Mooi zo, en heeeel veel plezier julliequote:Op maandag 30 juli 2012 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
we zijn er klaar voor
Past allemaal weer gemakkelijk in de kar
2 weekjes. En dan vrij snel door naar Lowlandsquote:Op maandag 30 juli 2012 21:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi zo, en heeeel veel plezier jullieHoelang gaan jullie eigenlijk?
Geniet er maar van.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:31 schreef TAV74 het volgende:
Heb nog steeds niet het gevoel dat we morgenavond al in onze tent zitten. Wel zin in vakantie, alleen niet in de rit morgen
Wanneer ga jij?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Hmm op t werk is ook al iedereen achter elkaar met vakantie... Ik wil ook
nietquote:Op maandag 30 juli 2012 21:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wanneer ga jij?
Ik vind het wel een lekker idee dat ik ga als iedereen terugkomt
Volgens mij ben ik afgehaakt na glas nr. 13 of 14quote:
Heel veel plezier, Tav & Sunnyquote:Op maandag 30 juli 2012 22:20 schreef TAV74 het volgende:
Lief zijn allemaal. Tot over een week of twee.
Dus vanaf nu zitten jullie interactief met 3-D brillen op TV te kijken?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:42 schreef AnneX het volgende:
Veel plezier Tav en Sun ! én Sam !?
Overigens: er zat een admin foutje bij Ziggo bleek... Vandaar de hapering.
Fantastisch geholpen en telefonisch geloodst door de helpdesk.
En alle app. werken![]()
/ gaat teevee kijken.
Wat zijn het voor foto's als je ditquote:Op maandag 30 juli 2012 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, 25 GB bij Google gekocht om foto's online te backuppen
Foto's aan het sorteren, word helemaal![]()
![]()
![]()
van de Maastricht foto's
Memo
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, 25 GB bij Google gekocht om foto's online te backuppen
Foto's aan het sorteren, word helemaal![]()
![]()
![]()
van de Maastricht foto's
Memo
Jullie niet, dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus vanaf nu zitten jullie interactief met 3-D brillen op TV te kijken?
Nope. Wij zijn niet zo nieuwerwets nog.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Nope. Wij zijn niet zo nieuwerwets nog.
Dat is meer iets voor jonkies als jullie.
Yes, ik neem die vrije dagen die ik heb wel op voor boekingen. Heb bv in augustus 2-3 dagen vrij voor fotoshoots. Vind t zo gaaf dat ik (zeker op mijn leeftijd haha) door grote bedrijven wordt geboekt. Talpa gehad, Eyeworks kon ik helaas geen vrij meer voor nemen en nu in augustus ben ik 3 dagen als model geboekt door de grootste bierbrouwerij voor hun .com websitequote:Op maandag 30 juli 2012 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Why not? Omdat je daar pas werkt? Mss ergens in het najaar nog een weekje pakken?
quote:
Ik ook, belastingdienstquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:56 schreef borisz het volgende:
Even een Steertje doen. Ik moet zo gaan bellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:37 schreef Stereotomy het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)tradition/index.html
Goedzoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:41 schreef borisz het volgende:
Uiteindelijk valt het mee.
Vroeger stotterde ik tijdens dit soort gesprekken. Maar goed de verkiezingsposters zijn besteld.
Jij tussen de ketels dusquote:Op dinsdag 31 juli 2012 07:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Yes, ik neem die vrije dagen die ik heb wel op voor boekingen. Heb bv in augustus 2-3 dagen vrij voor fotoshoots. Vind t zo gaaf dat ik (zeker op mijn leeftijd haha) door grote bedrijven wordt geboekt. Talpa gehad, Eyeworks kon ik helaas geen vrij meer voor nemen en nu in augustus ben ik 3 dagen als model geboekt door de grootste bierbrouwerij voor hun .com website![]()
.
Ja was niet gelukt ze eruit te plassen, te groot. Hij ging rond 11u onder t mes en is er nog niet uitquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:31 schreef Bluezz het volgende:
Wat is er met je vader FFT? Weer die verdomde stenen?
Wat is de ijskelder?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:30 schreef Bluezz het volgende:
Een bezoek aan de ijskelderMisschien ga ik dat wel doen zaterdag! Die fietsroute zal wel te ver zijn en meefietsen in een optocht bejaarden dus daar heb ik niet zo'n zin an
http://binneninbuitenplaa(...)mendaal-en-overveen/
Dankjequote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:34 schreef Sarabi het volgende:
Beetje laat maar toch nog have fun Sun & Tav!
Hopelijk is je vader snel terug FFT.
http://www.kennemerduinen.com/in-de-duinen/ijskelder/quote:
Vandaag wordt het dus toemis boontjes, gebakken aardappeltjes en chipolata-runderworstjes.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:34 schreef golfer het volgende:
We hadden iets met kwarteltjes in gedachten voor vandaag, maar onze poelier had ze niet meer. Dus alvast maar besteld voor morgen en vandaag iets anders maken.
Vroeger bij D&K ook veel langs de ijskelder gewandeldquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://www.kennemerduinen.com/in-de-duinen/ijskelder/
Die hier in het dorp ziet er zo uit :
[ afbeelding ]
Eigen foto in de winter:
[ afbeelding ]
We werden door dat gerecht van hem wel geïnspireerd om het te maken, maar we gaan het anders doen.quote:
ik ga vrijdag met Rubeereend een taartproeverij doen bij TaarTquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Social Deal eindelijk naar Eindhoven idd, had al iets gekocht.
Social Deal heeft meer horeca deals dan GroupOn.
En ijs eten (via socialdeal, 2 coupes en 2x thee voor prijs van 1 coupe)quote:Lekker genieten van heerlijke handgemaakte taart? Bubbels erbij? Dan is de nieuwe 'Zoete Zonde' van TaarT Zaak in hartje Maastricht écht iets voor jou! De ‘Zoete Zonde’ is een lekkere proeverij van 3 verschillende taartsoorten met een glas sprankelende Prosecco!
zij hebben de taart zelfgemaakt hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:17 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk, heb vaak naar binnen gegluurd bij TaarT als ik boodschappen ging doen. Ziet er leuk uit. Ook leuk dat Rubbereend z'n vrouwelijke kant laat zien bij de taartworkshop.
Helaas afgelopen jaar erg op m'n budget moeten letten, dus weinig uit eten, maar hopelijk binnenkort verandering daarin.
haha uiteraardquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:04 schreef golfer het volgende:
Zo leuk om te zien dat MeMo en Rubbertje nog steeds echt gewoon vriendjes zijn.
Hoezo?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 07:23 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat moet ik in hemelsnaam aan voor vandaag.
Kledingquote:Op woensdag 1 augustus 2012 07:23 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat moet ik in hemelsnaam aan voor vandaag.
Hangt van je baan afquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KledingBikini of badpak is ook een optie, maar niet als je gaat werken vermoed ik
Badjuf Isaquote:
Zo, dat lijkt me een saaie baan zegquote:
Balen, maar stel dat je je huurbedrag toetst aan jullie 2 en jouw invalwerk valt weg.. dan zit je ook mooi in de financ probs. hier staan nu 2 drive-in woningen leeg... benieuwd of het ook weer koop wordt want dan zijn ze binnen no time weg.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:52 schreef Sarabi het volgende:
We krijgen het huis niet, ze willen mijn salaris helemaal niet meerekenen omdat het zo wisselt (invalwerk).
Nu nog een kleine kans dat volgende maand (wanneer mijn vriend een nieuw contract krijgt) dat het dan wel genoeg is, maar waarschijnlijk niet.
Dan maar weer op huurhuizen via de woningbouw proberen te reageren.
Ik vind het ook lastig, al heb ik wel weer 3 of 4 nieuwe (goedkope) shirtjes in de loop van de afgelopen 2 maanden gekocht om af te wisselen. En ik let er dan op dat ik alles met elkaar kan combineren. Handyquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet vandaag werken en het wordt hier soms bloedheet, dus te luchtig gekleed kan niet. En in korte broek of rok ga ik niet werkenHeb dus een t-shirt uit de kast getrokken zonder er al te veel over na te denken. Heb ik nota bene een shirt gepakt wat ik vaak draag in bed. Dus nu heb ik de hele tijd het idee dat ik ga slapen. Dom dom dom.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
hier staan nu 2 drive-in woningen leeg...
quote:
Leukquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:36 schreef borisz het volgende:
Op mijn verjaardag eten in de Jopenkerk. Tenminste een leuk verjaardagscadeautje
.
Ideeloos verder![]()
Gezellig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:36 schreef borisz het volgende:
Op mijn verjaardag eten in de Jopenkerk. Tenminste een leuk verjaardagscadeautje
.
Ideeloos verder![]()
De menukaart van nu http://www.jopen.nl/jopenkerk/restaurant/dinerkaartquote:
Och ja, graag een wit pakquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het ook lastig, al heb ik wel weer 3 of 4 nieuwe (goedkope) shirtjes in de loop van de afgelopen 2 maanden gekocht om af te wisselen. En ik let er dan op dat ik alles met elkaar kan combineren. Handy
Het liefst heb ik eigenlijk gewoon een wit verpleegstersjassie aan op een spijkerbroek, dan hoef je niet te denken 'sochtends.... maar wij dragen op de poli's - mits je geen functieonderzoeken doet - ook eigen kleding.
Van het eten moet je niet al te veel verwachten. Ik heb er nu 2x gegeten. Gewoon brasserie-niveau. Bier-eten-combi's zijn wel leuk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:22 schreef borisz het volgende:
De menukaart van nu http://www.jopen.nl/jopenkerk/restaurant/dinerkaart
Vooral de bier/eten combi =
In het cafegedeelte heb je ook gewoon een hamburger trouwens
Wij zelf rekenen mijn salaris ook niet mee hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Balen, maar stel dat je je huurbedrag toetst aan jullie 2 en jouw invalwerk valt weg.. dan zit je ook mooi in de financ probs. hier staan nu 2 drive-in woningen leeg... benieuwd of het ook weer koop wordt want dan zijn ze binnen no time weg.
Je zou bijna inderdaad zo iets gaan doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Vroegere vriendin had om die reden allemaal nep-loonstrookjes gekregen van een goede kennis met een eigen bedrijfAnders kon ze het huis dat ze wilde huren ook niet krijgen, omdat ze geen vaste baan met vast inkomen had. Maar ze had wel geld genoeg om dat huis te betalen. Heeft ze dus alles bij elkaar gelogen incl 'valsheid in geschriften' om de woning te krijgen. Heeft er jaren zonder problemen gewoond, huur kon ze makkelijk opbrengen. Toen vond ik al iets mis met het systeem en dat is meer dan 10 jaar terug
Looks goodquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:04 schreef Bluezz het volgende:
Whoop Whoop, I stuffed my![]()
/kwarteltjes
[ afbeelding ]
Kwarteltjes vielen ons een beetje tegen. Vonden het niet zo lekker smaken. Volgens mij was het een kwartel met erg veel vlieguren, want een beetje ranzige smaak eraan. We hebben de beestjes dus na een paar happen (veel meer zit er trouwens niet aan) dus de vuilnisbak in gemikt.quote:
Volgens mij heb ik het wel eens in een posh restaurant gegeten en was het niet memorabel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Kwarteltjes vielen ons een beetje tegen. Vonden het niet zo lekker smaken. Volgens mij was het een kwartel met erg veel vlieguren, want een beetje ranzige smaak eraan. We hebben de beestjes dus na een paar happen (veel meer zit er trouwens niet aan) dus de vuilnisbak in gemikt.
Vanavond vermoed ik dat de friteuse nog wel even te voorschijn zal komen.
Zonde zeg, zag er goed uit namelijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Kwarteltjes vielen ons een beetje tegen. Vonden het niet zo lekker smaken. Volgens mij was het een kwartel met erg veel vlieguren, want een beetje ranzige smaak eraan. We hebben de beestjes dus na een paar happen (veel meer zit er trouwens niet aan) dus de vuilnisbak in gemikt.
Vanavond vermoed ik dat de friteuse nog wel even te voorschijn zal komen.
Echt, al die onweersbuien van de afgelopen weken hebben geen enkele keer mijn woonplaats bereiktquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:45 schreef golfer het volgende:
En toen werd het stikkedonker en ging het rommelen....
Misschien weten de Italianen hoe het moet, goede kwartels kweken en klaarmaken!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Kwartel in een Italiaans restaurant gegeten en was best lekker
Nieuw draadje aansluiten. Is toch niet echt moeilijk?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:37 schreef AnneX het volgende:
Zal ik aan de loterij gaan meedoen?
Dus: de smarttv die gister prima werkte - is verbonden met een antennedraad van 15 jaar oud -
toestel+tafeltje verplaatst - géen signaal Of scrambled tv - direct of via sateliet (?) - lijkt een breuk in de kabel.
Fat chance![]()
/
Totdat het vanzelf de koelkast uitwandelt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef Modus het volgende:
Iets als gesneden tomaat en komkommerschijfjes, hoe lang kan ik daarvan blijven eten als ik dat in de koelkast bewaar?
De Italiaan bij mij in de stad in ieder geval welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien weten de Italianen hoe het moet, goede kwartels kweken en klaarmaken!
Bedankt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef golfer het volgende:
Totdat het vanzelf de koelkast uitwandelt.
Niet lang, het droogt gauw uit. Hou het op max 1 dag.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef Modus het volgende:
Iets als gesneden tomaat en komkommerschijfjes, hoe lang kan ik daarvan blijven eten als ik dat in de koelkast bewaar?
Zelfs ik kan datquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Nieuw draadje aansluiten. Is toch niet echt moeilijk?
Reggae chickenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb 2 zakjes Lay's 'Maak de Smaak' gekocht; Aioli en Whiskey Cocktail. Ben benieuwd.
Is dat niks? De aioli zit ik te eten en die eet lekker door. Morgen wil niemand meer met me praten, ook geen gezeur op t werkquote:
Oh bah, wordt je toch onpasselijk van als je dat zietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:30 schreef borisz het volgende:
Oh noes
[ afbeelding ]
Geesten in de buurt
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
rauwe bloemkool en brocolli met zelfgemaakte tahini / walnootolie / sambal manis dip aan het wegwerken
Jij liever dan ikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
rauwe bloemkool en brocolli met zelfgemaakte tahini / walnootolie / sambal manis dip aan het wegwerken
Die heb ik allang opquote:
Shell-ontbijtje voor 1,80quote:Op donderdag 2 augustus 2012 05:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die heb ik allang op
Goeiemorgen![]()
Ik kwam er net wel achter dat ik geen brood meer hebGeen ontbijt dus voor ik naar kantoor ga. Bij de benzinepomp maar ff wat halen straks
Delifrance hier bij de pompquote:Op donderdag 2 augustus 2012 06:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Shell-ontbijtje voor 1,80
Om jou te plezierenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 06:46 schreef Isabeau het volgende:
Wat een drukte hier zo op de vroege morgen
Graag gedaanquote:
quote:Op de A13 zijn in verband met het #schietincident 5 personen aangehouden. Onderzocht wordt of zij iets met het incident te maken hebben.
Retweeted by Redactie Regio15.nl
3h Politie Haaglanden@Politie_HGL
Bij een #schietincident aan de A13 is 1 persoon zwaargewond geraakt. Het MMT in ingeschakeld. Politie doet onderzoek
3h Redactie Regio15.nl@regio15
Het verkeer wordt bij afrit Delft-Noord/Nootdorp (afrit 8) de snelweg af geleid. #A13
De #A13 is richting Rotterdam geheel afgesloten.
Meerdere ambulances en het Mobiel Medisch Team zijn ingezet. Een slachtoffer is zojuist onder A1 naar het ziekenhuis vervoerd. #A13
Op de #A13 richting Rotterdam heeft zich vlak voor de afrit TU/Kruithuisweg een schietpartij voorgedaan.
Mag ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:06 schreef Isabeau het volgende:
Je haalt internet en het echte leven door elkaar, P.
Er was spanning ende sensatie op de A13 en daarover werd niet echt spannend bericht op twitter.
Ohquote:
Pomp met Delifrance is the bestquote:Op donderdag 2 augustus 2012 06:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Delifrance hier bij de pompPistoletje gezond
Veel beter dan zo'n ontbijtje. Paar keer bij de kassa zien staan maar dan heb ik geen trek meer.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 06:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Delifrance hier bij de pompPistoletje gezond
Cool plaatje!quote:
Oh zo lekker, hete ovenschotels met groenten, aardappelen, gehakt en een lekkere laag kaasquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:06 schreef borisz het volgende:
Komt uit http://www.boston.com/big(...)n_2012_olympics.html
Nu nog even wat verzinnen voor vanavond. Ik ga voor een ovenschotel denk ik, aangezien ik niet weet hoelaat moeders thuis komt (Eind middag/begin avond) is dat de beste optie.
Morgen nog Luuk Verbij.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:59 schreef golfer het volgende:
Het zit dit jaar niet mee in mijn ouwe favoriete sport, judo. Geen enkele finaleplek voor Nederland.
En ik maar denken dat golf altijd al jouw favo sport wasquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:59 schreef golfer het volgende:
Het zit dit jaar niet mee in mijn ouwe favoriete sport, judo. Geen enkele finaleplek voor Nederland.
Dat was mijn favosport nadat ik 40+ werd en niet meer actief op hoog niveau andere sporten kon doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:10 schreef Isabeau het volgende:
En ik maar denken dat golf altijd al jouw favo sport was
Zeg golfer, ken jij de naam van Nauwelaerts ook ( nog) ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was mijn favosport nadat ik 40+ werd en niet meer actief op hoog niveau andere sporten kon doen.
Judo heb ik tot aan de Nederlandse selectie gebracht in de tijd van Willem Ruska. Daarna veel getennist.
Nauwelaerts de Age, zit hier vlakbij als sportschool.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zeg golfer, ken jij de naam van Nauwelaerts ook ( nog) ?
Volgens mij zelfs uit Bloemendaal of Haarlem.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Nauwelaerts de Age, zit hier vlakbij als sportschool.
De ouwe Jaap is nu 10e dan, geloof ik.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:52 schreef AnneX het volgende:
Lei-ein kijk dan :
[ afbeelding ]
Iedereen mag kijken, hoor!
Mooi hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:52 schreef AnneX het volgende:
Lei-ein kijk dan :
[ afbeelding ]
Ik was ooit op mijn 14e de jongste 1e dan-houder van Nederland. Moest speciaal ontheffing voor komen door de bond.quote:
Oranje band hierquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik was ooit op mijn 14e de jongste 1e dan-houder van Nederland. Moest speciaal ontheffing voor komen door de bond.
Voorlopig hier geen kwartels meer. Bah.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:08 schreef AnneX het volgende:
Oh golfer, in de volkskeuken staat een kwartel-recept, voor op de barbecue.
" achterlijke vogels van kwartelboerderijen" ... ?![]()
Wat was er Bah aan de kwartel?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorlopig hier geen kwartels meer. Bah.
Ranzig, muffig. (oud?)quote:
Waren de ingewanden er wel goed uit? Smaakte het naar gal?quote:
Ja, helemaal schoon van binnen. Nee, geen galsmaak.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Waren de ingewanden er wel goed uit? Smaakte het naar gal?
Nee, gelukkig niet.quote:
Maar gelukkig hebben ze bij hockey nog de video-referee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:48 schreef Den_Haag het volgende:
Moet zeggen dat het niveau van de hockeyscheidsrechter mij deze OS heel erg tegen valt. Extreem veel verkeerde beslissingen of zaken gewoon niet zien. Jammer
Yep! Dat is al een hele verbetering.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben ze bij hockey nog de video-referee.
Jij kan niet alle 7 cameraposities zien die die video-ref wel kan gebruiken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:11 schreef Den_Haag het volgende:
Yep! Dat is al een hele verbetering.
Alleen die heb ik dit toernooi ook al betrapt op een aantal fouten.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:52 schreef AnneX het volgende:
Lei-ein kijk dan :
[ afbeelding ]
Nee hoor. Ik kijk gewoon lekker de nieuwe series.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:57 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Golfer; als je van Masterchef Aus seizoen 1 nog wilt zien, de top 50 is iedere werkdag te volgen op Net5 van 16.10u tot 17.05u
Met 4 eier, en 4 citroenen, want springvorm is groot: 25 cm.quote:
Onder de indruk isquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:08 schreef golfer het volgende:
Ik was ooit op mijn 14e de jongste 1e dan-houder van Nederland. Moest speciaal ontheffing voor komen door de bond.
Danst meequote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:36 schreef Bluezz het volgende:
De poli is HELEMAAL opgeruimd vandaag.
ALLE achterstanden zijn weg.![]()
/schouderklopje voor ons 4tjes![]()
Volgens mij was het destijds nog 16 jaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:30 schreef Isabeau het volgende:
Onder de indruk is![]()
Hoe oud moest je daar eigenlijk voor zijn, 15?
woah! dat is meer dan een jaar jongerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:38 schreef golfer het volgende:
Volgens mij was het destijds nog 16 jaar.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:36 schreef Bluezz het volgende:
Lekker gevoel hèquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:36 schreef Bluezz het volgende:
Ja de merenguelaag krimpt bij mij ook altijdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:18 schreef AnneX het volgende:
Met 4 eier, en 4 citroenen, want springvorm is groot: 25 cm.
Verder de hoeveelheden gelijk gehouden.
Alleen... vrij snel na afkoelen - al voór die de kk ingaat - gaat de merengue krimpen / barsten...
Weet je hoe dat komt?![]()
Ik niet.
En hoest het verder met je, met je werk en je carriere en jullie vakantie.
To name a few...![]()
Post dan gewoon mee.
Heel mooi en stijfquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:52 schreef AnneX het volgende:
Lei-ein kijk dan :
[ afbeelding ]
Dank u.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Niet lang, het droogt gauw uit. Hou het op max 1 dag.
Mannen met lang haarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:31 schreef Bluezz het volgende:
Jongetjes met lang haar
/oma bluezz gaat schdochter L. aankomende zondag ook even vertellen hoe leuk dat is
Nou, je weet maar nooit als je je zeepje in de douche van de nor laat vallen of ze lang haar leuk vinden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Mannen met lang haarF. vroeg aan mij wat hij ervan vond dat hij zijn haar iets langer heeft nu. Ik zei maar dat hij zich geen zorgen moest maken om zijn uiterlijk nu in de gevangenis
.
The horrorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh mn buurvrouw belt net. Of ik zin heb om zaterdag met haar naar Van der Valk te gaan.
Ik hoop het niet voor em. Hij zit op het moment met 2 stinkende Arabieren in een cel maar wordt volgende week overgeplaatst naar een gedeelte waar hij de hele dag vrij rond mag lopen en spelletjes doen enzo. Dan krijgt hij 2 Spaanstalige mannen als gezelschap. Grappig dat ik er zo over kan praten, ik sta heeel ver van gevangenissen afquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, je weet maar nooit als je je zeepje in de douche van de nor laat vallen of ze lang haar leuk vinden.
Ik hoor bij de club van de ouwe taartenquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:23 schreef borisz het volgende:
Overigens Haarlem Culinair is begonnen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:12 schreef zeebeschuit het volgende:
Die vader van Celinetwitter:benanton14 twitterde op donderdag 02-08-2012 om 23:49:57Hele eer voor Mart Smeets, bij @celinevangerner aan tafel http://t.co/PvJiMuWf reageer retweet
Goed idee, gaan wij zo ook maar doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, weer een avondje Salsa achter de rug
Nu![]()
![]()
Hoezo? Ik snap hem nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Hele slimme stratenmakers. [ afbeelding ]
Moeten paaltjes plaatsen tegen wildparkeren.
Denk dat ze héél laat thuis zijn vanavond.
ghehehehe ik welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 07:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo? Ik snap hem niet
Goedemorgen maar weer
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 07:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ghehehehe ik wel![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben hun eigen auto vastgezetdie kunnen straks zelf niet meer wegrijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 07:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo? Ik snap hem niet
Goedemorgen maar weer
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 07:40 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguhna eindelijk een nachtje van 8 uur zo maar eens opstaan.
En die gedachte ook weggegooid daarna?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het toch uitgesteld wordt kan t ook nog wel ff op jou wachten.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Uitstellen is geen optie meer. Het MOET gewoon werken op 1 september.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 07:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En die gedachte ook weggegooid daarna?![]()
Als het toch uitgesteld wordt kan t ook nog wel ff op jou wachten.
Laat ook ff weten hoe het afloopt!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 07:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ghehehehe ik wel![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben hun eigen auto vastgezetdie kunnen straks zelf niet meer wegrijden
En zo niet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 07:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uitstellen is geen optie meer. Het MOET gewoon werken op 1 september.
quote:ESPERANCE - Een Australische jury heeft vrijdag geoordeeld dat de 26-jarige Nederlandse Linda Huiskamp niet schuldig is aan dood door schuld. Dat heeft de stiefmoeder van de vrouw vrijdag gezegd.
De vrouw uit Culemborg stond deze week terecht voor de rechtbank in Esperance voor roekeloos rijden, met een dodelijk ongeval tot gevolg.
De Culemborgse was op rondreis door Australië. Op 3 april naderde Huiskamp een kruispunt in Dalyup, in het westen van Australië in de buurt van de stad Perth. Een andere auto botste op de kruising tegen de flank van haar wagen waar de vriendin zat met wie ze reisde. De vriendin overleefde het ongeval niet.
ze weten niet wat sate is??quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanmorgen 4,5 Kilo varkensnek tot blokjes gesneden en in de marinade gezet. Net vier spiesjes geprobeerd, jum jum jum,.
Als de marinade zijn werk heeft gedaan wordt het nog beter.
Morgen komt de schoonfamilie naar het nieuwe huis kijken en we BBQen. Ze kennen heel de saté niet, dus dat wordt een verrassing. Zo nog even wat lamsvlees halen en de sardienes en calamaris ontdooien.
als het goed is kan je er maar 2 uit 1 kabeljauw halenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:43 schreef golfer het volgende:
Ik ga zelf kibbeling van kabeljauw maken.
Lekker beslagje fabriceren.
Als je de originele kabeljauwwangetjes waar het vroeger wel van gemaakt werd bedoelt, heb je gelijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:18 schreef Tarado het volgende:
als het goed is kan je er maar 2 uit 1 kabeljauw halen
Kibbeling de luxe dus, waar maak je het beslag van?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je de originele kabeljauwwangetjes waar het vroeger wel van gemaakt werd bedoelt, heb je gelijk.
Ik maak het van kabeljauwhaas.
Bloem, ei, olie, bier, zout.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:21 schreef Tarado het volgende:
Kibbeling de luxe dus, waar maak je het beslag van?
Nope, Duitsers.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze weten niet wat sate is??
Jemineequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |