Nope, helaas. Ik heb ook in hetzelfde schuitje gestaan. Als je al die kleine dingetjes die je nodig hebt bij elkaar optelt....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:28 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mooi
Lijstje wordt kleiner en kleiner zo
Andere kleine dingetjes kun je toch ook wel kopen voor d'r? Samen naar de rommelmarkt ofzo?
Moet je nou echt persé met alle geweld door blijven bashen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
En een garmin. Ach, 2de hands moet dan toch kunnenmaar goed, in fhf vragen is goedkoper en makkelijker natuurlijk.
Had ze niet in april al wat met je? Toen wist ze toch al dat ze ging scheiden? Zelfs aangekondigd ofzo. 4 maanden verder en nog in fhf moeten vragen. Mja, nou goed, ik vind het wat profiteus allemaal.
Damn, niemand lijkt het te snappen. Ze heeft die dingen wel nodig, ze vindt ze niet goed genoeg.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:29 schreef Rucky het volgende:
Damn, dat DJMO aangeeft dat ze sommige dingen niet nodig heeft vind ik alleen maar tof.![]()
Dar kan je iemand anders dan toch mee blij maken.
Hier wordt het grotendeels thuisgebracht.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:29 schreef Ehhe het volgende:
Er was toch ook iemand die eerder in dit topic op marktplaats allemaal dingen had gevonden? Zoals een vergiet e.d.? Dan lijkt het me helemaal opgelost
Nee hoor, maar wel mijn mening geven. Overigens antwoord je niet op de vragen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
Moet je nou echt persé met alle geweld door blijven bashen?
Ik maak uit reacties op dat het iets essentieel is om in leven te kunnen blijven.quote:
Via marktplaats willen mensen het misschien ook wel langsbrengen, of ergens afspreken op een makkelijk bereikbaar punt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier wordt het grotendeels thuisgebracht.
Ik heb ook niet alles gelezen, want ik ben op vakantie. Had ik zeker beter niet kunnen doen en van dat geld spullen voor TS kunnen kopenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wel mijn mening geven. Overigens antwoord je niet op de vragen.
idd, aangezien het allang bekend was dat die scheiding eraan zat te komen, zou t imo wel zo verstandig zijn geweest om wat geld opzij te leggen enzo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
En een garmin. Ach, 2de hands moet dan toch kunnenmaar goed, in fhf vragen is goedkoper en makkelijker natuurlijk.
Had ze niet in april al wat met je? Toen wist ze toch al dat ze ging scheiden? Zelfs aangekondigd ofzo. 4 maanden verder en nog in fhf moeten vragen. Mja, nou goed, ik vind het wat profiteus allemaal.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb ook niet alles gelezen, want ik ben op vakantie. Had ik zeker beter niet kunnen doen en van dat geld spullen voor TS kunnen kopen
Ik heb er wat over gezegd in feedbackquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ja en nu is het echt klaar met de kopjes.
Ja, eoa GPS apparaatje. Je zal maar verdwalen en zonder zitten!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik maak uit reacties op dat het iets essentieel is om in leven te kunnen blijven.
Don't touch the kopjes!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
t gaat imo allang niet over de kopjes an sich hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |