Het is dan ook niet voor niks dat alles in brand staat in de hel he.. Spinnen gaan dood door vuurquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Jij bent goddess of hell en bang voor spinnen?
Waarom gaan jullie niet een keer samen gezellig op date om alles even uit te praten?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:12 schreef moneyfornothing het volgende:
a. Omdat het je geen flikker aangaat.
b. Omdat je moeite hebt met begrijpend lezen en het verspilde moeite zal zijn.
c. Omdat je mijn woorden toch weer gaat verdraaien.
d. Omdat het nooit genoeg antwoorden zijn en het gevraag van jouw kant nooit op houdt.
e. Omdat ik er geen zin in heb.
Pick one.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie niet een keer samen gezellig op date om alles even uit te praten?
Ja ja schattig contrastje ben jijquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het is dan ook niet voor niks dat alles in brand staat in de hel he.. Spinnen gaan dood door vuur
laten we het daar dan maar op houden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:12 schreef moneyfornothing het volgende:
a. Omdat het je geen flikker aangaat.
b. Omdat je moeite hebt met begrijpend lezen en het verspilde moeite zal zijn.
c. Omdat je mijn woorden toch weer gaat verdraaien.
d. Omdat het nooit genoeg antwoorden zijn en het gevraag van jouw kant nooit op houdt.
e. Omdat ik er geen zin in heb.
Pick one.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Even elkaar flink de waarheid zeggen en dan make up seks
Dank uquote:
Ik zoek daarom ook altijd ruzie, ik heb het meisjes plagen kusjes vragen tot een uiterste kunst verhevenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Even elkaar flink de waarheid zeggen en dan make up seks
Zodra je ze begint te meppen ga je te ver hequote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik zoek daarom ook altijd ruzie, ik heb het meisjes plagen kusjes vragen tot een uiterste kunst verheven
Tsja je hebt het of je hebt het niet hé.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik zoek daarom ook altijd ruzie, ik heb het meisjes plagen kusjes vragen tot een uiterste kunst verheven
Jij wordt eerst dik in elkaar geslagen en daarna anaal vernederd?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in m'n gezicht gemept op een eerste date, en toch belandden we in bed (geen ziekenhuisbed)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra je ze begint te meppen ga je te ver he
quote:
Ik heb aambeien ik zou het niet aanradenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij wordt eerst dik in elkaar geslagen en daarna anaal vernederd?
wow.. sexyquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:19 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik heb aambeien ik zou het niet aanraden
oh god.. voetbalquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben zenuwachtig voor Dinamo Kiev- Feyenoord
Vast wel.quote:
quote:
Stom.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]dat soort dingen zijn gelukkig in mijn woning verboden.
Wat nog meer?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]dat soort dingen zijn gelukkig in mijn woning verboden.
Sowieso niet.. Transporter 1, 2 en 3quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stom.
Dan kom ik je morgen niet met mijn komst verblijden
Die zijn wel tof.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso niet.. Transporter 1, 2 en 3
olympische spelen, tour de france, schaatsen enz enz enzquote:
Ja, mocht je willenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zijn wel tof.
Goed kijken naar zijn moves he, heeft ie allemaal van mij geleerd
Maar jij doet zijn looks nog niet helemaal na.. Flink meer spieren, stuk minder fust.. Dat kale is al onderwegquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zijn wel tof.
Goed kijken naar zijn moves he, heeft ie allemaal van mij geleerd
Ik ben aan het trainen he.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar jij doet zijn looks nog niet helemaal na.. Flink meer spieren, stuk minder fust.. Dat kale is al onderweg
Dan nog red je de looks niet..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben aan het trainen he.
Het word tijd om mijn oude vorm weer eens terug te gaan halen
ach, 1x blazen en je ligt alquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alsof hij ook maar enige kans maakt tegen mij.
Ja dat is wat heel veel mensen dachten.quote:
en Jason is getraind en een hogere gewichtsklasse, no way dat jij m dus aan zou kunnenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is wat heel veel mensen dachten.
Zolang als ik me kan herinneren word ik al gezien als een klein opdondertje, en vroeger was ik inderdaad ook heel mager.
Dus ik werd altijd als een makkelijke prooi gezien.
Dan leer je wel vechten, en ik bleek er nog aanleg voor te hebben ook.
Ik ben voor geen 1 ongetrainde vechter bang, en in mijn gewichtklasse durf ik het tegen heel veel getrainde ook wel op te nemen.
Hoe lang ben je?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is wat heel veel mensen dachten.
Zolang als ik me kan herinneren word ik al gezien als een klein opdondertje, en vroeger was ik inderdaad ook heel mager.
Dus ik werd altijd als een makkelijke prooi gezien.
Dan leer je wel vechten, en ik bleek er nog aanleg voor te hebben ook.
Ik ben voor geen 1 ongetrainde vechter bang, en in mijn gewichtklasse durf ik het tegen heel veel getrainde ook wel op te nemen.
Haha, die illusie heb ik ook niet hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en Jason is getraind en een hogere gewichtsklasse, no way dat jij m dus aan zou kunnen
Geen, hij is voormalig topatleet en jij een groen amateurtje.. Ik wil wel een aandeel in je kroeg erven als je toch gaat..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, die illusie heb ik ook niet hoor.
Maar toch zou ik best een keer met hem in de ring willen stappen.
Gewoon om te kijken hoeveel partij ik kan bieden.
Sowieso hou ik van een goed gevecht.
Nee.. jij bent echt geen 1.78quote:
Ik had niet verwacht het ooit zo eens te zijn met jou..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen, hij is voormalig topatleet en jij een groen amateurtje.. Ik wil wel een aandeel in je kroeg erven als je toch gaat..
Wat weet jij van mijn sportverleden?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen, hij is voormalig topatleet en jij een groen amateurtje.. Ik wil wel een aandeel in je kroeg erven als je toch gaat..
oi, dat is wel een kleine afknapper.. de beste man is maar 3cm groter dan ikquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, en ik lees net dat statham ook maar 1,75 is en rond mijn gewicht zit.
Misschien wordt het ooit nog eens watquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht het ooit zo eens te zijn met jou..
Ja dit valt mij ook tegen, en hij heeft helemaal geen achtergrond in MMA.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oi, dat is wel een kleine afknapper.. de beste man is maar 3cm groter dan ik![]()
En ik had er net vrede mee dat ik hem eerst grondig moest harsen..
In Transporter is ie toch geharst?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oi, dat is wel een kleine afknapper.. de beste man is maar 3cm groter dan ik![]()
En ik had er net vrede mee dat ik hem eerst grondig moest harsen..
Nee. Ik vind jou en roy te leuk bij elkaar om ook maar erover na te denken dat jullie ooit uit elkaar zouden gaanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien wordt het ooit nog eens wat
Nee, dat nog niet, ik neem aan dat hij wel goed getraind is namelijk. En een uitstekende conditie heeft..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dit valt mij ook tegen, en hij heeft helemaal geen achtergrond in MMA.
Ik neem mijn woorden terug, ik maak hem af
Als Jofu me met 1 vinger aanraakt dan is hij mijn volgende sparringspartner, zonder bescherming.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Ik vind jou en roy te leuk bij elkaar om ook maar erover na te denken dat jullie ooit uit elkaar zouden gaan
Ik bedoel ook zodra ik mijn oude vorm weer heb he.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat nog niet, ik neem aan dat hij wel goed getraind is namelijk. En een uitstekende conditie heeft..
mm maar toch..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In Transporter is ie toch geharst?
Slechts een klein beetje.. Onder het mom pijn is fijnquote:
Echt niet!quote:
Hoe lang zijn ze weg geweest?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:11 schreef Samzz het volgende:
Mogguh. Pa en ma komen morgen terug, dus vandaag maar eens m'n kamer opruimen.
Ja is kut voor je. Als je werken zo kut vind moet je maar eens een andere baan gaan zoeken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:28 schreef kree het volgende:
baaaah heb geen zin meer om te werken en moet nog tot 4 uur![]()
![]()
Einde van de vakantie opruimstress!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:11 schreef Samzz het volgende:
Mogguh. Pa en ma komen morgen terug, dus vandaag maar eens m'n kamer opruimen.
Hoi schatquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Einde van de vakantie opruimstress!
Als het zo erg was als bij mij vroeger kan ik maar 1 ding zeggen...
Sterkte meid, heel veel sterkte
huppel
Het werk valt wel mee, maar heb gewoon geen zinquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja is kut voor je. Als je werken zo kut vind moet je maar eens een andere baan gaan zoeken.
Sopzequote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Druk dagje
Sporten, zonnebank, 010-shop en daarna door naar PathéMagic Mike
Oeh oeh oehoe!!!!! C_Aquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Druk dagje
Sporten, zonnebank, 010-shop en daarna door naar PathéMagic Mike
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:44 schreef PeuRac het volgende:
Jeetje, ga je een maandje op vakantie, is de SC weg![]()
Maar ik zie dat o_g wel weer terug is!
Jij zit in mijn SC mafketel!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:44 schreef PeuRac het volgende:
Jeetje, ga je een maandje op vakantie, is de SC weg![]()
Maar ik zie dat o_g wel weer terug is!
ìk dacht dat die in een ander subforum zatquote:
Alle sub forums zijn foetsiequote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ìk dacht dat die in een ander subforum zat
de PTA SC?quote:
Wat moet ik vertellen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij zit in mijn SC mafketel!
C_A vertel het hem! Vertel het hem!!!
Volgens mij ben je jaren ipv een maand op vakantie geweest. Ik zit daar al jaren niet meerquote:
Oeh daar is hij weer dan!quote:
Dat weet ik, ben ook al jaren niet meer in die SC te vinden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Volgens mij ben je jaren ipv een maand op vakantie geweest. Ik zit daar al jaren niet meer
[..]
Oeh daar is hij weer dan!![]()
En precies, wat hij zegt!
Dat dit mijn SC is en dat je van mij houdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat moet ik vertellen?
Ik moet opschietenDat moet ik
Ben beetje nog actief door de weeks. In het weekend heb ik er geen tijd voorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat weet ik, ben ook al jaren niet meer in die SC te vinden.
Dacht dat je helemaal van fok verdwenen was.
Is dat zoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat dit mijn SC is en dat je van mij houd
heb je een leven gekregen joh?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben beetje nog actief door de weeks. In het weekend heb ik er geen tijd voor
Dat heb ik nou ook altijdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:07 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo naar de Action en ik neem mee:
Meer dan ik nodig heb.
Oei, als ik weer in Utrecht woon, kan ik weer meedoen aan de friday night skate parade!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
Weet je wat ik morgenavond ga doen
http://www.wednesdaynightskate.nl/![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |