Het is dan ook niet voor niks dat alles in brand staat in de hel he.. Spinnen gaan dood door vuurquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Jij bent goddess of hell en bang voor spinnen?
Waarom gaan jullie niet een keer samen gezellig op date om alles even uit te praten?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:12 schreef moneyfornothing het volgende:
a. Omdat het je geen flikker aangaat.
b. Omdat je moeite hebt met begrijpend lezen en het verspilde moeite zal zijn.
c. Omdat je mijn woorden toch weer gaat verdraaien.
d. Omdat het nooit genoeg antwoorden zijn en het gevraag van jouw kant nooit op houdt.
e. Omdat ik er geen zin in heb.
Pick one.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie niet een keer samen gezellig op date om alles even uit te praten?
Ja ja schattig contrastje ben jijquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het is dan ook niet voor niks dat alles in brand staat in de hel he.. Spinnen gaan dood door vuur
laten we het daar dan maar op houden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:12 schreef moneyfornothing het volgende:
a. Omdat het je geen flikker aangaat.
b. Omdat je moeite hebt met begrijpend lezen en het verspilde moeite zal zijn.
c. Omdat je mijn woorden toch weer gaat verdraaien.
d. Omdat het nooit genoeg antwoorden zijn en het gevraag van jouw kant nooit op houdt.
e. Omdat ik er geen zin in heb.
Pick one.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Even elkaar flink de waarheid zeggen en dan make up seks
Dank uquote:
Ik zoek daarom ook altijd ruzie, ik heb het meisjes plagen kusjes vragen tot een uiterste kunst verhevenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Even elkaar flink de waarheid zeggen en dan make up seks
Zodra je ze begint te meppen ga je te ver hequote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik zoek daarom ook altijd ruzie, ik heb het meisjes plagen kusjes vragen tot een uiterste kunst verheven
Tsja je hebt het of je hebt het niet hé.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik zoek daarom ook altijd ruzie, ik heb het meisjes plagen kusjes vragen tot een uiterste kunst verheven
Jij wordt eerst dik in elkaar geslagen en daarna anaal vernederd?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in m'n gezicht gemept op een eerste date, en toch belandden we in bed (geen ziekenhuisbed)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra je ze begint te meppen ga je te ver he
quote:
Ik heb aambeien ik zou het niet aanradenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij wordt eerst dik in elkaar geslagen en daarna anaal vernederd?
wow.. sexyquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:19 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik heb aambeien ik zou het niet aanraden
oh god.. voetbalquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben zenuwachtig voor Dinamo Kiev- Feyenoord
Vast wel.quote:
quote:
Stom.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]dat soort dingen zijn gelukkig in mijn woning verboden.
Wat nog meer?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]dat soort dingen zijn gelukkig in mijn woning verboden.
Sowieso niet.. Transporter 1, 2 en 3quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stom.
Dan kom ik je morgen niet met mijn komst verblijden
Die zijn wel tof.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso niet.. Transporter 1, 2 en 3
olympische spelen, tour de france, schaatsen enz enz enzquote:
Ja, mocht je willenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zijn wel tof.
Goed kijken naar zijn moves he, heeft ie allemaal van mij geleerd
Maar jij doet zijn looks nog niet helemaal na.. Flink meer spieren, stuk minder fust.. Dat kale is al onderwegquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zijn wel tof.
Goed kijken naar zijn moves he, heeft ie allemaal van mij geleerd
Ik ben aan het trainen he.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar jij doet zijn looks nog niet helemaal na.. Flink meer spieren, stuk minder fust.. Dat kale is al onderweg
Dan nog red je de looks niet..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben aan het trainen he.
Het word tijd om mijn oude vorm weer eens terug te gaan halen
ach, 1x blazen en je ligt alquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alsof hij ook maar enige kans maakt tegen mij.
Ja dat is wat heel veel mensen dachten.quote:
en Jason is getraind en een hogere gewichtsklasse, no way dat jij m dus aan zou kunnenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is wat heel veel mensen dachten.
Zolang als ik me kan herinneren word ik al gezien als een klein opdondertje, en vroeger was ik inderdaad ook heel mager.
Dus ik werd altijd als een makkelijke prooi gezien.
Dan leer je wel vechten, en ik bleek er nog aanleg voor te hebben ook.
Ik ben voor geen 1 ongetrainde vechter bang, en in mijn gewichtklasse durf ik het tegen heel veel getrainde ook wel op te nemen.
Hoe lang ben je?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is wat heel veel mensen dachten.
Zolang als ik me kan herinneren word ik al gezien als een klein opdondertje, en vroeger was ik inderdaad ook heel mager.
Dus ik werd altijd als een makkelijke prooi gezien.
Dan leer je wel vechten, en ik bleek er nog aanleg voor te hebben ook.
Ik ben voor geen 1 ongetrainde vechter bang, en in mijn gewichtklasse durf ik het tegen heel veel getrainde ook wel op te nemen.
Haha, die illusie heb ik ook niet hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en Jason is getraind en een hogere gewichtsklasse, no way dat jij m dus aan zou kunnen
Geen, hij is voormalig topatleet en jij een groen amateurtje.. Ik wil wel een aandeel in je kroeg erven als je toch gaat..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, die illusie heb ik ook niet hoor.
Maar toch zou ik best een keer met hem in de ring willen stappen.
Gewoon om te kijken hoeveel partij ik kan bieden.
Sowieso hou ik van een goed gevecht.
Nee.. jij bent echt geen 1.78quote:
Ik had niet verwacht het ooit zo eens te zijn met jou..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen, hij is voormalig topatleet en jij een groen amateurtje.. Ik wil wel een aandeel in je kroeg erven als je toch gaat..
Wat weet jij van mijn sportverleden?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen, hij is voormalig topatleet en jij een groen amateurtje.. Ik wil wel een aandeel in je kroeg erven als je toch gaat..
oi, dat is wel een kleine afknapper.. de beste man is maar 3cm groter dan ikquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, en ik lees net dat statham ook maar 1,75 is en rond mijn gewicht zit.
Misschien wordt het ooit nog eens watquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht het ooit zo eens te zijn met jou..
Ja dit valt mij ook tegen, en hij heeft helemaal geen achtergrond in MMA.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oi, dat is wel een kleine afknapper.. de beste man is maar 3cm groter dan ik![]()
En ik had er net vrede mee dat ik hem eerst grondig moest harsen..
In Transporter is ie toch geharst?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oi, dat is wel een kleine afknapper.. de beste man is maar 3cm groter dan ik![]()
En ik had er net vrede mee dat ik hem eerst grondig moest harsen..
Nee. Ik vind jou en roy te leuk bij elkaar om ook maar erover na te denken dat jullie ooit uit elkaar zouden gaanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien wordt het ooit nog eens wat
Nee, dat nog niet, ik neem aan dat hij wel goed getraind is namelijk. En een uitstekende conditie heeft..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dit valt mij ook tegen, en hij heeft helemaal geen achtergrond in MMA.
Ik neem mijn woorden terug, ik maak hem af
Als Jofu me met 1 vinger aanraakt dan is hij mijn volgende sparringspartner, zonder bescherming.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Ik vind jou en roy te leuk bij elkaar om ook maar erover na te denken dat jullie ooit uit elkaar zouden gaan
Ik bedoel ook zodra ik mijn oude vorm weer heb he.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat nog niet, ik neem aan dat hij wel goed getraind is namelijk. En een uitstekende conditie heeft..
mm maar toch..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In Transporter is ie toch geharst?
Slechts een klein beetje.. Onder het mom pijn is fijnquote:
Echt niet!quote:
Hoe lang zijn ze weg geweest?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:11 schreef Samzz het volgende:
Mogguh. Pa en ma komen morgen terug, dus vandaag maar eens m'n kamer opruimen.
Ja is kut voor je. Als je werken zo kut vind moet je maar eens een andere baan gaan zoeken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:28 schreef kree het volgende:
baaaah heb geen zin meer om te werken en moet nog tot 4 uur![]()
![]()
Einde van de vakantie opruimstress!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:11 schreef Samzz het volgende:
Mogguh. Pa en ma komen morgen terug, dus vandaag maar eens m'n kamer opruimen.
Hoi schatquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Einde van de vakantie opruimstress!
Als het zo erg was als bij mij vroeger kan ik maar 1 ding zeggen...
Sterkte meid, heel veel sterkte
huppel
Het werk valt wel mee, maar heb gewoon geen zinquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja is kut voor je. Als je werken zo kut vind moet je maar eens een andere baan gaan zoeken.
Sopzequote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Druk dagje
Sporten, zonnebank, 010-shop en daarna door naar PathéMagic Mike
Oeh oeh oehoe!!!!! C_Aquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Druk dagje
Sporten, zonnebank, 010-shop en daarna door naar PathéMagic Mike
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:44 schreef PeuRac het volgende:
Jeetje, ga je een maandje op vakantie, is de SC weg![]()
Maar ik zie dat o_g wel weer terug is!
Jij zit in mijn SC mafketel!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:44 schreef PeuRac het volgende:
Jeetje, ga je een maandje op vakantie, is de SC weg![]()
Maar ik zie dat o_g wel weer terug is!
ìk dacht dat die in een ander subforum zatquote:
Alle sub forums zijn foetsiequote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ìk dacht dat die in een ander subforum zat
de PTA SC?quote:
Wat moet ik vertellen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij zit in mijn SC mafketel!
C_A vertel het hem! Vertel het hem!!!
Volgens mij ben je jaren ipv een maand op vakantie geweest. Ik zit daar al jaren niet meerquote:
Oeh daar is hij weer dan!quote:
Dat weet ik, ben ook al jaren niet meer in die SC te vinden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Volgens mij ben je jaren ipv een maand op vakantie geweest. Ik zit daar al jaren niet meer
[..]
Oeh daar is hij weer dan!![]()
En precies, wat hij zegt!
Dat dit mijn SC is en dat je van mij houdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat moet ik vertellen?
Ik moet opschietenDat moet ik
Ben beetje nog actief door de weeks. In het weekend heb ik er geen tijd voorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat weet ik, ben ook al jaren niet meer in die SC te vinden.
Dacht dat je helemaal van fok verdwenen was.
Is dat zoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat dit mijn SC is en dat je van mij houd
heb je een leven gekregen joh?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben beetje nog actief door de weeks. In het weekend heb ik er geen tijd voor
Dat heb ik nou ook altijdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:07 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo naar de Action en ik neem mee:
Meer dan ik nodig heb.
Oei, als ik weer in Utrecht woon, kan ik weer meedoen aan de friday night skate parade!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
Weet je wat ik morgenavond ga doen
http://www.wednesdaynightskate.nl/![]()
![]()
![]()
![]()
ben er nog nooit geweest :$quote:
Dit is de eerste keer dat ik mee doequote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oei, als ik weer in Utrecht woon, kan ik weer meedoen aan de friday night skate parade!
waar ergens is dat?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik mee doe
Ben benieuwd, 13 km skaten en daarna Disco op je skates
Rotterdam, 5 woensdagenquote:
uhuquote:
Dat is toch goed schatje van mequote:Ik ga mij even aankleden, daarna naar het centrum racen en genieten van een zonnebankje, ok?
Wat heb je allemaal gekocht dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:07 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo naar de Action en ik neem mee:
Meer dan ik nodig heb.
Weekend was ik er bijna nooit, werkte toen in de horeca en was op stap. Nu ben ik alleen nog maar op stap en werk ik soms in de horeca.quote:
Hey Barbiequote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:00 schreef Barbusse het volgende:
GoedenmorgenNou dit is een leuk wakker worden berichtje:
[ afbeelding ]
Hey Peu, goede vakantie gehad?quote:
Nou, ik ging voor twee glazen vazen en nepbloemen. Ik heb ook meteen een roze vaasje, een dienblad, een boek en 3 dvd's meegenomenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
uhu
[..]
Dat is toch goed schatje van me
[..]
Wat heb je allemaal gekocht dan?
Hoe gaat met je accuarium?
[..]
Weekend was ik er bijna nooit, werkte toen in de horeca en was op stap. Nu ben ik alleen nog maar op stap en werk ik soms in de horeca.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik ging voor twee glazen vazen en nepbloemen. Ik heb ook meteen een roze vaasje, een dienblad, een boek en 3 dvd's meegenomen.
Oh, en een Kinder Bueno.
mn kussen lag zo lekkerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, begin van de middag, het is weer GvsE ontwaaktijd
Omdat echte bloemen na een tijdje doodgaanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]echt iets voor vrouwen zo iets haha
Maar hoezo nep bloemen dan, en geen echte?
En eerst wilde ik nog een half uurtje blijven liggen.. Maar toen ben ik toch maar opgestaan en heb deel 1 van de was in de machine gegooit..quote:
Alleen wanneer de tegenstander ook een beetje kan tongworstelen.quote:
Vanochtend iets van 5 keer de snooze ingedruktquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En eerst wilde ik nog een half uurtje blijven liggen.. Maar toen ben ik toch maar opgestaan en heb deel 1 van de was in de machine gegooit..![]()
respect voor mezelf enzo..
Tegenstander nog welquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen wanneer de tegenstander ook een beetje kan tongworstelen.
ik hoef volgende week pas weer, dus mn ritme nog verder verneukenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:38 schreef STING het volgende:
[..]
Vanochtend iets van 5 keer de snooze ingedrukt
De 2e werkdag na een vakantie sucks
uhuh.. je wil uiteindelijk toch die prijs winnen lijkt mequote:
verneukenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoef volgende week pas weer, dus mn ritme nog verder verneuken
Hangt er vanaf wat de prijs isquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhuh.. je wil uiteindelijk toch die prijs winnen lijkt me
hehequote:
Zou wat zijn, tongworstelen op de Olympische spelenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen wanneer de tegenstander ook een beetje kan tongworstelen.
In dat geval zou ik sport misschien meer gaan waarderen..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou wat zijn, tongworstelen op de Olympische spelen
Hahaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
In dat geval zou ik sport misschien meer gaan waarderen..
Ja, heerlijk man. 4 Weken Italië zou iedereen eens moeten doen. Goede combinatie gehad van zon, zee, strand en actieve outdoor.quote:
Ik hoorde van Evie dat ik ergens was uitgenodigd?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt wel, of ik ben gekrompen sinds de laatste keer
Iedereen is uitgenodigd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoorde van Evie dat ik ergens was uitgenodigd?
Volgens mij krimp jij elke dag een stukjequote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt wel, of ik ben gekrompen sinds de laatste keer
Klinkt goed, bij jou in de kroeg neem ik dan aan? Is er al een lijstje van mensen die komen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iedereen is uitgenodigd.
11 augustus, meet bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ja staat in de OPquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klinkt goed, bij jou in de kroeg neem ik dan aan? Is er al een lijstje van mensen die komen?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oh, en aan de hand van ons gesprek gisteren roy, vond ik deze wel wat voor jou
Please, chuck is 120.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En kon in zijn jonge jaren al niet winnen van Sifu Lee
16 augustus gaan we zien wat hij nog kanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Please, chuck is 120.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Please, chuck is 120.
hmm, ik twijfel nog, ken er maar een paar.quote:
Expendables 2quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
16 augustus gaan we zien wat hij nog kan
Wat doe jij tegenwoordig eigenlijk? Hoorde dat je niet meer in Ierland zatquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, ik twijfel nog, ken er maar een paar.
En vergeet Jet nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Expendables 2
en toch ga ik meer voor Bruce, Jason en Sly...
Ik heb het idee dat hij echt geweldig wordtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Expendables 2
en toch ga ik meer voor Bruce, Jason en Sly...
deel 1 was gewoon bagger hoor, en die had dezelfde ingredienten!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij echt geweldig wordtALLE actiehelden in 1 fucking briljante film proppen, daar vraagt de wereld al jaren naar
Ik doe niks op het moment. Heb eind April mn baan opgezegd, en eind juni mn spullen ingepakt en mn huur opgezegd. Nu heb ik net een maand op Elba (Italië) doorgebracht.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat doe jij tegenwoordig eigenlijk? Hoorde dat je niet meer in Ierland zat
Jet is niet sexyquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
deel 1 was gewoon bagger hoor, en die had dezelfde ingredienten!
Niet meer naar je zin daar?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik doe niks op het moment. Heb eind April mn baan opgezegd, en eind juni mn spullen ingepakt en mn huur opgezegd. Nu heb ik net een maand op Elba (Italië) doorgebracht.
De komende weken heb ik wat sollicitatie gesprekken en ga ik op zoek naar woonruimte in Nederland.
Maar hij is niet sexy. Hooguit schattig.quote:
Nee, ik was de manier van leven daar wel zat, het werk vond ik niet leuk, plus dat mn manager en ik elkaar niet langen. Na een bepaald conflict heb ik toen mn spullen gepakt en ben gegaan. Nog wel een tijdje rond gekeken in Dublin, maar er was niks waar ik vrolijk van werd. Dus toen besloten het maar een paar maanden rustig aan te doen.quote:
Ook weleens lekkerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik was de manier van leven daar wel zat, het werk vond ik niet leuk, plus dat mn manager en ik elkaar niet langen. Na een bepaald conflict heb ik toen mn spullen gepakt en ben gegaan. Nog wel een tijdje rond gekeken in Dublin, maar er was niks waar ik vrolijk van werd. Dus toen besloten het maar een paar maanden rustig aan te doen.
Enjoyquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
Zo even douchen en dan richting Rotterdam
Naar 010 shop en Magic Mike![]()
Whoehoe
Wel om 19:00 uur terug zijn hequote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
Zo even douchen en dan richting Rotterdam
Naar 010 shop en Magic Mike![]()
Whoehoe
Zeker, goed tot rust gekomen, heb nu ook besloten ander werk te gaan doen.quote:
En wat wil je gaan doen dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker, goed tot rust gekomen, heb nu ook besloten ander werk te gaan doen.
Jawel, op eredivisie livequote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan toch niet kijkenWordt niet uitgezonden toch?
Ben wel zenuwachtig
Ik ga weg uit de verkoop, geen giga bedrijven meer en blijf ook weg uit de verkoop.quote:
mja.. succes ermeequote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga weg uit de verkoop, geen giga bedrijven meer en blijf ook weg uit de verkoop.
Ik richt me nu op functies in de marketing.
Dank je, ik heb hulp van een coach.quote:
scheelt al een helehoop..quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hups wel, ga je gewoon bij haar kijken, vind ze leuk
Voor jou doet ze dat vast welquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]denk niet dat zei Feyenoord gaat kijken
na dat al helemaal niet meer, taalnazi kennendequote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]denk niet dat zei Feyenoord gaat kijken
vol verwachting zette ik de dvd in de.... nee daar trapt niemand in he?quote:
Smoel houden P-J.. Smoel houden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
vol verwachting zette ik de dvd in de.... nee daar trapt niemand in he?
dus ik mijn download aanzetten, vol verwachting! wat een deceptie
sorry M-L, maar P-J is niet meer zo braaf... en P-J zegt dat de film zwaar tegen vielquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Smoel houden P-J.. Smoel houden.
ik wist dat ik nooit weg had moeten gaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
sorry M-L, maar P-J is niet meer zo braaf... en P-J zegt dat de film zwaar tegen viel
Kutquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
na dat al helemaal niet meer, taalnazi kennende
maar we houden niet minder van je hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wist dat ik nooit weg had moeten gaan.![]()
Nu luistert er niemand meer naar me..
ik snap dat je m wil afstraffen.. Ruilen tegen nokia e71?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kut
Wat een grove kutfout, ik geef gewoon mijn iPhone de schuld
alle angst is wegquote:
Mijn Nokia, een E72, staat ook op de nominatie om vervangen te worden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik snap dat je m wil afstraffen.. Ruilen tegen nokia e71?
Mijn HTC stond nog niet op de vervanglijst. Tot ie mij niet meer aankon. Toen heb ik een E72 geleend, die in mn wc is gaan zwemmen, en nu zit ik met een E71.. Vraag me af wat de volgende wordtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:49 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn Nokia, een E72, staat ook op de nominatie om vervangen te worden.
Maar ik wacht nog even tot de iPhone 5 uitkomt
Een Nokia 3310quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn HTC stond nog niet op de vervanglijst. Tot ie mij niet meer aankon. Toen heb ik een E72 geleend, die in mn wc is gaan zwemmen, en nu zit ik met een E71.. Vraag me af wat de volgende wordt
Ik heb m'n E72 inmiddels talloze keren laten vallenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn HTC stond nog niet op de vervanglijst. Tot ie mij niet meer aankon. Toen heb ik een E72 geleend, die in mn wc is gaan zwemmen, en nu zit ik met een E71.. Vraag me af wat de volgende wordt
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik snap dat je m wil afstraffen.. Ruilen tegen nokia e71?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dat sowieso niet, jij bent een vrouw waar ik nooit naast in slaap zal durven vallen
Zit er dik in.. Maar ik gok toch eerder op die motorola met dat klepjequote:
ach.. het viel te proberen natuurlijk..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik hou teveel van mijn iPhone
graag gedaan pupke, graag gedaanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
en ik kan weer niet slapen vannacht.. bedankt!
Ja is wel echt heel ergquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Roy, ik schaam me voor die laatste in songpop.. ik wilde te graag winnen
maar ik zag een P staan en de rest las ik nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja is wel echt heel erg
Slash is not amused
En weer had ik guns 'n roses snellerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ik zag een P staan en de rest las ik niet
ik facepalm mezelf te vaak. Vandaag is geen goede dag.quote:
quote:
Jaquote:
Haar zit ervoorquote:
nee, dat moet groeien zodat ik mn rolletje weer kan doenquote:
Wat voor rolletje is dat?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat moet groeien zodat ik mn rolletje weer kan doen
Rockabilly rolletjequote:
Ja. Tot ik de schaar erin zette. En nu... heeel veeel later heb ik spijt.quote:
Watquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Tot ik de schaar erin zette. En nu... heeel veeel later heb ik spijt.
Dat ik van mn rolletje een pony had gemaaktquote:
Waaromquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat ik van mn rolletje een pony had gemaakt
Omdat ik eens wat anders wilde weerquote:
Het is vast niet bevallenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat ik eens wat anders wilde weer
Ik denk dat ik er 2 weken blij mee ben geweest. En nu al maanden niet, want ik kan er niks mee omdat het nog steeds niet lang genoeg isquote:
doosjes vullenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja, nu het topic toch dood is, ga ik vast een doosje vullen..
Jij hebt echt ernstige tekorten he schat?quote:
My jeans aren't big enough to hold mequote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij hebt echt ernstige tekorten he schat?
I doubt that..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:03 schreef STING het volgende:
[..]
My jeans aren't big enough to hold me
Nee hoor, waar heb je het over
Skinny jeans zekerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:03 schreef STING het volgende:
[..]
My jeans aren't big enough to hold me
Nee hoor, waar heb je het over
Sting is opeens een vetzak in skinnyjeans?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:11 schreef STING het volgende:
[..]
Of ik ben heel erg aangekomen, kan ook nog
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:11 schreef STING het volgende:
[..]
Of ik ben heel erg aangekomen, kan ook nog
Dudequote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sting is opeens een vetzak in skinnyjeans?*shudder*
Zeg me....dat het niet zo isquote:
quote:
ik moet nog een uur!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:24 schreef kree het volgende:
Goede middag.
Zo hèhè eindelijk uitgewerkt. Die laatste twee uur kropen vooruit leek het wel.
2 1/2 uur hier!quote:
Owh das mooi. Mijn directe collega is met vakantie. Zit te hele dag zo'n beetje alleen. Best saai.quote:
wat doe je?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:30 schreef kree het volgende:
[..]
Owh das mooi. Mijn directe collega is met vakantie. Zit te hele dag zo'n beetje alleen. Best saai.
Nee. Pokerenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
wat moet je nog 2.5 uur? op het strand liggen? cocktails drinken? met sexy vrouwen flirten?
Elektro. Heb nog wel beetje contact met mechanische collega's maar kan ook niet de hele dag in de hal hangen. Want dan wordt de baas boos. Dus moet beetje in eigen elektro hok hangen.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. PokerenDe rest komt daarna
En morgen dagje vrij
dat is dan wel saai ja, niet veel werk te doen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:33 schreef kree het volgende:
[..]
Elektro. Heb nog wel beetje contact met mechanische collega's maar kan ook niet de hele dag in de hal hangen. Want dan wordt de baas boos. Dus moet beetje in eigen elektro hok hangen.
quote:
We waren het weer niet eens natuurlijk. Maar de fase dat het helemaal uit de hand loopt en het rellen gaat worden zijn we beide wel voorbij.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Kree met een mfn-topic, houdt u TR's binnenboord graag
Is het ook gewoon hoor besturings kasten bouwen. Machines bekabelen testen enzo.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:36 schreef Cue_ het volgende:
Bij electro denk ik aan handenarbeid zeg maar. Vanwaar dat je zoveel achter de comp zit?
Kan me bezig houden hoor. Maar hoef me niet echt druk te maken. Er is niet veel dus doe het ook maar wat rustiger aan. Als het druk is werk ik een stuk sneller.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
dat is dan wel saai ja, niet veel werk te doen?
quote:
Zonde.. ben ik er net..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:04 schreef STING het volgende:
[..]
Het is overal een beetje dood eigenlijk
Nou, naast het feit dat sting poppetjes van toystory in zn broek stopt, niet veel..quote:
O maar dat is wel kostelijk om te horen!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, naast het feit dat sting poppetjes van toystory in zn broek stopt, niet veel..
Ik had je die foto gestuurd in goed vetrouwen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, naast het feit dat sting poppetjes van toystory in zn broek stopt, niet veel..
je weet toch wel beter dan vrouwen te vertrouwen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had je die foto gestuurd in goed vetrouwen.
One can always hope.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je weet toch wel beter dan vrouwen te vertrouwen?
ik vond m zo sexy dat ik m wel MOEST postenquote:
Waar?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vond m zo sexy dat ik m wel MOEST posten
quote:
quote:
pics or it didn't happenquote:
oh.. als dat al sexy is heb jij ook een kut sekslevenquote:
Doeiquote:
quote:
Ik doe ook niet aan seks. Beetje lichaamssappen uitwisselen, iel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh.. als dat al sexy is heb jij ook een kut seksleven
Met lekkere mannen kan het best lekker zijn.. of niet roy?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik doe ook niet aan seks. Beetje lichaamssappen uitwisselen, iel.
Wij hebben niks uitgewisseld toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met lekkere mannen kan het best lekker zijn.. of niet roy?
Ik heb al 2 dozen gedaan. Nu ben ik zo depressief dat er niks nuttigs meer uit mn handen komt. Ofzoiets.quote:
Oh nee,. jij hebt nooit wat met een lekkere man uitgewisseld.. my bad.. my bad..quote:
over gezichten kan je een zak trekken..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had vanmiddag een serveerstertje dat een prachtig lichaam had. Haar gezicht was wat minder, maar wat een lijf.
Handje vasthouden, sop sopquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:21 schreef Evie het volgende:
[..]Denk dat je iets aan je beeld van sexy moet doen.. alhoewel.. wel snel tevreden dan zeker?
Arme jijquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:26 schreef STING het volgende:
[twitter]
Bleh, gehakt vergeten te halen, zo maar weer ff terug naar de AH.
[/twitter]
Iehl.. handzweet uitwisselenquote:
quote:
Ik eet nog een keer wraps.. gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:28 schreef STING het volgende:
[..]
Gaat helemaal goedkomen, zo lekker pasta eten
Ik ga voor een heerlijke salade met gerookte zalmquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik eet nog een keer wraps.. gewoon omdat het kan
Oh, kan je dat ook bij thuisbezorgd bestellen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga voor een heerlijke salade met gerookte zalm
En een HJ on the side
Nee dit keer niet. Ik had gewoon geen zin om voor jullie te kokenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, kan je dat ook bij thuisbezorgd bestellen?
Schandalig. Bakken hadden we ook nog kunnen waarderen hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dit keer niet. Ik had gewoon geen zin om voor jullie te koken
Dat hadden jullie niet verdiendquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Schandalig. Bakken hadden we ook nog kunnen waarderen hoor.
quote:
Maar dan kan ik niet op haar gezicht klaar komen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
over gezichten kan je een zak trekken..![]()
Een uurtje goed bezig zijn weegt niet op tegen de restquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]echt wel.. wij waren zo goed bezig
Sja. Dat is de beslissing die je moet nemenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet op haar gezicht klaar komen.
We deden nog wel zo ons bestquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een uurtje goed bezig zijn weegt niet op tegen de rest
Daarnaast was het in Almere. Daarvoor ga ik niet terug.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja. Dat is de beslissing die je moet nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |