Als ik geen geld had en een vriend gaf mijn een cadeau dan had ik wel een lijstje gegeven met nuttigere spullen dan een garmin. En als ik naderhand die garmin zou moeten verkopen om nuttigere spullen te kunnen kopen dan zou een vriend dat wel begrijpen. Zo niet, dat stelt die vriendschap sowieso niets voor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef Tamashii het volgende:
Wat een afschuwelijk topic is dit geworden. Verjaardagscadeautjes moeten verkopen volgens users, kijken jullie een gegeven paard ook in de bek? Lekker tegen een vriend zeggen; nee dat hoef ik niet.
TS, ik heb nog wel een aantal dingen voor je. Probleem is, ik ben een student in den haag of arnhem. Ik wil best een stukje reizen na 16 augustus, maar niet zo ver.. hoe doen we dat?
Ben ik dan de enige die het snapt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
Dat DJMO nee zegt tegen iets wat ze niet zal gebruiken is toch niet zo gek?
* Ireth verbrand altijd haar muil met rvs-kopjes...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan simpel hoor, maar kun je mij dan uitleggen wat het in godsnaam uitmaakt of je nou uit rvs drinkt, of uit eckte kopjes?
Dat was Cat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar dan kun je wel de verongelijkte moraalridder uit gaan hangen, maar lees even ergens een post van Liesje die duidelijk zegt dat TS vragen / opmerkingen kan verwachten.
Of had je serieus verwacht dat iedereen als een kudde schapen heen en weer ging?
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben het zelden volledig met qwea eens, maar dit keer wel.
En het vervelende is, het is niet de eerste keer. 1x is leuk. Maar het lijkt bij TS wel een gewoonte te worden. "Ooh ik heb dit en dit nodig, kopen? moeite doen? Waarom? FHF!" die indruk krijg ik.quote:Je kan mij niet wijs maken dat je niet voor een habbekrats die spullen zelf kan bemachtigen. Een simpele zoektocht op marktplaats bij kijk in uw wijk in combinatie met gratis en kon ik zowat drie kwart van het lijstje vinden plus nog veel meer ook. Tot en met complete zithoeken, koelkasten en vriezers erbij. Dan heb je afgedankte spullen, maar het kost niets en is beter dan helemaal niets. Ik heb de TS ook niet kunnen betrappen op meer doen dan een lijstje posten en afwachten.
Neuh, maar wat is er nou zoooooo moeilijk aan om TS in haar waarde te laten en FHF te gebruiken waar het voor bedoeld is. En dat is niet wat jij doet. TS hoeft zich hier niet te verantwoorden of wat dan ook, geef of geef niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar dan kun je wel de verongelijkte moraalridder uit gaan hangen, maar lees even ergens een post van Liesje die duidelijk zegt dat TS vragen / opmerkingen kan verwachten.
Of had je serieus verwacht dat iedereen als een kudde schapen heen en weer ging?
hmm mij maakt t niet uit hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan simpel hoor, maar kun je mij dan uitleggen wat het in godsnaam uitmaakt of je nou uit rvs drinkt, of uit eckte kopjes?
Kwestie van wachten tot het kouder isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth verbrand altijd haar muil met rvs-kopjes...
Daar heb ik nooit het geduld voorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kwestie van wachten tot het kouder ishet leven is zo simpel
En daar ligt juist het probleem. Want waar zijn de grenzen? Als ik 400x zou komen bietsen om dingen, zou jij dan ook niet eens zoiets hebben van "ja, hallo?!" Dat zeg ik, 1x is leuk, maar dit is constant. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn van FHF?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neuh, maar wat is er nou zoooooo moeilijk aan om TS in haar waarde te laten en FHF te gebruiken waar het voor bedoeld is.
Ik vraag ook niet of TS zich wil verantwoorden. Ik geef een mening, op een forum, in een topic. Hetgeen dit alles in den beginne voor bedoeld was.quote:En dat is niet wat jij doet. TS hoeft zich hier niet te verantwoorden of wat dan ook, geef of geef niet.
hier ben ik t wel mee eens. dat is een kwestie van prioriteiten stellenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik geen geld had en een vriend gaf mijn een cadeau dan had ik wel een lijstje gegeven met nuttigere spullen dan een garmin. En als ik naderhand die garmin zou moeten verkopen om nuttigere spullen te kunnen kopen dan zou een vriend dat wel begrijpen. Zo niet, dat stelt die vriendschap sowieso niets voor.
Maar zodra je je als TS zijnde die luxe kan veroorloven, vraag ik me wel af hoe hoog de nood werkelijk is eerlijk gezegdquote:
Ik snap dat het niet de bedoeling is om op de man te bashen. Zie ik hier ook niet gebeuren trouwens. Maar jij bent mod van FHF, vertel mij nou eens, is dit (nemen we TS als voorbeeld) echt de bedoeling van FHF?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was Cat.
En ja vragen en opbouwende opmerkingen zijn ook prima maar daar zitten natuurlijk ook grenzen aan. Wat absoluut niet de bedoeling is dat we nu met z'n allen over DJMO heen gaan vallen.
Als ts voldoende geld had gehad had ze het wel gekocht eh? Ergo: te veel uitgegeven, te weinig verdiend.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Huh? We hadden het nu toch over een scheiding? Waarbij er 1 huishouden met spullen verdeeld moeten worden over 2 huishoudens en er dus spullen te kort kwamen?
Kort door de bocht, uitermate naief.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:46 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Als ts voldoende geld had gehad had ze het wel gekocht eh? Ergo: te veel uitgegeven, te weinig verdiend.
Behalve dat het zich bij TS toch wel aardig tot patroon lijkt te hebben ontwikkeld en de situatie van vragen niet nieuw is nu door de scheiding. Dan zou het m.i. toch wel wat anders zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Huh? We hadden het nu toch over een scheiding? Waarbij er 1 huishouden met spullen verdeeld moeten worden over 2 huishoudens en er dus spullen te kort kwamen?
Ja, ik ook. Maar als je geen moer hebt, dan eet je neem ik aan liever uit een rvs geval dan van je tafel/vloer?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:42 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm mij maakt t niet uit hoor.
maar ik eet bv ook liever uit een normaal bord dan een rvs geval.
Nou daar verschillen we dan over van mening. Vervangen kan later altijd nog. Het gaat om de prio's stellen mijn inziensquote:en bij kopjes van een paar euro, vind ik t niet raar als ze nee zegt omdat ze toch weet dat haar voorkeur ergens anders ligt en t wss toch snel vervangt.
Zie boven.quote:wat ik zeg bij een tv ofzo nee zeggen omdat t merk je niet aanstaat is anders. maar bij een paar fucking kopjes van een paar euro die ze toch zal vervangen?
Dit bedoelde ik inderdaad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar goed, ze kan de visite te drinken geven, haar geld ergens anders (iets kleins, als een frituurpan) steken en dan later de kopjes vervangen? De nood is niet echt hoog denk ik dan, als je dingen af gaat wijzen.
Ja. Ik zie niet waarom niet, maar die discussie hoeft ook niet in dit topic plaats te vinden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik snap dat het niet de bedoeling is om op de man te bashen. Zie ik hier ook niet gebeuren trouwens. Maar jij bent mod van FHF, vertel mij nou eens, is dit (nemen we TS als voorbeeld) echt de bedoeling van FHF?
Goed punt maar het belangrijkste voor DJMO was om eerst een woning te vinden. Nu ze die heeft moet die ook ingericht worden, deels heeft ze zelf en voor de rest vraagt ze om hulp.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben het zelden volledig met qwea eens, maar dit keer wel. Je kan mij niet wijs maken dat je niet voor een habbekrats die spullen zelf kan bemachtigen. Een simpele zoektocht op marktplaats bij kijk in uw wijk in combinatie met gratis en kon ik zowat drie kwart van het lijstje vinden plus nog veel meer ook. Tot en met complete zithoeken, koelkasten en vriezers erbij. Dan heb je afgedankte spullen, maar het kost niets en is beter dan helemaal niets. Ik heb de TS ook niet kunnen betrappen op meer doen dan een lijstje posten en afwachten.
Nee hoor ze heeft zelf hier aangegeven dat ze heel veel schulden hebben, door makkelijk uitgeven meen ik. Niks kort door de bochtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kort door de bocht, uitermate naief.
Wil je daar een prijs voor hebben dan? 'kijk mij goed helpen'. Geef anders je hele inboedel weg?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgens mij ' help ' ik TS, itt jij.
Waarom helpt Qwea TS niet dan? Omdat ze te eerlijk is of omdat ze haar geen spullen geeft? Ze helpt haar juist door de ogen van TS proberen te openen. Zou jij ook eens moeten doen!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgens mij ' help ' ik TS, itt jij.
Nee, ik heb geen hulp nodig. Maar ik weet wel dat FHF steeds meer onder de zeikerds zit waar er steeds meer wordt neergekeken en gelet op de topicstarter zijn verleden, situatie en bezit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kolere, voel je je aangevallen of zo?
gaat niet om de week door te komen maar om er bv andere spullen van te kopen die ze langdurig nodig zal hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Goed punt maar het belangrijkste voor DJMO was om eerst een woning te vinden. Nu ze die heeft moet die ook ingericht worden, deels heeft ze zelf en voor de rest vraagt ze om hulp.
Ik kan zo zeggen ik koop je garmin wel en dan hou je die maar in bruik leen.
Dan heeft zij een paar tientjes om de komende week door te komen, maar daarna?
Rucky, problem solved!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Goed punt maar het belangrijkste voor DJMO was om eerst een woning te vinden. Nu ze die heeft moet die ook ingericht worden, deels heeft ze zelf en voor de rest vraagt ze om hulp.
Ik kan zo zeggen ik koop je garmin wel en dan hou je die maar in bruik leen.
Dan heeft zij een paar tientjes om de komende week door te komen, maar daarna?
Belangrijke vraag!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Rucky, problem solved!
Met de opbrengst van de Garmin kan ze kopjes ed. kopen. Kost drie keer niets op de rommelmarkt. Glazen, bekers: 0,10 euro bij de Kringloop (Rotterdamseweg, kom je langs met de bus als de NS eens niet reist)
Rest van de zooi: ook niet de hoofdprijs. En uitkering is reeds aangevraagd mag ik hopen. Voorschot vragen?
Weet je wat ik wel eens denk: 'laten we het vragen op FHF, lekker makkelijk!".
Maar ondertussen zie je DJMO wel lekker 3 schepijsjes eten op een foto...daar is wel geld voor (al dan niet betaald voor Papabear?). Lullig om te zeggen, maar dan moet er toch ook wel 2 euro zijn voor een paar kopjes bij de Ikea/Xenos?
Vervolgens krijgt ze RVS bekers aangeboden, is het niet goed omdat ze ze niet gaat gebruiken.
Waar het op neer komt dan: ' ik wil alles hebben, naar mijn eisen, anders hoeft het niet.
Sorry, maar op dat moment denk ik gewoon dat DJMO een ondankbare hond (vrouwelijk, dus teefje) is. Zeg dan: Heeft niet mijn voorkeur, maar als tijdelijk oplossing graag. Om het vervolgens door te schuiven aan de volgende hulpbehoevende op FHF.
De hamvraag: waar gaat DJMO uit drinken nu? Direct uit het pak, direct uit de kraan? Ook door de kinderen?
Prioriteiten... prioriteiten... waar liggen die?
ze heeft al 2 bekers ofzo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Rucky, problem solved!
Met de opbrengst van de Garmin kan ze kopjes ed. kopen. Kost drie keer niets op de rommelmarkt. Glazen, bekers: 0,10 euro bij de Kringloop (Rotterdamseweg, kom je langs met de bus als de NS eens niet reist)
Rest van de zooi: ook niet de hoofdprijs. En uitkering is reeds aangevraagd mag ik hopen. Voorschot vragen?
Maar ondertussen zie je DJMO wel lekker 3 schepijsjes eten op een foto...daar is wel geld voor (al dan niet betaald voor Papabear?). Lullig om te zeggen, maar dan moet er toch ook wel 2 euro zijn voor een paar kopjes bij de Ikea/Xenos? Als kadootje, van Papabear ofzo?
Vervolgens krijgt ze RVS bekers aangeboden, is het niet goed omdat ze ze niet gaat gebruiken.
Waar het op neer komt dan: ' ik wil alles hebben, naar mijn eisen, anders hoeft het niet.
Sorry, maar op dat moment denk ik gewoon dat DJMO een ondankbare hond (vrouwelijk, dus teefje) is. Zeg dan: Heeft niet mijn voorkeur, maar als tijdelijk oplossing graag!. Om het vervolgens door te schuiven aan de volgende hulpbehoevende op FHF..
De hamvraag: waar gaat DJMO uit drinken nu? Direct uit het pak, direct uit de kraan? En de kinderen?
Dacht ik wel jaquote:
de kids hebben hun eigen bordjes en bekers. Die heb ik al meteen meegenomen toen ik wegging. zelf heb ik twee koffie bekers zoals al in de eerste posts genoemd .. en nogmaals, ik weiger dingen te accepteren alleen omdat ze aangeboden worden. Bovendien heb ik pm contact gehad met Sanger en die snapt mijn standpunt volkomen. Waarom word er zo moelijk gedaan als ik iets weiger? het wordt aangeboden dus ik moet maar accepteren? nee sorry, ik kijk een gegeven paard niet in de bek, maar ik weiger wel z'n tanden te poetsen uit dankbaarheid omdat het alleen al aangeboden wordt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Rucky, problem solved!
Maar ondertussen zie je DJMO wel lekker 3 schepijsjes eten op een foto...daar is wel geld voor (al dan niet betaald voor Papabear?). Lullig om te zeggen, maar dan moet er toch ook wel 2 euro zijn voor een paar kopjes bij de Ikea/Xenos?
Sorry, maar op dat moment denk ik gewoon dat DJMO een ondankbare hond (vrouwelijk, dus teefje) is. Zeg dan: Heeft niet mijn voorkeur, maar als tijdelijk oplossing graag. Om het vervolgens door te schuiven aan de volgende hulpbehoevende op FHF.
De hamvraag: waar gaat DJMO uit drinken nu? Direct uit het pak, direct uit de kraan? Ook door de kinderen?
* Papabear koopt een setje kop en schotels voor TS.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mens, je hebt koffiekopjes nodig! Wat maakt het dan uit hoe ze er uit zien of hoe ze drinken? Bovendien, je hebt zelf al een kopje dus jij hoeft er niet eens uit te drinken. Kolere zeg
Koop dan ook gelijk de rest.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear koopt een setje kop en schotels voor TS.
Zo, dat probleem is uit de wereld![]()
Kunnen we nu weer verder...
Ondankbaarheid... en kennelijk heb je dus dingen op je lijstje die je niet nodig hebt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
de kids hebben hun eigen bordjes en bekers. Die heb ik al meteen meegenomen toen ik wegging. zelf heb ik twee koffie bekers zoals al in de eerste posts genoemd .. en nogmaals, ik weiger dingen te accepteren alleen omdat ze aangeboden worden. Bovendien heb ik pm contact gehad met Sanger en die snapt mijn standpunt volkomen. Waarom word er zo moelijk gedaan als ik iets weiger? het wordt aangeboden dus ik moet maar accepteren? nee sorry, ik kijk een gegeven paard niet in de bek, maar ik weiger wel z'n tanden te poetsen uit dankbaarheid omdat het alleen al aangeboden wordt.
Mooiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear koopt een setje kop en schotels voor TS.
Zo, dat probleem is uit de wereld![]()
Kunnen we nu weer verder...
En een garmin. Ach, 2de hands moet dan toch kunnenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ook ik heb geen geldboom, maar een setje kop en schotels kan er nog wel af.
Nope, helaas. Ik heb ook in hetzelfde schuitje gestaan. Als je al die kleine dingetjes die je nodig hebt bij elkaar optelt....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:28 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mooi
Lijstje wordt kleiner en kleiner zo
Andere kleine dingetjes kun je toch ook wel kopen voor d'r? Samen naar de rommelmarkt ofzo?
Moet je nou echt persé met alle geweld door blijven bashen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
En een garmin. Ach, 2de hands moet dan toch kunnenmaar goed, in fhf vragen is goedkoper en makkelijker natuurlijk.
Had ze niet in april al wat met je? Toen wist ze toch al dat ze ging scheiden? Zelfs aangekondigd ofzo. 4 maanden verder en nog in fhf moeten vragen. Mja, nou goed, ik vind het wat profiteus allemaal.
Damn, niemand lijkt het te snappen. Ze heeft die dingen wel nodig, ze vindt ze niet goed genoeg.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:29 schreef Rucky het volgende:
Damn, dat DJMO aangeeft dat ze sommige dingen niet nodig heeft vind ik alleen maar tof.![]()
Dar kan je iemand anders dan toch mee blij maken.
Hier wordt het grotendeels thuisgebracht.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:29 schreef Ehhe het volgende:
Er was toch ook iemand die eerder in dit topic op marktplaats allemaal dingen had gevonden? Zoals een vergiet e.d.? Dan lijkt het me helemaal opgelost
Nee hoor, maar wel mijn mening geven. Overigens antwoord je niet op de vragen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
Moet je nou echt persé met alle geweld door blijven bashen?
Ik maak uit reacties op dat het iets essentieel is om in leven te kunnen blijven.quote:
Via marktplaats willen mensen het misschien ook wel langsbrengen, of ergens afspreken op een makkelijk bereikbaar punt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier wordt het grotendeels thuisgebracht.
Ik heb ook niet alles gelezen, want ik ben op vakantie. Had ik zeker beter niet kunnen doen en van dat geld spullen voor TS kunnen kopenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wel mijn mening geven. Overigens antwoord je niet op de vragen.
idd, aangezien het allang bekend was dat die scheiding eraan zat te komen, zou t imo wel zo verstandig zijn geweest om wat geld opzij te leggen enzo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
En een garmin. Ach, 2de hands moet dan toch kunnenmaar goed, in fhf vragen is goedkoper en makkelijker natuurlijk.
Had ze niet in april al wat met je? Toen wist ze toch al dat ze ging scheiden? Zelfs aangekondigd ofzo. 4 maanden verder en nog in fhf moeten vragen. Mja, nou goed, ik vind het wat profiteus allemaal.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb ook niet alles gelezen, want ik ben op vakantie. Had ik zeker beter niet kunnen doen en van dat geld spullen voor TS kunnen kopen
Ik heb er wat over gezegd in feedbackquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ja en nu is het echt klaar met de kopjes.
Ja, eoa GPS apparaatje. Je zal maar verdwalen en zonder zitten!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik maak uit reacties op dat het iets essentieel is om in leven te kunnen blijven.
Don't touch the kopjes!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
t gaat imo allang niet over de kopjes an sich hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
Zou hetquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik maak uit reacties op dat het iets essentieel is om in leven te kunnen blijven.
gratisaftehalen.nl, gratisoptehalen.nl, marktplaats.nl .. ik zoek ALLES af hoor.. ik vertrouw echt niet alleen op FHF al schijnen sommige mensen dat wel te denken.quote:
Ja dat snap ik en ik denk dat iedereen zijn zegje wel heeft kunnen doen nu. Maar ik ben er klaar mee in ieder geval.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:38 schreef gomi het volgende:
[..]
t gaat imo allang niet over de kopjes an sich he
denk dat t meer is dat djmo best een verleden heeft met vragen van spullen. voor dr vorige huis en ook andere spullen.
denk dat dat vooral is wat doorwerkt
ik ben er niet eens over begonnen!quote:
Dat gevoel kreeg ik ook een beetje, jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
gratisaftehalen.nl, gratisoptehalen.nl, marktplaats.nl .. ik zoek ALLES af hoor.. ik vertrouw echt niet alleen op FHF al schijnen sommige mensen dat wel te denken.
Nounou...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet je een dreun? Als je wilt helpen graag en anders sodemieter je maar op.
Doe 'ns niet joh; Liesje zit er met haar lekker billen middenin. Als het te erg wordt, stuurt ze jullie wel naar jullie respectievelijke hoekjesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:41 schreef Rucky het volgende:
Doe es even lekker niet zo sneu ventquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hey kijk, nog zoeen jehova getuige die mensen met een andere mening niet uit kan staan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zolang jij geen concrete antwoorden geeft. Geen bewijs kan leveren van de inspanningen die jijzelf buiten fok om doet om je situatie te verbeteren. Meer waarde hecht aan bepaalde materiële zaken (garmin en weet ik veel) die nu minder nuttig lijken dan andere zaken kan en mag je kritiek verwachten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:37 schreef DJMO het volgende:
ik hoop dat het nu een keer klaar kan zijn met het gezeik en dat het weer ontopic kan gaan
Ga jij nu met geweld dreigen....koekwausquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Whihi reldel!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef ElisaB het volgende:
Het loopt heulegaar uit de hand
Bitchfight
Fitchbightquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef ElisaB het volgende:
Het loopt heulegaar uit de hand
Bitchfight
ik zal elke bevestiging van de afspraken die ik hier heb, van stichting MEE, maatschappelijk werk, UWV, de sociale dienst, de ggz en de gemeente voor je inscannen.. ben je dan tevreden?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang jij geen concrete antwoorden geeft. Geen bewijs kan leveren van de inspanningen die jijzelf buiten fok om doet om je situatie te verbeteren. Meer waarde hecht aan bepaalde materiële zaken (garmin en weet ik veel) die nu minder nuttig lijken dan andere zaken kan en mag je kritiek verwachten.
Ik leidt ff een beetje af en dan daalt het stof zo neer. Moet je oplettenquote:
Krijg je er gratis bij in FHFquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ga jij nu met geweld dreigen....koekwaus
Deze opmerking stoort me echt heel, heel erg. FHF-onwaardig, een 'geven en anders je bek houden en anders sla ik hem dicht'. Bah.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat gaat zeker helpenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:45 schreef DJMO het volgende:
ik zal elke bevestiging van de afspraken die ik hier heb, van stichting MEE, maatschappelijk werk, UWV, de sociale dienst, de ggz en de gemeente voor je inscannen.. ben je dan tevreden?
Lezen is ook een vakquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik zal elke bevestiging van de afspraken die ik hier heb, van stichting MEE, maatschappelijk werk, UWV, de sociale dienst, de ggz en de gemeente voor je inscannen.. ben je dan tevreden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |