Haha, jij altijd met je kaaklijn.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, jij altijd met je kaaklijn.
Heb ik al gedaan in het vorige topic.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]obsessie. Jij moet nog antwoord geven op de OP trutje
Is mevrouwtje Fascination jou al aan het hosselen via DM enzo?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]obsessie. Jij moet nog antwoord geven op de OP trutje
Gezichtshaar als het tenminste staat.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Gezichtshaar, zelfverzekerdheid, lichaamsbeharing, mannelijk gedrag en een soort van niet-onprettige zweetlucht.
Hey ik heb kuiltjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:17 schreef Dawied1990 het volgende:
Mooie vorm van de rug met kuiltjes aan de onderkant
Meh, daten?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:05 schreef BlackRhino het volgende:
Misschien heel raar, maar: een mooie meid die bijvoorbeeld naast me staat te roken op een mooie/opwindende manierWordt dan nog erger als ze bijv. een shirtje aan heeft met inkijk / lage hals enzo. Tja, kan er niets aan doen, heb het al jaren
14 en jonger?quote:
nouuu, daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:39 schreef Dawied1990 het volgende:
[..]
Iets waar geen enkele tattoo, piercing of grote borsten tegen op kan.
Mannen die kapot zijn van borsten missen hun tijd aan de borstquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:41 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
nouuu, daar zijn de meningen over verdeeld
nou kapot, kapotquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:46 schreef Dawied1990 het volgende:
[..]
Mannen die kapot zijn van borsten missen hun tijd aan de borst
Dat zijn?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:52 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
nou kapot, kapot
ik heb liever een stel mooie borsten dan kuiltjes in de onderrug
dat wil niet zeggen dat ik er kapot van ben
er zijn eigelijk maar 3 echt belangrijke dingen aan een vrouw voor mij
-dat ze netjes isquote:
Mijn specialiteit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:33 schreef rosepetals het volgende:
Fluisteren in je oorKusjes in de nek.
Of mannen die je troosten.
Oh, maar dat heb ik ook wel eens gehad toen mijn vriendin een overall aanhad om te schilderen hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:56 schreef wesley90 het volgende:
Dat als je je sexy kleed speciaal voor hem, dat hij spontaan een stijve krijgt en je gelijk wilt nemen. Dat gevoel dat je echt weet dat hij je sexy vind.
Nog nooit meegemaakt maar iets hemelser dan dit bestaat volgens mij niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:33 schreef rosepetals het volgende:
Fluisteren in je oorKusjes in de nek.
Of mannen die je troosten.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:59 schreef annanasje het volgende:
Ik vind het vooral sexy om een man/jongen die altijd een grote mond heeft/tikkeltje arrogant is zien te genieten van sex. Dan zijn ze op de één of andere manier wat kwetsbaarder en niet meer zo stoer.
Eens, dat vind ik echt geilquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:04 schreef Vice. het volgende:
Als ie een beetje kreunt in bed. In m'n oor.
Ik heb dat meer bij de wat verlegen, onzekere jongens, misschien zelfs nog maagd. Om die dan heerlijk te domineren en de eerste keer van hun leven te geven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:59 schreef annanasje het volgende:
Ik vind het vooral sexy om een man/jongen die altijd een grote mond heeft/tikkeltje arrogant is zien te genieten van sex. Dan zijn ze op de één of andere manier wat kwetsbaarder en niet meer zo stoer.
Gebeurd dat vaak?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb dat meer bij de wat verlegen, onzekere jongens, misschien zelfs nog maagd. Om die dan heerlijk te domineren en de eerste keer van hun leven te geven.
lijkt me niks aan, maar ja iedereen het zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb dat meer bij de wat verlegen, onzekere jongens, misschien zelfs nog maagd. Om die dan heerlijk te domineren en de eerste keer van hun leven te geven.
Lippen zijn toch altijd zacht?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:13 schreef lopertje18 het volgende:
Een vrouw met mooie zachte lipppen
zat vrouwen met een lijntje als lippenquote:
Dat zijn gewoon onverzorgde mensen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zat vrouwen met een lijntje als lippenzit echt wel verschil in qua structuur en alles sommige hebben altijd kapotte schrale uitgedroogde dunne lippen
is ook erfelijk. Best veel mensen met lelijke lippen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon onverzorgde mensen.
Kapot en schrale lippen enzo? Mooi fucked up voor die mensen dan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
is ook erfelijk. Best veel mensen met lelijke lippen.
dunne niet zacht lijkende mondjes.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:39 schreef Ziba het volgende:
[..]
Kapot en schrale lippen enzo? Mooi fucked up voor die mensen dan.
Twee keer tot nu toe.quote:
Ik denk wanneer je puur en alleen al geil kan worden van het slank zijn. Dus dat je een slank figuurtje ziet (bijv. op een plaatje, zonder zichtbaar hoofd) en daar meteen opgewonden van wordt. Zoals sommige met voeten hebben, die hoeven alleen de voeten te zien om daar al een harde van te krijgen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:30 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
slank.... heel slank.
op welk punt noem je iets eigenlijk een fetish? want een voorkeur kun je het niet meer noemen..
Hmmmzzzz... grensgevalletje danquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk wanneer je puur en alleen al geil kan worden van het slank zijn. Dus dat je een slank figuurtje ziet (bijv. op een plaatje, zonder zichtbaar hoofd) en daar meteen opgewonden van wordt. Zoals sommige met voeten hebben, die hoeven alleen de voeten te zien om daar al een harde van te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bay of Plenty
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:23 schreef roos85 het volgende:
- een bepaalde blik in de ogen/uitstraling.
- lekker geurtje
- als mijn vriend mij in de hals/ rond mijn sleutelbenen kust
En hoe oud ben jij als ik vragen mag?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:47 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
15 jarige meisjes met extra grote inkijk en strakke spijkerbroekjes
doet er niet toe... zolang hij zich netjes aan de regels houdt althansquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:52 schreef GrassofGod het volgende:
[..]
En hoe oud ben jij als ik vragen mag?
Gr
15quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:52 schreef GrassofGod het volgende:
[..]
En hoe oud ben jij als ik vragen mag?
Gr
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:09 schreef AppleOcean het volgende:
Mooi lang haar (geen zwart, but no offence) en een lekker kontje
15, als je effe de tijd neemt mijn postgeschiedenis door te kijken, zul je wel merken dat ik ook echt 15 ben, vandaag eerste dag 4de klasquote:
quote:
Dit en een lekker zacht/zoet geurtje.quote:
Ha grappig, ik vind een Vlaams accent altijd wel opwindend.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:05 schreef Damnyou het volgende:
Een Nederlands vrouwelijk accent ( geen dialect maar min of meer zuiver Nederlands )
Omg ik ga gek worden als ik zo een Nederlands vriendin ga hebben
Ik woon aan de rand van Maastricht in België. Dus hier is er zo goed als geen enkele
Voor mij doen een Vlaamse dame het altijd goed! Ik vind het erg opwindend als een mooie vrouw een lekker Belgisch accentje heeft! Ik hou niet van vrouwen die uit bijv Den Haag ofzo komen. Dat is het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:05 schreef Damnyou het volgende:
Een Nederlands vrouwelijk accent ( geen dialect maar min of meer zuiver Nederlands )
Ik woon aan de rand van Maastricht in België. Dus hier is er zo goed als geen enkele
Ik denk dat het vooral komt omdat we denken dat het gras groener is aan de overkant ^^ Maar dan ipv gras de taal :p Waar is hier een dame met nederlands accent ! Ik sta te springenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:05 schreef Damnyou het volgende:
Ik heb hetzelfde, echt apart. Woon ook bij Maastricht, maar vind meisjes die Nederlands spreken echt veel aantrekkelijker klinken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:05 schreef Damnyou het volgende:
En dan zon heerlijke kont!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:54 schreef huskey het volgende:
zullen wel weer haters zijn maar ik vind chicks met zo'n zwarte skinny jean met ritsje aan achterkant geil:)
aaaahwwquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:49 schreef Dutchlike het volgende:
Meiden die echt zichtbaar plezier hebben in het dansen.
En dit (regio Heerlen).quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:05 schreef Damnyou het volgende:
Voorbeeld.quote:Op zondag 2 september 2012 12:10 schreef msacras het volgende:
Knappe ietwat arrogante mannen in overhemd."De student" zegmaar.
Jesus Christ... Kan me bij veel zaken een voorstelling maken, geloof me... Maar dat er ergens een vrouw rondloopt die hiervan uit haar vagina kwijlt... Wauw.quote:
Haha ik moet zeggen dat dit ook geen perfect voorbeeld is, moeilijk om een goede foto van te vinden.... en er mag idd wel een knoopje meer dicht, maarja je kan niet alles hebben in het leven.quote:Op zondag 2 september 2012 12:26 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Jesus Christ... Kan me bij veel zaken een voorstelling maken, geloof me... Maar dat er ergens een vrouw rondloopt die hiervan uit haar vagina kwijlt... Wauw.
Die knoopjes ook zoouwe dekhengst.
Alles is veul voor wie niets verwachtquote:Op zondag 2 september 2012 12:28 schreef msacras het volgende:
maarja je kan niet alles hebben in het leven.
Zeer opwindend indd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:12 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Ha grappig, ik vind een Vlaams accent altijd wel opwindend.
Helemaal dr buik inhouden.quote:
Kan ik het alleen maar mee eens zijn. Van die hockeyrokjes. Damnquote:Op zondag 2 september 2012 13:01 schreef ikjijallebei het volgende:
- jurkjes tot net onder de billen waar de kont echt goed uitspringt, en dan van achter bekijken hoe ze lopen, cliche doch zeer geil.
Hockeyrokjes is tegenwoordig valsspel.quote:Op zondag 2 september 2012 13:18 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Kan ik het alleen maar mee eens zijn. Van die hockeyrokjes. Damn
Hoe bedoel je dominant?quote:Op zondag 2 september 2012 18:11 schreef Dutchlike het volgende:
Ik vind dominante meiden leuk, maar ook meiden die een beetje onzeker zijn heel erg leuk, hoe werkt dat dan weer?
Woordenboekdefinitie is overheersend maar ik bedoel dat ze echt weet wat ze wilt en duidelijk aanwezig is. Alhoewel een beetje bazig ook wel opwindend kan zijn af en toe.quote:
Oh en dit! Groene ogen mag ook.quote:Op maandag 3 september 2012 23:37 schreef Revanches het volgende:
Meisjes met blauwe ogen en donker haar die klasse uitstralen. Geen sletterige kledij
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:49 schreef Dutchlike het volgende:
Meiden die echt zichtbaar plezier hebben in het dansen.
Samengevat: Een lieve negerbutler met een afro?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:40 schreef shawtyyy het volgende:
halflange haren voor jongens krulletjes ook wel cute !
niet van dat machogedrag en hoogmoedig
simpel gekleed
dikke lippen PLUSPUNT
mooi donker kleurtje
goed gemanierd
knuffellig
maar het allerallerbelangrijkste toch het innerlijk!! een goed mens.
neger.. niet verkeerd. maar waarom die butler nou?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:26 schreef BzP het volgende:
[..]
Samengevat: Een lieve negerbutler met een afro?
Goed gemanierd hihiquote:Op donderdag 6 september 2012 15:04 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
neger.. niet verkeerd. maar waarom die butler nou?
en die afro mag je wel invlechten
perfect ;p
ooohh nou ja zegg is dat gelijk 'n butler haha hoeft niet te braaf he, dat word ook boring.. beetje manieren moet ie toch wel hebbenquote:
Atletisch dusquote:Op donderdag 6 september 2012 16:01 schreef Vansschoen het volgende:
Een goed gespierd lichaam (niet TE)
Ik snap precies wat je bedoeld. Dat is inderdaad erg leuk ja.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:01 schreef El_Liberaliste het volgende:
Vrouwen die ondanks dat ze knap/mooi zijn, toch redelijk verlegen zijn. Die met een paar drankjes op opeens dingen durven te doen die ze anders nooit zouden doen, qua fysiek contact in het uitgaansleven. Gewoon van die aanrakingen en wulpse blikken zonder direct te makkelijk te zijn, lastig onder woorden te brengen.
ah jaaaaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Gezichtshaar, zelfverzekerdheid, lichaamsbeharing, mannelijk gedrag en een soort van niet-onprettige zweetlucht.
Gewoon een dominante ruw ogende kerel dusquote:
Jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:01 schreef El_Liberaliste het volgende:
Vrouwen die ondanks dat ze knap/mooi zijn, toch redelijk verlegen zijn. Die met een paar drankjes op opeens dingen durven te doen die ze anders nooit zouden doen, qua fysiek contact in het uitgaansleven. Gewoon van die aanrakingen en wulpse blikken zonder direct te makkelijk te zijn, lastig onder woorden te brengen.
Prima onder woorden gebracht, snap wat je wil zeggenquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:01 schreef El_Liberaliste het volgende:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:01 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik heb wel ander heel lang haar...quote:Op maandag 10 september 2012 23:37 schreef Metallica964 het volgende:
Mannen met heel lang hoofdhaar.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:01 schreef El_Liberaliste het volgende:
ja dat ook ja.... hmmmmmquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:51 schreef evarulesz het volgende:
en als die man dicht tegen je aanstaat hmmmm
quote:Op zondag 9 september 2012 16:52 schreef Softfeel het volgende:
Vrouwen die op hoge hakken kunnen lopen. En dan het liefst hoger dan 9cm hak.
En dan de haren los of in staart (lang haar)
Eensch.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:19 schreef Raene het volgende:
Als hij onverwacht dominant uit de hoek komt.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:41 schreef Iwanius het volgende:
Ah kijk,mensen die dus ook van een beetje speelse spanning houden.![]()
In feite kun je zeggen dat de gemiddelde meid/vrouw van tegenwoordig nog steeds van onderstaand houdt.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:41 schreef Iwanius het volgende:
Ah kijk,mensen die dus ook van een beetje speelse spanning houden.![]()
In feite kun je zeggen dat de gemiddelde meid/vrouw van tegenwoordig nog steeds van onderstaand houdt.
[ afbeelding ]
+1quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:44 schreef ExtremeRed het volgende:
Een man die goed, maar dan ook echt goed kan zoenen
quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:53 schreef rosepetals het volgende:
[..]
+1
En tijdens het zoenen zijn lichaam tegen je aan druktInstant geil.
En vervolgens met zijn handen jou lichaam gaat verkennenquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:53 schreef rosepetals het volgende:
[..]
+1
quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:56 schreef ExtremeRed het volgende:
[..]
En vervolgens met zijn handen jou lichaam gaat verkennen
Datquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Eensch.
En dat je even met hem stoeit, een soort van tegenstribbelt, maar dat hij uiteraard wint en ruw je polsen in het bed/tegen de muur/tegen de grond drukt zodat je niet meer kan ontsnappen.
Aaahhh.. kreeg al kriebels toen ik dit las haha.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:04 schreef Vice. het volgende:
Als ie een beetje kreunt in bed. In m'n oor.
Heerlijk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:19 schreef Raene het volgende:
Volledige stilte tijdens de seks hoort ook niet neequote:Op zaterdag 3 november 2012 02:33 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Aaahhh.. kreeg al kriebels toen ik dit las haha.
![]()
![]()
Dat namequote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:26 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Momenteel van niks, ben ff uitgeneukt
Dit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 03:58 schreef Dimens het volgende:
Als ze tegen me aan komt staan met haar kont, ik mijn handen op haar buik leg en zij haar nek op mijn schouder legt.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:32 schreef superbly het volgende:
van een marokkaanse vrouw met een dikke reet en grote tieten hahahah
Zo?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:19 schreef Raene het volgende:
Staat al in mijn favo mapjequote:Op maandag 12 november 2012 20:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Irréversible (2002) - IMDb
Enjoy
Moet ik dan ook denken aan Noortje Herlaar?quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:27 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Van dit type ga ik in ieder geval nuts. Kan ik alleen nog maar stotteren, ga ik me op de meest bizarre manieren verspreken...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder een mond zoals hier, die een beetje naar beneden staat, alsof ze altijd een beetje afkeurend kijkt.
Haha, kinkyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 november 2012 12:49 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Haha, kinky
Wat is daar zo sexy aan? ik kan me dat als man niet echt bedenken eigenlijk.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De dominantie van een man..quote:Op zondag 18 november 2012 13:23 schreef westside1993 het volgende:
[..]
Wat is daar zo sexy aan? ik kan me dat als man niet echt bedenken eigenlijk.......
''Haiii''quote:Op zondag 18 november 2012 15:06 schreef gupje86 het volgende:
Brede kaken, zwart krullend haar, blauw/groene ogen en een beetje een hese stem
Hiermee ben ik het zo ongelofelijk eens!quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Eensch.
En dat je even met hem stoeit, een soort van tegenstribbelt, maar dat hij uiteraard wint en ruw je polsen in het bed/tegen de muur/tegen de grond drukt zodat je niet meer kan ontsnappen.
Ooeehh...quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Eensch.
Wat is sexy roken?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:09 schreef Melodicloud het volgende:
Autoriteit, beetje stoer voordoen maar dan wel superlief tegen mij zijn, als ze een gitaar kunnen hanteren... tja
Oh, en vergeten, een mooie pak met bij voorkeur een wat strakke broek, en heerlijk sexy kunnen roken. Ik heb niks met roken, maar het maakt sommige mannen gewoon geil. Kun je mij oprapen.
Ik denk dat als mensen die al jaren probleemloos gestopt zijn zeggen dat ze het moeilijk krijgen als ze jou zien roken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
Yup, dit is nog steeds van toepassing en niet anders.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:41 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
ik wist dat dat ging komen lol. Maar nee, dankje lol.quote:Op maandag 10 september 2012 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb wel ander heel lang haar...
Kan het niet omschrijven, weet alleen dat Miles Kane en Alex Turner er erg goed in zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
Overigens heeft Miles Kane ook heerlijke handen, al kan ik die aantrekking wel beter vinden.![]()
Daten?quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:15 schreef BadGirly het volgende:
De aanblik van een zacht buikje met een happy trail is meer dan genoeg
Icameheretofuckbitches.jpgquote:Op donderdag 29 november 2012 02:11 schreef standbyme het volgende:
Lange jongens met bruin haar en bruine ogen met een mooie kaaklijnah, heerlijk.
Mannen in pak.
Contradictio in terminis.quote:Op maandag 26 november 2012 00:04 schreef DeVliegendeHollander het volgende:
Een brunette (aziatische mag ook) met mooie opvallende ogen en een lekker kontje.
Agressief kopje.quote:Op maandag 3 december 2012 14:58 schreef mesmerized87 het volgende:
Die sherrif in de clip van pink-trouble. Lekkere geile vent.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen die ogen al....
quote:Op donderdag 29 november 2012 02:11 schreef standbyme het volgende:
Mannen in pak.
Ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 2 september 2012 12:10 schreef msacras het volgende:
Knappe ietwat arrogante mannen in overhemd."De student" zegmaar.
onderdanige slaaf :0quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:32 schreef Iwanius het volgende:
[ link | afbeelding ] Click Image to Enlarge Adult Image Hosting
wow je hebt me gevondenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:40 schreef shawtyyy het volgende:
halflange haren voor jongens krulletjes ook wel cute !
niet van dat machogedrag en hoogmoedig
simpel gekleed
dikke lippen PLUSPUNT
mooi donker kleurtje
goed gemanierd
knuffellig
maar het allerallerbelangrijkste toch het innerlijk!! een goed mens.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:53 schreef rosepetals het volgende:
[..]
+1
Present! En hoe zie jij eruit ?quote:Op donderdag 29 november 2012 02:11 schreef standbyme het volgende:
Mannen in pak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |