Wat kost een pakje Camel 22 sigaretten nu normaal bij jou in NC? Hier betaal je ¤ 5.80quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:47 schreef -Amber- het volgende:
Wou laatst in een hotel een pakje sigaretten kopen (wat zoiezo al een wonder is als dat mogelijk is), en moest toen $8.00 neerlegen. Heb toen vriendelijk bedankt.
Dat is omgerekend 'maar' 70 cent duurder dan wat ik voor mn peuke betaal.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:47 schreef -Amber- het volgende:
Wou laatst in een hotel een pakje sigaretten kopen (wat zoiezo al een wonder is als dat mogelijk is), en moest toen $8.00 neerlegen. Heb toen vriendelijk bedankt.
Is bij elke grote ruk en trekoefening, de schadecommissarisen maakten overuren. Overigens zijn de locals wel bij mij op het stuk geweest of ik niet ff "per ongeluk" een muurtje oid omver kon rijden, gammel oud muurtje plat, boer ruimschoots gecompenseerd voor een nieuwe muur en geld overhouden. AchJa weer een paar dagen een prima stekje met verse eieren, koffie, gebak etc...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:38 schreef Druid het volgende:
[..]
Reforger waren toch die sloop-eerst-betaal-later oefeningen?
Hebbben we hier nog een camel rokert?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat kost een pakje Camel 22 sigaretten nu normaal bij jou in NC? Hier betaal je ¤ 5.80
In Griekenland gewoon 3 euro voor een pakje L&M. Je zou er bijna van gaan rokenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat kost een pakje Camel 22 sigaretten nu normaal bij jou in NC? Hier betaal je ¤ 5.80
Normaal is het tussen de $3.40 en $5.60 naar hand van welk merk je koopt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:48 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat is gewoon een paar cent meer dan wat we in NL betalen
Betaalde op Bali 0,70quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
In Griekenland gewoon 3 euro voor een pakje L&M. Je zou er bijna van gaan roken
Dat is nu een puike samenwerking tussen militairen en boerenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is bij elke grote ruk en trekoefening, de schadecommissarisen maakten overuren. Overigens zijn de locals wel bij mij op het stuk geweest of ik niet ff "per ongeluk" een muurtje oid omver kon rijden, gammel oud muurtje plat, boer ruimschoots gecompenseerd voor een nieuwe muur en geld overhouden. AchJa weer een paar dagen een prima stekje met verse eieren, koffie, gebak etc...
Ja, maar een zware van nelle op zijn tijd kan ik ook wel waarderenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hebbben we hier nog een camel rokert?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar een zware van nelle op zijn tijd kan ik ook wel waarderen
Het ruikt gewoon zo lekkerquote:
Soms moet kunnen tochquote:
Camel (met filter, zonder kan je heier niet krijgen), kost ongeveer $4.80. Maar zo als gezegt hangt het er ook vanaf waar je ze koopt of dat er ergens een aanbieding is.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yup.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is nu een puike samenwerking tussen militairen en boeren
Aanbiedingen met peukenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:52 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Camel (met filter, zonder kan je heier niet krijgen), kost ongeveer $4.80. Maar zo als gezegt hangt het er ook vanaf waar je ze koopt of dat er ergens een aanbieding is.
Nee joh. Zware van Nelle vind ik toch effe wat heftiger dan een glaasje pilsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Soms moet kunnen tochOf ben jij er ook zo een die roept dat vrouwen geen bier moeten drinken?
Kwam namelijk eerder vanavond een bonnetje tegen van een carton Camel filter, gekocht bij de publix in 2001 was toen $3.80 per pakje. Toen koste een pakje in NL fl 5,85. Sigaretten zijn echt goedkoop in de USAquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:52 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Camel (met filter, zonder kan je heier niet krijgen), kost ongeveer $4.80. Maar zo als gezegt hangt het er ook vanaf waar je ze koopt of dat er ergens een aanbieding is.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup.![]()
Tot we een keer met het hele peloton verkeerd waren gereden en rechtsomkeert gemaakt hebben op het kerkhof ergens in Duitsland... Het was niet de bedoeling dat die stenen plat gingen...
Ja als je het gaat vergelijken natuurlijk wel, maar je moet oeigelijk ook naar de koopkracht kijken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kwam namelijk eerder vanavond een bonnetje tegen van een carton Camel filter, gekocht bij de publix in 2001 was toen $3.80 per pakje. Toen koste een pakje in NL fl 5,85. Sigaretten zijn echt goedkoop in de USA
Eea is wel weer een beetje gefatsoeneerd zo goed en kwaad als het ging midden in de nacht... Maar ja, daarna kwam die club van Cobra die net zo makkelijk een 155MM de zandbak van de kleuterschool in schoot... Gelukkig woensdagmiddag...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Maar als nette militairen toch wel geholpen de stenen weer rechtop te zetten toch?
In de USA verdiende ik 12 jaar terug in $ aanzienlijk meer dan in ¤ nu. En GA was een relatief goedkope staat.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:56 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja als je het gaat vergelijken natuurlijk wel, maar je moet oeigelijk ook naar de koopkracht kijken.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eea is wel weer een beetje gefatsoeneerd zo goed en kwaad als het ging midden in de nacht... Maar ja, daarna kwam die club van Cobra die net zo makkelijk een 155MM de zandbak van de kleuterschool in schoot... Gelukkig woensdagmiddag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |