abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 juli 2012 @ 15:40:43 #1
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_114898740
OP vorige topic:

Het moment dat ik hoorde van dit bericht dacht ik meteen aan een false flag zodat het Amerikaanse volk mischien gaat denken dat ontwapening toch echt het beste voor hun is.
Het komt natuurlijk wel erg goed uit deze schietpartij terwijl er binnenkort een VN verdrag word getekend dat het wapenbezit aan banden moet leggen.
Ik vind het nogal vreemd dat deze man zo proffesioneel te werk is gegaan en in zijn eentje 71 mensen heeft kunnen neerschieten.

Go.
pi_114898927

Pics say more than words :)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_114899126
Dus ik zat te denken, maar ik vraag me het alleen maar af hoor, heb geen bewijs of zo, gewoon speculatie zoals het hoort in BNW (sowieso bestaan feiten niet)

Heeft iemand al gekeken naar de link met de aquabats?
De aquabats betsaan al erg lang en haddne een tour waarbij ze niet uitgenodigd waren in deze bioscoop.

De aquabats hebben een horde volgelingen die zich allemaal op een enorme militante(!) manier kleden en zich cadets noeman, "toevallig" weer zo'n militaire term.

Ik vind dit allemaal nogal opvallend, dat kan geen toeval meer zijn lijkt me.

Als je dan verder zoekt vind je:
quote:
These costumes often include official rashguards, helmets, belts, and masks
guards, helm. belt en (gas)masker, komt me toch allemaal wel heel erg bekend voor.

Zoek je dan nog verder, vind je deze afbeelding met een oranje monster, hmm oranje monster

Dit is helemaal shocking, moet je eens in google intypen: the aquabats shooting, derde hit?

deze:

WTF???

Kijk ik zeg niet dat de aquabats er iets mee te maken hebben of zo, maar ik sluit het zeker niet uit.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_114899281
Ja laten we alles maar weer belachelijk maken ...
Daar is BNW (en TRU) uiterst geschikt voor
Allemaal mafketels
:{
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 16:01:16 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114899601
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 15:46 schreef UncleScorp het volgende:

Pics say more than words :)
Als die foto's vanuit hetzelfde standpunt waren gemaakt, wel ;) .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 31 juli 2012 @ 16:01:31 #6
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114899615
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 15:54 schreef UncleScorp het volgende:
Allemaal mafketels
Daar begint het hier en daar soms wel eens op te lijken.
The truth was in here.
pi_114899815
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:01 schreef Bastard het volgende:

[..]

Waarom mag de ene wal klakkeloos speculeren dat het de overheid / demonen waren en ik niet dat het de aquabats waren? Waar zit het verschil?

tevens de plaatjes uit de op over elkaar gelegd:

Je wordt dus zelf gemanipuleerd. Het plaatje met het oranje haar is groter dan de andere helft van zijn gezicht, daarom lijkt zijn oor zo veel groter. Fijna aan de plaatrjes is dat ze onder ongeveer dezelfde hoek genomen zijn, iets dat je duidelijk terugziet in wat ik net heb gemaakt. Behalve dat de rechterhelft dus iets groter is gemaakt door de maker van het plaatje, lijnt alles perfect op.

Ogen op precies dezelfde hoogte, lippen op precies dezelfde hoogte, zelfde vorm hoofd, zelfde haarlijn.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_114899829
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 15:54 schreef UncleScorp het volgende:
Allemaal mafketels
Ze steekt toch verdacht veel werk in haar posts, vind je ook niet?
pi_114899908
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:06 schreef Loppe het volgende:

[..]

Ze steekt toch verdacht veel werk in haar posts, vind je ook niet?
Deden maar meer mensen dat :'(

Wordt wel een beetje moe van posters die als een schaap van elk plaatje op een conspiracywebsite aannemen zonder zelf er bij na te denken en hem hierheen copypasten.
pi_114899924
quote:
Soms heb ik ook wel es zin om voor de gein élk topic in TRU en BNW te gaan verkloten met onnozelheid. Es benieuwd hoelang ik mn gang zou kunnen gaan
pi_114899952
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:08 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Deden maar meer mensen dat :'(

Wordt wel een beetje moe van posters die als een schaap van elk plaatje op een conspiracywebsite aannemen zonder zelf er bij na te denken en hem hierheen copypasten.
Huil zo niet.
pi_114899999
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:09 schreef Loppe het volgende:
Huil zo niet.
Eigenlijk zielig om zo een ganse dag je tijd te zitten verdoen met op een forum posten in topics die je belachelijk vindt.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 16:10:38 #13
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_114900005
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:09 schreef Loppe het volgende:

[..]

Huil zo niet.
Ik huil niet, ik wacht op het antwoord waarom het niet belachelijk is als jij claimt dat het door demonen komt maar het wel belachelijk is als ik claim dat het een doorgedraaide aquabats fan is.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 16:10:58 #14
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_114900021
quote:

[..]

Neem jij het verhaal van die dominee serieus dat Holmes bezeten was door een demon?
Is er een wezenlijk verschil tussen de verklaring van de dominee en wat er hier in het vorige topic geopperd is (mind control, manchurian candidate, real life Jason Bourne treadstone, de hele schietpartij was compleet fake ( :')!!!))?

Conclusie: het niveau van "speculatie" is gewoon te laag. Het is nauwelijks te onderscheiden van onnozelheid. Dan vraag je er ook een beetje om.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 16:12:52 #15
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114900097
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:06 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Waarom mag de ene wal klakkeloos speculeren dat het de overheid / demonen waren en ik niet dat het de aquabats waren? Waar zit het verschil?

Omdat je in CUL een discussie kan hebben over het feit dat wortels lekker zijn in de tomatensoep, kun je er niet aankomen met schoensmeer in diezelfde discussie.
The truth was in here.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 16:15:29 #16
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114900216
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:10 schreef Terecht het volgende:

[..]

Neem jij het verhaal van die dominee serieus dat Holmes bezeten was door een demon?
Is er een wezenlijk verschil tussen de verklaring van de dominee en wat er hier in het vorige topic geopperd is (mind control, manchurian candidate, real life Jason Bourne treadstone, de hele schietpartij was compleet fake ( :')!!!))?

Conclusie: het niveau van "speculatie" is gewoon te laag. Het is niet te onderscheiden van onnozelheid. Dan vraag je er ook een beetje om.
Mja de ene geopperde theorie is minder sterk dan de ander, dat zie ik ook wel in. Maar het belachelijk maken vind ik dan een ander uiterste, gewoon inhoudelijk aangeven dat een theorie mank is vind ik persoonlijk leuker om te lezen.
The truth was in here.
pi_114900425
Mind control kan te maken hebben met demonische bezetenheid. Sta je niet open voor die mogelijkheid, is je goed recht. Sjamanen, Oosterse magiërs, vroegere Egyptische geestelijken evenals christelijke geestelijken nu, spreken van demonen. Bhoedisme ook trouwens.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 16:20:33 #18
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_114900442
quote:
12s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:12 schreef Bastard het volgende:

[..]

Omdat je in CUL een discussie kan hebben over het feit dat wortels lekker zijn in de tomatensoep, kun je er niet aankomen met schoensmeer in diezelfde discussie.
Ik zie de metafoor eerder als een soort circlejerkthread waarin iedereen tips uitwisselt hoe ontzettend lekker het is hondenpoep, paardenschijt en olifantendrollen door de pasta te eten, waarna iemand een troll wordt genoemd die giraffe-uitwerpselen oppert.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 16:27:11 #20
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114900749
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:20 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik zie de metafoor eerder als een soort circlejerkthread waarin iedereen tips uitwisselt hoe ontzettend lekker het is hondenpoep, paardenschijt en olifantendrollen door de pasta te eten, waarna iemand een troll wordt genoemd die giraffe-uitwerpselen oppert.
Duidelijk!
The truth was in here.
pi_114901074
Holmes op 18 jarige leeftijd geeft een toespraak op wetenschapskamp,

Holmes in de rechtzaal,
Schroevendraaier, baksteen en een stuk touw
  dinsdag 31 juli 2012 @ 16:36:32 #22
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_114901190
Opvallend trouwens dat er naast een sexwebsite profiel geen andere online identiteit gevonden is, vraag me af of hij gewoon goed zijn identiteit heeft beschermd of dat hij echt zo weinig op het internet deed.
pi_114901524
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:36 schreef oompaloompa het volgende:
Opvallend trouwens dat er naast een sexwebsite profiel geen andere online identiteit gevonden is, vraag me af of hij gewoon goed zijn identiteit heeft beschermd of dat hij echt zo weinig op het internet deed.
Hij had mss een leven ;)
pi_114901621
quote:

[..]

Oa in intentie. Waar de ene bloedserieus is, lijkt de ander slechts anderen belachelijk te willen maken. Iets belachelijk vinden is geen excuus voor belachelijk gedrag.

Als je het ergens niet mee eens bent zijn er veel andere manieren om dat te laten blijken, waarvan vele een stuk sympathieker zijn. Waar je overigens vaak meer vliegen mee vangt. ;)

Zo denk ik dat Holmes simpelweg fantasie en realiteit is gaan verwarren door de hoge maatschappelijke druk waar hij onder gebukt ging. Gezien zijn geschiedenis, zijn familie, zijn academische interesses en zijn persoonlijke situatie kort voor zijn gruweldaad lijkt dat het meest waarschijnlijk. False flag acht ik nog steeds mogelijk, maar is nagenoeg onmogelijk te bewijzen. Demonen geloof ik niet in, want ik zie geen reden om daar in te geloven. De foto's lijken mij gewoon te kloppen, al ben ik geen expert; een 'patsy' acht ik daarom onwaarschijnlijk.

Kijk, zo kan het ook. O-)

quote:
Interessant ja. :Y

Misschien dat zijn sporen verwijderd zijn? Door hemzelf of anderen? :o
pi_114902022
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:46 schreef Gray het volgende:

[..]

Oa in intentie. Waar de ene bloedserieus is, lijkt de ander slechts anderen belachelijk te willen maken. Iets belachelijk vinden is geen excuus voor belachelijk gedrag.

Als je het ergens niet mee eens bent zijn er veel andere manieren om dat te laten blijken, waarvan vele een stuk sympathieker zijn. Waar je overigens vaak meer vliegen mee vangt. ;)

Zo denk ik dat Holmes simpelweg fantasie en realiteit is gaan verwarren door de hoge maatschappelijke druk waar hij onder gebukt ging. Gezien zijn geschiedenis, zijn familie, zijn academische interesses en zijn persoonlijke situatie kort voor zijn gruweldaad lijkt dat het meest waarschijnlijk. False flag acht ik nog steeds mogelijk, maar is nagenoeg onmogelijk te bewijzen. Demonen geloof ik niet in, want ik zie geen reden om daar in te geloven. De foto's lijken mij gewoon te kloppen, al ben ik geen expert; een 'patsy' acht ik daarom onwaarschijnlijk.

Kijk, zo kan het ook. O-)

[..]

Interessant ja. :Y

Misschien dat zijn sporen verwijderd zijn? Door hemzelf of anderen? :o
Ik denk niet dat jij nog veel vliegen gaat vangen. Jouw laatste reactie is voor de hand liggend (maar daarom niet een feit) voor BNW'ers terwijl jij ze neerzet als bizar.
pi_114902139
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:54 schreef Loppe het volgende:

[..]

Ik denk niet dat jij nog veel vliegen gaat vangen. Jouw laatste reactie is voor de hand liggend (maar daarom niet een feit) voor BNW'ers terwijl jij ze neerzet als bizar.
Wat acht ik als bizar?
pi_114902261
quote:
Of dat z'n hele ID is fake.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_114902295
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:57 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat acht ik als bizar?
Bizar is mss niet het juiste woord. Erg gemeend was die reactie op Holmes afwezigheid op het internet niet m.i.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 17:04:59 #29
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_114902531
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Of dat z'n hele ID is fake.
Als ik een fake id zou maken, zou een facebook pagina juist 1 van de eerste dingen zijn.
pi_114902757
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:27 schreef Coen4d het volgende:
Wat getuigen filmpjes op een rijtje.

Thanks.
Ligt het aan mij of zijn deze ooggetuigen niet erg 'convincing'. ?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_114903176
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 17:00 schreef Loppe het volgende:

[..]

Bizar is mss niet het juiste woord. Erg gemeend was die reactie op Holmes afwezigheid op het internet niet m.i.
Zo was het niet bedoeld. O-)

Ik zeg niet dat het zo is, maar zoals Oompa zegt is het opvallend en deed het mij daarom denken aan uitwissen van sporen. In deze tijd voor een universitair student is het opvallend dat iemand zo inactief is op internet.
pi_114903393
quote:

[..]

tevens de plaatjes uit de op over elkaar gelegd:

[ afbeelding ]

Je wordt dus zelf gemanipuleerd. Het plaatje met het oranje haar is groter dan de andere helft van zijn gezicht, daarom lijkt zijn oor zo veel groter. Fijna aan de plaatrjes is dat ze onder ongeveer dezelfde hoek genomen zijn, iets dat je duidelijk terugziet in wat ik net heb gemaakt. Behalve dat de rechterhelft dus iets groter is gemaakt door de maker van het plaatje, lijnt alles perfect op.

Ogen op precies dezelfde hoogte, lippen op precies dezelfde hoogte, zelfde vorm hoofd, zelfde haarlijn.
Mooi gedaan.
pi_114904360
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 17:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Thanks.
Ligt het aan mij of zijn deze ooggetuigen niet erg 'convincing'. ?
Hehehe ik wou die conclusie niet voor jullie trekken maar idd dat is wat ik ook vind.
Schroevendraaier, baksteen en een stuk touw
  dinsdag 31 juli 2012 @ 17:52:04 #34
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_114904543
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 17:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Mooi gedaan.
dank u :)
pi_114936895
Hierbij een theorie ter ondersteuning van de wel aanvaarde logica

Colorado Shooting : James Holmes - Altering Reality - An Alternative Theory

Dus zeg niet dat ik alleen mafketels-websites lees/post :P
pi_114937382
Je maakt een grapje neem ik aan?

Het gaat mij persoonlijk overigens niet om mafketel v.s. niet mafketel maar om goed doordacht vs klakkeloos overgenomen zonder na te denken waar veel websites een handje van lijken te hebben.
pi_114937914
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 10:37 schreef oompaloompa het volgende:
Je maakt een grapje neem ik aan?

Het gaat mij persoonlijk overigens niet om mafketel v.s. niet mafketel maar om goed doordacht vs klakkeloos overgenomen zonder na te denken waar veel websites een handje van lijken te hebben.
De beoordeling van "goed doordacht" gebeurt dan wel op persoonlijk vlak.
pi_114938227
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 10:52 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

De beoordeling van "goed doordacht" gebeurt dan wel op persoonlijk vlak.
Hmm waarschijnlijk deels wel, maar vaak valt gewoon te kijken of stelling logisch in elkaar zitten en claims onderbouwd zijn. En vaak kun je gewoon de bronnen van de stukken checken.

Daar is natural news bijvoorbeeld heel erg goed in, ze claimen dat een studie "x" laat zien en doen er een link naar de studie bij, als je dan de studie zelf leest blijkt x helemaal niet eens in het artikel voor te komen. Daar komt geen subjectiviteit bij kijken.

Hetzelfde geldt voor logica. Er is een correlatie tussen aantal brandweermannen dat naar een brand gaat en het aantal doden. Dit betekent niet dat brandweermannen leiden tot meer doden en dat het dus beter is minder brandweermannen te sturen, maar vaak worden correlaties zo wel geinterpreteerd. Daar komt ook weer geen subjectiviteit bij kijken.

Hetzelfde geldt voor het stuk dat jij hebt gepost, sommige dingen worden er in weergegeven als feiten terwijl ze dat niet zijn, de interpretatie van ander werk is onjuist en logisch invalide.

In mijn overall judgment van het stuk zal vast wel wat subjectiviteit doorspelen, maar dat maakt de feitelijke onjuistheden niet minder onjuist.
pi_114938943
Dit waren inderdaad zonder twijfel de aquabats die de laatste tijd wel meer snoods hebben uitgehaald. Diep triest hoe ingewijden hier doelbewust misplaatste scepsis zaaien met betrekking tot de grootste (be)dreiging die de mensheid ooit zal kennen.

Open jullie ogen! Aquabats zijn echt en ze komen eraan!
Je suis Charlie Sheen
pi_114939429
Yep , all credits to oompa voor zijn aquabats :{
pi_114943773
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 17:48 schreef Coen4d het volgende:

[..]

Hehehe ik wou die conclusie niet voor jullie trekken maar idd dat is wat ik ook vind.
And it gets more ridiculous as every day passes LOL!
MSM Making James Holmes Into Hannibal Lecter!

[youtube][/youtube]
pi_114945734
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 13:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

And it gets more ridiculous as every day passes LOL!
MSM Making James Holmes Into Hannibal Lecter!

[youtube][/youtube]
If they wanted to make him a Hannibal Lector they would have given him a muzzle (which would have made him way more creepy and psycho)
Now they just want to prevent him spitting on them so they give him a weird almost aluminium-foil like spitbag making him look like a clown i.m.o. If it really was about creating an image of a monster-like insane murderer they could have done much much better.
pi_114946949
quote:
8s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 11:19 schreef NotYou het volgende:
Dit waren inderdaad zonder twijfel de aquabats die de laatste tijd wel meer snoods hebben uitgehaald. Diep triest hoe ingewijden hier doelbewust misplaatste scepsis zaaien met betrekking tot de grootste (be)dreiging die de mensheid ooit zal kennen.

Open jullie ogen! Aquabats zijn echt en ze komen eraan!
Nu begin ik wel te twijfelen.
pi_114951492
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 10:22 schreef UncleScorp het volgende:
Hierbij een theorie ter ondersteuning van de wel aanvaarde logica

Colorado Shooting : James Holmes - Altering Reality - An Alternative Theory

Dus zeg niet dat ik alleen mafketels-websites lees/post :P
Precies wat ik dacht eigenlijk, dat hij zijn eigen interesses tot op het krankzinnige is gaan naleven. Dat dit een oefening was voor hem.
pi_114951967
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 13:56 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

i.m.o. If it really was about creating an image of a monster-like insane murderer they could have done much much better.
They could've done much better in picking the bozos who say they are eye-witnesses as well.

You write very good English btw.
pi_114952798
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 16:03 schreef Gray het volgende:

[..]

Precies wat ik dacht eigenlijk, dat hij zijn eigen interesses tot op het krankzinnige is gaan naleven. Dat dit een oefening was voor hem.
Zelf zegt hij dat hij zich er niks meer van herinnert, wat door de drugs kan komen, maar hij had wel nog het verstand om te zeggen dat z'n appartement vol boobytraps lag.
pi_114952938
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 16:32 schreef Loppe het volgende:

[..]

Zelf zegt hij dat hij zich er niks meer van herinnert, wat door de drugs kan komen, maar hij had wel nog het verstand om te zeggen dat z'n appartement vol boobytraps lag.
Het is ook zijn overtuiging die een rol speelt, namelijk dat je het heden veranderen kan door je perspectief op het verleden te veranderen. Wat op een bepaalde manier nog waar is ook volgens mij, zolang je het op je persoon toepast en niet op objecten of op anderen.
pi_114953188
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 16:35 schreef Gray het volgende:

[..]

Het is ook zijn overtuiging die een rol speelt, namelijk dat je het heden veranderen kan door je perspectief op het verleden te veranderen. Wat op een bepaalde manier nog waar is ook volgens mij, zolang je het op je persoon toepast en niet op objecten of op anderen.
Kan moeilijk geloven dat hij dit zelf niet wist.
pi_114953580
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 16:40 schreef Loppe het volgende:

[..]

Kan moeilijk geloven dat hij dit zelf niet wist.
Ik kan moeilijk geloven dat hij zoveel mensen in koele bloede heeft vermoord, maar toch...

Voor een non-killer is het wellicht onmogelijk om een goede voorstelling te maken van the mind of a killer. :{
pi_114954009
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 16:47 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik kan moeilijk geloven dat hij zoveel mensen in koele bloede heeft vermoord, maar toch...

Voor een non-killer is het wellicht onmogelijk om een goede voorstelling te maken van the mind of a killer. :{
Dit is wel werkelijk gebeurd, dus moeite hebben in het geloven ervan lijkt me niet erg verstandig.
Ik denk dat er niet veel speelt in the mind of a killer. Hebben ze geen tijd voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')