Wat acht ik als bizar?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:54 schreef Loppe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij nog veel vliegen gaat vangen. Jouw laatste reactie is voor de hand liggend (maar daarom niet een feit) voor BNW'ers terwijl jij ze neerzet als bizar.
Of dat z'n hele ID is fake.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:36 schreef oompaloompa het volgende:
Opvallend trouwens dat er naast een sexwebsite profiel geen andere online identiteit gevonden is, vraag me af of hij gewoon goed zijn identiteit heeft beschermd of dat hij echt zo weinig op het internet deed.
Bizar is mss niet het juiste woord. Erg gemeend was die reactie op Holmes afwezigheid op het internet niet m.i.quote:
Als ik een fake id zou maken, zou een facebook pagina juist 1 van de eerste dingen zijn.quote:
Thanks.quote:
Zo was het niet bedoeld.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:00 schreef Loppe het volgende:
[..]
Bizar is mss niet het juiste woord. Erg gemeend was die reactie op Holmes afwezigheid op het internet niet m.i.
Mooi gedaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:06 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Waarom mag de ene wal klakkeloos speculeren dat het de overheid / demonen waren en ik niet dat het de aquabats waren? Waar zit het verschil?
tevens de plaatjes uit de op over elkaar gelegd:
[ afbeelding ]
Je wordt dus zelf gemanipuleerd. Het plaatje met het oranje haar is groter dan de andere helft van zijn gezicht, daarom lijkt zijn oor zo veel groter. Fijna aan de plaatrjes is dat ze onder ongeveer dezelfde hoek genomen zijn, iets dat je duidelijk terugziet in wat ik net heb gemaakt. Behalve dat de rechterhelft dus iets groter is gemaakt door de maker van het plaatje, lijnt alles perfect op.
Ogen op precies dezelfde hoogte, lippen op precies dezelfde hoogte, zelfde vorm hoofd, zelfde haarlijn.
Hehehe ik wou die conclusie niet voor jullie trekken maar idd dat is wat ik ook vind.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Thanks.
Ligt het aan mij of zijn deze ooggetuigen niet erg 'convincing'. ?
dank uquote:
De beoordeling van "goed doordacht" gebeurt dan wel op persoonlijk vlak.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:37 schreef oompaloompa het volgende:
Je maakt een grapje neem ik aan?
Het gaat mij persoonlijk overigens niet om mafketel v.s. niet mafketel maar om goed doordacht vs klakkeloos overgenomen zonder na te denken waar veel websites een handje van lijken te hebben.
Hmm waarschijnlijk deels wel, maar vaak valt gewoon te kijken of stelling logisch in elkaar zitten en claims onderbouwd zijn. En vaak kun je gewoon de bronnen van de stukken checken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
De beoordeling van "goed doordacht" gebeurt dan wel op persoonlijk vlak.
And it gets more ridiculous as every day passes LOL!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:48 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Hehehe ik wou die conclusie niet voor jullie trekken maar idd dat is wat ik ook vind.
If they wanted to make him a Hannibal Lector they would have given him a muzzle (which would have made him way more creepy and psycho)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
And it gets more ridiculous as every day passes LOL!
MSM Making James Holmes Into Hannibal Lecter!
[youtube][/youtube]
Nu begin ik wel te twijfelen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:19 schreef NotYou het volgende:
Dit waren inderdaad zonder twijfel de aquabats die de laatste tijd wel meer snoods hebben uitgehaald. Diep triest hoe ingewijden hier doelbewust misplaatste scepsis zaaien met betrekking tot de grootste (be)dreiging die de mensheid ooit zal kennen.
Open jullie ogen! Aquabats zijn echt en ze komen eraan!
Precies wat ik dacht eigenlijk, dat hij zijn eigen interesses tot op het krankzinnige is gaan naleven. Dat dit een oefening was voor hem.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:22 schreef UncleScorp het volgende:
Hierbij een theorie ter ondersteuning van de wel aanvaarde logica
Colorado Shooting : James Holmes - Altering Reality - An Alternative Theory
Dus zeg niet dat ik alleen mafketels-websites lees/post
They could've done much better in picking the bozos who say they are eye-witnesses as well.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:56 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
i.m.o. If it really was about creating an image of a monster-like insane murderer they could have done much much better.
Zelf zegt hij dat hij zich er niks meer van herinnert, wat door de drugs kan komen, maar hij had wel nog het verstand om te zeggen dat z'n appartement vol boobytraps lag.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:03 schreef Gray het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht eigenlijk, dat hij zijn eigen interesses tot op het krankzinnige is gaan naleven. Dat dit een oefening was voor hem.
Het is ook zijn overtuiging die een rol speelt, namelijk dat je het heden veranderen kan door je perspectief op het verleden te veranderen. Wat op een bepaalde manier nog waar is ook volgens mij, zolang je het op je persoon toepast en niet op objecten of op anderen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:32 schreef Loppe het volgende:
[..]
Zelf zegt hij dat hij zich er niks meer van herinnert, wat door de drugs kan komen, maar hij had wel nog het verstand om te zeggen dat z'n appartement vol boobytraps lag.
Kan moeilijk geloven dat hij dit zelf niet wist.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:35 schreef Gray het volgende:
[..]
Het is ook zijn overtuiging die een rol speelt, namelijk dat je het heden veranderen kan door je perspectief op het verleden te veranderen. Wat op een bepaalde manier nog waar is ook volgens mij, zolang je het op je persoon toepast en niet op objecten of op anderen.
Ik kan moeilijk geloven dat hij zoveel mensen in koele bloede heeft vermoord, maar toch...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:40 schreef Loppe het volgende:
[..]
Kan moeilijk geloven dat hij dit zelf niet wist.
Dit is wel werkelijk gebeurd, dus moeite hebben in het geloven ervan lijkt me niet erg verstandig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk geloven dat hij zoveel mensen in koele bloede heeft vermoord, maar toch...
Voor een non-killer is het wellicht onmogelijk om een goede voorstelling te maken van the mind of a killer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |