Klinkt als dat crossfit gedoe waarbij ze mixed grip deadliften naar de buik, daar omwisselen naar overhand, met een hip swing verder cleanen, en daarna een jerk doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:54 schreef obsama het volgende:
Hoe heet deze oefening ? Het is een soort Clean and Jerk, alleen trek ik dan de stang tot mijn borst. Vervolgens plaats ik mijn armen onder de stang en doe ik een military press. Als dit een niet bestaande oefening is heb ik dus mooi voor lul gestaan vanmorgen haha, het is iig een heerlijke oefening.
Eén grote lappenmand dit topic.quote:
Wat meten ze nu?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Eén grote lappenmand dit topic.![]()
M'n armen gaan goed vooruit though. Veel schouderrepair oefeningen gedaan, deze week een deload weekje, daarmee los ik ook eea op in m'n armen blijkbaar.
Zoiets heet een continental clean.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:01 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
Klinkt als dat crossfit gedoe waarbij ze mixed grip deadliften naar de buik, daar omwisselen naar overhand, met een hip swing verder cleanen, en daarna een jerk doen.
tricpes. Maar dan wel echt close pakken dus dat je handen je zij raken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga zo trainen. Moet ik de close grip BP meerekenen als de BP of moet ik die apart erbij doen om de triceps harder te hitten.
Thnx!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
tricpes. Maar dan wel echt close pakken dus dat je handen je zij raken.
Goed bezig jongen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:56 schreef SunTzu het volgende:
Net vanuit de gym naar het strand gegaan meteen 2 chicks geregeld zo bij hen thuis barbecueën.
Hoe zwaar squat je? Je zou front squats kunnen doen en dan gewoon dat ding omhoog cleanen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:12 schreef Neraice het volgende:
Klein vraagje: Zit nog een tijdje vast aan een sportschool zonder squat rack. Is er een manier om alsnog te kunnens squatten/soortgelijke oefening?
Of als die instructeur gewoon die barbell in m'n nek legt?
Als het niet te zwaar is clean & press en op je rug laten zakken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoe zwaar squat je? Je zou front squats kunnen doen en dan gewoon dat ding omhoog cleanen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:56 schreef SunTzu het volgende:
Net vanuit de gym naar het strand gegaan meteen 2 chicks geregeld zo bij hen thuis barbecueën.
Hij moet er ook nog weer af he.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als het niet te zwaar is clean & press en op je rug laten zakken.
Gewoon laten vallen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hij moet er ook nog weer af he.
Gelukkig ben je fok niet vergeten!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:56 schreef SunTzu het volgende:
smith?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:12 schreef Neraice het volgende:
Klein vraagje: Zit nog een tijdje vast aan een sportschool zonder squat rack. Is er een manier om alsnog te kunnens squatten/soortgelijke oefening?
Of als die instructeur gewoon die barbell in m'n nek legt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |