quote:
quote:
Lijkt me niet, ik vloog met de Franse Luchtmachtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:16 schreef EllaN het volgende:
Groetjes uit Aruba.
Mogelijk zat ik in dezelfde vlucht als Remco.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga jij nu maar in de antiliaanse voorligsteun liggen
Jezelf quotenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon "feest der herkenning" zeggen hoor.
quote:
Airbus? Soepel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:35 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Lijkt me niet, ik vloog met de Franse Luchtmacht
Correct.quote:
Juistquote:
Navondquote:
quote:
quote:
Tja als dat alles isquote:
Avondwinkels, of hotels met een winkel in de buurt?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:04 schreef hoogvlieger het volgende:
Wat een drama. Al het bier is op en de winkels zijn net dicht
Te veel moeite. Ga wel aan het waterquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Avondwinkels, of hotels met een winkel in de buurt?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:06 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Te veel moeite. Ga wel aan het water
Was al bijna weer vergeten hoe puur kraanwater smaaktequote:
Reforger waren toch die sloop-eerst-betaal-later oefeningen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:22 schreef AchJa het volgende:
Toen mocht alles nog gewoon aan poeier gereden worden...![]()
Geen 24 uur winkels daar (bv WalMart)?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:04 schreef hoogvlieger het volgende:
Wat een drama. Al het bier is op en de winkels zijn net dicht
Geen WalMart hier, maar op Schiphol is de supermarkt 24 uur openquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:39 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Geen 24 uur winkels daar (bv WalMart)?
Ja is toch over het algemeen zo bij elke oefening, betalen wat er aan gort gaat.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:38 schreef Druid het volgende:
[..]
Reforger waren toch die sloop-eerst-betaal-later oefeningen?
Nu word er zo weinig geoefend dat er niks meer aan gort kanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:41 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja is toch over het algemeen zo bij elke oefening, betalen wat er aan gort gaat.
Als dat netzo is als hier bij (betere) hotels, wil ik liever de prijs niet weten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen WalMart hier, maar op Schiphol is de supermarkt 24 uur open
En ik heb de mazzel tegenover een hotel te wonen, waar je gewoon 7x24 bier/wijn/sigaretten en zo kan kopen.
Ja was even vergeten dat men in NLD vaak pinda pinda moet roepen, etc. tijdens oefeningen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nu word er zo weinig geoefend dat er niks meer aan gort kan
Sigaretten zelfde prijs als in de winkel. Voor alcohol ben ik daar nog nooit geweest. Tot 0200 is ook het eetcafé hier tegenover openquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:42 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Als dat netzo is als hier bij (betere) hotels, wil ik liever de prijs niet weten.
Ohja in NLD hebben de sigaretten over dezelfde prijs. Dom van me, was ik dus ook even vergeten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sigaretten zelfde prijs als in de winkel. Voor alcohol ben ik daar nog nooit geweest. Tot 0200 is ook het eetcafé hier tegenover open
Dat is gewoon een paar cent meer dan wat we in NL betalenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:47 schreef -Amber- het volgende:
Wou laatst in een hotel een pakje sigaretten kopen (wat zoiezo al een wonder is als dat mogelijk is), en moest toen $8.00 neerlegen. Heb toen vriendelijk bedankt.
Was altijd wel leuk om te zien als de schade officier zijn tafeltje had opgezet in een dorpje waar net een NL eenheid doorheen gekomen was.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nu word er zo weinig geoefend dat er niks meer aan gort kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |