abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114971524
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar goed, ze kan de visite te drinken geven, haar geld ergens anders (iets kleins, als een frituurpan :') ) steken en dan later de kopjes vervangen? De nood is niet echt hoog denk ik dan, als je dingen af gaat wijzen.
Dit bedoelde ik inderdaad.
  One tough cookie woensdag 1 augustus 2012 @ 22:48:31 #227
169210 liesje1979
pi_114971528
quote:
10s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik snap dat het niet de bedoeling is om op de man te bashen. Zie ik hier ook niet gebeuren trouwens. Maar jij bent mod van FHF, vertel mij nou eens, is dit (nemen we TS als voorbeeld) echt de bedoeling van FHF?
Ja. Ik zie niet waarom niet, maar die discussie hoeft ook niet in dit topic plaats te vinden.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:48:55 #228
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_114971556
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben het zelden volledig met qwea eens, maar dit keer wel. Je kan mij niet wijs maken dat je niet voor een habbekrats die spullen zelf kan bemachtigen. Een simpele zoektocht op marktplaats bij kijk in uw wijk in combinatie met gratis en kon ik zowat drie kwart van het lijstje vinden plus nog veel meer ook. Tot en met complete zithoeken, koelkasten en vriezers erbij. Dan heb je afgedankte spullen, maar het kost niets en is beter dan helemaal niets. Ik heb de TS ook niet kunnen betrappen op meer doen dan een lijstje posten en afwachten. :{
Goed punt maar het belangrijkste voor DJMO was om eerst een woning te vinden. Nu ze die heeft moet die ook ingericht worden, deels heeft ze zelf en voor de rest vraagt ze om hulp.
Ik kan zo zeggen ik koop je garmin wel en dan hou je die maar in bruik leen.
Dan heeft zij een paar tientjes om de komende week door te komen, maar daarna?
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_114971582
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:47 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Kort door de bocht, uitermate naief.
Nee hoor ze heeft zelf hier aangegeven dat ze heel veel schulden hebben, door makkelijk uitgeven meen ik. Niks kort door de bocht
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:49:20 #230
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_114971583
-

[ Bericht 100% gewijzigd door liesje1979 op 01-08-2012 22:53:48 ]
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  PR/Manusje van alles woensdag 1 augustus 2012 @ 22:49:31 #231
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_114971596
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:48 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Volgens mij ' help ' ik TS, itt jij. :*
Wil je daar een prijs voor hebben dan? 'kijk mij goed helpen'. Geef anders je hele inboedel weg?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_114971597
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:48 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Volgens mij ' help ' ik TS, itt jij. :*
Waarom helpt Qwea TS niet dan? Omdat ze te eerlijk is of omdat ze haar geen spullen geeft? Ze helpt haar juist door de ogen van TS proberen te openen. Zou jij ook eens moeten doen!
  One tough cookie woensdag 1 augustus 2012 @ 22:49:38 #233
169210 liesje1979
pi_114971717
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:48 schreef Oognip het volgende:

[..]

Kolere, voel je je aangevallen of zo?
Nee, ik heb geen hulp nodig. Maar ik weet wel dat FHF steeds meer onder de zeikerds zit waar er steeds meer wordt neergekeken en gelet op de topicstarter zijn verleden, situatie en bezit.

Dat is niet de bedoeling en uitermate jammer van zo'n goed subforum waar ik eerder gekregen (voor mijn moeder) en gegeven heb. Prima dat mensen niks geven of goede bijdragen geven, maar dit is gewoon zeiken.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  One tough cookie woensdag 1 augustus 2012 @ 23:02:53 #235
169210 liesje1979
pi_114972447
Sowieso het gekat onderling is klaar. Als je de behoefte hebt om DJMO een "schop onder haar kont" te geven of weet ik veel wat, dat is hier ook wel klaar. De discussie of dit wel in FHF past, klaar in dit topic. Het weigeren van RVS kopjes, moet ze zelf weten, gaan we het niet meer over hebben. De sportspullen? De optie om het te verkopen is voorgesteld, DJMO geeft aan dat het geen optie is, prima, haar keuze, we gaan er niet over door.
Meedenken is leuk, maar dan wel opbouwend. En nee we zijn hier niet in R&P dus dan bedoel ik niet daat we omgekeerde psychologie gaan toepassen met het idee dat ze misschien dan haar "lesje leert" ofzo. Daar is FHF niet voor.
Je kan je bedenkingen hebben maar DJMO heeft alle recht om een topic te openen hier.
pi_114972618
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:48 schreef Rucky het volgende:

[..]

Goed punt maar het belangrijkste voor DJMO was om eerst een woning te vinden. Nu ze die heeft moet die ook ingericht worden, deels heeft ze zelf en voor de rest vraagt ze om hulp.
gaat niet om de week door te komen maar om er bv andere spullen van te kopen die ze langdurig nodig zal hebben.

maar goed; t is geen optie blijkbaar, dus is t verder klaar
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:13:57 #237
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_114973092
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:48 schreef Rucky het volgende:

[..]

Rucky, problem solved!

Met de opbrengst van de Garmin kan ze kopjes ed. kopen. Kost drie keer niets op de rommelmarkt. Glazen, bekers: 0,10 euro bij de Kringloop (Rotterdamseweg, kom je langs met de bus als de NS eens niet reist :P )

Rest van de zooi: ook niet de hoofdprijs. En uitkering is reeds aangevraagd mag ik hopen. Voorschot vragen?

Weet je wat ik wel eens denk: 'laten we het vragen op FHF, lekker makkelijk!".

Maar ondertussen zie je DJMO wel lekker 3 schepijsjes eten op een foto...daar is wel geld voor (al dan niet betaald voor Papabear?). Lullig om te zeggen, maar dan moet er toch ook wel 2 euro zijn voor een paar kopjes bij de Ikea/Xenos? Als kadootje, van Papabear ofzo?

Vervolgens krijgt ze RVS bekers aangeboden, is het niet goed omdat ze ze niet gaat gebruiken.
Waar het op neer komt dan: ' ik wil alles hebben, naar mijn eisen, anders hoeft het niet.
Sorry, maar op dat moment denk ik gewoon dat DJMO een ondankbare hond (vrouwelijk, dus teefje _O- ) is. Zeg dan: Heeft niet mijn voorkeur, maar als tijdelijk oplossing graag!. Om het vervolgens door te schuiven aan de volgende hulpbehoevende op FHF..

De hamvraag: waar gaat DJMO uit drinken nu? Direct uit het pak, direct uit de kraan? En de kinderen?

Prioriteiten... prioriteiten... waar liggen die?
Ook hoi !
pi_114973194
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:13 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Rucky, problem solved!

Met de opbrengst van de Garmin kan ze kopjes ed. kopen. Kost drie keer niets op de rommelmarkt. Glazen, bekers: 0,10 euro bij de Kringloop (Rotterdamseweg, kom je langs met de bus als de NS eens niet reist :P )

Rest van de zooi: ook niet de hoofdprijs. En uitkering is reeds aangevraagd mag ik hopen. Voorschot vragen?

Maar ondertussen zie je DJMO wel lekker 3 schepijsjes eten op een foto...daar is wel geld voor (al dan niet betaald voor Papabear?). Lullig om te zeggen, maar dan moet er toch ook wel 2 euro zijn voor een paar kopjes bij de Ikea/Xenos?

Vervolgens krijgt ze RVS bekers aangeboden, is het niet goed omdat ze ze niet gaat gebruiken.
Waar het op neer komt dan: ' ik wil alles hebben, naar mijn eisen, anders hoeft het niet.
Sorry, maar op dat moment denk ik gewoon dat DJMO een ondankbare hond (vrouwelijk, dus teefje _O- ) is. Zeg dan: Heeft niet mijn voorkeur, maar als tijdelijk oplossing graag. Om het vervolgens door te schuiven aan de volgende hulpbehoevende op FHF.

De hamvraag: waar gaat DJMO uit drinken nu? Direct uit het pak, direct uit de kraan? Ook door de kinderen?

Belangrijke vraag! :o
pi_114973371
quote:

[..]

Rucky, problem solved!

Maar ondertussen zie je DJMO wel lekker 3 schepijsjes eten op een foto...daar is wel geld voor (al dan niet betaald voor Papabear?). Lullig om te zeggen, maar dan moet er toch ook wel 2 euro zijn voor een paar kopjes bij de Ikea/Xenos? Als kadootje, van Papabear ofzo?

Sorry, maar op dat moment denk ik gewoon dat DJMO een ondankbare hond (vrouwelijk, dus teefje _O- ) is. Zeg dan: Heeft niet mijn voorkeur, maar als tijdelijk oplossing graag!. Om het vervolgens door te schuiven aan de volgende hulpbehoevende op FHF..

De hamvraag: waar gaat DJMO uit drinken nu? Direct uit het pak, direct uit de kraan? En de kinderen?

ze heeft al 2 bekers ofzo.

die bekers die ze nu vraagt is voor evt bezoek ofzo dacht ik.

dus dan kan ze best nee zeggen tegen die rvs dingen. ze heeft al wat voor zichzelf voor nu.

de rest ben ik t wel mee eens tbh
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:19:14 #240
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_114973433
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:15 schreef Oognip het volgende:

[..]

Belangrijke vraag! :o
Dacht ik wel ja ;)

Echt, ik vind het zo ontzettend ondankbaar. Grijp verdomme alles aan, al is het maar als tijdelijke oplossing. Of vraag het niet.
Ook hoi !
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 1 augustus 2012 @ 23:19:17 #241
147316 crew  DJMO
#trut
pi_114973440
quote:

[..]

Rucky, problem solved!

Maar ondertussen zie je DJMO wel lekker 3 schepijsjes eten op een foto...daar is wel geld voor (al dan niet betaald voor Papabear?). Lullig om te zeggen, maar dan moet er toch ook wel 2 euro zijn voor een paar kopjes bij de Ikea/Xenos?

Sorry, maar op dat moment denk ik gewoon dat DJMO een ondankbare hond (vrouwelijk, dus teefje _O- ) is. Zeg dan: Heeft niet mijn voorkeur, maar als tijdelijk oplossing graag. Om het vervolgens door te schuiven aan de volgende hulpbehoevende op FHF.

De hamvraag: waar gaat DJMO uit drinken nu? Direct uit het pak, direct uit de kraan? Ook door de kinderen?

de kids hebben hun eigen bordjes en bekers. Die heb ik al meteen meegenomen toen ik wegging. zelf heb ik twee koffie bekers zoals al in de eerste posts genoemd .. en nogmaals, ik weiger dingen te accepteren alleen omdat ze aangeboden worden. Bovendien heb ik pm contact gehad met Sanger en die snapt mijn standpunt volkomen. Waarom word er zo moelijk gedaan als ik iets weiger? het wordt aangeboden dus ik moet maar accepteren? nee sorry, ik kijk een gegeven paard niet in de bek, maar ik weiger wel z'n tanden te poetsen uit dankbaarheid omdat het alleen al aangeboden wordt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_114973586
-

[ Bericht 100% gewijzigd door liesje1979 op 01-08-2012 23:23:23 ]
  One tough cookie woensdag 1 augustus 2012 @ 23:23:57 #243
169210 liesje1979
pi_114973723
Klaar met de kopjes.
pi_114973737
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:21 schreef Oognip het volgende:

[..]

Mens, je hebt koffiekopjes nodig! Wat maakt het dan uit hoe ze er uit zien of hoe ze drinken? Bovendien, je hebt zelf al een kopje dus jij hoeft er niet eens uit te drinken. Kolere zeg :{
* Papabear koopt een setje kop en schotels voor TS.

Zo, dat probleem is uit de wereld ^O^
Kunnen we nu weer verder...
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:25:01 #245
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_114973807
quote:
2s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:24 schreef Papabear het volgende:

[..]

Koop dan ook gelijk de rest.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:26:14 #246
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_114973884
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:19 schreef DJMO het volgende:

[..]

de kids hebben hun eigen bordjes en bekers. Die heb ik al meteen meegenomen toen ik wegging. zelf heb ik twee koffie bekers zoals al in de eerste posts genoemd .. en nogmaals, ik weiger dingen te accepteren alleen omdat ze aangeboden worden. Bovendien heb ik pm contact gehad met Sanger en die snapt mijn standpunt volkomen. Waarom word er zo moelijk gedaan als ik iets weiger? het wordt aangeboden dus ik moet maar accepteren? nee sorry, ik kijk een gegeven paard niet in de bek, maar ik weiger wel z'n tanden te poetsen uit dankbaarheid omdat het alleen al aangeboden wordt.
Ondankbaarheid... en kennelijk heb je dus dingen op je lijstje die je niet nodig hebt.

Geen persoonlijke aanval trouwens, maar voor iedereen die een topic op FHF zou plaatsen..
Al zou ik het wel terecht vinden dat je weigert als Sanger ze kosteloos naar je op zou sturen, Je moet ook weer niet iemand op kosten jagen natuurlijk.
Ook hoi !
pi_114973901
quote:
10s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

Koop dan ook gelijk de rest.
Ook ik heb geen geldboom, maar een setje kop en schotels kan er nog wel af.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:28:01 #248
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_114973986
quote:
2s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:24 schreef Papabear het volgende:

[..]

Mooi ;)

Lijstje wordt kleiner en kleiner zo :P

Andere kleine dingetjes kun je toch ook wel kopen voor d'r? Samen naar de rommelmarkt ofzo?
Ook hoi !
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:29:16 #249
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_114974055
quote:
2s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:26 schreef Papabear het volgende:

[..]

Ook ik heb geen geldboom, maar een setje kop en schotels kan er nog wel af.
En een garmin. Ach, 2de hands moet dan toch kunnen :+ maar goed, in fhf vragen is goedkoper en makkelijker natuurlijk.

Had ze niet in april al wat met je? Toen wist ze toch al dat ze ging scheiden? Zelfs aangekondigd ofzo. 4 maanden verder en nog in fhf moeten vragen. Mja, nou goed, ik vind het wat profiteus allemaal.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:29:28 #250
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_114974073
Er was toch ook iemand die eerder in dit topic op marktplaats allemaal dingen had gevonden? Zoals een vergiet e.d.? Dan lijkt het me helemaal opgelost :)
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')