quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:15 schreef julia22 het volgende:
Heel slecht, ik weet het: oudere mannen die getrouwd zijn.
Definieer "oudere man"quote:Op maandag 16 april 2012 20:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou, wat mij zeer opwindend lijkt is dat een oudere man mijn armen vastpakt en mij streng (in de zin dat ik stout ben geweest ofzo) tegen de muur aanduwt (niet te hard, ik wil niet gewond raken
). Ben ik nu raar?
Dat heb ik ook!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:00 schreef pasopikbijt het volgende:
Soms krijg ik ineens een opwindings-rillinkje als iemand per ongeluk mijn hand aanraakt. Handen zijn heel gevoelig, dus dat is niet heel raar toch?
Waaat?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens - naar mijn mening - aantrekkelijke gezien van 60+.
Stom is wel dat het dan ook niet uitmaakt wie het is en dan kijk ik op en blijkt het een meisje te zijn of een jongen die ik helemaal niet aantrekkelijk vind ofzo. Dan voel ik me echt ongemakkelijkquote:
Dat heb ik dan weer nietquote:Op woensdag 25 april 2012 21:33 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Stom is wel dat het dan ook niet uitmaakt wie het is en dan kijk ik op en blijkt het een meisje te zijn of een jongen die ik helemaal niet aantrekkelijk vind ofzo. Dan voel ik me echt ongemakkelijk
Heb het juist als ik iemand zie en dan per ongeluk aanraak, haar handen, trillingenquote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef pasopikbijt het volgende:
Nee en ik vind het echt stomAls ik nou verrast wordt door het gezicht van een lekkere jongen als ik opkijk wie het was, dan vind ik het niet zo erg. Maar het voelt gewoon niet goed om opgewonden te raken van iemand waarvan ik dat helemaal niet wil. Zegmaar.
Welke situaties kan het leuk zijn?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:45 schreef pasopikbijt het volgende:
Het is bij mij puur de gevoeligheid van mijn handen. Echt puur die aanraking. Wel stom soms, maar in andere situaties kan het weer heel leuk zijn
Ow dat gaat snel bij jequote:Op woensdag 25 april 2012 21:47 schreef pasopikbijt het volgende:
Als ik met mijn vriend een film zit te kijken op de bank of in bed. Als hij dan even lief mijn handen streelt wordt ik helemaal euforisch
Dit herken ik trouwens ook. Maar niet alleen bij m'n oksels. Overal waar mensen normaal gesproken kietelig zijn vind ik het juist wel lekker voelen. Is een kwestie van genoeg ontspannen om aanraking op zulke gevoelige plekken te waarderen.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:19 schreef FokR het volgende:
M'n oksels zijn ook gevoelig, niet dat het kietelt, voelt fijn als ik daar gestreeld wordt
Dat begrijp ik, en jongere mannen?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar niet 'alleen maar' 60+ hoor.
Heb ik ook, waar het normaal kietelt, vind ik het lekker.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:52 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Dit herken ik trouwens ook. Maar niet alleen bij m'n oksels. Overal waar mensen normaal gesproken kietelig zijn vind ik het juist wel lekker voelen. Is een kwestie van genoeg ontspannen om aanraking op zulke gevoelige plekken te waarderen.
Ja rug is bij mij ook een gevoelige plek... damn heb vele gevoelige plekken.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:03 schreef Sekhmet het volgende:
De adem, lippen en een twee dagen baardje die zachtjes langs m'n nek, schouders en bovenrug gaan. Mijn rug is sowieso overgevoelig
Oh dan kan je mij ook echt opdweilenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:32 schreef pasopikbijt het volgende:
Bij mij ook mijn nek heel erg. Als er heel zachtjes over mijn nek gestreeld wordt verander ik gewoon in een pudding. Ook op mijn hoofd is het chill door mijn haar kriebelen
Dan wil ik het wel kunnen verstaanquote:Op donderdag 26 april 2012 19:18 schreef Dven het volgende:
Vrouwen die in een andere taal dan het Nederlands in je oor fluisteren. Mits ze deze beheersen alsof het hun geboortetaal is
Maar geen duits gok ikquote:Op donderdag 26 april 2012 19:18 schreef Dven het volgende:
Vrouwen die in een andere taal dan het Nederlands in je oor fluisteren. Mits ze deze beheersen alsof het hun geboortetaal is
Soms moet je het niet willen weten. Zo kwam ik achter de betekenis "Het is zo warm en nat". In die taal klonk het best geil maar sinds ik de vertaling kenquote:Op donderdag 26 april 2012 19:19 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Dan wil ik het wel kunnen verstaan
FICK MICH!quote:
Ik moet zeggen dat Duitse vrouwen vaak nog wel charmant zijnquote:Op donderdag 26 april 2012 19:25 schreef MsMessy het volgende:
[..]Weet niet of ik dat sexy kan vinden.
De keuken is vies..quote:Op donderdag 26 april 2012 20:15 schreef Avey het volgende:
Een suggestief berichtje als ik aan het werk ben![]()
Dat is niet erg suggestiefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |