.
Elin's zíjn ook stoerig en liefquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja Nena is lief maar ook stoer, de rest van de namen zijn meer alleen lief. Elin vind ik ook wel stoerig en lief, maar dat hoor je ineens zo veel.
In de prullebak na opmerking van schoonmoeder en vriend...quote:
Maar dan ben je een laggard.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:22 schreef Logician78 het volgende:
Noah was 10jr terug mijn favoriet maar toen nooit in het lijstje gekomen vanwege dat alle babies ong zo werden genoemd. Nu het idee dat dit tegenwoordig minder is en mag de naam er eindelijk op
Midas, Sophie en Matildequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:01 schreef Kyara het volgende:
Wat vinden jullie bij Midas passen? En dan graag 2 jongensnamen, 2 meisjesnamen en een combi.
Allemaal leuk!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:16 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Midas, Sophie en Matilde
Midas, Luuk en Morris
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |