quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:12 schreef DJMO het volgende:
mag ik een topic openen voor wat spullen die ik nodig ga hebben in m'n nieuwe huisje?
Als ik mij goed herinner dan is je huidige huis toch ook al ingericht door FHF? En nu doe je een oproep om je volgende huis ook in te richten?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
we zullen je niet tegenhouden, maar ik neem aan dat je zelf ook wel beseft dat het een beetje wrang is dat je een poosje terug een topic opende met precies dezelfde vraag. Het is aan de users om te beslissen of ze overgebleven spullen aan jou zullen geven en je zult er ook wel vragen over krijgen. Liesje en ik zullen meelezen maar ruimte voor deze vragen moet er ook zijn, dus houd daar rekening mee.
ho. in mijn vorige huis heb ik idd een aantal zaken gekregen, echter dat was meer 'fijne' aankleding. Veel van die spullen gaan dan ook mee naar m'n nieuwe appartementje, maar de zaken die ik hierboven genoemd heb, heb ik nooit eerder om gevraagd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Als ik mij goed herinner dan is je huidige huis toch ook al ingericht door FHF? En nu doe je een oproep om je volgende huis ook in te richten?
Het staat een moderator vrij dit verbeteren als ik er mijlen ver naast zit.
Het gaat er niet om dat je nu andere spullen vraagt dan de vorige keer. Het gaat er meer om dat je het weer opnieuw doet. Misschien zou het wel netjes zijn om te vermelden in de OP dat het niet de eerste keer is. Het is wat Cat zegt: "Het is aan de users om te beslissen of ze overgebleven spullen aan jou zullen geven".quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
ho. in mijn vorige huis heb ik idd een aantal zaken gekregen, echter dat was meer 'fijne' aankleding. Veel van die spullen gaan dan ook mee naar m'n nieuwe appartementje, maar de zaken die ik hierboven genoemd heb, heb ik nooit eerder om gevraagd.
Dan zou ze er niet om vragen denk ik?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:00 schreef moussy het volgende:
box en ledikant, krijg je dat niet mee van je ex?!
joh, het was maar een vraag, ik had nog een ledikant staanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan zou ze er niet om vragen denk ik?
Nou dat zou natuurlijk tof zijn, net als de vaatwasser.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:06 schreef moussy het volgende:
[..]
joh, het was maar een vraag, ik had nog een ledikant staanmaar ik ga niet voor 1 of andere egoïstische jan lul moeite doen om het in Alkmaar te krijgen.
De kinderen hebben bij hun vader toch ook een slaapplaats nodig en zoveel dure spullen heeft ze niet. En die vaatwasser is btw van mij.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:00 schreef moussy het volgende:
ze moeten daar toch ook kunnen slapen. hij heeft nu ook weer niet zo'n inkomen dat hij zelf alles gloednieuw kan kopen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:00 schreef moussy het volgende:
geert zit nog graag in de box, is voor hem zijn eigen plekje zeg maar. Hij struint ook graag rond hoor, maar dan heeft hij totaal geen rust van Jan, die alles uit z'n handen graait. Vandaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:25 schreef mrien het volgende:
Rot situatie DJMO, fijn dat je een huisje gevonden hebt.
Hoezo heb je nog een box nodig dan? Zit Geert daar nog zoveel in? Hier is hij allang uit de woonkamer namelijk.
bedankt dat je gekeken hebt!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:55 schreef moussy het volgende:
Ik heb op zolder gegraven, maar het ledikant is niet compleet, ik hoop dat iemand anders er 1 heeft staan voor je, hier heb je iig niets meer aan helaas.
lief aangeboden, maar de wasdroger neem ik mee uit het huis. en ik heb hetzelfde als jij, ik drink liever uit gewone koffiebekers (porselein of hoe dat spul ook heet) dan uit metaal.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:46 schreef sanger het volgende:
Ik heb nog een wasdroger als je daar interesse in hebt
Edit: kijk eens of er hier iets van je gading tussen zit:
[GRATIS] Eurosolar zonnebank & Electrolux wasdroger
[TK] Torentje RVS mokken & Hoffman + Rosenbaum messensets
[TK] Samsung fotoprinter en Tristar RVS rijstkoker
helaas, zaterdag ben ik in rotterdam, m'n spullen verhuizenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:45 schreef Olga het volgende:
Een tip. Komende zaterdag houdt stichting Kook de maandelijkse zaterdagverkoop. Daar kun je voor weinig geld allerlei goede tweedehands huisraad en kleding kopen.
Ik weet niet of je het Alkmaars Weekblad hebt gekregen. Staat daar op de voorpagina.
vervoer komt wel in orde, daar ben ik van overtuigdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:36 schreef She-Wolf het volgende:
Ik heb misschien wel een box, moet even de schuur checken... Je zou evt alleen wel zelf vervoer moeten regelen.
Ik woon in de buurt van Hillegersberg-Schiebroek.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
vervoer komt wel in orde, daar ben ik van overtuigdweet niet waar je (ongeveer) woont?
ik weet Rucky en Merlijn vrijdag een bed voor me ophalen in schiedam. Als het hén uitkomt én jou .. zouden ze misschien meteen langs jou kunnen rijden als je de de box idd nog hebt én aan me kwijt wil ...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:03 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van Hillegersberg-Schiebroek.
Dat zou eventueel wel kunnen, vanaf Schiedam is het ongeveer 25 minuten hierheen. Enig idee hoe laat dat ongeveer zou zijn?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik weet Rucky en Merlijn vrijdag een bed voor me ophalen in schiedam. Als het hén uitkomt én jou .. zouden ze misschien meteen langs jou kunnen rijden als je de de box idd nog hebt én aan me kwijt wil ...
'k heb je een dm gestuurdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:50 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Dat zou eventueel wel kunnen, vanaf Schiedam is het ongeveer 25 minuten hierheen. Enig idee hoe laat dat ongeveer zou zijn?
Heb je ook nog kopjes nodig voor koffie en dat soort dingen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
lief aangeboden, maar de wasdroger neem ik mee uit het huis. en ik heb hetzelfde als jij, ik drink liever uit gewone koffiebekers (porselein of hoe dat spul ook heet) dan uit metaal.
@Evenstar ik ga binnenkort, zodra ik de sleutels heb, ook naar de kringloop hoor, maar elke cent die ik uit kán sparen op het moment is er eentje...
ik heb precies twee koffiebekers en zes lepeltjesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb je ook nog kopjes nodig voor koffie en dat soort dingen?
ik moet even kijken, maar als ik me niet vergis zit er een oven met magnetron functie in de keuken ingebouwd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:09 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb eventueel nog een magnetron die even na gekeken moet worden ( als ik heb geen idee of ie het doet) Kun je daar wat mee ( als ie het doet dus...)
ik heb wat foto's gemaakt, zal ze even uppenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:08 schreef Rucky het volgende:
En hoe voelde dat dat je de sleutels kreeg? Ik beb erg benieuwd hoe het er uitziet.
quote:Bedankt voor het doorgeven van uw intergemeentelijke verhuizing van 01-08-2012.
Uw verhuisaangifte is in behandeling genomen en wordt op de door u aangegeven verhuisdatum verwerkt.
U ontvangt binnen vijf werkdagen na uw verhuisdatum een bevestigingsbrief op uw nieuwe adres.
Zou je die RVS bekers niet accepteren dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb precies twee koffiebekers en zes lepeltjesdus het zou wel fijn zijn als ik daar wat meer van zou hebben voor als ik visite enzo krijg.
[..]
ik moet even kijken, maar als ik me niet vergis zit er een oven met magnetron functie in de keuken ingebouwd.
Heb vanmorgen de sleutels gekregen van m'n huisje!
ik wil niet iets accepteren als ik er geen gebruik van ga maken. Dat vind ik zondequote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zou je die metalen bekers niet accepteren dan?Beter iets dan niet en zo.
Maar je hebt nu toch nog geen andere kopjes? Of mis ik iets?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik wil niet iets accepteren als ik er geen gebruik van ga maken. Dat vind ik zonde
ik heb twee koffiebekers van de xenos. De eerste tijd verwacht ik geen horde's visite, en zowel, ja ehm, dan moet ik wat verzinnenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar je hebt nu toch nog geen andere kopjes? Of mis ik iets?
idd, en desnoods koop je tzt een paar van die dingen voor een paar euro erbij. beter iets kopen voor een paar euro en gebruiken dan gratis iets krijgen wat je uiteindelijk toch niet gebruikt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb twee koffiebekers van de xenos. De eerste tijd verwacht ik geen horde's visite, en zowel, ja ehm, dan moet ik wat verzinnenmaar ik zou het gewoon zonde vinden om iets te accepteren terwijl ik weet dat ik het niet ga gebruiken.
in fhf mag je er volgens mij geen geld voor vragen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:07 schreef dude1960 het volgende:
ik heb nog een slaapbank staan, mag voor 70E weg
ooh ok, dan gaat het over natuurlijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:08 schreef gomi het volgende:
[..]
in fhf mag je er volgens mij geen geld voor vragen.
Geef maar een gil als je wat meer weet!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb precies twee koffiebekers en zes lepeltjesdus het zou wel fijn zijn als ik daar wat meer van zou hebben voor als ik visite enzo krijg.
[..]
ik moet even kijken, maar als ik me niet vergis zit er een oven met magnetron functie in de keuken ingebouwd.
Heb vanmorgen de sleutels gekregen van m'n huisje!
Plastic wegwerp bekers werkten hier goed!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb twee koffiebekers van de xenos. De eerste tijd verwacht ik geen horde's visite, en zowel, ja ehm, dan moet ik wat verzinnenmaar ik zou het gewoon zonde vinden om iets te accepteren terwijl ik weet dat ik het niet ga gebruiken.
sorry, maar dat lijkt me echt de meest onzinnige optie.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Plastic wegwerp bekers werkten hier goed!
Jezus wat een gaaf huis !quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:46 schreef DJMO het volgende:
De sleutels:
[ afbeelding ]
balkon (en de voormalige tweede slaapkamer) op het zuiden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De slaapkamer:
[ afbeelding ]
(hier moeten de jongens samen komen te slapen dus)
vanuit de woonkamer de hal:
[ afbeelding ]
de eerste deur links is het toilet, tweede is de keuken, derde is de meterkast en de laatste is de buitendeur).
Is ook een beetje zonde geld idd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:25 schreef gomi het volgende:
[..]
sorry, maar dat lijkt me echt de meest onzinnige optie.
als je niet veel geld hebt, wegwerpzooi kopen en dat weer doen ipv gewoon een paar euro uitgeven voor normale mokken/bekers
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:25 schreef gomi het volgende:
[..]
sorry, maar dat lijkt me echt de meest onzinnige optie.
als je niet veel geld hebt, wegwerpzooi kopen en dat weer doen ipv gewoon een paar euro uitgeven voor normale mokken/bekers
Het was maar een voorstel. Bij Action zijn ze niet duur iig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:31 schreef DJMO het volgende:
wegwerpdingen zal ik sowieso niet aanschaffen, dan idd liever elke maand één beker erbij kopen bij wijze van spreken, dan dure wegwerpbekers
Bij de action zijn gewone mokken en glazen ook niet heel duurquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Het was maar een voorstel. Bij Action zijn ze niet duur iig.
ik vind het lief van jequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Het was maar een voorstel. Bij Action zijn ze niet duur iig.
Hé Buuf !quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Xenos heeft nu een plank met kopjes voor 50% kosten dan helemaal geen drol. Via marktplaats zijn er ook zat gratis rommelmarktspullen af te halen.
hey Fanneke!quote:
Ik heb nog wel mokken zag ik net, maar kan geen verzendkosten betalen op het moment. Zal ze voor de zekerheid wel bewaren als je wilt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vind het lief van jemaar ik moet er niet aan denken dat een van m'n sloopkogels een plastic beker in z'n handen krijgt. Die scheuren hem nl zo aan stukken .. en plastic kan gemeen snijden.
lief van je!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik heb nog wel mokken zag ik net, maar kan geen verzendkosten betalen op het moment. Zal ze voor de zekerheid wel bewaren als je wilt.
Klopt! Ze woont in Groningen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
lief van je!en graag, ik weet dat Yska sowieso een keer deze kant op komt (die woont toch vlakbij jou?)
moeten is een groot woord. Als ik het via de rechter had gespeeld had ik wellicht wel in het oude huis kunnen blijven, maar er spelen twee dingen voor mij: de gemeenschappelijke vrienden die we hadden zijn allemaal op zijn hand, dus ik had daar helemaal alleen gestaan. Verder was de inrichting in het oude huis grotendeels betaald door mijn ex-schoonvader (behang, vloer, gordijnen, tuin, keuken apparatuur, babykamer) dat het voor mij emotioneel niet juist voelde om daar te blijven. Ook de herinnering aan de vele woordenwisselingen zouden me geen goed gedaan hebben en de kinderen ook niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb wel mokken staan, maar hoe komen die dan bij jou?
maar wat ik me dan afvraag (je hoeft er niet op te antwoorden hoor, maar ik ben gewoon nieuwsgierig) waarom moet jij het huis uit? en waarom in vredesnaam zo ver weg? en hoe moet het nu met je dochter?
precies. wegwerpzooi is gewoon verspilling. en als mensen die amper geld hebben daar hun geld aan uitgeven denk ik echt van wtfquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:33 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Bij de action zijn gewone mokken en glazen ook niet heel duur
precies. uiteindelijk zul je toch gewone bekers moeten kopen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:31 schreef DJMO het volgende:
wegwerpdingen zal ik sowieso niet aanschaffen, dan idd liever elke maand één beker erbij kopen bij wijze van spreken, dan dure wegwerpbekers
Kringloopwinkel heb je kopjes en glazen voor 25 eurocent.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:00 schreef gomi het volgende:
[..]
precies. uiteindelijk zul je toch gewone bekers moeten kopen.
Dit ^^quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kringloopwinkel heb je kopjes en glazen voor 25 eurocent.
nou hier niet hoor. ik verbaas me regelmatig wat ze durven te vragenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben er pas nog geweest in zaandamquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou hier niet hoor. ik verbaas me regelmatig wat ze durven te vragen
Dat is idd belachelijk af en toe.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou hier niet hoor. ik verbaas me regelmatig wat ze durven te vragen
Bij de Ikea heb je ze nieuw voor 39 cent. Mokken dan iig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou nog beter !quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:15 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Bij de Ikea heb je ze nieuw voor 39 cent. Mokken dan iig.
daar staat al maar een set van vier stuks. Ik had het ook meer over het spul zoals vergiet, wokpan, frituurpan snijplank .. dat soort klein spul allemaal. Dat heb je toch niet dubbel staan allemaalquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:29 schreef Ehhe het volgende:
Kan je niet de helft meenemen bij je ex dan? De helft van bestek/borden/bekers/ander klein spul? Scheelt toch al wat en hoeft je ex ook niet alles nieuw te halen.
daar komt een dal vrij abonnement voor .. wel een investering, maar dat moet maar. Ik heb er zelf voor gekozen om zover weg te gaan wonenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:29 schreef lady-wrb het volgende:
ach welnee. je begint gewoon met het hoognodige. alles op zijn tijd.
ik ben alleen bang dat je veel geld kwijt zult zijn met reiskosten.
mar dingen als een vergiet en een snijplank zijn toch vrij goedkoop?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
daar staat al maar een set van vier stuks. Ik had het ook meer over het spul zoals vergiet, wokpan, frituurpan snijplank .. dat soort klein spul allemaal. Dat heb je toch niet dubbel staan allemaal
Wij hebben er hier 1 staan maar gebruiken 'm amper iddquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:31 schreef She-Wolf het volgende:
Ik woon al 17 jaar op mezelf en heb nog nooit een frituurpan gehad. Dat overleef je wel ;-)
Ik ook niet, ik doe het nog ouderwets in zo'n zwarte Juspan, met zo'n scheplepeldingquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef Ehhe het volgende:
En dat spul verdelen dan? Hij de wok, jij het vergiet...Hij de frietpan, jij de snijplank...
ik neem wel een aantal dingen mee hoor! qua grote zaken de droger en de vaatwasser bijvoorbeeld, de kinderstoel, een zooi aan kinderspeelgoed, de ikea kasten, een grote spiegel, een grote leunstoel (nog van mijn vader geweest) luieremmer. een krantenbak/bijzettafeltje idee, (nog van mijn oma geweest) en nog meer klein spul.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:29 schreef lady-wrb het volgende:
ach welnee. je begint gewoon met het hoognodige. alles op zijn tijd.
ik ben alleen bang dat je veel geld kwijt zult zijn met reiskosten.
en idd. je hebt toch recht op de helft van de inboedel. of die nou door je exschoonvader betaald is of niet. nu moet jij alles nieuw kopen. en hij zit in de spullen. lekker dan
Een vaatwasser is ook ontzettend luxe natuurlijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik doe het nog ouderwets in zo'n zwarte Juspan, met zo'n scheplepelding![]()
en een vaatwasser heb ik ook nog nooit gehad, hoef ik ook niet te hebben trouwens,
ik was wel effe af ...
haha dat wou ik ook al zeggen, maar dan voor de wokpanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:31 schreef She-Wolf het volgende:
Ik woon al 17 jaar op mezelf en heb nog nooit een frituurpan gehad. Dat overleef je wel ;-)
Ja, en volgens mij ook best duur in gebruik van water, of niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Een vaatwasser is ook ontzettend luxe natuurlijk
Volgens mij valt dat juist wel mee en is een (nieuwe) vaatwasser zuiniger in gebruik qua water dan gewoon afwassen.. Maarja je hebt natuurlijk wel stroom nodigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, en volgens mij ook best duur in gebruik van water, of niet?
weet ik eigenlijk niet hoor
ligt aan t type en t gebruik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik wens je alle goeds toe, en veel sterkte, maar ergens klopt het m.i. niet dat je in andere topics vertelt over bepaalde (relatief dure) nieuwe spullen die je hebt gekocht en vervolgens hier om hulp komt vragen...
Kun je niet wat spullen die je minder hard nodig hebt verkopen en dat geld uitgeven aan tweede hands dingen waar je hier nu om vraagt? Dan ben je ook gelijk wat minder afhankelijk van anderen.
nou bedankt voor je mening! ik deel hem niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef Spanky78 het volgende:
Geef een man een vis en hij eet een dag.. geef een hengel....
Helaas, hoewel ik je alle goeds gun, ik ben principieel tegen dit soort zaken. Tenzij je vanwege fysieke onmogelijkheden (ziekte dus) echt niets kunt. Als dit wordt opgevat als bash dan deleten jullie dit maar, maar ik zie niet in waarom TS wel spullen zou moeten krijgen en anderen (die er net zo veel of weinig behoefte aan hebben) niet.
Mew... ik overleef wel zonderquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:38 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat juist wel mee en is een (nieuwe) vaatwasser zuiniger in gebruik qua water dan gewoon afwassen.. Maarja je hebt natuurlijk wel stroom nodig. Ik weet het ook niet precies, heb het niet uitgezocht. Maar ik ben wel heel blij dat wij er 1 hebben
![]()
gaat hem niet worden van zijn inkomen .. hij zit ook aan schulden vast (die ik, of samen) gemaakt hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:39 schreef Ehhe het volgende:
En je ex laten betalen voor spullen dan? Een snijplank, vergiet, bestek enzo?
tbh hebben al meerdere mensen in fhf hulp op deze manier gekregenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef Spanky78 het volgende:
Helaas, hoewel ik je alle goeds gun, ik ben principieel tegen dit soort zaken. Tenzij je vanwege fysieke onmogelijkheden (ziekte dus) echt niets kunt. Als dit wordt opgevat als bash dan deleten jullie dit maar, maar ik zie niet in waarom TS wel spullen zou moeten krijgen en anderen (die er net zo veel of weinig behoefte aan hebben) niet.
water niet, stroom wel. en als je idd maar 4 bordjes hebt, lijkt het me vrij overbodig omdat je het kreng dan nevernooit vol krijgtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar volgens mij kom je met 5 euro al vrij ver... Is daar niet ook een speciaal budget voor? Of zit je niet in de schuldhulpverlening?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
gaat hem niet worden van zijn inkomen .. hij zit ook aan schulden vast (die ik, of samen) gemaakt hebben.
Dat is ook nog een goede optie jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat dus.
Als je nou eens rondkijkt en alles wat je niet nodig hebt (zoals je onlangs nieuw aangeschafte hardloopgadgets (Garmin, gordel, etc.)) verkoopt kun je daar aardig wat huisraad van kopen: ik zou liever m'n kinderen een goed thuis kunnen bieden dan kunnen zien hoe hard ik loop.
waren we wel mee bezig, dat zal nu, apart van elkaar, opnieuw aangevraagd moeten worden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:40 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Maar volgens mij kom je met 5 euro al vrij ver... Is daar niet ook een speciaal budget voor? Of zit je niet in de schuldhulpverlening?
eh ze neemt toch al een deel van de spullen mee. dan zou hij haar nog moeten betalen voor de anderequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:39 schreef Ehhe het volgende:
En je ex laten betalen voor spullen dan? Een snijplank, vergiet, bestek enzo?
Ja, dat ikdee heb ik ook altijd, dat je dan veel meer servies moet hebbenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
water niet, stroom wel. en als je idd maar 4 bordjes hebt, lijkt het me vrij overbodig omdat je het kreng dan nevernooit vol krijgt
Wij zijn ook maar met 2, maar dat ding gaat wel elke keer volquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dat ikdee heb ik ook altijd, dat je dan veel meer servies moet hebben![]()
maar ik heb maar een huishouden van 2 personen, dus zoveel is het niet, ik
heb trouwens niet eens plek voor zo;n geval
Nouja, zij neemt ook de kinderen mee natuurlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:42 schreef gomi het volgende:
[..]
eh ze neemt toch al een deel van de spullen mee. dan zou hij haar nog moeten betalen voor de andere
spullen?hij betaalt voor de vergiet enzo en zij betaalt hem dan voor de wasmachine en de droger enzo?
Dan kook je zeker heeeeeeeeeeeeel uitgebreid?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:44 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Wij zijn ook maar met 2, maar dat ding gaat wel elke keer vol
Ja en gewoon veel dingen gebruiken... Want we hebben toch een vaatwasserquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan kook je zeker heeeeeeeeeeeeel uitgebreid?
Ik heb ook vaak één pansgerechten, scheelt ook in de afwas
Jah...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:46 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja en gewoon veel dingen gebruiken... Want we hebben toch een vaatwasser. Nouja, tot zo ver offtopic hoor
maar dat zou niet hoeven te betekenen dat ze ook alle spullen mag meenemen en geld erbij.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:44 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nouja, zij neemt ook de kinderen mee natuurlijk.
precies.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:48 schreef DJMO het volgende:
de discussie over vaatwassers kan achterwege blijven, degene die ik meeneem uit het huis is eigendom van rucky, en gaat daar ook heen, aangezien ik een inbouw tot m'n beschikking heb.
Verder: de kinderen zijn ook regelmatig bij hun vader, en ze zullen ook daar moeten kunnen slapen en eten , dus vandaar dat ik er niet om sta te springen dat alles doormidden gezaagd wordt om het maar 'eerlijk' te verdelen. Tenslotte hebben de kids daar ook gewoon hun behoeften zoals ze die ook bij mij hebben.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah...![]()
on topic maar weer
Hou er rekening mee dat dat pas kan op het moment dat de scheiding in ingeschreven en de schulden in het convenant vastgelegd zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
waren we wel mee bezig, dat zal nu, apart van elkaar, opnieuw aangevraagd moeten worden.
idd, vind dat ook een goed idee. prioriteiten stellen wat nu echt van belang is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Verder vind ik de optie van Motorbloempje niet zo heel slecht?
Ik zie je opmerking niet als gebash maar je opmerking waarom zij wel en andere niet die snap ik niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef Spanky78 het volgende:
Het is wel een goede tip maar 2de hands krijg je er geen flikker voor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Mwah ik begreep dat hij net nieuw was? Geen idee wat zoiets nieuw kost hoor en wat je er voor krijgt als je het verkoopt maar ik denk dat dit wel een geval, alle kleine beetjes helpen is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is wel een goede tip maar 2de hands krijg je er geen flikker voor.
de gordel waar ze het over heeft is 2ehands niks waard, en m'n garmin is naast m'n computer, het enige waardevolle materiaal wat ik bezit. Het hardlopen is m'n enige sport en hobby. Nu wil ik niet zeggen dat ik daarvoor perse en absoluut m'n garmin nodig heb, maar ik ben gehecht aan dat ding.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
alle beetjes helpen toch?!?!?!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nja, het is gewoon net als met Griekenland. We kunnen wel geld blijven geven, maar dat verandert niet het gedrag waar de problemen vandaan kwamen... En ik schat in dat dit in veel van dit soort fhf gevallen ook zo is. Maargoed. Ik gun anderen een goed leven en ts gun ik haar spulletjes. Alleen denk ik dat het geven hiervan symptoombestrijding is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zie je opmerking niet als gebash maar je opmerking waarom zij wel en andere niet die snap ik niet.
Want een dergelijk topic is al vaker in het FHF geplaatst en die personen zijn ook geholpen.
Zo'n 610 kost nieuw zo'n 300 euro. Als je daar 200 of 250 euro voor vraagt ben je 'm zo kwijt, zeker als hij nog maar net aangeschaft is en amper gebruikt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
een 610 ja. ik heb een 110.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zo'n 610 kost nieuw zo'n 300 euro. Als je daar 200 of 250 euro voor vraagt ben je 'm zo kwijt, zeker als hij nog maar net aangeschaft is en amper gebruikt.
Van 200 euro kun je een hoop huisraad halen.
al krijg je er 50 euro voor.. is toch weer een week te vreten.quote:
heeft djmo die?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zo'n 610 kost nieuw zo'n 300 euro. Als je daar 200 of 250 euro voor vraagt ben je 'm zo kwijt, zeker als hij nog maar net aangeschaft is en amper gebruikt.
Van 200 euro kun je een hoop huisraad halen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
Dan nog, prioriteiten stellen. Denk niet alleen aan jezelf. Je hebt ook nog kinderen.
Nee, een andere. Iets minder duur. Had me vergist. Maar dat is nog steeds ongeveer 50-100 euro (tweedehandsopbrengst) die tegen serviesgoed en een frituurpan aangegooid kunnen worden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:02 schreef gomi het volgende:
[..]
heeft djmo die?
in dat geval vind ik t eigenlijk onbegrijpelijk dat die ooit gekocht is, terwijl je weet dat er een scheiding aan zit te komen waarbij je geld nodig hebt voor de inrcihting van je huis enzo
hij wil hem niet, omdat hij van een FOK!ker is ...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Kun je de vaatwasser niet ruilen met je ex tegen een stukje inboedel? Hij heeft er tenslotte geen nu, toch? Misschien een idee.
Ik ben het wel met je eens Vicky, maar uit ervaring (beroepsmatig) weet ik dat trekken aan een dood paard geen zin heeft, zeg maar. Het is een verschil van instelling. Maar omdat er kleine kinderen bij betrokken zijn, die niet om de hele situatie gevraagd hebben, vind ik het toch sneu.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
alle beetjes helpen toch?!?!?!
het spijt me maar ik hou ook helemaal niet van dit "gebedel".
ga verdomme gewoon werken voor je geld!! Dat moet we bijna allemaal.
Het is allemaal niet zo vanzelfsprekend.
Ik heb bijna 2 jaar, onvrijwillig, zonder werk gezeten. Daarvoor heb ik jaren me uit de naad gewerkt. Ik kreeg een wwtje voor 13 maanden. Ik heb 120!! sollicitaties de deur uit gedaan. Na die ww kreeg ik helemaal NIKS.. geen bijstand of wat dan ook..
en nee dit is geen gebash, dit is een mening.
Ik meen me ter herinneren dat je het eerst altijd met je telefoon deed. Maar goed, ik zeg niet dat het moet ofzo, maar ik denk dat het zeker iets is om over na te denken. Waardevol materiaal is altijd nog ondergeschikt aan het geluk en de vrijheid waar je nu aan werkt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
de gordel waar ze het over heeft is 2ehands niks waard, en m'n garmin is naast m'n computer, het enige waardevolle materiaal wat ik bezit. Het hardlopen is m'n enige sport en hobby. Nu wil ik niet zeggen dat ik daarvoor perse en absoluut m'n garmin nodig heb, maar ik ben gehecht aan dat ding.
welzijn van kinderen gaan boven waardevol materiaal..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik meen me ter herinneren dat je het eerst altijd met je telefoon deed. Maar goed, ik zeg niet dat het moet ofzo, maar ik denk dat het zeker iets is om over na te denken. Waardevol materiaal is altijd nog ondergeschikt aan het geluk en de vrijheid waar je nu aan werkt.
vaatwasser is niet van haar maar van rucky. die gaat terug naar rucky. had ze in bruikleen ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Kun je de vaatwasser niet ruilen met je ex tegen een stukje inboedel? Hij heeft er tenslotte geen nu, toch? Misschien een idee.
ben ik wel met je eens ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, een andere. Iets minder duur. Had me vergist. Maar dat is nog steeds ongeveer 50-100 euro (tweedehandsopbrengst) die tegen serviesgoed en een frituurpan aangegooid kunnen worden.
Ik dacht dat ze hem samen in bruikleen hadden en hij dat dus gewoon voort kon zetten, als hij dat zou willen. Maar nu hij niet wil houdt dat sowieso op, jammer, want het was wel een simpele oplossing geweest, hij nog een periode x de vaatwasser, zij een x aantal spulletjesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
vaatwasser is niet van haar maar van rucky. die gaat terug naar rucky. had ze in bruikleen ofzo
En meedenken wordt dus niet gewaardeerd? En ik lees hier mee en als ik vind dat het te ver gaat grijp ik echt wel in hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:06 schreef Rucky het volgende:
Hou eens op over DJMO's garmin dat was een verjaardags kadotje van mij en die vaatwasser heeft ze van mij in bruikleen.
Als je DJMO wilt helpen graag en zo niet even goede vrienden.
Maar gezeik mag van mij achterwege blijven.
Maar ook cadeautjes kun je verkopen of ruilen, indien andere zaken belangrijker zijn. Als ik zo even op google kijk is een garmin een duur apparaat, misschien is er een Fok!ker naar op zoek en bereid hem te ruilen tegen een aantal andere goederen die DJMO nodig heeft. Het zou helemaal mooi zijn als dat dan tegen een leuke waarde is (rond de 75, 80% van de nieuwwaarde). Zij geholpen, andere Fok!ker geholpen. Ik verzin maar wat hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:06 schreef Rucky het volgende:
Hou eens op over DJMO's garmin dat was een verjaardags kadotje van mij en die vaatwasser heeft ze van mij in bruikleen.
Meedenken vind ik super.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En meedenken wordt dus niet gewaardeerd? En ik lees hier mee en als ik vind dat het te ver gaat grijp ik echt wel in hoor.
Precies, dat vind jij.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Meedenken vind ik super.![]()
Maar om te zeggen dat ze eerst maar de weinige dingen die ze heeft moet verkopen vind ik geen oplossing.
kijk als er echt dingen zijn die ze echt moet hebben en ze heeft geen geld, maar door de verkoop van zoiets zou t geld wel hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Meedenken vind ik super.![]()
Maar om te zeggen dat ze eerst maar de weinige dingen die ze heeft moet verkopen vind ik geen oplossing.
Die dingen staan allemaal op de internetzquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:22 schreef gomi het volgende:
[..]
jij bent goed op de hoogte voor iemand die ik eigenlijk niet zo vaak zie posten
Nou, dat valt best mee hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kijk dat verandert dan weer de zaak. dat stond er eventjes niet bij.
soms he, had ik al bij het lezen het idee dat dat fhf sc topic een grote parenclub was.
dus toch!
yeah true iddquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Die dingen staan allemaal op de internetz
hey niet allemaal hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kijk dat verandert dan weer de zaak. dat stond er eventjes niet bij.
soms he, had ik al bij het lezen het idee dat dat fhf sc topic een grote parenclub was.
dus toch!
Ik weet niet welke stukken je hebt gelezen natuurlijk maar ik vind het over het algemeen wel meevallenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou ik heb een stukken na zitten lezen waarvan ik dus echt zoiet had vanwtf?
nee bepaalde mensen waar het idee bij had dat er meer speelde en idd het komt nu langzaam allemaal boven. had ik toch goed tussen de regels doorgelezenquote:
Het komt gewoon raar over als je hier vraagt om bekers en borden terwijl je duur spul hebt staan wat niet behoort tot de primaire dingen. Zeker als er iets onmisbaar is wat voor de kinderen nog aangeschaft dient te worden. Iets met prioriteiten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:06 schreef Rucky het volgende:
Als je DJMO wilt helpen graag en zo niet even goede vrienden.
Maar gezeik mag van mij achterwege blijven.
Dit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
alle beetjes helpen toch?!?!?!
het spijt me maar ik hou ook helemaal niet van dit "gebedel".
ga verdomme gewoon werken voor je geld!! Dat moet we bijna allemaal.
Het is allemaal niet zo vanzelfsprekend.
Ik heb bijna 2 jaar, onvrijwillig, zonder werk gezeten. Daarvoor heb ik jaren me uit de naad gewerkt. Ik kreeg een wwtje voor 13 maanden. Ik heb 120!! sollicitaties de deur uit gedaan. Na die ww kreeg ik helemaal NIKS.. geen bijstand of wat dan ook..
en nee dit is geen gebash, dit is een mening.
nou ik heb er ook weleens gehad dat ik dacht van wtf als ik binnenkwam.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:26 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik weet niet welke stukken je hebt gelezen natuurlijk maar ik vind het over het algemeen wel meevallen
Ik vind het sowieso nog steeds raar dat DJMO de RVS koffiekopjes niet accepteert. Ik snap niet dat je eisen gaat stellen aan fucking koffiekopjesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het komt gewoon raar over als je hier vraagt om bekers en borden terwijl je duur spul hebt staan wat niet behoort tot de primaire dingen. Zeker als er iets onmisbaar is wat voor de kinderen nog aangeschaft dient te worden. Iets met prioriteiten.
Nouja, als ik echt krap bij kas zou zitten en dingen nodig heb zou ik wel dingen kunnen/willen verkopen, ook al zijn het gekregen dingen... Dat heeft dan niks te maken met het feit dat ik het niet hebben wil.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef Tamashii het volgende:
Wat een afschuwelijk topic is dit geworden. Verjaardagscadeautjes moeten verkopen volgens users, kijken jullie een gegeven paard ook in de bek? Lekker tegen een vriend zeggen; nee dat hoef ik niet.
TS, ik heb nog wel een aantal dingen voor je. Probleem is, ik ben een student in den haag of arnhem. Ik wil best een stukje reizen na 16 augustus, maar niet zo ver.. hoe doen we dat?
dat..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dit.
Al is er bij mij een kleine nuance. Er kunnen echt mensen zijn die vanwege iets het moeilijk hebben, en ook al geef ik 4000X liever aan dieren dan aan mensen, ben ik ook de beroerdste niet. Maar als TS nieuwe hardloop shit kan kopen, haar vorige huis met FHF spullen inricht en regelmatig in FHF loopt te bedelen, zou bij mij toch wel een schijnwerper gaan branden, met de vraag of het niet eens een keer genoeg moet zijn.
Zoals al eerder gezegd is het aan de users om zelf te bepalen of ze weer met hun ogen dicht hun doekoe zak willen trekken en willen geven, of dat men eindelijk eens hun ogen op doet.
Tot zover mijn menig.
ik ben regelmatig in de omstreken van rotterdam te vinden, dat moet af te stemmen zijn denk ik ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef Tamashii het volgende:
Wat een afschuwelijk topic is dit geworden. Verjaardagscadeautjes moeten verkopen volgens users, kijken jullie een gegeven paard ook in de bek? Lekker tegen een vriend zeggen; nee dat hoef ik niet.
TS, ik heb nog wel een aantal dingen voor je. Probleem is, ik ben een student in den haag of arnhem. Ik wil best een stukje reizen na 16 augustus, maar niet zo ver.. hoe dan we dat?
ik stel geen eisen, ik geef alleen aan dat ik geen dingen wil accepteren omdat het aangeboden wordt, terwijl ik weet dat ik er geen gebruik van zal maken!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso nog steeds raar dat DJMO de RVS koffiekopjes niet accepteert. Ik snap niet dat je eisen gaat stellen aan fucking koffiekopjesEn ja die dingen zijn bij de kringloop vast ook goedkoop te halen, maar dat is met bijna alles. Ik zou zeggen, pak die RVS kopjes met beide handen aan en geen eisen stellen
Wat heeft dat te maken met een gegeven paard in de bek kijken? Het gegeven paard zou toch moeten snappen waarom ze het zou verkopen. Volgens mij heeft ze daar namelijk een hele goede reden voor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef Tamashii het volgende:
TS, ik heb nog wel een aantal dingen voor je. Probleem is, ik ben een student in den haag of arnhem. Ik wil best een stukje reizen na 16 augustus, maar niet zo ver.. hoe doen we dat?
Hoezo je stelt geen eisen? Je wil toch geen RVS kopjes? En je gaat er geen gebruik van maken omdat je gewone kopjes wil! Hoezo geen eisen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ben regelmatig in de omstreken van rotterdam te vinden, dat moet af te stemmen zijn denk ik ?
[..]
ik stel geen eisen, ik geef alleen aan dat ik geen dingen wil accepteren omdat het aangeboden wordt, terwijl ik weet dat ik er geen gebruik van zal maken!
Nee. Maar ik heb dan ook geen geld problemen / geen huisraadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef Tamashii het volgende:
Wat heeft dat met een gegeven paard in de bek kijken te maken dan? Het is een serieuze mogelijkheid voor een serieus probleem, me dunkt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef Tamashii het volgende:
Wij helpen, alleen dan op een andere manier dan hier gewenst is. Wij helpen door de ogen van anderen te openenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:35 schreef Tamashii het volgende:
Joh hou gewoon op. Help als je wilt helpen en anders niet.
TS, kun je mij pmen met wat je nodig hebt?
ik vind die keuze bij die bekers dus juist helemaal te begrijpen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ben regelmatig in de omstreken van rotterdam te vinden, dat moet af te stemmen zijn denk ik ?
[..]
ik stel geen eisen, ik geef alleen aan dat ik geen dingen wil accepteren omdat het aangeboden wordt, terwijl ik weet dat ik er geen gebruik van zal maken!
Mjah.. ik strijk nooit.. zou ik dan wel een strijkijzer moeten accepteren omdat ie aangeboden wordt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoezo je stelt geen eisen? Je wil toch geen RVS kopjes? En je gaat er geen gebruik van maken omdat je gewone kopjes wil! Hoezo geen eisen?
Ja en waarom gaat ze die bekers niet gebruiken? Niet omdat ze ze over heeft, maar omdat ze geen RVS kopjes wil. Ik snap het niet hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:36 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vind die keuze bij die bekers dus juist helemaal te begrijpen.
zou zinloos zijn als je ze toch niet gebruikt. en bekers regel je altijd wel of koop je goedkoop.
t zou anders liggen als t gaat om bv een tv en dan nee zeggen van nee ik heb liever een van 86 inch ofzo.
Nee natuurlijk niet. Maar DJMO wil toch koffiekopjes hebben (of vergis ik me nu?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah.. ik strijk nooit.. zou ik dan wel een strijkijzer moeten accepteren omdat ie aangeboden wordt?![]()
* Ireth vraagt zich af waar ze zich in hemelsnaam mee bemoeit!
Ja, sorry hoor, maar dan kun je wel de verongelijkte moraalridder uit gaan hangen, maar lees even ergens een post van Liesje die duidelijk zegt dat TS vragen / opmerkingen kan verwachten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:35 schreef Tamashii het volgende:
Joh hou gewoon op. Help als je wilt helpen en anders niet.
dat vervangt ze dan wss toch vrij snel en is daarom imo dan zinloos.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja en waarom gaat ze die bekers niet gebruiken? Niet omdat ze ze over heeft, maar omdat ze geen RVS kopjes wil. Ik snap het niet hoor
Blijkbaar moet dat..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar dan kun je wel de verongelijkte moraalridder uit gaan hangen, maar lees even ergens een post van Liesje die duidelijk zegt dat TS vragen / opmerkingen kan verwachten.
Of had je serieus verwacht dat iedereen als een kudde schapen heen en weer ging?
Misschien ben ik dan simpel hoor, maar kun je mij dan uitleggen wat het in godsnaam uitmaakt of je nou uit rvs drinkt, of uit eckte kopjes?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:36 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vind die keuze bij die bekers dus juist helemaal te begrijpen.
zou zinloos zijn als je ze toch niet gebruikt. en bekers regel je altijd wel of koop je goedkoop.
t zou anders liggen als t gaat om bv een tv en dan nee zeggen van nee ik heb liever een van 86 inch ofzo.
Oke, picture this :quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
Dat DJMO nee zegt tegen iets wat ze niet zal gebruiken is toch niet zo gek?
Als ik geen geld had en een vriend gaf mijn een cadeau dan had ik wel een lijstje gegeven met nuttigere spullen dan een garmin. En als ik naderhand die garmin zou moeten verkopen om nuttigere spullen te kunnen kopen dan zou een vriend dat wel begrijpen. Zo niet, dat stelt die vriendschap sowieso niets voor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef Tamashii het volgende:
Ben ik dan de enige die het snapt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
Dat DJMO nee zegt tegen iets wat ze niet zal gebruiken is toch niet zo gek?
* Ireth verbrand altijd haar muil met rvs-kopjes...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan simpel hoor, maar kun je mij dan uitleggen wat het in godsnaam uitmaakt of je nou uit rvs drinkt, of uit eckte kopjes?
Dat was Cat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar dan kun je wel de verongelijkte moraalridder uit gaan hangen, maar lees even ergens een post van Liesje die duidelijk zegt dat TS vragen / opmerkingen kan verwachten.
Of had je serieus verwacht dat iedereen als een kudde schapen heen en weer ging?
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben het zelden volledig met qwea eens, maar dit keer wel.
En het vervelende is, het is niet de eerste keer. 1x is leuk. Maar het lijkt bij TS wel een gewoonte te worden. "Ooh ik heb dit en dit nodig, kopen? moeite doen? Waarom? FHF!" die indruk krijg ik.quote:Je kan mij niet wijs maken dat je niet voor een habbekrats die spullen zelf kan bemachtigen. Een simpele zoektocht op marktplaats bij kijk in uw wijk in combinatie met gratis en kon ik zowat drie kwart van het lijstje vinden plus nog veel meer ook. Tot en met complete zithoeken, koelkasten en vriezers erbij. Dan heb je afgedankte spullen, maar het kost niets en is beter dan helemaal niets. Ik heb de TS ook niet kunnen betrappen op meer doen dan een lijstje posten en afwachten.
Neuh, maar wat is er nou zoooooo moeilijk aan om TS in haar waarde te laten en FHF te gebruiken waar het voor bedoeld is. En dat is niet wat jij doet. TS hoeft zich hier niet te verantwoorden of wat dan ook, geef of geef niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
hmm mij maakt t niet uit hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan simpel hoor, maar kun je mij dan uitleggen wat het in godsnaam uitmaakt of je nou uit rvs drinkt, of uit eckte kopjes?
Kwestie van wachten tot het kouder isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth verbrand altijd haar muil met rvs-kopjes...
Daar heb ik nooit het geduld voorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kwestie van wachten tot het kouder ishet leven is zo simpel
En daar ligt juist het probleem. Want waar zijn de grenzen? Als ik 400x zou komen bietsen om dingen, zou jij dan ook niet eens zoiets hebben van "ja, hallo?!" Dat zeg ik, 1x is leuk, maar dit is constant. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn van FHF?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neuh, maar wat is er nou zoooooo moeilijk aan om TS in haar waarde te laten en FHF te gebruiken waar het voor bedoeld is.
Ik vraag ook niet of TS zich wil verantwoorden. Ik geef een mening, op een forum, in een topic. Hetgeen dit alles in den beginne voor bedoeld was.quote:En dat is niet wat jij doet. TS hoeft zich hier niet te verantwoorden of wat dan ook, geef of geef niet.
hier ben ik t wel mee eens. dat is een kwestie van prioriteiten stellenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik geen geld had en een vriend gaf mijn een cadeau dan had ik wel een lijstje gegeven met nuttigere spullen dan een garmin. En als ik naderhand die garmin zou moeten verkopen om nuttigere spullen te kunnen kopen dan zou een vriend dat wel begrijpen. Zo niet, dat stelt die vriendschap sowieso niets voor.
Maar zodra je je als TS zijnde die luxe kan veroorloven, vraag ik me wel af hoe hoog de nood werkelijk is eerlijk gezegdquote:
Ik snap dat het niet de bedoeling is om op de man te bashen. Zie ik hier ook niet gebeuren trouwens. Maar jij bent mod van FHF, vertel mij nou eens, is dit (nemen we TS als voorbeeld) echt de bedoeling van FHF?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was Cat.
En ja vragen en opbouwende opmerkingen zijn ook prima maar daar zitten natuurlijk ook grenzen aan. Wat absoluut niet de bedoeling is dat we nu met z'n allen over DJMO heen gaan vallen.
Als ts voldoende geld had gehad had ze het wel gekocht eh? Ergo: te veel uitgegeven, te weinig verdiend.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Huh? We hadden het nu toch over een scheiding? Waarbij er 1 huishouden met spullen verdeeld moeten worden over 2 huishoudens en er dus spullen te kort kwamen?
Kort door de bocht, uitermate naief.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:46 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Als ts voldoende geld had gehad had ze het wel gekocht eh? Ergo: te veel uitgegeven, te weinig verdiend.
Behalve dat het zich bij TS toch wel aardig tot patroon lijkt te hebben ontwikkeld en de situatie van vragen niet nieuw is nu door de scheiding. Dan zou het m.i. toch wel wat anders zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Huh? We hadden het nu toch over een scheiding? Waarbij er 1 huishouden met spullen verdeeld moeten worden over 2 huishoudens en er dus spullen te kort kwamen?
Ja, ik ook. Maar als je geen moer hebt, dan eet je neem ik aan liever uit een rvs geval dan van je tafel/vloer?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:42 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm mij maakt t niet uit hoor.
maar ik eet bv ook liever uit een normaal bord dan een rvs geval.
Nou daar verschillen we dan over van mening. Vervangen kan later altijd nog. Het gaat om de prio's stellen mijn inziensquote:en bij kopjes van een paar euro, vind ik t niet raar als ze nee zegt omdat ze toch weet dat haar voorkeur ergens anders ligt en t wss toch snel vervangt.
Zie boven.quote:wat ik zeg bij een tv ofzo nee zeggen omdat t merk je niet aanstaat is anders. maar bij een paar fucking kopjes van een paar euro die ze toch zal vervangen?
Dit bedoelde ik inderdaad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar goed, ze kan de visite te drinken geven, haar geld ergens anders (iets kleins, als een frituurpan) steken en dan later de kopjes vervangen? De nood is niet echt hoog denk ik dan, als je dingen af gaat wijzen.
Ja. Ik zie niet waarom niet, maar die discussie hoeft ook niet in dit topic plaats te vinden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik snap dat het niet de bedoeling is om op de man te bashen. Zie ik hier ook niet gebeuren trouwens. Maar jij bent mod van FHF, vertel mij nou eens, is dit (nemen we TS als voorbeeld) echt de bedoeling van FHF?
Goed punt maar het belangrijkste voor DJMO was om eerst een woning te vinden. Nu ze die heeft moet die ook ingericht worden, deels heeft ze zelf en voor de rest vraagt ze om hulp.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben het zelden volledig met qwea eens, maar dit keer wel. Je kan mij niet wijs maken dat je niet voor een habbekrats die spullen zelf kan bemachtigen. Een simpele zoektocht op marktplaats bij kijk in uw wijk in combinatie met gratis en kon ik zowat drie kwart van het lijstje vinden plus nog veel meer ook. Tot en met complete zithoeken, koelkasten en vriezers erbij. Dan heb je afgedankte spullen, maar het kost niets en is beter dan helemaal niets. Ik heb de TS ook niet kunnen betrappen op meer doen dan een lijstje posten en afwachten.
Nee hoor ze heeft zelf hier aangegeven dat ze heel veel schulden hebben, door makkelijk uitgeven meen ik. Niks kort door de bochtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kort door de bocht, uitermate naief.
Wil je daar een prijs voor hebben dan? 'kijk mij goed helpen'. Geef anders je hele inboedel weg?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgens mij ' help ' ik TS, itt jij.
Waarom helpt Qwea TS niet dan? Omdat ze te eerlijk is of omdat ze haar geen spullen geeft? Ze helpt haar juist door de ogen van TS proberen te openen. Zou jij ook eens moeten doen!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgens mij ' help ' ik TS, itt jij.
Nee, ik heb geen hulp nodig. Maar ik weet wel dat FHF steeds meer onder de zeikerds zit waar er steeds meer wordt neergekeken en gelet op de topicstarter zijn verleden, situatie en bezit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kolere, voel je je aangevallen of zo?
gaat niet om de week door te komen maar om er bv andere spullen van te kopen die ze langdurig nodig zal hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Goed punt maar het belangrijkste voor DJMO was om eerst een woning te vinden. Nu ze die heeft moet die ook ingericht worden, deels heeft ze zelf en voor de rest vraagt ze om hulp.
Ik kan zo zeggen ik koop je garmin wel en dan hou je die maar in bruik leen.
Dan heeft zij een paar tientjes om de komende week door te komen, maar daarna?
Rucky, problem solved!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Goed punt maar het belangrijkste voor DJMO was om eerst een woning te vinden. Nu ze die heeft moet die ook ingericht worden, deels heeft ze zelf en voor de rest vraagt ze om hulp.
Ik kan zo zeggen ik koop je garmin wel en dan hou je die maar in bruik leen.
Dan heeft zij een paar tientjes om de komende week door te komen, maar daarna?
Belangrijke vraag!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Rucky, problem solved!
Met de opbrengst van de Garmin kan ze kopjes ed. kopen. Kost drie keer niets op de rommelmarkt. Glazen, bekers: 0,10 euro bij de Kringloop (Rotterdamseweg, kom je langs met de bus als de NS eens niet reist)
Rest van de zooi: ook niet de hoofdprijs. En uitkering is reeds aangevraagd mag ik hopen. Voorschot vragen?
Weet je wat ik wel eens denk: 'laten we het vragen op FHF, lekker makkelijk!".
Maar ondertussen zie je DJMO wel lekker 3 schepijsjes eten op een foto...daar is wel geld voor (al dan niet betaald voor Papabear?). Lullig om te zeggen, maar dan moet er toch ook wel 2 euro zijn voor een paar kopjes bij de Ikea/Xenos?
Vervolgens krijgt ze RVS bekers aangeboden, is het niet goed omdat ze ze niet gaat gebruiken.
Waar het op neer komt dan: ' ik wil alles hebben, naar mijn eisen, anders hoeft het niet.
Sorry, maar op dat moment denk ik gewoon dat DJMO een ondankbare hond (vrouwelijk, dus teefje) is. Zeg dan: Heeft niet mijn voorkeur, maar als tijdelijk oplossing graag. Om het vervolgens door te schuiven aan de volgende hulpbehoevende op FHF.
De hamvraag: waar gaat DJMO uit drinken nu? Direct uit het pak, direct uit de kraan? Ook door de kinderen?
Prioriteiten... prioriteiten... waar liggen die?
ze heeft al 2 bekers ofzo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Rucky, problem solved!
Met de opbrengst van de Garmin kan ze kopjes ed. kopen. Kost drie keer niets op de rommelmarkt. Glazen, bekers: 0,10 euro bij de Kringloop (Rotterdamseweg, kom je langs met de bus als de NS eens niet reist)
Rest van de zooi: ook niet de hoofdprijs. En uitkering is reeds aangevraagd mag ik hopen. Voorschot vragen?
Maar ondertussen zie je DJMO wel lekker 3 schepijsjes eten op een foto...daar is wel geld voor (al dan niet betaald voor Papabear?). Lullig om te zeggen, maar dan moet er toch ook wel 2 euro zijn voor een paar kopjes bij de Ikea/Xenos? Als kadootje, van Papabear ofzo?
Vervolgens krijgt ze RVS bekers aangeboden, is het niet goed omdat ze ze niet gaat gebruiken.
Waar het op neer komt dan: ' ik wil alles hebben, naar mijn eisen, anders hoeft het niet.
Sorry, maar op dat moment denk ik gewoon dat DJMO een ondankbare hond (vrouwelijk, dus teefje) is. Zeg dan: Heeft niet mijn voorkeur, maar als tijdelijk oplossing graag!. Om het vervolgens door te schuiven aan de volgende hulpbehoevende op FHF..
De hamvraag: waar gaat DJMO uit drinken nu? Direct uit het pak, direct uit de kraan? En de kinderen?
Dacht ik wel jaquote:
de kids hebben hun eigen bordjes en bekers. Die heb ik al meteen meegenomen toen ik wegging. zelf heb ik twee koffie bekers zoals al in de eerste posts genoemd .. en nogmaals, ik weiger dingen te accepteren alleen omdat ze aangeboden worden. Bovendien heb ik pm contact gehad met Sanger en die snapt mijn standpunt volkomen. Waarom word er zo moelijk gedaan als ik iets weiger? het wordt aangeboden dus ik moet maar accepteren? nee sorry, ik kijk een gegeven paard niet in de bek, maar ik weiger wel z'n tanden te poetsen uit dankbaarheid omdat het alleen al aangeboden wordt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Rucky, problem solved!
Maar ondertussen zie je DJMO wel lekker 3 schepijsjes eten op een foto...daar is wel geld voor (al dan niet betaald voor Papabear?). Lullig om te zeggen, maar dan moet er toch ook wel 2 euro zijn voor een paar kopjes bij de Ikea/Xenos?
Sorry, maar op dat moment denk ik gewoon dat DJMO een ondankbare hond (vrouwelijk, dus teefje) is. Zeg dan: Heeft niet mijn voorkeur, maar als tijdelijk oplossing graag. Om het vervolgens door te schuiven aan de volgende hulpbehoevende op FHF.
De hamvraag: waar gaat DJMO uit drinken nu? Direct uit het pak, direct uit de kraan? Ook door de kinderen?
* Papabear koopt een setje kop en schotels voor TS.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mens, je hebt koffiekopjes nodig! Wat maakt het dan uit hoe ze er uit zien of hoe ze drinken? Bovendien, je hebt zelf al een kopje dus jij hoeft er niet eens uit te drinken. Kolere zeg
Koop dan ook gelijk de rest.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear koopt een setje kop en schotels voor TS.
Zo, dat probleem is uit de wereld![]()
Kunnen we nu weer verder...
Ondankbaarheid... en kennelijk heb je dus dingen op je lijstje die je niet nodig hebt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
de kids hebben hun eigen bordjes en bekers. Die heb ik al meteen meegenomen toen ik wegging. zelf heb ik twee koffie bekers zoals al in de eerste posts genoemd .. en nogmaals, ik weiger dingen te accepteren alleen omdat ze aangeboden worden. Bovendien heb ik pm contact gehad met Sanger en die snapt mijn standpunt volkomen. Waarom word er zo moelijk gedaan als ik iets weiger? het wordt aangeboden dus ik moet maar accepteren? nee sorry, ik kijk een gegeven paard niet in de bek, maar ik weiger wel z'n tanden te poetsen uit dankbaarheid omdat het alleen al aangeboden wordt.
Mooiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear koopt een setje kop en schotels voor TS.
Zo, dat probleem is uit de wereld![]()
Kunnen we nu weer verder...
En een garmin. Ach, 2de hands moet dan toch kunnenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ook ik heb geen geldboom, maar een setje kop en schotels kan er nog wel af.
Nope, helaas. Ik heb ook in hetzelfde schuitje gestaan. Als je al die kleine dingetjes die je nodig hebt bij elkaar optelt....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:28 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mooi
Lijstje wordt kleiner en kleiner zo
Andere kleine dingetjes kun je toch ook wel kopen voor d'r? Samen naar de rommelmarkt ofzo?
Moet je nou echt persé met alle geweld door blijven bashen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
En een garmin. Ach, 2de hands moet dan toch kunnenmaar goed, in fhf vragen is goedkoper en makkelijker natuurlijk.
Had ze niet in april al wat met je? Toen wist ze toch al dat ze ging scheiden? Zelfs aangekondigd ofzo. 4 maanden verder en nog in fhf moeten vragen. Mja, nou goed, ik vind het wat profiteus allemaal.
Damn, niemand lijkt het te snappen. Ze heeft die dingen wel nodig, ze vindt ze niet goed genoeg.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:29 schreef Rucky het volgende:
Damn, dat DJMO aangeeft dat ze sommige dingen niet nodig heeft vind ik alleen maar tof.![]()
Dar kan je iemand anders dan toch mee blij maken.
Hier wordt het grotendeels thuisgebracht.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:29 schreef Ehhe het volgende:
Er was toch ook iemand die eerder in dit topic op marktplaats allemaal dingen had gevonden? Zoals een vergiet e.d.? Dan lijkt het me helemaal opgelost
Nee hoor, maar wel mijn mening geven. Overigens antwoord je niet op de vragen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
Moet je nou echt persé met alle geweld door blijven bashen?
Ik maak uit reacties op dat het iets essentieel is om in leven te kunnen blijven.quote:
Via marktplaats willen mensen het misschien ook wel langsbrengen, of ergens afspreken op een makkelijk bereikbaar punt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier wordt het grotendeels thuisgebracht.
Ik heb ook niet alles gelezen, want ik ben op vakantie. Had ik zeker beter niet kunnen doen en van dat geld spullen voor TS kunnen kopenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wel mijn mening geven. Overigens antwoord je niet op de vragen.
idd, aangezien het allang bekend was dat die scheiding eraan zat te komen, zou t imo wel zo verstandig zijn geweest om wat geld opzij te leggen enzo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
En een garmin. Ach, 2de hands moet dan toch kunnenmaar goed, in fhf vragen is goedkoper en makkelijker natuurlijk.
Had ze niet in april al wat met je? Toen wist ze toch al dat ze ging scheiden? Zelfs aangekondigd ofzo. 4 maanden verder en nog in fhf moeten vragen. Mja, nou goed, ik vind het wat profiteus allemaal.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb ook niet alles gelezen, want ik ben op vakantie. Had ik zeker beter niet kunnen doen en van dat geld spullen voor TS kunnen kopen
Ik heb er wat over gezegd in feedbackquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ja en nu is het echt klaar met de kopjes.
Ja, eoa GPS apparaatje. Je zal maar verdwalen en zonder zitten!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik maak uit reacties op dat het iets essentieel is om in leven te kunnen blijven.
Don't touch the kopjes!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
t gaat imo allang niet over de kopjes an sich hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
Zou hetquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik maak uit reacties op dat het iets essentieel is om in leven te kunnen blijven.
gratisaftehalen.nl, gratisoptehalen.nl, marktplaats.nl .. ik zoek ALLES af hoor.. ik vertrouw echt niet alleen op FHF al schijnen sommige mensen dat wel te denken.quote:
Ja dat snap ik en ik denk dat iedereen zijn zegje wel heeft kunnen doen nu. Maar ik ben er klaar mee in ieder geval.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:38 schreef gomi het volgende:
[..]
t gaat imo allang niet over de kopjes an sich he
denk dat t meer is dat djmo best een verleden heeft met vragen van spullen. voor dr vorige huis en ook andere spullen.
denk dat dat vooral is wat doorwerkt
ik ben er niet eens over begonnen!quote:
Dat gevoel kreeg ik ook een beetje, jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
gratisaftehalen.nl, gratisoptehalen.nl, marktplaats.nl .. ik zoek ALLES af hoor.. ik vertrouw echt niet alleen op FHF al schijnen sommige mensen dat wel te denken.
Nounou...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet je een dreun? Als je wilt helpen graag en anders sodemieter je maar op.
Doe 'ns niet joh; Liesje zit er met haar lekker billen middenin. Als het te erg wordt, stuurt ze jullie wel naar jullie respectievelijke hoekjesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:41 schreef Rucky het volgende:
Doe es even lekker niet zo sneu ventquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hey kijk, nog zoeen jehova getuige die mensen met een andere mening niet uit kan staan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zolang jij geen concrete antwoorden geeft. Geen bewijs kan leveren van de inspanningen die jijzelf buiten fok om doet om je situatie te verbeteren. Meer waarde hecht aan bepaalde materiële zaken (garmin en weet ik veel) die nu minder nuttig lijken dan andere zaken kan en mag je kritiek verwachten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:37 schreef DJMO het volgende:
ik hoop dat het nu een keer klaar kan zijn met het gezeik en dat het weer ontopic kan gaan
Ga jij nu met geweld dreigen....koekwausquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Whihi reldel!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef ElisaB het volgende:
Het loopt heulegaar uit de hand
Bitchfight
Fitchbightquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef ElisaB het volgende:
Het loopt heulegaar uit de hand
Bitchfight
ik zal elke bevestiging van de afspraken die ik hier heb, van stichting MEE, maatschappelijk werk, UWV, de sociale dienst, de ggz en de gemeente voor je inscannen.. ben je dan tevreden?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang jij geen concrete antwoorden geeft. Geen bewijs kan leveren van de inspanningen die jijzelf buiten fok om doet om je situatie te verbeteren. Meer waarde hecht aan bepaalde materiële zaken (garmin en weet ik veel) die nu minder nuttig lijken dan andere zaken kan en mag je kritiek verwachten.
Ik leidt ff een beetje af en dan daalt het stof zo neer. Moet je oplettenquote:
Krijg je er gratis bij in FHFquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ga jij nu met geweld dreigen....koekwaus
Deze opmerking stoort me echt heel, heel erg. FHF-onwaardig, een 'geven en anders je bek houden en anders sla ik hem dicht'. Bah.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat gaat zeker helpenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:45 schreef DJMO het volgende:
ik zal elke bevestiging van de afspraken die ik hier heb, van stichting MEE, maatschappelijk werk, UWV, de sociale dienst, de ggz en de gemeente voor je inscannen.. ben je dan tevreden?
Lezen is ook een vakquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik zal elke bevestiging van de afspraken die ik hier heb, van stichting MEE, maatschappelijk werk, UWV, de sociale dienst, de ggz en de gemeente voor je inscannen.. ben je dan tevreden?
M'n wijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:46 schreef Memmel het volgende:
Ik heb nog wel een vergiet? Zitten alleen wel gaatjes in. Daarom gebruik ik m niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |