Leer multi-taskenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:59 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja zag dus (veel) te laat dat ik de laatste post had
Vrouwen hoeven dat toch niet te leren?quote:
Oh ja, ook een keer de bakker zijn net afgemaakte bruiloftstaart inelkaar laten storten toen we met de hele batterij door het dorp kwamen denderen... Wat was ie kwaad!quote:
Ja, foutje bedankt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eea is wel weer een beetje gefatsoeneerd zo goed en kwaad als het ging midden in de nacht... Maar ja, daarna kwam die club van Cobra die net zo makkelijk een 155MM de zandbak van de kleuterschool in schoot... Gelukkig woensdagmiddag...
Je bent enkel maar jaloers dat wij het beter kunnen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vrouwen hoeven dat toch niet te leren?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja, ook een keer de bakker zijn net afgemaakte bruiloftstaart inelkaar laten storten toen we met de hele batterij door het dorp kwamen denderen... Wat was ie kwaad!
èh, was jij niet de gast die moest berekenen waar op geschoten moest worden? Iets met je goed wiskundig ruimtelijk inzicht of zo?quote:
Zeer zeker niet. Bij mij kan er maar 1 ding tegelijk fout gaanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:02 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Je bent enkel maar jaloers dat wij het beter kunnen.
Maar een grote BOEM is gewoon mooi!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
èh, was jij niet de gast die moest berekenen waar op geschoten moest worden? Iets met je goed wiskundig ruimtelijk inzicht of zo?
Ja jammer dat je niet vaak iets goed doet he?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zeer zeker niet. Bij mij kan er maar 1 ding tegelijk fout gaan
Het bankalarm af laten gaan met de volgradar... Radiografisch bestuurbare vliegtuigjes onbestuurbaar laten worden deed het ook altijd goed.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dus jullie kregen niet eens een stukje gesneuvelde bruidstaart. Flauw van de bakker.
In de ogen van vrouwen niet nee. Voorderest altijd perfect.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:05 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja jammer dat je niet vaak iets goed doet he?
Nee, dat rekenen mocht de Kornet doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
èh, was jij niet de gast die moest berekenen waar op geschoten moest worden? Iets met je goed wiskundig ruimtelijk inzicht of zo?
Ow, maar een grote BOEM op een kinderspeelplaatszandbak (ja één woord) stelt niets voor t.o.v. de ongeplande BOEM's bij de kruitfabriek in Muiden, de Cindu, de vuurwerkramp van Enschede etc, ect, ect. Kwam geen 155mm aan te pasquote:
Ooit wel eens van een faked orgasm gehoord?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
In de ogen van vrouwen niet nee. Voorderest altijd perfect.
Haha, ja wel gehoord maar nog niet meegemaaktquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:08 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ooit wel eens van een faked orgasm gehoord?
Dat denk je alleen maar, omdat ze het zo goed dedenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha, ja wel gehoord maar nog niet meegemaakt
Hahaha, daar heb je mequote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:10 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dat denk je alleen maar, omdat ze het zo goed deden
Ik ben de weg even kwijtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, dat rekenen mocht de Kornet doen.
Nee, een man/vrouw met deze op de schouders.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben de weg even kwijt![]()
De Kornet als in dat russische anti-tank ding?
+ duidelijk babyface uiterlijk...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, een man/vrouw met deze op de schouders.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |