Zou hetquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik maak uit reacties op dat het iets essentieel is om in leven te kunnen blijven.
gratisaftehalen.nl, gratisoptehalen.nl, marktplaats.nl .. ik zoek ALLES af hoor.. ik vertrouw echt niet alleen op FHF al schijnen sommige mensen dat wel te denken.quote:
Ja dat snap ik en ik denk dat iedereen zijn zegje wel heeft kunnen doen nu. Maar ik ben er klaar mee in ieder geval.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:38 schreef gomi het volgende:
[..]
t gaat imo allang niet over de kopjes an sich he
denk dat t meer is dat djmo best een verleden heeft met vragen van spullen. voor dr vorige huis en ook andere spullen.
denk dat dat vooral is wat doorwerkt
ik ben er niet eens over begonnen!quote:
Dat gevoel kreeg ik ook een beetje, jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
gratisaftehalen.nl, gratisoptehalen.nl, marktplaats.nl .. ik zoek ALLES af hoor.. ik vertrouw echt niet alleen op FHF al schijnen sommige mensen dat wel te denken.
Nounou...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet je een dreun? Als je wilt helpen graag en anders sodemieter je maar op.
Doe 'ns niet joh; Liesje zit er met haar lekker billen middenin. Als het te erg wordt, stuurt ze jullie wel naar jullie respectievelijke hoekjesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:41 schreef Rucky het volgende:
Doe es even lekker niet zo sneu ventquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hey kijk, nog zoeen jehova getuige die mensen met een andere mening niet uit kan staan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zolang jij geen concrete antwoorden geeft. Geen bewijs kan leveren van de inspanningen die jijzelf buiten fok om doet om je situatie te verbeteren. Meer waarde hecht aan bepaalde materiële zaken (garmin en weet ik veel) die nu minder nuttig lijken dan andere zaken kan en mag je kritiek verwachten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:37 schreef DJMO het volgende:
ik hoop dat het nu een keer klaar kan zijn met het gezeik en dat het weer ontopic kan gaan
Ga jij nu met geweld dreigen....koekwausquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Whihi reldel!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef ElisaB het volgende:
Het loopt heulegaar uit de hand
Bitchfight
Fitchbightquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef ElisaB het volgende:
Het loopt heulegaar uit de hand
Bitchfight
ik zal elke bevestiging van de afspraken die ik hier heb, van stichting MEE, maatschappelijk werk, UWV, de sociale dienst, de ggz en de gemeente voor je inscannen.. ben je dan tevreden?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang jij geen concrete antwoorden geeft. Geen bewijs kan leveren van de inspanningen die jijzelf buiten fok om doet om je situatie te verbeteren. Meer waarde hecht aan bepaalde materiële zaken (garmin en weet ik veel) die nu minder nuttig lijken dan andere zaken kan en mag je kritiek verwachten.
Ik leidt ff een beetje af en dan daalt het stof zo neer. Moet je oplettenquote:
Krijg je er gratis bij in FHFquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ga jij nu met geweld dreigen....koekwaus
Deze opmerking stoort me echt heel, heel erg. FHF-onwaardig, een 'geven en anders je bek houden en anders sla ik hem dicht'. Bah.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat gaat zeker helpenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:45 schreef DJMO het volgende:
ik zal elke bevestiging van de afspraken die ik hier heb, van stichting MEE, maatschappelijk werk, UWV, de sociale dienst, de ggz en de gemeente voor je inscannen.. ben je dan tevreden?
Lezen is ook een vakquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik zal elke bevestiging van de afspraken die ik hier heb, van stichting MEE, maatschappelijk werk, UWV, de sociale dienst, de ggz en de gemeente voor je inscannen.. ben je dan tevreden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |